quote:
quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:16 schreef Dekatria het volgende:
Nieuwe TT?
"Ze werken voor de gemeente!"
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:21 schreef Caland het volgende:
[..]
'Ome Fons groet de kidsclub.'
Die moet het worden
Oh dan hoop ik met je mee.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:20 schreef Ritmo het volgende:
Nou ja, verander dan maar, als iedereen dat zo graag wil. Het ging dus over vorige week, toen ik heel het topic over me heen kreeg toen ik zei dat we zonder Guidetti niet gingen winnen daar.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:23 schreef ajacied4lf het volgende:
Kut tt. Moet wel even iets zijn met Ajax.
'4-2 HAHA!' bijvoorbeeld.
Hahahaha, ik vond het al zo raar dat een mod deze TT erin zette.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:24 schreef GGMM het volgende:
Ik snap deze TT zelf niet eerlijk gezegd
Maar ontopic Gelijkspel morgen.
Je weet dus niet dat deze TT best kwetsend kan zijn?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:24 schreef GGMM het volgende:
Ik snap deze TT zelf niet eerlijk gezegd
Maar ontopic Gelijkspel morgen.
Neh, tot uitleg mogen jullie het met deze TT doen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:25 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hahahaha, ik vond het al zo raar dat een mod deze TT erin zette.
Ga eerst maar eens uitzoeken waar ie op slaat dan.
Jezusquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:31 schreef Caland het volgende:
Nouhou
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fons_Spooren
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:31 schreef Caland het volgende:
Nouhou
Had nou niks gezegdquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:31 schreef Caland het volgende:
Nouhou
Ik had eigenlijk gehoopt dat GGMM humor had en hem terug zou plaatsen.quote:
Ik heb geen humor, vraag maar aan ajacied4lf.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk gehoopt dat GGMM humor had en hem terug zou plaatsen.
Iedereen heeft humor, alleen heeft de een een ander soort humor dan de ander. Dat van jou is zeldzaam.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb geen humor, vraag maar aan ajacied4lf.
Maar ik kan er wel om lachen, maar dan kan ik straks het geflame weer opruimen, luiheid.
Die hebben ook humor, ook een zeldzame die ik niet begrijp.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Mwoah, heb je wel eens een SPG'er/refo gesproken?
Nee, die hebben dat niet. Lachen/vermaak is onzinnig en des duivels.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Die hebben ook humor, ook een zeldzame die ik niet begrijp.
Je hebt er verstand van zo te zien...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:19 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, die hebben dat niet. Lachen/vermaak is onzinnig en des duivels.
Ik heb mijn geld toch maar op PSV gezet, win-win situatiequote:Op zondag 26 februari 2012 09:07 schreef Stokstaart het volgende:
Elke euro is vandaag 7 euro waard, als je op Feyenoord inzet
Loont toch nauwelijks man als je die odds kijkt.1,40 bij winstquote:Op zondag 26 februari 2012 09:24 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Je hebt er verstand van zo te zien...
[..]
Ik heb mijn geld toch maar op PSV gezet, win-win situatie![]()
Weet ik, maar ik speel pas sinds korte tijd mee, ga meestal nog voor de 'zekerheidjes'quote:Op zondag 26 februari 2012 09:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Loont toch nauwelijks man als je die odds kijkt.1,40 bij winst
Als zeggen ze dat vaker en dan is het gewoon de, door ons, verwachte opstelling. Enige dat ik me kan voorstellen is Mokotjo ipv De Vrij.twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 26-02-2012 om 11:49:58Kleine verrassing in de opstelling bij #Feyenoord. Straks bij @FR1908Nieuws als eerste de opstelling. #psvfey reageer retweet
Lijkt me ook ja.quote:Op zondag 26 februari 2012 12:03 schreef Muto het volgende:
Als zeggen ze dat vaker en dan is het gewoon de, door ons, verwachte opstelling. Enige dat ik me kan voorstellen is Mokotjo ipv De Vrij.twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 26-02-2012 om 11:49:58Kleine verrassing in de opstelling bij #Feyenoord. Straks bij @FR1908Nieuws als eerste de opstelling. #psvfey reageer retweet
Ninja editquote:
Dan kunnen we lekker een wandeling gaan maken van 14:30 tot 16:21quote:
Lekker opportunistisch, past goed bij de spelopvatting van vandaagquote:Op zondag 26 februari 2012 13:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Spelen we echt zo ;
Schaken , Fernandez, Cabral,
My god...
Als Bakkal zou gaan vertrekken zou ik ook overwegen om Alberg over te nemen van Excelsior. Die vind ik ook zeer positief opvallen de laatste weken. Is nog jong en stond bij AZ altijd bekend als zeer groot talent. Ook AZ zit er nu over na te denken om het terug te kopenquote:Op zondag 26 februari 2012 13:38 schreef Merkie het volgende:
Wie had je dan verwacht?
Schenkeveld doet het weer goed trouwens hoor. Die zie ik eigenlijk moeiteloos bij Feyenoord in de basis spelen volgend jaar.
quote:Op zondag 26 februari 2012 14:13 schreef Ritmo het volgende:
En Excelsior helpt Ajax definitief voorbij ons voor dit seizoen.
FlikkersJe had verdomme in de 2e helft met 3-1 voor moeten staan.
Die wedstrijd niet gezien zeker? Die kneuzen kosten ons waarschijnlijk definitief de 5e plek.quote:
Beetje overdreven, vind je niet?quote:Op zondag 26 februari 2012 14:13 schreef Ritmo het volgende:
Van zoveel geluk kan je niet winnen.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:13 schreef Ritmo het volgende:
ja goeie wissel van Lammers om Schenkeveld er uit te halen.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:13 schreef Ritmo het volgende:
Nou nee. Ajax werd in fases weggespeeld, ze misten een penalty, hadden bijna de hele wedstrijd overwicht.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:17 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Beetje overdreven, vind je niet?
Ja, dan moet je dat wel doen dus.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:18 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Van zoveel geluk kan je niet winnen.
We moeten niet naar anderen kijken en gewoon zelf de punten halen
Die had last van kramp. Erg vreemd.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:18 schreef macca728 het volgende:
[..]
ja goeie wissel van Lammers om Schenkeveld er uit te halen.
Waarom dan zo'n achterlijke reactie. Ajax is je weer voorbij dit weekend, dankzij de laksheid van Excelsior.quote:
Niet zo mans joh, ik ben trouwens gewoon Feyenoorder. Maar ik ben wel realist. Natuurlijk had Excelsior de kans. Maar Ajax speelde gewoon beter.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]![]()
Flikker op naar je neuzentopic joh. Jullie werden in vlagen weggespeeld.
quote:Op zondag 26 februari 2012 14:21 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Waarom dan zo'n achterlijke reactie. Ajax is je weer voorbij dit weekend, dankzij de laksheid van Excelsior.
Gebrek aan kwaliteit noem jij laksheid?quote:Op zondag 26 februari 2012 14:21 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Waarom dan zo'n achterlijke reactie. Ajax is je weer voorbij dit weekend, dankzij de laksheid van Excelsior.
Een zware wedstrijd had ik wel verwachtquote:Op zondag 26 februari 2012 14:36 schreef Mixende_match het volgende:
Echt he. Gaat nog een zware wedstrijd worden gok ik zo...
Inderdaad. Ik hoor alleen maar Feyenoord van de tribunes afkomen!quote:
quote:Op zondag 26 februari 2012 14:40 schreef NJ het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik hoor alleen maar Feyenoord van de tribunes afkomen!
Zeker jaquote:Op zondag 26 februari 2012 14:42 schreef Roffamannetje het volgende:
lekkere counter, El Ahmadi speelt goed tot nu toe
Na 7 minuten ook geel gevenquote:Op zondag 26 februari 2012 14:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben heel bang dat Mokotjo rood gaat krijgen. 2de helft de Vrij erin.
Speelt tot nu toe niet onaardig...dus kan werken dat geprutsquote:Op zondag 26 februari 2012 14:51 schreef Hamilcar het volgende:
Ik krijg altijd de indruk dat Cabral zomaar wat doet
Suarez is er ver mee gekomenquote:Op zondag 26 februari 2012 14:51 schreef Stringer het volgende:
[..]
Speelt tot nu toe niet onaardig...dus kan werken dat gepruts![]()
Cabral doet meer goed dan Schakenquote:Op zondag 26 februari 2012 14:58 schreef AryaMehr het volgende:
Tot nu zit ons zwakte aan de linkerkant, bij Nelom en Cabral.
Verdedigend idd wel ja.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:59 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Cabral doet meer goed dan Schaken
Dat valt tegenwoordig wel mee. Je ziet dat er flink op getrained wordt met Van Bronckhorst en Koeman, want hij plaatst ze nu veel meer en scoort er ook daadwerkelijk weleens eentjequote:Op zondag 26 februari 2012 15:05 schreef Stringer het volgende:
Karim speelt als een beest, maar grootste manco is z'n schot. Altijd al geweest.
True.. zeker beter geworden. Maar op dit soort momenten mot ie erinquote:Op zondag 26 februari 2012 15:06 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Dat valt tegenwoordig wel mee. Je ziet dat er flink op getrained wordt met Van Bronckhorst en Koeman, want hij plaatst ze nu veel meer en scoort er ook daadwerkelijk weleens eentje![]()
Onder Been was het wel altijd lachen-gieren-brullen met die rollertjes en ballen in de tweede ring.
misschien ook eens met JP van Gastel trainen 1 op 1?quote:Op zondag 26 februari 2012 15:06 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Dat valt tegenwoordig wel mee. Je ziet dat er flink op getrained wordt met Van Bronckhorst en Koeman, want hij plaatst ze nu veel meer en scoort er ook daadwerkelijk weleens eentje![]()
Onder Been was het wel altijd lachen-gieren-brullen met die rollertjes en ballen in de tweede ring.
Zet jezelf er overheen meid.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:13 schreef Mixende_match het volgende:
Hadden we Guidetti maar, dan zat ie er in
Teringpubliek, net ook al oerwoudgeluiden bij Fernandez.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:17 schreef exile79 het volgende:
Nu wordt het psv publiek ineens ook wakker hoor. Wel typische Toivonen goal trouwens.
Zonder Guidetti gaat er niemand scoren. Alleen Cabral heeft een fatsoenlijk schot.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:19 schreef exile79 het volgende:
Eens kijken of ze dezelfde veerkracht hebben als tegen Ajax.
Laten we het hopen. Zit er eigenlijk nog een goede afmaker op de bank, of alleen maar bagger?quote:Op zondag 26 februari 2012 15:19 schreef exile79 het volgende:
Eens kijken of ze dezelfde veerkracht hebben als tegen Ajax.
Het word onderhand eens tijd voor Martens Indi - De Vrij samen achterin.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:19 schreef TC03 het volgende:
Waarom loopt Vlaar ineens weg bij z'n man?
Een taart bakken doen mongolen die een 1-1 tegen Ajax gaan vieren.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:19 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Nou, bak een taart en ga het vieren.
Dit dus. Daarom is deze wedstrijd op voorhand gewoon verloren.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zonder Guidetti gaat er niemand scoren. Alleen Cabral heeft een fatsoenlijk schot.
Vlaar ook niet. Feyenoord onwaardig.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:21 schreef Merkie het volgende:
Bah. Vervelend moment om de goal tegen te krijgen. En we krijgen toch nog wel kansen hoor, alleen die Fernandez kan niet voetballen.
Gast, die godverdomme niet zo blij/positief man.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ach staan we keurig zesde en ligt alle druk bij de bovenste 5. Wij gaan de komende 2 wedstrijden tegen Groningen en Utrecht thuis gewoon winnen met Guidetti in de spits
Ook in de 2e helft zitten we met een G-voorhoede. En dan bedoel ik niet een Guidett-voorhoede.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:22 schreef Roffamannetje het volgende:
De wedstrijd is nog niet afgelopen hoor
Grote kans krijgt hij en struikelt vervolgens over z'n eigen benen.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:23 schreef Typisch het volgende:
Stelletje amsterdammers hier. Je hoort je spelers te steunen. Fernandez speelt gewoon een redelijke pot hoor.
Pleur toch op man. Waarom hebben jullie een ongeloofelijke tiefus-mazzel en wij weer alles tegen?quote:
Ik geef mijn mening en let jij eens op je taalgebruik.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:22 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Gast, die godverdomme niet zo blij/positief man.
Let zelf lekker op je taalgebruik joh.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik geef mijn mening en let jij eens op je taalgebruik.
Probeerde overigens ook Clasie een gele kaart aan te smeren.quote:
Oh ja inderdaad.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Grote kans krijgt hij en struikelt vervolgens over z'n eigen benen.
En nog beweren dat Feyenoord z'n club is. Geen medelijden met die gast als ie straks weer jankt dat ie zich niet veilig voelt in Rotterdam.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Probeerde overigens ook Clasie een gele kaart aan te smeren.
Niet zo vreemd toch?quote:Op zondag 26 februari 2012 15:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Probeerde overigens ook Clasie een gele kaart aan te smeren.
Vanwaar diequote:Op zondag 26 februari 2012 15:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh ja inderdaad.
OPDONDEREN NAAR KRALINGEN GEK, VUILE HONT!
quote:Op zondag 26 februari 2012 15:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En nog beweren dat Feyenoord z'n club is. Geen medelijden met die gast als ie straks weer jankt dat ie zich niet veilig voelt in Rotterdam.
Die maakt alleen maar overtredingen als hij scoort. Begrijp niet wat clubs in hem zien.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Wel een overtreding van toihomo trouwens maar goed
quote:Op zondag 26 februari 2012 15:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Aandoenlijk. Vorig jaar zou je zijn pik nog in je mond nemen en nu magtie van jou bij wijzen van spreken in elkaar gemept worden als hij in zijn thuisstad komt.
Deze post laat precies zien wat er mis is met een grote groep Feyenoord fansquote:Op zondag 26 februari 2012 15:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En nog beweren dat Feyenoord z'n club is. Geen medelijden met die gast als ie straks weer jankt dat ie zich niet veilig voelt in Rotterdam.
quote:Op zondag 26 februari 2012 15:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Aandoenlijk. Vorig jaar zou je zijn pik nog in je mond nemen en nu magtie van jou bij wijzen van spreken in elkaar gemept worden als hij in zijn thuisstad komt.
Kleine groep hoor.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:30 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Deze post laat precies zien wat er mis is met een grote groep Feyenoord fans
Dat gaat te ver maar ik zal er niet wakker van liggen als Clasie hem zo een enorme zwieper geeft.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik ben een Feyenoorder. Alleen werken mijn hersenen nog normaal als ik het over mijn club heb of (ex)spelers daar van.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:31 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ben jij Feyenoorder of voor een andere club? Nu snap ik je serieus ff niet meer.
Overigens ben ik nooit fan van Wijnaldum geweest. Behalve in het begin misschien. De laatste jaren heb ik me alleen maar kapot geergerd aan hem.
quote:Op zondag 26 februari 2012 15:30 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Die man gaat liever carnaval vieren dan Feyenoord kijken dus die kan je niet serieus nemenquote:Op zondag 26 februari 2012 15:30 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Hoorde je jou maar een wat meer. Ik weet serieus niet eens voor welke club je bent. En dat meen ik.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kleine groep hoor.
Alleen hoor je die randdebiellen het meest.
Bedreigen gaat sowieso te ver, maar hij werkt het wel zelf in de hand.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dat gaat te ver maar ik zal er niet wakker van liggen als Clasie hem zo een enorme zwieper geeft.
Wat wil je van mij horen/zien dan?quote:Op zondag 26 februari 2012 15:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hoorde je jou maar een wat meer. Ik weet serieus niet eens voor welke club je bent. En dat meen ik.
quote:Op zondag 26 februari 2012 15:32 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Die man gaat liever carnaval vieren dan Feyenoord kijken dus die kan je niet serieus nemen
Gast, Feyenoord kan prima in z'n hart zitten hoor. Hij wordt nu betaald door PSV en heeft het daar naar z'n zin. Terecht dat zo'n talent (zelfde verhaal met Fer) naar top clubs in Nederland gaan, je wil toch een stapje hoger.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:32 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Die man gaat liever carnaval vieren dan Feyenoord kijken dus die kan je niet serieus nemen
Psv had waarschijnlijk een grote kans gekregen als clasie die overtreding niet had gemaakt. Bovendien is hij psv'er nu.quote:
Ik heb niks met die taart te maken, wat is je punt?quote:Op zondag 26 februari 2012 15:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Joh, ga lekker een taart brengen als ze 1-1 spelen. Mongool.
Juist niet, Wijnaldum heeft 5.5 miljoen in het laatje gebracht op een moment dat Feyenoord dat heel hard nodig had.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:33 schreef Dekatria het volgende:
Wijnaldum heeft de club laten zitten op het moment dat die iedereen kon gebruiken, en heeft de immense achterban daarbij ook nog maanden een rad voor de ogen gedraaid. Dan kan ik wel begrijpen dat men hem niet bepaald graag terugziet.
quote:Op zondag 26 februari 2012 15:34 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Gast, Feyenoord kan prima in z'n hart zitten hoor. Hij wordt nu betaald door PSV en heeft het daar naar z'n zin. Terecht dat zo'n talent (zelfde verhaal met Fer) naar top clubs in Nederland gaan, je wil toch een stapje hoger.
Gwiedetti verbloemt een hoop bij dit Feyenoord, zonder hem zou Feyenoord rond plek 10 staan. Nu omdat jullie ineens in de top 6 staan is het schande dat die jongens voor hun carriere hebben gekozen?
Dat weet ik bij jou eigenlijk ook nietquote:Op zondag 26 februari 2012 15:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hoorde je jou maar een wat meer. Ik weet serieus niet eens voor welke club je bent. En dat meen ik.
Gast hoe moet ik dat nou wetenquote:Op zondag 26 februari 2012 15:35 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]![]()
, gaat over Ritmo. Jij bent ook niet de slimste....
Inlezen heet dat.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:38 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Gast hoe moet ik dat nou weten
Ik kom hier bijna nooit.
Gewoon goed lezen voor je domme dingen roept.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:38 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Gast hoe moet ik dat nou weten
Ik kom hier bijna nooit.
opendeur.nlquote:Op zondag 26 februari 2012 15:39 schreef indiaantje89 het volgende:
Toch missen we Guidetti duidelijk, zonder hem scoren we erg moeilijk
Je zou niet zeggen dat hij een linkspoot isquote:
kan dat nog of heeft hij geel voor praten ?quote:Op zondag 26 februari 2012 15:46 schreef Stringer het volgende:
Wat een mongool. Schande dat dit een Feyenoordspeler is. Dieptriest.
10 wedstrijden? Prima.
quote:Op zondag 26 februari 2012 15:46 schreef Stringer het volgende:
Wat een mongool. Schande dat dit een Feyenoordspeler is. Dieptriest.
10 wedstrijden? Prima.
Die gast spoort niet. Laatst tegen Ajax deed ie ook zo raar toen Erikssen die bal sportief uitschoot.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:47 schreef AryaMehr het volgende:
Hoe haal je het in je hoofd om überhaupt na zon schandalige kopstoot de grensrechter aan te gaan vallen?
Fernandez is echt van het paadje af ja.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:48 schreef eight het volgende:
[..]
Die gast spoort niet. Laatst tegen Ajax deed ie ook zo raar toen Erikssen die bal sportief uitschoot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |