quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:48 schreef minthy het volgende:
Ja, dit vindt Giel dan weer niet zo'n strakke actie van je...
Hij is nogal verlegen, hij wil al die aandacht niet! Hoe goed ken je hem eigenlijk??quote:
Yup, er was een topickapert op de kustquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:48 schreef Qunix het volgende:
Je kunt geen nieuw topic in deze reeks openen omdat er nog een ander topic open is.
Paul is nu eenmaal een nare topickaper...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:48 schreef Qunix het volgende:
Je kunt geen nieuw topic in deze reeks openen omdat er nog een ander topic open is.
Nou ik heb hem wel eens ontmoet met de radiodag in het mediapark. Toen heb ik hem gesproken en over Fok! en over radio maken gepraatquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Hij is nogal verlegen, hij wil al die aandacht niet! Hoe goed ken je hem eigenlijk??
Wat zijn die gasten snel met plaatjes makenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Paul is nu eenmaal een nare topickaper...
en dit is best een leuk topic: Wie wil er een plaatje voor mij uitsnijden (in bijv. photoshop)?
en daarna heeft zn worst tussen je kadetjes gepropt??quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:50 schreef Paul het volgende:
[..]
Nou ik heb hem wel eens ontmoet met de radiodag in het mediapark. Toen heb ik hem gesproken en over Fok! en over radio maken gepraat
Giel haat Fok!, en das echt waar! Hij heeft ooit eens op de camera van Sunchaser/Stefan gespuugdquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:50 schreef Paul het volgende:
[..]
Nou ik heb hem wel eens ontmoet met de radiodag in het mediapark. Toen heb ik hem gesproken en over Fok! en over radio maken gepraat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:54 schreef 3rdRock het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nah, te lui om in de benen te gaan... Daarnaast, laat de buren maar denken dat ik lawaai maak, goed voor mijn reputatie. Raak ik vast die van oude vrijster kwijtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:56 schreef 3rdRock het volgende:
Dank u!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
En nu heeft iedereen hier er zin in...quote:
Ik nietquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:58 schreef minthy het volgende:
[..]
En nu heeft iedereen hier er zin in...
Bedankt!!
+1quote:
3fm uit en nog ff dit luisteren en dan pitte nquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:59 schreef Qunix het volgende:
http://content50c1a.omroe(...)elinkenstenders1.mp3
Sollicitatie![]()
Welke tijd?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:59 schreef Qunix het volgende:
Sollicitatie![]()
hier de link vanaf het goede begin http://download.omroep.nl(...)1.mp3?start=49057156quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:59 schreef Qunix het volgende:
Sollicitatie![]()
Hij is ergquote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
3fm uit en nog ff dit luisteren en dan pitte n
Hij vertelde mij ook dat hij fok niet zo leuk vondquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Giel haat Fok!, en das echt waar! Hij heeft ooit eens op de camera van Sunchaser/Stefan gespuugd
Moe ben ik niet echt, maar moet morgen vroeg en "wakker" zijn.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:01 schreef CindieY het volgende:
Zijn er mensen die nog wakker blijven? Ik ben klaarwakker
nope, ik ben moe. afgelopen nacht maar amper 5u geslapen dus ik zit er wel zo';n beetje doorheen..quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:01 schreef CindieY het volgende:
Zijn er mensen die nog wakker blijven? Ik ben klaarwakker
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:02 schreef Qunix het volgende:
[..]
Moe ben ik niet echt, maar moet morgen vroeg en "wakker" zijn.
Naar bed jullie!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nope, ik ben moe. afgelopen nacht maar amper 5u geslapen dus ik zit er wel zo';n beetje doorheen..
hij zit in je poepertquote:
alleen als jij met me meegaatquote:
Patatje Oorlog zou er wel ingaan nuquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:58 schreef minthy het volgende:
[..]
En nu heeft iedereen hier er zin in...
Bedankt!!
O. Mijn. God.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:59 schreef Qunix het volgende:
Sollicitatie![]()
Ja, helaas is er niets meer open hier...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:03 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Patatje Oorlog zou er wel ingaan nu![]()
prachtigquote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:01 schreef hole1988 het volgende:
[..]
hier de link vanaf het goede begin http://download.omroep.nl(...)1.mp3?start=49057156
hebbie ereppels en juun? dan maak je dat toch ff zelf johquote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, helaas is er niets meer open hier...
Nope, niets in huis... Ik ben een arme sloeber. Ik kan nog wat noedels maken als ik zin hebquote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hebbie ereppels en juun? dan maak je dat toch ff zelf joh
Thanksquote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:06 schreef minthy het volgende:
[..]
De band heet volgens mij "of monsters & men"
flauw hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, ik tikte al dat ik wakker zou blijven
links en rechts zijn Stenders en Van Inkelquote:
Misschien is Paul wel Stenders? Of die vrouw in het midden?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
links en rechts zijn Stenders en Van Inkelen die in t midden is volgens mij een ex-judoka...
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:13 schreef 3rdRock het volgende:
mweh, aangezien CindieY niet wil, ga ik maar alleen naar bed
slaap lekker allemaal
Scherp!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:16 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Luister je niet? Giel zei het net!
Volgens mij heb jij heel erg veel meegemaakt en ben jij een man van de wereld die overal wel wat over weet te vertellen!!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:20 schreef Paul het volgende:
kga zo ff bellen als het een onderwerp is wat ik heb meegemaakt
In principe is er maar één onderwerp per nacht begreep ik...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:20 schreef Paul het volgende:
kga zo ff bellen als het een onderwerp is wat ik heb meegemaakt
Gielpadquote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:27 schreef FZN05 het volgende:
Ja, Paul, je bent vast ooit aangevallen door een dier?
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Gielpad
Crocogiel
Gielraffe
Neusgiel
Bavigiel
De halve dierentuin, arme Paul
M'n papegaai liep ooit eens op de bank, nam een sprintje om me te grazen te nemen... Ik kon net op tijd wegspringenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zit even heel hard na te denken of ik ooit ben aan gevallen door een dier, maar ik geloof het niet
Mijn valkparkietje van vroeger heeft me nooit aangevallen, m'n zusje was er panisch voor. Ik wil graag weer een valkparkiet, maar hier geen ruimte voorquote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:32 schreef minthy het volgende:
[..]
M'n papegaai liep ooit eens op de bank, nam een sprintje om me te grazen te nemen... Ik kon net op tijd wegspringen![]()
En hij heeft me ook wel eens gebeten, ik moet ook niet met m'n vingers in de buurt komen zonder iets lekkers ertussen
Het is een mannengek, m'n ex kon er alles mee. Hij moet het nu met mij doen, gaat de ene dag heel erg goed en de andere iets minderquote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mijn valkparkietje van vroeger heeft me nooit aangevallen, m'n zusje was er panisch voor. Ik wil graag weer een valkparkiet, maar hier geen ruimte voor
Een grijzeroodstaart heb je toch? Vind ik ook heel tof, wij hebben ook een paar maanden eentje gehad, maar m'n moeder kon er niet echt tegen. Die had van z'n eerdere baasjes over genomen om "moi hè!" te zeggen als ze thuis kwamen en weggingen en dat deed ie bij ons ook. Geniaalquote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Het is een mannengek, m'n ex kon er alles mee. Hij moet het nu met mij doen, gaat de ene dag heel erg goed en de andere iets minder![]()
Morgen wil ik de kooi schoonmaken, vindt ie leuk![]()
Valkjes zijn ook erg tof, kun je ook heel wat leuke dingen aanleren
Ja, klopt! Aapt echt van alles na, roept zelfs nog een hond die al 12jr dood is met de stem van m'n vader, die al 11jr dood is. Vergeet niks, gek beestquote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Een grijzeroodstaart heb je toch? Vind ik ook heel tof, wij hebben ook een paar maanden eentje gehad, maar m'n moeder kon er niet echt tegen. Die had van z'n eerdere baasjes over genomen om "moi hè!" te zeggen als ze thuis kwamen en weggingen en dat deed ie bij ons ook. Geniaal
Maar je ex was dus het lievelingetje? Hoor je toch wel vaak met papegaaien en de grotere parkieten, zo solitair als het maar kan.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, klopt! Aapt echt van alles na, roept zelfs nog een hond die al 12jr dood is met de stem van m'n vader, die al 11jr dood is. Vergeet niks, gek beest![]()
Als ik wegga, zegt hij ook altijd "doeg"
Ja, maar mannen in het algemeen is ook goed. Als m'n broer op bezoek komt, wordt ie ook helemaal flirterig. De sletquote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Maar je ex was dus het lievelingetje? Hoor je toch wel vaak met papegaaien en de grotere parkieten, zo solitair als het maar kan.
Ik ken hem als Mr. Oizoquote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
prachtig![]()
![]()
mr owiezo ipv Monseigneur Wazoo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |