Als zeggen ze dat vaker en dan is het gewoon de, door ons, verwachte opstelling. Enige dat ik me kan voorstellen is Mokotjo ipv De Vrij.twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 26-02-2012 om 11:49:58Kleine verrassing in de opstelling bij #Feyenoord. Straks bij @FR1908Nieuws als eerste de opstelling. #psvfey reageer retweet
Lijkt me ook ja.quote:Op zondag 26 februari 2012 12:03 schreef Muto het volgende:
Als zeggen ze dat vaker en dan is het gewoon de, door ons, verwachte opstelling. Enige dat ik me kan voorstellen is Mokotjo ipv De Vrij.twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 26-02-2012 om 11:49:58Kleine verrassing in de opstelling bij #Feyenoord. Straks bij @FR1908Nieuws als eerste de opstelling. #psvfey reageer retweet
Ninja editquote:
Dan kunnen we lekker een wandeling gaan maken van 14:30 tot 16:21quote:
Lekker opportunistisch, past goed bij de spelopvatting van vandaagquote:Op zondag 26 februari 2012 13:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Spelen we echt zo ;
Schaken , Fernandez, Cabral,
My god...
Als Bakkal zou gaan vertrekken zou ik ook overwegen om Alberg over te nemen van Excelsior. Die vind ik ook zeer positief opvallen de laatste weken. Is nog jong en stond bij AZ altijd bekend als zeer groot talent. Ook AZ zit er nu over na te denken om het terug te kopenquote:Op zondag 26 februari 2012 13:38 schreef Merkie het volgende:
Wie had je dan verwacht?
Schenkeveld doet het weer goed trouwens hoor. Die zie ik eigenlijk moeiteloos bij Feyenoord in de basis spelen volgend jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |