Hij had het nicht gewusst.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:57 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Gister een mea culpa in Nieuwsuur
Moest je nou bij Hoevelaken linksaf of rechtsaf?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:58 schreef Mani89 het volgende:
Arnie lijkt net Arie Ribbens met die achterlijke baard.
Vandaar al die Facebook en twitter onzinquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:58 schreef BasEnAad het volgende:
Ik zie die tendens helemaal niet. Mensen zijn nog altijd erg voorzichtig met hun medische info en waarderen privacy.
Zou je het leuk vinden wanneer jouw gesprekken met je huisarts stiekem worden opgenomen? En dat een TV redactie discussieert of ze hiermee hoge kijkcijfers zullen genereren?quote:
Ja, natuurlijk. En het voordeel is dat je meteen bewijsmateriaal hebt mocht er iets misgaan.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:56 schreef Norrage het volgende:
Ik snap het niet meer, worden die mensen nou van tevoren gevraagd om gefilmd te worden? Of niet?
Lijkt me wel gaaf, een vuurvast cameraatje in de kist tijdens de crematie.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:59 schreef TLC het volgende:
Over 5 jaar staan er camera s in uitvaartcentra, dan kan Reinout Oerlemans zich baden in de tranen van andere mensen en zo zijn geld verdienen.
Ja, maar het is niet bij iedereen gebeurd.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:56 schreef Norrage het volgende:
Ik snap het niet meer, worden die mensen nou van tevoren gevraagd om gefilmd te worden? Of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |