sterrenstofquote:
Als hij nu nog over 50 cent gaat zingen en dan gaat stampen weten we het zeker!quote:
4 akkoordenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:14 schreef Vervloektesloddervos het volgende:
Altijd zo confronterend als een kind beter gitaar kan spelen dan de rotzooi die ik "guitar skills" noem van mezelf
Oke. Na mijn tijdquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:14 schreef FokNederland het volgende:
Jeugd van Tegenwoordig - Sterrenstof
Dankje, kon er al niet opkomen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:14 schreef StephanL het volgende:
Ja sterrenstof van Jeugd van tegenwoordig.
Eensquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:15 schreef Bellatrix het volgende:
Tenminste een keer wat origineel, dan altijd maar dezelfde skyradio meuk.
Over LSD toch?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:15 schreef Bos81 het volgende:
Wat een tekstmaar ja Jeugd van Tegenwoordig hoor ik net al..
Gaat dit nummerover Miss PIggy ofzo?
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:15 schreef Bos81 het volgende:
Wat een tekstmaar ja Jeugd van Tegenwoordig hoor ik net al..
Gaat dit nummerover Miss PIggy ofzo?
Dat dan weer wel. Wel kudo's daar voor.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:15 schreef Bellatrix het volgende:
Tenminste een keer wat origineel, dan altijd maar dezelfde skyradio meuk.
Ik kan normal met Guitar Hero!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:16 schreef Vervloektesloddervos het volgende:
[..]
Het is dan ook erg sneu gesteld met mijn 'constant-strumming'-techniek
Non, dat was Lennonquote:
Doet me denken aan die zogenaamde doodgeverfde winnaar bij laatste Voh. Die gast met eigen nummer en gitaar maar bij battle op zijn bek ging.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:15 schreef Injetta het volgende:
Ken dat hele nummer niet. Aparte manier van zingen.
Ja okee, ik hoorde ook stukken uit Lucy in the Sky With Daimonds..quote:
C E G Bquote:
Ik verstond er in ieder geval niets vanquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Naar je eigen hand? In een geheel eigen taal, toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |