quote:
quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:16 schreef Dekatria het volgende:
Nieuwe TT?
"Ze werken voor de gemeente!"
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:21 schreef Caland het volgende:
[..]
'Ome Fons groet de kidsclub.'
Die moet het worden
Oh dan hoop ik met je mee.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:20 schreef Ritmo het volgende:
Nou ja, verander dan maar, als iedereen dat zo graag wil. Het ging dus over vorige week, toen ik heel het topic over me heen kreeg toen ik zei dat we zonder Guidetti niet gingen winnen daar.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:23 schreef ajacied4lf het volgende:
Kut tt. Moet wel even iets zijn met Ajax.
'4-2 HAHA!' bijvoorbeeld.
Hahahaha, ik vond het al zo raar dat een mod deze TT erin zette.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:24 schreef GGMM het volgende:
Ik snap deze TT zelf niet eerlijk gezegd
Maar ontopic Gelijkspel morgen.
Je weet dus niet dat deze TT best kwetsend kan zijn?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:24 schreef GGMM het volgende:
Ik snap deze TT zelf niet eerlijk gezegd
Maar ontopic Gelijkspel morgen.
Neh, tot uitleg mogen jullie het met deze TT doen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:25 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hahahaha, ik vond het al zo raar dat een mod deze TT erin zette.
Ga eerst maar eens uitzoeken waar ie op slaat dan.
Jezusquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:31 schreef Caland het volgende:
Nouhou
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fons_Spooren
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:31 schreef Caland het volgende:
Nouhou
Had nou niks gezegdquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:31 schreef Caland het volgende:
Nouhou
Ik had eigenlijk gehoopt dat GGMM humor had en hem terug zou plaatsen.quote:
Ik heb geen humor, vraag maar aan ajacied4lf.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk gehoopt dat GGMM humor had en hem terug zou plaatsen.
Iedereen heeft humor, alleen heeft de een een ander soort humor dan de ander. Dat van jou is zeldzaam.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb geen humor, vraag maar aan ajacied4lf.
Maar ik kan er wel om lachen, maar dan kan ik straks het geflame weer opruimen, luiheid.
Die hebben ook humor, ook een zeldzame die ik niet begrijp.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Mwoah, heb je wel eens een SPG'er/refo gesproken?
Nee, die hebben dat niet. Lachen/vermaak is onzinnig en des duivels.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Die hebben ook humor, ook een zeldzame die ik niet begrijp.
Je hebt er verstand van zo te zien...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:19 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, die hebben dat niet. Lachen/vermaak is onzinnig en des duivels.
Ik heb mijn geld toch maar op PSV gezet, win-win situatiequote:Op zondag 26 februari 2012 09:07 schreef Stokstaart het volgende:
Elke euro is vandaag 7 euro waard, als je op Feyenoord inzet
Loont toch nauwelijks man als je die odds kijkt.1,40 bij winstquote:Op zondag 26 februari 2012 09:24 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Je hebt er verstand van zo te zien...
[..]
Ik heb mijn geld toch maar op PSV gezet, win-win situatie![]()
Weet ik, maar ik speel pas sinds korte tijd mee, ga meestal nog voor de 'zekerheidjes'quote:Op zondag 26 februari 2012 09:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Loont toch nauwelijks man als je die odds kijkt.1,40 bij winst
Als zeggen ze dat vaker en dan is het gewoon de, door ons, verwachte opstelling. Enige dat ik me kan voorstellen is Mokotjo ipv De Vrij.twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 26-02-2012 om 11:49:58Kleine verrassing in de opstelling bij #Feyenoord. Straks bij @FR1908Nieuws als eerste de opstelling. #psvfey reageer retweet
Lijkt me ook ja.quote:Op zondag 26 februari 2012 12:03 schreef Muto het volgende:
Als zeggen ze dat vaker en dan is het gewoon de, door ons, verwachte opstelling. Enige dat ik me kan voorstellen is Mokotjo ipv De Vrij.twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 26-02-2012 om 11:49:58Kleine verrassing in de opstelling bij #Feyenoord. Straks bij @FR1908Nieuws als eerste de opstelling. #psvfey reageer retweet
Ninja editquote:
Dan kunnen we lekker een wandeling gaan maken van 14:30 tot 16:21quote:
Lekker opportunistisch, past goed bij de spelopvatting van vandaagquote:Op zondag 26 februari 2012 13:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Spelen we echt zo ;
Schaken , Fernandez, Cabral,
My god...
Als Bakkal zou gaan vertrekken zou ik ook overwegen om Alberg over te nemen van Excelsior. Die vind ik ook zeer positief opvallen de laatste weken. Is nog jong en stond bij AZ altijd bekend als zeer groot talent. Ook AZ zit er nu over na te denken om het terug te kopenquote:Op zondag 26 februari 2012 13:38 schreef Merkie het volgende:
Wie had je dan verwacht?
Schenkeveld doet het weer goed trouwens hoor. Die zie ik eigenlijk moeiteloos bij Feyenoord in de basis spelen volgend jaar.
quote:Op zondag 26 februari 2012 14:13 schreef Ritmo het volgende:
En Excelsior helpt Ajax definitief voorbij ons voor dit seizoen.
FlikkersJe had verdomme in de 2e helft met 3-1 voor moeten staan.
Die wedstrijd niet gezien zeker? Die kneuzen kosten ons waarschijnlijk definitief de 5e plek.quote:
Beetje overdreven, vind je niet?quote:Op zondag 26 februari 2012 14:13 schreef Ritmo het volgende:
Van zoveel geluk kan je niet winnen.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:13 schreef Ritmo het volgende:
ja goeie wissel van Lammers om Schenkeveld er uit te halen.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:13 schreef Ritmo het volgende:
Nou nee. Ajax werd in fases weggespeeld, ze misten een penalty, hadden bijna de hele wedstrijd overwicht.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:17 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Beetje overdreven, vind je niet?
Ja, dan moet je dat wel doen dus.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:18 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Van zoveel geluk kan je niet winnen.
We moeten niet naar anderen kijken en gewoon zelf de punten halen
Die had last van kramp. Erg vreemd.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:18 schreef macca728 het volgende:
[..]
ja goeie wissel van Lammers om Schenkeveld er uit te halen.
Waarom dan zo'n achterlijke reactie. Ajax is je weer voorbij dit weekend, dankzij de laksheid van Excelsior.quote:
Niet zo mans joh, ik ben trouwens gewoon Feyenoorder. Maar ik ben wel realist. Natuurlijk had Excelsior de kans. Maar Ajax speelde gewoon beter.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]![]()
Flikker op naar je neuzentopic joh. Jullie werden in vlagen weggespeeld.
quote:Op zondag 26 februari 2012 14:21 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Waarom dan zo'n achterlijke reactie. Ajax is je weer voorbij dit weekend, dankzij de laksheid van Excelsior.
Gebrek aan kwaliteit noem jij laksheid?quote:Op zondag 26 februari 2012 14:21 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Waarom dan zo'n achterlijke reactie. Ajax is je weer voorbij dit weekend, dankzij de laksheid van Excelsior.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |