Toevoeging: De 300km vindt plaats op paaszondag, 8 april om 7 uur. 3 weken eerder, op zondag 18 maart, start er een 200km rit met wat minder hoogtemeters, eveneens vanuit Maastricht.quote:Op woensdag 9 november 2011 09:17 schreef ultra_ivo het volgende:
In de winter zul je wat langere eenheden moeten rijden, rond de 100-150km, een beetje afhankelijk van het weer deze winter. Dan in maart een keertje 200km. Kan een georganiseerde rit zijn (ik heb er eentje in maart), dat kan ook individueel. Gezien het parcours van de 300 is het handig wat hellingen in je training in te bouwen.
Op het technische vlak zorgen voor voldoende kleine hellingen (na 250km klim je niet meer zo makkelijk op de macht) en verlichting. Het is maar weinigen gegeven om deze 300 bij daglicht te rijden. En dan nog, een paar lekke banden en je komt op het eind in het donker te zitten. Tussen de velden ten zuiden van Tongeren is het dan aardedonker.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:25 schreef ultra_ivo het volgende:
http://www.gpsies.com/map.do?fileId=ksvhxvhwykmoplxg
Dit is de route van vorig jaar. Tussen Gouvy en Bastenaken ga ik er nog aan sleutelen. Daar is de Ravel verlengd richting Gouvy.
Beter een wijf met humor dan een Fries met zonder.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:58 schreef Patroon het volgende:
[..]
Kano je moet gewoon eens wat minder lullen en meer fietsen. Je lijkt wel een wijf.
Wat bedoel je met "met zonder" en "met zonder helm" begrijp je niet.quote:Op zondag 26 februari 2012 00:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Beter een wijf met humor dan een Fries met zonder.
vooruit, omdat je het blijkbaar niet begrijpt.quote:Op zondag 26 februari 2012 00:05 schreef Patroon het volgende:
[..]
Wat bedoel je met "met zonder" en "met zonder helm" begrijp je niet.
Helmen zonder fietsquote:
Nog zo'n jankie. Ik ga op bed. Morgen weer 3uren op de planning. Succes met slaplullen dames!quote:
Haha, heb je mijn tekst bij de foto niet gelezen, maar goed. Trusten.quote:Op zondag 26 februari 2012 00:12 schreef kanovinnie het volgende:
Patroon, maar 3 uur? Je lijkt wel een wijf. Dat is met een (voor jouw doen) snel tempo hooguit 50 km.
Haha, ik stond donderdag met de benen vol haar op de ploegenpresentatie. Ff vergeten. Gelukkig heb ik geen zwart haar op mijn benen. Hehequote:Op zondag 26 februari 2012 00:19 schreef Tommeke het volgende:
Dat is ook geil. En daarbij vooral naar mezelf kijken in etalageruiten.
Om dan zelf ook maar ff de relprinses uit te hangen: net m'n poten geschoren en gemasseerd met Zwitsal babyolie
Lol! Ik kon niet. Anders was ik ff gekomen. Ben echte Otto-fan!quote:Op zondag 26 februari 2012 00:20 schreef Patroon het volgende:
[..]
Haha, ik stond donderdag met de benen vol haar op de ploegenpresentatie. Ff vergeten. Gelukkig heb ik geen zwart haar op mijn benen. Hehe
Cool. Waarom kom je niet bij ons rijden? Is net ook iemand van tandje hoger naar ons toegekomen.quote:Op zondag 26 februari 2012 00:23 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Lol! Ik kon niet. Anders was ik ff gekomen. Ben echte Otto-fan!
Ja, twee jongens. Jullie hebben volgens mij niet veel sportklasserenners en ik ben aardig actief bij Tandje Hoger, heb een jaar in 't bestuur gezeten en zit nu in een commissie.quote:Op zondag 26 februari 2012 00:37 schreef Patroon het volgende:
[..]
Cool. Waarom kom je niet bij ons rijden? Is net ook iemand van tandje hoger naar ons toegekomen.
Ik ooit wel. Ik ga niet tot m'n 40e met een stel studenten fietsenquote:Op zondag 26 februari 2012 08:55 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ga nooit meer weg bij mijn club.
Ik zit bij een vereniging met een toer- en een rennersafdeling. We hebben een mooi eigen parcours met kantine en totaal ongeveer 400 leden.quote:Op zondag 26 februari 2012 09:00 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik ooit wel. Ik ga niet tot m'n 40e met een stel studenten fietsen
Gij lakse herder!quote:Op zondag 26 februari 2012 09:17 schreef kaasplankje het volgende:
Vandaag zijn bij ons trouwens de openingswedstrijden van het wegseizoen. Alleen voor licentiehouders en ik heb mijn licentie nog niet.
ATB'ers ongesoigneerde paupersquote:Op zondag 26 februari 2012 09:04 schreef Tommeke het volgende:
Zeiken en rellen is alleen maar mooi joh! Een collega van mij is ATB'er en vindt wielrenners maar nichten. Ik loop altijd te zeiken dat ATB'ers ongesoigneerde paupers zijn. Heerlijk toch?
Echt.... Hebben sommige mensen een alert aanstaan op bepaalde woorden, dat ze eens in de 10 jaar komen posten ofzo?quote:Op zondag 26 februari 2012 10:08 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
ATB'ers ongesoigneerde paupers
Gevoelige snaar geraakt ?quote:Op zondag 26 februari 2012 12:58 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Echt.... Hebben sommige mensen een alert aanstaan op bepaalde woorden, dat ze eens in de 10 jaar komen posten ofzo?
Ik ben voornamelijk een meelezer en post af en toe wat.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:58 schreef Freddeh het volgende:
Maar de boodschap was eigenlijk: Pleur niet eenmalig een loze opmerking hier neer. Kom liever wat vaker langs en klets lekker mee met het geheel.
Ik miste je al een aantal dagen ja. Maar ook als je af en toe iets post dat ook daadwerkelijk wat toevoegt dan wordt je wel herinnerd (op een goede manier).quote:Op zondag 26 februari 2012 14:03 schreef foetre het volgende:
[..]
Ik ben voornamelijk een meelezer en post af en toe wat.
Trouwens ik heb ook "nog " geen helm.
Denk dat het meer in me hoofd zit dat het er niet uit ziet en niet lekker zit.
Ik rij ook altijd alleen maar met al die idiote autobestuurders ga ik toch maar er 1 kopen
Ja druk met m'n 5 weken oude dochter. En met onderdelen van me fiets bestellen wat inmiddels gelukt is.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:05 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Ik miste je al een aantal dagen ja. Maar ook als je af en toe iets post dat ook daadwerkelijk wat toevoegt dan wordt je wel herinnerd (op een goede manier).
Dan kan je de centen beter niet in die onderdelen steken maar in een nieuwe fiets.Heb je al een fiets op oog?quote:Op zondag 26 februari 2012 14:30 schreef Freddeh het volgende:
Oh ja, gefeliciteerd trouwens. Had ik nog niet gezegd volgens mijLeuk man!
Dat bestellen van fietsonderdelen kriebelt bij mij ook. Buiten is het mooi weer, en die fiets van mij smeekt toch wel om wat aanpassingen. Doe ik het wel, doe ik het niet? Twijfel... Als het goed is koop ik in mei/juni toch een nieuwe racefiets.
Merckx AMX-3 is op dit moment wat ik wil kopen. Heb nog wel een paar alternatieven wanneer die Merckx echt niet leverbaar is, maar denk dat dat wel los zal lopen.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:43 schreef foetre het volgende:
[..]
Dan kan je de centen beter niet in die onderdelen steken maar in een nieuwe fiets.Heb je al een fiets op oog?
Laat het lekker zitten joh, is toch je eigen keus?quote:Op zondag 26 februari 2012 14:46 schreef Patroon het volgende:
Net terug van 3 uren training en ja, ik had een helm op.
Das een leuke!quote:Op zondag 26 februari 2012 14:47 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Merckx AMX-3 is op dit moment wat ik wil kopen. Heb nog wel een paar alternatieven wanneer die Merckx echt niet leverbaar is, maar denk dat dat wel los zal lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |