Vlaar ook niet. Feyenoord onwaardig.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:21 schreef Merkie het volgende:
Bah. Vervelend moment om de goal tegen te krijgen. En we krijgen toch nog wel kansen hoor, alleen die Fernandez kan niet voetballen.
Gast, die godverdomme niet zo blij/positief man.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ach staan we keurig zesde en ligt alle druk bij de bovenste 5. Wij gaan de komende 2 wedstrijden tegen Groningen en Utrecht thuis gewoon winnen met Guidetti in de spits
Ook in de 2e helft zitten we met een G-voorhoede. En dan bedoel ik niet een Guidett-voorhoede.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:22 schreef Roffamannetje het volgende:
De wedstrijd is nog niet afgelopen hoor
Grote kans krijgt hij en struikelt vervolgens over z'n eigen benen.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:23 schreef Typisch het volgende:
Stelletje amsterdammers hier. Je hoort je spelers te steunen. Fernandez speelt gewoon een redelijke pot hoor.
Pleur toch op man. Waarom hebben jullie een ongeloofelijke tiefus-mazzel en wij weer alles tegen?quote:
Ik geef mijn mening en let jij eens op je taalgebruik.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:22 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Gast, die godverdomme niet zo blij/positief man.
Let zelf lekker op je taalgebruik joh.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik geef mijn mening en let jij eens op je taalgebruik.
Probeerde overigens ook Clasie een gele kaart aan te smeren.quote:
Oh ja inderdaad.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Grote kans krijgt hij en struikelt vervolgens over z'n eigen benen.
En nog beweren dat Feyenoord z'n club is. Geen medelijden met die gast als ie straks weer jankt dat ie zich niet veilig voelt in Rotterdam.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Probeerde overigens ook Clasie een gele kaart aan te smeren.
Niet zo vreemd toch?quote:Op zondag 26 februari 2012 15:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Probeerde overigens ook Clasie een gele kaart aan te smeren.
Vanwaar diequote:Op zondag 26 februari 2012 15:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh ja inderdaad.
OPDONDEREN NAAR KRALINGEN GEK, VUILE HONT!
quote:Op zondag 26 februari 2012 15:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En nog beweren dat Feyenoord z'n club is. Geen medelijden met die gast als ie straks weer jankt dat ie zich niet veilig voelt in Rotterdam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |