Vlaar ook niet. Feyenoord onwaardig.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:21 schreef Merkie het volgende:
Bah. Vervelend moment om de goal tegen te krijgen. En we krijgen toch nog wel kansen hoor, alleen die Fernandez kan niet voetballen.
Gast, die godverdomme niet zo blij/positief man.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ach staan we keurig zesde en ligt alle druk bij de bovenste 5. Wij gaan de komende 2 wedstrijden tegen Groningen en Utrecht thuis gewoon winnen met Guidetti in de spits
Ook in de 2e helft zitten we met een G-voorhoede. En dan bedoel ik niet een Guidett-voorhoede.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:22 schreef Roffamannetje het volgende:
De wedstrijd is nog niet afgelopen hoor
Grote kans krijgt hij en struikelt vervolgens over z'n eigen benen.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:23 schreef Typisch het volgende:
Stelletje amsterdammers hier. Je hoort je spelers te steunen. Fernandez speelt gewoon een redelijke pot hoor.
Pleur toch op man. Waarom hebben jullie een ongeloofelijke tiefus-mazzel en wij weer alles tegen?quote:
Ik geef mijn mening en let jij eens op je taalgebruik.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:22 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Gast, die godverdomme niet zo blij/positief man.
Let zelf lekker op je taalgebruik joh.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik geef mijn mening en let jij eens op je taalgebruik.
Probeerde overigens ook Clasie een gele kaart aan te smeren.quote:
Oh ja inderdaad.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Grote kans krijgt hij en struikelt vervolgens over z'n eigen benen.
En nog beweren dat Feyenoord z'n club is. Geen medelijden met die gast als ie straks weer jankt dat ie zich niet veilig voelt in Rotterdam.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Probeerde overigens ook Clasie een gele kaart aan te smeren.
Niet zo vreemd toch?quote:Op zondag 26 februari 2012 15:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Probeerde overigens ook Clasie een gele kaart aan te smeren.
Vanwaar diequote:Op zondag 26 februari 2012 15:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh ja inderdaad.
OPDONDEREN NAAR KRALINGEN GEK, VUILE HONT!
quote:Op zondag 26 februari 2012 15:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En nog beweren dat Feyenoord z'n club is. Geen medelijden met die gast als ie straks weer jankt dat ie zich niet veilig voelt in Rotterdam.
Die maakt alleen maar overtredingen als hij scoort. Begrijp niet wat clubs in hem zien.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Wel een overtreding van toihomo trouwens maar goed
quote:Op zondag 26 februari 2012 15:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Aandoenlijk. Vorig jaar zou je zijn pik nog in je mond nemen en nu magtie van jou bij wijzen van spreken in elkaar gemept worden als hij in zijn thuisstad komt.
Deze post laat precies zien wat er mis is met een grote groep Feyenoord fansquote:Op zondag 26 februari 2012 15:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En nog beweren dat Feyenoord z'n club is. Geen medelijden met die gast als ie straks weer jankt dat ie zich niet veilig voelt in Rotterdam.
quote:Op zondag 26 februari 2012 15:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Aandoenlijk. Vorig jaar zou je zijn pik nog in je mond nemen en nu magtie van jou bij wijzen van spreken in elkaar gemept worden als hij in zijn thuisstad komt.
Kleine groep hoor.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:30 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Deze post laat precies zien wat er mis is met een grote groep Feyenoord fans
Dat gaat te ver maar ik zal er niet wakker van liggen als Clasie hem zo een enorme zwieper geeft.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik ben een Feyenoorder. Alleen werken mijn hersenen nog normaal als ik het over mijn club heb of (ex)spelers daar van.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:31 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ben jij Feyenoorder of voor een andere club? Nu snap ik je serieus ff niet meer.
Overigens ben ik nooit fan van Wijnaldum geweest. Behalve in het begin misschien. De laatste jaren heb ik me alleen maar kapot geergerd aan hem.
quote:Op zondag 26 februari 2012 15:30 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Die man gaat liever carnaval vieren dan Feyenoord kijken dus die kan je niet serieus nemenquote:Op zondag 26 februari 2012 15:30 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Hoorde je jou maar een wat meer. Ik weet serieus niet eens voor welke club je bent. En dat meen ik.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kleine groep hoor.
Alleen hoor je die randdebiellen het meest.
Bedreigen gaat sowieso te ver, maar hij werkt het wel zelf in de hand.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dat gaat te ver maar ik zal er niet wakker van liggen als Clasie hem zo een enorme zwieper geeft.
Wat wil je van mij horen/zien dan?quote:Op zondag 26 februari 2012 15:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hoorde je jou maar een wat meer. Ik weet serieus niet eens voor welke club je bent. En dat meen ik.
quote:Op zondag 26 februari 2012 15:32 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Die man gaat liever carnaval vieren dan Feyenoord kijken dus die kan je niet serieus nemen
Gast, Feyenoord kan prima in z'n hart zitten hoor. Hij wordt nu betaald door PSV en heeft het daar naar z'n zin. Terecht dat zo'n talent (zelfde verhaal met Fer) naar top clubs in Nederland gaan, je wil toch een stapje hoger.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:32 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Die man gaat liever carnaval vieren dan Feyenoord kijken dus die kan je niet serieus nemen
Psv had waarschijnlijk een grote kans gekregen als clasie die overtreding niet had gemaakt. Bovendien is hij psv'er nu.quote:
Ik heb niks met die taart te maken, wat is je punt?quote:Op zondag 26 februari 2012 15:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Joh, ga lekker een taart brengen als ze 1-1 spelen. Mongool.
Juist niet, Wijnaldum heeft 5.5 miljoen in het laatje gebracht op een moment dat Feyenoord dat heel hard nodig had.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:33 schreef Dekatria het volgende:
Wijnaldum heeft de club laten zitten op het moment dat die iedereen kon gebruiken, en heeft de immense achterban daarbij ook nog maanden een rad voor de ogen gedraaid. Dan kan ik wel begrijpen dat men hem niet bepaald graag terugziet.
quote:Op zondag 26 februari 2012 15:34 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Gast, Feyenoord kan prima in z'n hart zitten hoor. Hij wordt nu betaald door PSV en heeft het daar naar z'n zin. Terecht dat zo'n talent (zelfde verhaal met Fer) naar top clubs in Nederland gaan, je wil toch een stapje hoger.
Gwiedetti verbloemt een hoop bij dit Feyenoord, zonder hem zou Feyenoord rond plek 10 staan. Nu omdat jullie ineens in de top 6 staan is het schande dat die jongens voor hun carriere hebben gekozen?
Dat weet ik bij jou eigenlijk ook nietquote:Op zondag 26 februari 2012 15:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hoorde je jou maar een wat meer. Ik weet serieus niet eens voor welke club je bent. En dat meen ik.
Gast hoe moet ik dat nou wetenquote:Op zondag 26 februari 2012 15:35 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]![]()
, gaat over Ritmo. Jij bent ook niet de slimste....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |