Dat hebben ze ook gedaan, via de RVD.quote:Op zondag 26 februari 2012 12:56 schreef Haaibaaike het volgende:
Dan kunnen ze toch altijd nog het volk bedanken voor het meeleven met hun.
W-A heeft dat eigenlijk al gedaan, al was dat geen officieel persmomentje.quote:Op zondag 26 februari 2012 12:56 schreef Haaibaaike het volgende:
Dan kunnen ze toch altijd nog het volk bedanken voor het meeleven met hun. Ze hebben wel wat anders aan hun hoofd.. Geldt ook voor de overige familie.
En het volk smult ervan, zie ook deze topicreeks. Ze kunnen niet vaak genoeg zeggen hoe verschrikkelijk ze het vinden en hoeveel ze hebben moeten huilen.quote:Op zondag 26 februari 2012 12:44 schreef DrMabuse het volgende:
Gisteren bij de AH stond ik bij de kassa en zag de kranten.
Allemaal met een hele grote foto van Beatrix en familie duidelijk vol pijn en verdriet.
Ik vind het al bijna 2 weken zo verdomde gênant , zo'n debiele ongegeneerde feitjes , meningen , beelden en commentaren schijtende media vertoning.
Zielige liedjes zingend bij DWDD , snikkende reporters die vooral weer met de beelden willen scoren, reportages over de groenteboer die zijn mening geeft , de zwangere moeders die hun steun betuigen , de experts die veel maar niks zeggen en niks weten over hoe en wat er gaat gebeuren maar het toch wel willen zeggen omdat de media wil dat ze het zeggen zodat de programma's weer scoren.
Mensen , stel je even voor dat je dit zelf moet doormaken en dan zo'n breeduit gore theatershow die er door de media van gemaakt wordt.
Allemaal scoren over de rug van mensen met duidelijk verdriet , even zoveel mogelijk de eigen 5 seconden faam in het spotlicht.
Ik heb persoonlijk echt HELEMAAL niks met Bea en haar Oranjekliek maar geef die mensen verdomme de rust en priveruimte om deze ellende te verwerken.
WA heeft de mensen bedankt voor hun steun en de privacy de ze kregen.quote:Op zondag 26 februari 2012 12:52 schreef zaans_boefje het volgende:
[..]
Het had geen kwaad gekund als één iemand van die grote familie even als woordvoerder in 10 minuten een persverklaring had afgelegd.
Ja WA wel..Maar misschien over een half jaartje dat een van de fam een persmomentje doet..quote:Op zondag 26 februari 2012 12:58 schreef roos85 het volgende:
W-A heeft dat eigenlijk al gedaan, al was dat geen officieel persmomentje.
Ik vind niet dat iemand nu van de familie zich op tv hoeft te vertonen met een verklaring, laat die mensen eerst in alle rust dit (proberen) te verwerken.
Dit.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:00 schreef Mula het volgende:
WA heeft de mensen bedankt voor hun steun en de privacy de ze kregen.
Het is een familie in rouw. Ik vind dat ze niks moeten. En dan maakt het me geen fluit uit of sommige familieleden betaald krijgen of niet.
Waarom?? Wat is het nut ervan? Het volk is via de RVD bedankt voor het medeleven, WA heeft de mensen bedankt voor hun steun, wat moet er nou nog meer?quote:Op zondag 26 februari 2012 13:02 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja WA wel..Maar misschien over een half jaartje dat een van de fam een persmomentje doet..
Maar ik kan begrijpen dat ze met rust gelaten willen worden en aan dat verdriet moeten verwerken..
Ja, al die hysterisch meelevende wijven hier. Lachwekkend maar eigenlijk dieptriest. Ze zijn zelfs de gezichtsuitdrukkingen van Mabel en Bea aan het overanalyseren. " Mabel lacht... Het gaat vast goed met Friso."quote:Op zondag 26 februari 2012 13:00 schreef Klummie het volgende:
[..]
En het volk smult ervan, zie ook deze topicreeks. Ze kunnen niet vaak genoeg zeggen hoe verschrikkelijk ze het vinden en hoeveel ze hebben moeten huilen.
quote:
Dat je soms dingen niet zo moet aantrekken.quote:
bronquote:"Wij groeven prins Friso uit sneeuw"
AMSTERDAM - Drie Noorse vrienden zeggen dat zij prins Johan Friso uit de sneeuw hebben gegraven nadat hij door een lawine was gegrepen in het Oostenrijkse Lech.
De 23-jarige Jim Kenneth Thoresen uit Gol vertelt in Noorse media dat hij met zijn vrienden op een tegenoverliggende berg aan het skiën was toen het onheil zich afspeelde.
Het duurde even voordat de vrienden zich realiseerden dat er tegenover nét een lawine was geweest en ze moesten gaan helpen. “We zagen een berggids en nog een andere man. We hebben snel onze rugzakken afgedaan en zijn helpen zoeken”, vertelt Jim tegen het Noorse Hallingdolen.
Een van hen vond een skistok en zag daarna de hand van prins Johan Friso. De Noorse Jim vertelt in de Noorse krant dat een van de vrienden het hoofd van Friso uitgroef. Gealarmeerde hulpdiensten begonnen onmiddellijk met reanimeren. Volgens de Noren duurde het een uur voordat prins Johan Friso met een helikopter naar het ziekenhuis werd vervoerd.
De prins ligt sindsdien in het ziekenhuis in Innsbruck. Vrijdag werd duidelijk dat de prins er slecht aan toe is.
Analize this..:quote:Op zondag 26 februari 2012 12:31 schreef Klummie het volgende:
[..]
Ow ja als Frits het zegt is het waar.
En zo kun je wel op alle slakken zout leggen. De zoon van het fokking staatshoofd ligt op sterven. Gek he dat een land dan meeleeft.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom?? Wat is het nut ervan? Het volk is via de RVD bedankt voor het medeleven, WA heeft de mensen bedankt voor hun steun, wat moet er nou nog meer?
Daar hoeft echt geen officieel persmoment voor te komen zodat WA, Mabel of Beatrix het volk persoonlijk kan bedanken, dat zou ik echt nonsens vinden.
Ze staan al tegen wil en dank in de schijnwerpers, en helemaal op zulke momenten, en dan moeten ze ook nog een apart persmoment gaan houden waarin ze nogmaals kunnen bedanken voor het medeleven?
Vooralsnog heeft de belangstelling van het volk zich vooral geuit in tientallen journalisten en fotografen voor de deur van het ziekenhuis en het hotel, en daar hadden ze prima zonder gekund.
Goed gezegd @_joepie_..quote:Op zondag 26 februari 2012 15:47 schreef _joepie_ het volgende:
Ik heb t gevoel dat een aantal mensen hier alleen maar zitten te zeiken en rellen, kom dan niet naar dit forum als het je niet interesseert.
Net zoals je begaan kunt zijn met buren waarvan hun zoon zich in een soortgelijke situatie zou bevinden voel ik met het koningshuis mee.
De Oranjes, ongeacht hun kapitaal, gouden kooi, verplichtingen en privileges waar hier over gezeurd wordt, hebben een enorme klap te verwerken.
Ineens ben je je zoon, broer, man, vader kwijt en dat moeten ze als familie verwerken, dat is voor iedereen ongeacht je achtergrond zwaar.
Als je dan ook nog een paar honderd fotografen en journalisten in je nek hebt hijgen, dan is dat extra zwaar.
De berichtgeving van de RVD is niet uitbundig geweest, aan de andere kant is Friso geen publiek bezit, al zijn er mensen die daar anders over denken.
Het balanceren tussen privacy, medisch geheim en openbaar maken van de ellende en onzekerheid die de Oranjes hebben ondergaan afgelopen weken is dan erg moeilijk.
Maar op een of andere manier zijn er mensen die niet in staat zijn om enig respect en begrip te tonen voor de situatie van de Oranjes, terwijl ze dat bij de buren in soortgelijke situatie wel kunnen.
Het is nog veel erger dan iemand die overleden is...hij is er wel...maar hij is er niet...en eigelijk beseffen ze wel dat het over is...maar wie neemt het besluit om te stoppen met beademen...en dan...blijft er in je achterhoofd knagen..maar daar in india was ook een comapatient na 6 jaar wakker geworden...er is nooit een goede keuze...altijd blijf je hoop houden, want je wilt zo graag dat hij terugkomt....maar dan denk je dit is ook geen leven...moet dan toch de beademing stoppen..etc..vreselijk....
Ik leef met ze mee en kan hun verdriet erg goed begrijpen.
Ik hoop dat iedereen ze een beetje met rust laat en dat ze op hun eigen manier hun verdriet kunnen verwerken.
Ik vind niet dat je voor anderen kunt bepalen welke situatie erger is of zou zijn.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:47 schreef _joepie_ het volgende:
Het is nog veel erger dan iemand die overleden is...hij is er wel...maar hij is er niet...en eigelijk beseffen ze wel dat het over is...maar wie neemt het besluit om te stoppen met beademen...en dan...blijft er in je achterhoofd knagen..maar daar in india was ook een comapatient na 6 jaar wakker geworden...er is nooit een goede keuze...altijd blijf je hoop houden, want je wilt zo graag dat hij terugkomt....maar dan denk je dit is ook geen leven...moet dan toch de beademing stoppen..etc..vreselijk....
Amenquote:Op zondag 26 februari 2012 15:47 schreef _joepie_ het volgende:
Ik heb t gevoel dat een aantal mensen hier alleen maar zitten te zeiken en rellen, kom dan niet naar dit forum als het je niet interesseert.
Net zoals je begaan kunt zijn met buren waarvan hun zoon zich in een soortgelijke situatie zou bevinden voel ik met het koningshuis mee.
De Oranjes, ongeacht hun kapitaal, gouden kooi, verplichtingen en privileges waar hier over gezeurd wordt, hebben een enorme klap te verwerken.
Ineens ben je je zoon, broer, man, vader kwijt en dat moeten ze als familie verwerken, dat is voor iedereen ongeacht je achtergrond zwaar.
Als je dan ook nog een paar honderd fotografen en journalisten in je nek hebt hijgen, dan is dat extra zwaar.
De berichtgeving van de RVD is niet uitbundig geweest, aan de andere kant is Friso geen publiek bezit, al zijn er mensen die daar anders over denken.
Het balanceren tussen privacy, medisch geheim en openbaar maken van de ellende en onzekerheid die de Oranjes hebben ondergaan afgelopen weken is dan erg moeilijk.
Maar op een of andere manier zijn er mensen die niet in staat zijn om enig respect en begrip te tonen voor de situatie van de Oranjes, terwijl ze dat bij de buren in soortgelijke situatie wel kunnen.
Ik leef met ze mee en kan hun verdriet erg goed begrijpen.
Ik hoop dat iedereen ze een beetje met rust laat en dat ze op hun eigen manier hun verdriet kunnen verwerken.
Hiermee geef je al aan dat je de kern van de boodschap niet begrijpt. .. je begint weer te zeiken...quote:Op zondag 26 februari 2012 15:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je voor anderen kunt bepalen welke situatie erger is of zou zijn.
ik begrijp het weldegelijk, ik corrigeer alleen dit deel want daar ben ik IRL een beetje zat van gewordenquote:Op zondag 26 februari 2012 15:57 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
Hiermee geef je al aan dat je de kern van de boodschap niet begrijpt. .. je begint weer te zeiken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |