Ik ben geen fan van het koningshuis hoor. Maar daar gaat het ook niet om in dit topic.quote:Op zondag 26 februari 2012 05:30 schreef Perico het volgende:
[..]
Och och, Beatrix doet alleen maar 100% goede dingen en loopt rond met een halo om haar hoofd. Anders stort jullie wereld in. Ze wordt er toch alleen maar leuker op door wat buitenissigheden? Die 60 uur onthullingen van Margarita, daar was zeker ook iedere lettergreep van gelogen..
quote:Op zondag 26 februari 2012 08:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van het koningshuis hoor.
Ja jammer dat er mensen hier zijn die zuur doen..quote:Op zondag 26 februari 2012 11:48 schreef Re het volgende:
dat mensen zo zuur kunnen zijn, ik blijf me verbazen
Voor de rest is één groot Boulevard topic gewordenquote:Op zondag 26 februari 2012 12:03 schreef Specularium het volgende:
Precies voor deze updates stop ik niet met volgen.
Waarom moest ze zo dringend in Nederland zijn dan dat ze er nog niet eens 24 uur is gebleven?quote:Op zondag 26 februari 2012 12:02 schreef Estate2 het volgende:
Beartix is trouwens weer in Oostenrijk, om 10.15 vloog de PH-KBX het Oostenrijkse lucht ruim weer binnen. Ze was gistermiddag in Nederland aangekomen.
Zo zie je maar dat het Koningshuis altijd een bindende factor is.quote:Op zondag 26 februari 2012 12:04 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Voor de rest is één groot Boulevard topic geworden
Een fles euthanasientje ophalen?quote:Op zondag 26 februari 2012 12:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom moest ze zo dringend in Nederland zijn dan dat ze er nog niet eens 24 uur is gebleven?
Ze had schone onderbroeken nodigquote:Op zondag 26 februari 2012 12:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom moest ze zo dringend in Nederland zijn dan dat ze er nog niet eens 24 uur is gebleven?
Even thuis slapen?quote:Op zondag 26 februari 2012 12:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Friso was financiele topman van de Oranjesquote:Op zondag 26 februari 2012 00:53 schreef Klummie het volgende:
Wat een achterlijke uitspraken worden er hier gedaan. Friso het financiële brein van de familie? Mabel en Bea kunnen zo goed met elkaar overweg.Daar weet niemand hier iets van.
Nergens op gebaseerd.
Ow ja als Frits het zegt is het waar.quote:Op zondag 26 februari 2012 12:19 schreef Maron het volgende:
[..]
Friso was financiele topman van de Oranjes
Frits Wester: ''het is de vraag wat voor consequenties de situatie van Friso heeft. Friso is ook de financiële topman van de Oranjes, hij beheerde het vermogen.''
http://www.rtl.nl/compone(...)entie-over-friso.xml
Als ik moet poepen doe ik dat het liefste thuis, eigen kontje op eigen potjequote:Op zondag 26 februari 2012 12:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Al bijna 2 weken?quote:Op zondag 26 februari 2012 12:44 schreef DrMabuse het volgende:
Ik vind het al bijna 2 weken zo verdomde gênant , zo'n debiele ongegeneerde feitjes , meningen , beelden en commentaren schijtende media vertoning.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |