Las op fok een post :quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:09 schreef Iwanius het volgende:
Weet iemand al iets van de nieuwe RLS genaamd "de zolder?'
Die reality vindt 24 uur per dag plaats alleen zonder livestreamsquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:49 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Las op fok een post :
Ik woon op zolder met een heleboel poppen. Ik lees de kranten en volg het nieuws via internet.
Fok volg ik ook al een tijdje.
Zolang er maar geen streams staan op Necropolis Eindhoven,quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:24 schreef Bobsjoke het volgende:
Die reality vindt 24 uur per dag plaats alleen zonder livestreams
quote:Op maandag 12 maart 2012 12:55 schreef Iwanius het volgende:
Nah....na de zolder zal je wel een RLS krijgen over
De Kelder!
Uit Zwitserlandquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:22 schreef Karina het volgende:
Wat OOK wel leuk zou zijn, is een nieuwe De Bus
Ik weet al een goede presentatrice ....quote:
Zou John die kunnen betalen, denk je?quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Het gerucht gaat dat het om Opaatje gaat
Het kost John maximaal 2 kratjes waterbier een krat bruin suikerwater, 6 harinkies+brood, 2 bakken erretesoep, een bak stampot boerekool+worssie, een bak stampot zuurkool+spekkies, 4 biefstukkies+brood ,Een zak patatmét. een zak drop en een abbootje voetballe+Johan Derksegezeik per week..quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Zou John die kunnen betalen, denk je?
Juhhquote:Op donderdag 15 maart 2012 12:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik weet al een goede presentatrice ....
(hebbie 'm muis?)
Dat laatste dusquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Is Brammetje nog langs geweest met meer info, of wacht hij tot 1 april
Stream zal heus wel gebeuren, maar dan betaald, óf met een boos oog dat je steeds aankijkt op stream met af en toe eens een teasertje zodat je gaat betalen...quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:38 schreef akveor het volgende:
Interactief en op TV? Klinkt als een soort van BB UK. TV, Twitter en Facebook maar geen stream.
Afwachten dus.
Jah... we wachten rustig af heur... jeweetmaarnooitquote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:55 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
.
Laten we eerst maar eens zien of dit gerucht waar gaat zijn...
quote:Op donderdag 12 april 2012 01:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Als je Bram nog als betrouwbare bron noemt, dan heb ik maar één antwoord![]()
http://piv.pivpiv.dk/
Jepquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Is Brammetje nog langs geweest met meer info, of wacht hij tot 1 april
Nieuwe reality commerciële zender!quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:42 schreef HiDiHo het volgende:
Jep![]()
Ik heb er alle vertrouwen in, format ziet er goed uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door spapaars op 10-05-2012 11:04:41 ]
quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:45 schreef spapaars het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:45 schreef spapaars het volgende:
.Versta jij Zweeds?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
Een beetje,zo kan ik jou vertellen dat er op dit moment een trouwerij aan de gang is.quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:16 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]Het is bijna de gouden kooi op zijn best.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Liefdes en door dronkenschap vreemdgaan, etc
Al lang geen foute shit meer gezien. Mag van mij morgen weer beginnenquote:
Ik hoor geruchten dat Oranje toch nog Europees kampioen wordt..quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:35 schreef Kwaliteit het volgende:
Ik hoor geruchten dat Big Brother terug komt op SBS 6
Nou dat is nu wel ongeveer voorbij denk ik zo.. is er al nieuws?quote:
hihi.. moest hard lachenquote:
Dotteeeeeeeeeyyy!!!!!!!!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:38 schreef Dottey het volgende:
dacht ik loer hier weer eens en trof dit topic aan
<3 hoi meisquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dotteeeeeeeeeyyy!!!!!!!!![]()
![]()
Long time no see!!! Alles kits? Kom een keer gezellig buurten bij Opaatje op de chat, kunnen we eens lekker bijbabbelen!
Gezellie meis! Als je deze link volgt ben je er. Ik neem aan dat je je inloggegevens van de ustreamchat uit de tijd van SV nog wel hebt, dan kan je gewoon inloggenquote:Op woensdag 27 juni 2012 05:20 schreef Dottey het volgende:
[..]
<3 hoi meis![]()
euh waar? DM me maar eens als je der zit..Dan zal ik loeren of ik tijd heb en het kan vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |