quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:48 schreef minthy het volgende:
Ja, dit vindt Giel dan weer niet zo'n strakke actie van je...
Hij is nogal verlegen, hij wil al die aandacht niet! Hoe goed ken je hem eigenlijk??quote:
Yup, er was een topickapert op de kustquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:48 schreef Qunix het volgende:
Je kunt geen nieuw topic in deze reeks openen omdat er nog een ander topic open is.
Paul is nu eenmaal een nare topickaper...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:48 schreef Qunix het volgende:
Je kunt geen nieuw topic in deze reeks openen omdat er nog een ander topic open is.
Nou ik heb hem wel eens ontmoet met de radiodag in het mediapark. Toen heb ik hem gesproken en over Fok! en over radio maken gepraatquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Hij is nogal verlegen, hij wil al die aandacht niet! Hoe goed ken je hem eigenlijk??
Wat zijn die gasten snel met plaatjes makenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Paul is nu eenmaal een nare topickaper...
en dit is best een leuk topic: Wie wil er een plaatje voor mij uitsnijden (in bijv. photoshop)?
en daarna heeft zn worst tussen je kadetjes gepropt??quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:50 schreef Paul het volgende:
[..]
Nou ik heb hem wel eens ontmoet met de radiodag in het mediapark. Toen heb ik hem gesproken en over Fok! en over radio maken gepraat
Giel haat Fok!, en das echt waar! Hij heeft ooit eens op de camera van Sunchaser/Stefan gespuugdquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:50 schreef Paul het volgende:
[..]
Nou ik heb hem wel eens ontmoet met de radiodag in het mediapark. Toen heb ik hem gesproken en over Fok! en over radio maken gepraat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:54 schreef 3rdRock het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nah, te lui om in de benen te gaan... Daarnaast, laat de buren maar denken dat ik lawaai maak, goed voor mijn reputatie. Raak ik vast die van oude vrijster kwijtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:56 schreef 3rdRock het volgende:
Dank u!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
En nu heeft iedereen hier er zin in...quote:
Ik nietquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:58 schreef minthy het volgende:
[..]
En nu heeft iedereen hier er zin in...
Bedankt!!
+1quote:
3fm uit en nog ff dit luisteren en dan pitte nquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:59 schreef Qunix het volgende:
http://content50c1a.omroe(...)elinkenstenders1.mp3
Sollicitatie![]()
Welke tijd?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:59 schreef Qunix het volgende:
Sollicitatie![]()
hier de link vanaf het goede begin http://download.omroep.nl(...)1.mp3?start=49057156quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:59 schreef Qunix het volgende:
Sollicitatie![]()
Hij is ergquote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
3fm uit en nog ff dit luisteren en dan pitte n
Hij vertelde mij ook dat hij fok niet zo leuk vondquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Giel haat Fok!, en das echt waar! Hij heeft ooit eens op de camera van Sunchaser/Stefan gespuugd
Moe ben ik niet echt, maar moet morgen vroeg en "wakker" zijn.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:01 schreef CindieY het volgende:
Zijn er mensen die nog wakker blijven? Ik ben klaarwakker
nope, ik ben moe. afgelopen nacht maar amper 5u geslapen dus ik zit er wel zo';n beetje doorheen..quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:01 schreef CindieY het volgende:
Zijn er mensen die nog wakker blijven? Ik ben klaarwakker
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:02 schreef Qunix het volgende:
[..]
Moe ben ik niet echt, maar moet morgen vroeg en "wakker" zijn.
Naar bed jullie!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nope, ik ben moe. afgelopen nacht maar amper 5u geslapen dus ik zit er wel zo';n beetje doorheen..
hij zit in je poepertquote:
alleen als jij met me meegaatquote:
Patatje Oorlog zou er wel ingaan nuquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:58 schreef minthy het volgende:
[..]
En nu heeft iedereen hier er zin in...
Bedankt!!
O. Mijn. God.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:59 schreef Qunix het volgende:
Sollicitatie![]()
Ja, helaas is er niets meer open hier...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:03 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Patatje Oorlog zou er wel ingaan nu![]()
prachtigquote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:01 schreef hole1988 het volgende:
[..]
hier de link vanaf het goede begin http://download.omroep.nl(...)1.mp3?start=49057156
hebbie ereppels en juun? dan maak je dat toch ff zelf johquote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, helaas is er niets meer open hier...
Nope, niets in huis... Ik ben een arme sloeber. Ik kan nog wat noedels maken als ik zin hebquote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hebbie ereppels en juun? dan maak je dat toch ff zelf joh
Thanksquote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:06 schreef minthy het volgende:
[..]
De band heet volgens mij "of monsters & men"
flauw hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, ik tikte al dat ik wakker zou blijven
links en rechts zijn Stenders en Van Inkelquote:
Misschien is Paul wel Stenders? Of die vrouw in het midden?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
links en rechts zijn Stenders en Van Inkelen die in t midden is volgens mij een ex-judoka...
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:13 schreef 3rdRock het volgende:
mweh, aangezien CindieY niet wil, ga ik maar alleen naar bed
slaap lekker allemaal
Scherp!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:16 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Luister je niet? Giel zei het net!
Volgens mij heb jij heel erg veel meegemaakt en ben jij een man van de wereld die overal wel wat over weet te vertellen!!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:20 schreef Paul het volgende:
kga zo ff bellen als het een onderwerp is wat ik heb meegemaakt
In principe is er maar één onderwerp per nacht begreep ik...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:20 schreef Paul het volgende:
kga zo ff bellen als het een onderwerp is wat ik heb meegemaakt
Gielpadquote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:27 schreef FZN05 het volgende:
Ja, Paul, je bent vast ooit aangevallen door een dier?
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Gielpad
Crocogiel
Gielraffe
Neusgiel
Bavigiel
De halve dierentuin, arme Paul
M'n papegaai liep ooit eens op de bank, nam een sprintje om me te grazen te nemen... Ik kon net op tijd wegspringenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zit even heel hard na te denken of ik ooit ben aan gevallen door een dier, maar ik geloof het niet
Mijn valkparkietje van vroeger heeft me nooit aangevallen, m'n zusje was er panisch voor. Ik wil graag weer een valkparkiet, maar hier geen ruimte voorquote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:32 schreef minthy het volgende:
[..]
M'n papegaai liep ooit eens op de bank, nam een sprintje om me te grazen te nemen... Ik kon net op tijd wegspringen![]()
En hij heeft me ook wel eens gebeten, ik moet ook niet met m'n vingers in de buurt komen zonder iets lekkers ertussen
Het is een mannengek, m'n ex kon er alles mee. Hij moet het nu met mij doen, gaat de ene dag heel erg goed en de andere iets minderquote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mijn valkparkietje van vroeger heeft me nooit aangevallen, m'n zusje was er panisch voor. Ik wil graag weer een valkparkiet, maar hier geen ruimte voor
Een grijzeroodstaart heb je toch? Vind ik ook heel tof, wij hebben ook een paar maanden eentje gehad, maar m'n moeder kon er niet echt tegen. Die had van z'n eerdere baasjes over genomen om "moi hè!" te zeggen als ze thuis kwamen en weggingen en dat deed ie bij ons ook. Geniaalquote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Het is een mannengek, m'n ex kon er alles mee. Hij moet het nu met mij doen, gaat de ene dag heel erg goed en de andere iets minder![]()
Morgen wil ik de kooi schoonmaken, vindt ie leuk![]()
Valkjes zijn ook erg tof, kun je ook heel wat leuke dingen aanleren
Ja, klopt! Aapt echt van alles na, roept zelfs nog een hond die al 12jr dood is met de stem van m'n vader, die al 11jr dood is. Vergeet niks, gek beestquote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Een grijzeroodstaart heb je toch? Vind ik ook heel tof, wij hebben ook een paar maanden eentje gehad, maar m'n moeder kon er niet echt tegen. Die had van z'n eerdere baasjes over genomen om "moi hè!" te zeggen als ze thuis kwamen en weggingen en dat deed ie bij ons ook. Geniaal
Maar je ex was dus het lievelingetje? Hoor je toch wel vaak met papegaaien en de grotere parkieten, zo solitair als het maar kan.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, klopt! Aapt echt van alles na, roept zelfs nog een hond die al 12jr dood is met de stem van m'n vader, die al 11jr dood is. Vergeet niks, gek beest![]()
Als ik wegga, zegt hij ook altijd "doeg"
Ja, maar mannen in het algemeen is ook goed. Als m'n broer op bezoek komt, wordt ie ook helemaal flirterig. De sletquote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Maar je ex was dus het lievelingetje? Hoor je toch wel vaak met papegaaien en de grotere parkieten, zo solitair als het maar kan.
Ik ken hem als Mr. Oizoquote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
prachtig![]()
![]()
mr owiezo ipv Monseigneur Wazoo
voor zover ik weet moet je het op z'n Frans uitsprekenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:09 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik ken hem als Mr. Oizo
ooii zo (zeg maar)...
Flat Eric is een toffe karakter
Ik wist wel dat het Frans was.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
voor zover ik weet moet je het op z'n Frans uitspreken
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mr._Oizo
lekker geslapen?quote:
mooi! dan weet je hoe het moet en gaat dat aankomende nacht weer lukkenquote:
Zo vroeg sliep ik niet hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mooi! dan weet je hoe het moet en gaat dat aankomende nacht weer lukken![]()
koop zo'n plasfles!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zo vroeg sliep ik niet hoorIk heb gewoon m'n wekker gezet, nog een paar keer gesnoozed en toen moest ik te nodig plassen, standaard de reden om toch maar eens m'n bed uit te komen
Nee, dank jequote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
koop zo'n plasfles!
bij mijn ouders ligt er nog 1 van mij
haha, in mijn geval was het gewoon noodzaak. had een breuk in m'n bekken en als je dan 's nachts nodig moet plassen heb je niet de tijd om t toilet te halenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, dank jeIk ga wel gewoon naar het toilet.
Kan ik me voorstellen hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haha, in mijn geval was het gewoon noodzaak. had een breuk in m'n bekken en als je dan 's nachts nodig moet plassen heb je niet de tijd om t toilet te halen
maar we moeten het over 3fm hebben hoor! anders wordt Piles boos!quote:
Nee. Chinees beperk ik tot 1 a 2 keer per jaar. Ik houd niet van Chinees.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar we moeten het over 3fm hebben hoor! anders wordt Piles boos!
kom jij wel eens bij de chinees?
dus dan weet jij ook niet waarom die leeuwen zo'n bal in de muil hebben?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee. Chinees beperk ik tot 1 a 2 keer per jaar. Ik houd niet van Chinees.
Ik zou het eens aan een Chinees vragenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dus dan weet jij ook niet waarom die leeuwen zo'n bal in de muil hebben?
en waarom vraagt iemand zich dat in vredesnaam af?
Toch lullig als je die verward met de thermoskan koffie.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
koop zo'n plasfles!
bij mijn ouders ligt er nog 1 van mij
nja, zolang je de volgepiste koffie niet opdrinkt is er niets aan de hand hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Toch lullig als je die verward met de thermoskan koffie.
wie is dat en waarom lig ik er niet naast?quote:
Die zit in flirt je stijfquote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wie is dat en waarom lig ik er niet naast?
edit: ah, het is de dame waarmee geflirt gaat worden.
Iets met Flirt je stijf: "Nee dit is NIET Doutzen Kroes... Het is Samantha! Ze is 21 en komt uit Den Bosch.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
eensch!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:45 schreef CindieY het volgende:
Zou 't toch leuk vinden als ze ook foto's gaan posten van de flirter. Kun je gelijk aannames gaan maken enzo
heb de intro gemist, maar ze lijkt wel 14...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
edit: ah, het is de dame waarmee geflirt gaat worden.
ze is 21 geloof ik.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:53 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
heb de intro gemist, maar ze lijkt wel 14...
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:36 schreef CindieY het volgende:
Ik geloof dat ik die megahit best kan waarderen.
ah, nu weet ik waarom ik amper baardgroei heb....twitter:eenjurk twitterde op zaterdag 25-02-2012 om 13:53:00Hoor je dat @marnixamsterdam RT @SeksFeiten: De baard van een man groeit het snelste als hij seks verwacht. #SeksFeiten reageer retweet
Zolang het bier is, heb ik er geen probleem mee. In Engeland kwamen er ook bekers met iets anders over het publiek tijdens een concert... Dat is iets smerigerquote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:14 schreef CindieY het volgende:
Whehe, ik heb ook wel eens zo'n bierdouche gehad. Vies is dat eigenlijk
jij hebt wel eens gezoendquote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:14 schreef CindieY het volgende:
Whehe, ik heb ook wel eens zo'n bierdouche gehad. Vies is dat eigenlijk
Ieuwquote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Zolang het bier is, heb ik er geen probleem mee. In Engeland kwamen er ook bekers met iets anders over het publiek tijdens een concert... Dat is iets smeriger
goedemiddagquote:
idem dito!quote:
nee, die is van Fun met Janelle Monae geloof ik.quote:
geen idee?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:31 schreef naatje_1 het volgende:
Tevens, wie solliciteert er bij Stenders & Siebelink?
Die van dat fragmentjequote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, die is van Fun met Janelle Monae geloof ik.
[..]
geen idee?
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:59 schreef Qunix het volgende:
Sollicitatie![]()
oh dat, dat vond ik wel lachenquote:
Uiteraard.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:01 schreef minthy het volgende:
Heren, jullie weten toch dat dit topique pauze heeft in het weekend na 15u??
Tof! Anders komen ze van de arbo checken enzo, topic raakt overwerktquote:
quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:01 schreef minthy het volgende:
Heren, jullie weten toch dat dit topique pauze heeft in het weekend na 15u??
Dat twittert ie vanuit Zwolle, mensentwitter:gerardekdom twitterde op zaterdag 25-02-2012 om 16:37:12Het lijkt wel lente mensen! Of trek ik nu te snel een conclussie? reageer retweet
Pino heeft schijt aan wat ik zeg. En terecht!!quote:
misschien is hij niet zoveel gewend qua temperatuur en vindt hij dit al lente. Ik vond.het gisteren lekkerderquote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:38 schreef CindieY het volgende:
Dat twittert ie vanuit Zwolle, mensentwitter:gerardekdom twitterde op zaterdag 25-02-2012 om 16:37:12Het lijkt wel lente mensen! Of trek ik nu te snel een conclussie? reageer retweet
Waar 't niet zo heel lente-achtig is, beetje frisse wind.
Inderdaadquote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Pino heeft schijt aan wat ik zeg. En terecht!!
Die heb ik volgens mij nog niet eens gehoord...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:42 schreef miieejj het volgende:
hey..
even over die megahit .. ik vind 'm leuk
Denk 't ook wel, jaquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:55 schreef minthy het volgende:
Volgens mij zit Ekdom nu bij de Librije te smikkelen
gisterenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Denk 't ook wel, jaHad ie 't daar laatst niet over, dat ie naar de Librije zou gaan?
Dat heb ik gisteren helemaal niet mee gekregen, staat me bij dat hij of iemand eerder al zoiets gezegd had.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gisterencadeautje van AVRO omdat hij er 10 jaar werkt. en dat gebruikt om zn 10jarige jubileum met Nicole te vieren
oh, dat zou kunnen hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat heb ik gisteren helemaal niet mee gekregen, staat me bij dat hij of iemand eerder al zoiets gezegd had.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof! Anders komen ze van de arbo checken enzo, topic raakt overwerkt
quote:
Gewoon binnen 3 minuten helemaal kapot gemaakt jij...quote:
Jep. Alhoewel het nieuws van Dave Clark/Whitenoise overal wel te lezen was, dit hoor ik zo rechtstreeks op de radio. Maf. Klein kippenvelmomentje, ben door de jaren dance steeds meer gaan waarderen onder andere dankzij Ajouad. Leuke dj ook, ook al stelt ie meestal niet bepaald originele vragen. Mehquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Net als 3VOOR12 Whitenoise. Blijkbaar gaat de hele dance-nacht op de schop...
Ajouadquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jep. Alhoewel het nieuws van Dave Clark/Whitenoise overal wel te lezen was, dit hoor ik zo rechtstreeks op de radio. Maf. Klein kippenvelmomentje, ben door de jaren dance steeds meer gaan waarderen onder andere dankzij Ajouad. Leuke dj ook, ook al stelt ie meestal niet bepaald originele vragen. Meh
Hij wil zich meer gaan richten op z'n tv-carrière, hij gaat onder andere bij de Keuringsdienst van Waarde presenteren.quote:
Dan gooi ik vanaf nu ook maar eens de radio aanquote:
Gezelligquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan gooi ik vanaf nu ook maar eens de radio aan
daar lig ik totaal niet wakker van. Sowieso mag de VPRO vertrekken als het om Dance gaat. Wat een vage shit.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Net als 3VOOR12 Whitenoise. Blijkbaar gaat de hele dance-nacht op de schop...
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:04 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga dus morgen maar even de uitzending terugluisteren, gewoon omdat het kan
Oh wat leuk, dat kijk ik graag, liever dan ik zijn radioprogramma's luisterquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hij wil zich meer gaan richten op z'n tv-carrière, hij gaat onder andere bij de Keuringsdienst van Waarde presenteren.
Dat is dus de grote vraag. Het nieuws komt nogal uit de lucht vallen, zeg maar.quote:
Kijk 't soms, al tijden niet meer gezien. Ken Ajouad op tv eigenlijk alleen van De Rekenkamer, die printerinkt-aflevering was wel geniaalquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:14 schreef alors het volgende:
[..]
Oh wat leuk, dat kijk ik graag, liever dan ik zijn radioprogramma's luister
twitter:gerardekdom twitterde op zaterdag 25-02-2012 om 23:31:01En als toetje: let's stickie together!
reageer retweet
twitter:
Ik zou het wel weten, maarja mij wordt toch niets gevraagdquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:45 schreef 3rdRock het volgende:
ik benieuwd wat er met de dancenacht gaat gebeuren...wat mij betreft gooien ze die er helemaal uit. vind het nogal een vreemde eend in de 3fm-bijt. maar ik heb er ook geen last van op zich
let me guess....een hiphopraprnbshow?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:53 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zou het wel weten, maarja mij wordt toch niets gevraagd
Het siert 3fm dat ze ook aandacht hebben voor dance etc. Daarbij, Dansen met Thomas (Delsing) blijft en ik had ergens gelezen dat ie een blokje naar voren schuift.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:45 schreef 3rdRock het volgende:
ik benieuwd wat er met de dancenacht gaat gebeuren...wat mij betreft gooien ze die er helemaal uit. vind het nogal een vreemde eend in de 3fm-bijt. maar ik heb er ook geen last van op zich
ik vind het ook wel prima dat ze er aandacht voor hebben hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het siert 3fm dat ze ook aandacht hebben voor dance etc. Daarbij, Dansen met Thomas (Delsing) blijft en ik had ergens gelezen dat ie een blokje naar voren schuift.
Aaah, de laatste woorden
Da's niet bevestigd voor zover ik weet, het is een gerucht dat ik ergens oppikte. En ik ben ook heel benieuwd, vind 't ook maar vreemd dat 't stoppen van Dave Clarke wel wordt aangekondigd en dat van Ajouad niet. Ik hoop in ieder geval op gewoon weer een dance-programma, tis ten slotte zaterdagavond.quote:Op zondag 26 februari 2012 00:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind het ook wel prima dat ze er aandacht voor hebben hoorDansen met Delsing dus naar voren. dat zou betekenen dat er daarna evt nieuw radiotalent kan komen met een "gewoon" programma als je begrijpt wat ik bedoel. of w ellicht nog een danceshow of iets nonstops ofzo...
Dan is het alleen nog de vraag wat er tussen Annemieke en Tiesto komt...
Nou nee die hoop heb ik al lang opgegeven. Maar een avondje Der Rudy met lekkere Rudyploatjesquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
let me guess....een hiphopraprnbshow?
Die hoop heb ik dus al lang opgegeven.quote:Op zondag 26 februari 2012 00:03 schreef alors het volgende:
[..]
Nou nee die hoop heb ik al lang opgegeven. Maar een avondje Der Rudy met lekkere Rudyploatjesdat zou toch fijn zijn.
Mja ik eigenlijk ookquote:Op zondag 26 februari 2012 00:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die hoop heb ik dus al lang opgegeven.
zou heerlijk zijn..maar ik ben ook bang dat dat em niet gaat wordenquote:Op zondag 26 februari 2012 00:03 schreef alors het volgende:
[..]
Nou nee die hoop heb ik al lang opgegeven. Maar een avondje Der Rudy met lekkere Rudyploatjesdat zou toch fijn zijn.
Leuk voor bij het uitgaan, hier in huis vind ik het niet klinkenquote:Op zondag 26 februari 2012 00:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dit is nog een heel braaf en commercieel geluid
Da's toch met de muziek die Ajouad draait net zo?quote:Op zondag 26 februari 2012 00:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Leuk voor bij het uitgaan, hier in huis vind ik het niet klinken
Daarover had ik dezelfde meningquote:Op zondag 26 februari 2012 00:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Da's toch met de muziek die Ajouad draait net zo?
met het verschil dat ik Tiesto niet zo goed vind overkomen als radiodj...quote:Op zondag 26 februari 2012 00:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Da's toch met de muziek die Ajouad draait net zo?
en zelfs dat vind ik al teveel. sowieso is het al niet echt mijn muziekquote:Op zondag 26 februari 2012 00:12 schreef hole1988 het volgende:
Er is onderhoud van de quotefunctie. Herlaad de pagina om weer te kunnen quoten.
@3rdrock daarom lult ie ook niet zoveel
spyware? of hardware langzaamaan defect raakt. belangrijke zooi back-uppen is het devies...quote:Op zondag 26 februari 2012 00:17 schreef CindieY het volgende:
Grmbl, ik heb niks raars gedaan met mijn laptop en toch heb ik em de afgelopen 3 kwartier al 3 x opnieuw moeten starten omdat ie compleet vastloopt. Zelfs taakbeheer kan ik niet meer openen.
Met m'n virusscanner kan ik dus ook niks meer, want die vraagt opeens om een gebruikersnaam en wachtwoord om te updaten. Zit serieus met laptop en tablet naast elkaar, voor 't geval de laptop weer vast looptquote:Op zondag 26 februari 2012 00:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
spyware? of hardware langzaamaan defect raakt. belangrijke zooi back-uppen is het devies...
klinkt vaag.... kan er zo op afstand ook weinig van zeggen helaasquote:Op zondag 26 februari 2012 00:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Met m'n virusscanner kan ik dus ook niks meer, want die vraagt opeens om een gebruikersnaam en wachtwoord om te updaten. Zit serieus met laptop en tablet naast elkaar, voor 't geval de laptop weer vast looptEn zo oud is ie nog niet en dit komt heel plots.
Neuh, ik moest even ergens m'n frustraties kwijt. En ohja, door dit gezeur luister ik nog steeds naar 3FM. Kan niet eens fatsoenlijk Spotify openenquote:Op zondag 26 februari 2012 00:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
klinkt vaag.... kan er zo op afstand ook weinig van zeggen helaas
arme meidquote:Op zondag 26 februari 2012 00:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Neuh, ik moest even ergens m'n frustraties kwijt. En ohja, door dit gezeur luister ik nog steeds naar 3FM. Kan niet eens fatsoenlijk Spotify openen(Om even ontopic te gaan.)
Van 22 tot 2uquote:Op zondag 26 februari 2012 00:47 schreef gerbenp het volgende:
Ik ben benieuwd hoe de progammering zal worden dan straks zonder Ajouad en Whitenoise. Wellicht eindelijk plek voor![]()
Rudy
![]()
?
1. start de computer opnieuw op en houdt F8 ingedrukt terwijl de computer opnieuw wordt gestart. Je moet op de toets F8 drukken voordat het Windows-logo wordt weergegeven.quote:Op zondag 26 februari 2012 00:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Met m'n virusscanner kan ik dus ook niks meer, want die vraagt opeens om een gebruikersnaam en wachtwoord om te updaten. Zit serieus met laptop en tablet naast elkaar, voor 't geval de laptop weer vast looptEn zo oud is ie nog niet en dit komt heel plots.
Nope, al gedaanquote:Op zondag 26 februari 2012 00:52 schreef hole1988 het volgende:
[..]
1. start de computer opnieuw op en houdt F8 ingedrukt terwijl de computer opnieuw wordt gestart. Je moet op de toets F8 drukken voordat het Windows-logo wordt weergegeven.
2. kies voor veilige modus
3. inloggen > naar configuratiescherm > systeemherstel
4. doorloop de wizard en kies een recente datum waarop een "herstelpunt" is gemaakt.
5. na het herstellen en opnieuw opstarten zou hij weer vanouds moeten werken.
+1, maar ik zou er niet te hard op rekenen...quote:
Gewoon nergens op rekenen, kan het daarna alleen nog maar meevallenquote:Op zondag 26 februari 2012 01:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
+1, maar ik zou er niet te hard op rekenen...
dat lijkt me apart...zaterdagavond tussen 22u en 0u gewoon stilte op 3fm!quote:Op zondag 26 februari 2012 01:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gewoon nergens op rekenen, kan het daarna alleen nog maar meevallen
Of wellicht de terugkeer van DJ Free?quote:Op zondag 26 februari 2012 01:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat lijkt me apart...zaterdagavond tussen 22u en 0u gewoon stilte op 3fm!
van wattes?quote:Op zondag 26 februari 2012 01:10 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Of wellicht de terugkeer van DJ Free?. Stilte zal wel haast niet, want dan grijpt de stilte detectie wel in
.
Ben je nou serieus met je stilte of wat?quote:Op zondag 26 februari 2012 01:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat lijkt me apart...zaterdagavond tussen 22u en 0u gewoon stilte op 3fm!
het mooiste zou ik echt een wisselprogram vinden. dat er gewoon iedere week 2 dj's worden neergezet die gewoon als lootjes uit een hoge hoed worden gehaald. Zit je de ene week naar naar de Coen en Barend-show te luisteren en een week later is het Doldwaze Zaterdag met Miranda en Paul Rabbering!
jij begint met je "nergens op rekenen". dan ga ik op stilte rekenenquote:Op zondag 26 februari 2012 01:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ben je nou serieus met je stilte of wat?
en die muziek werd dan ingestart door DJ Free?quote:Op zondag 26 februari 2012 01:12 schreef gerbenp het volgende:
[..]
DJ Free is gewoon non stop muziek. Was vroeger ook.
De technicus van dienst denk ik.quote:Op zondag 26 februari 2012 01:13 schreef 3rdRock het volgende:
en die muziek werd dan ingestart door DJ Free?
en dat doet ie onder het pseudoniem van DJ Free?quote:
Zie, dan kan het alleen maar meevallenquote:Op zondag 26 februari 2012 01:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij begint met je "nergens op rekenen". dan ga ik op stilte rekenendan is er in de studio nl nergens een dj te bekennen
Slaap lekker, jong!!quote:Op zondag 26 februari 2012 01:15 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga een poging tot slapen doen. Trusten vrienden
trusten vriendje!quote:Op zondag 26 februari 2012 01:15 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga een poging tot slapen doen. Trusten vrienden
ik hoor liever stilte dan 2u lang sterren.nl....quote:Op zondag 26 februari 2012 01:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zie, dan kan het alleen maar meevallen
quote:Op zondag 26 februari 2012 01:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en dat doet ie onder het pseudoniem van DJ Free?
ah, dan snap ik hetquote:
quote:Op zondag 26 februari 2012 01:23 schreef CindieY het volgende:
Whehe, als ik de begintonen van 'dedication to my ex' hoor, verwacht ik nu die versie van Jelmer
En nee, die is niet op 3FM nu.
van hetzelfde!quote:Op zondag 26 februari 2012 01:27 schreef gerbenp het volgende:
Ik wens iedereen nog een fijne nacht, en tot straks bij Timur en Ramon!
't Zelfde gewenstquote:Op zondag 26 februari 2012 01:27 schreef gerbenp het volgende:
Slaap lekkerquote:Op zondag 26 februari 2012 01:27 schreef gerbenp het volgende:
Trustenquote:Op zondag 26 februari 2012 01:29 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga mijn bed ook maar eens opzoeken. tot Timur!
welterusten
Slaap lekkerquote:Op zondag 26 februari 2012 01:29 schreef 3rdRock het volgende:
welterusten
quote:Op zondag 26 februari 2012 01:27 schreef gerbenp het volgende:
bye bye man bye byequote:Op zondag 26 februari 2012 01:29 schreef 3rdRock het volgende:
welterusten
opstaan met Frank is ook leuk hoor. goedemorgenquote:Op zondag 26 februari 2012 01:29 schreef 3rdRock het volgende:
welterusten
tussen 6 en 10 lig ik op zondag meestal nog in mn bedje....en voor het laatste kwartier ga ik Frank niet meer aanzettenquote:Op zondag 26 februari 2012 08:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
opstaan met Frank is ook leuk hoor. goedemorgen
hoi hoi man hoi hoiquote:Op zondag 26 februari 2012 09:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tussen 6 en 10 lig ik op zondag meestal nog in mn bedje....en voor het laatste kwartier ga ik Frank niet meer aanzetten
goedemorgen
zeker, uit 1986 alweer. Mijn brugklas tijdquote:
Nu wel weer als het goed isquote:Op zondag 26 februari 2012 10:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat de stream het niet meer doet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |