Precies, moet ergens beginnen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:20 schreef Morthill het volgende:
Agh, misschien wordt het ooit nog goed
omdat?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:42 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Maar officieel kunnen wij die titels niet kopen he...
vind et allemaal wel meevallen.. steam was ook niet perfect toen het uitkwam..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:12 schreef MarjoleinK het volgende:
In vergelijking met steam is Origin vreselijk langzaam en laggy.
Heb de trailer van Payday gezien een tijd terug en leek mij een absoluut moreel verwerpelijk spel.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:39 schreef Moro het volgende:
[..]
Precies, moet ergens beginnen.
Amazon heeft trouwens een Februari sale het zijn niet allemaal steam works titels, maar heb zelf Payday: the Heist en Darksiders al aangeschaft voor $5 per spel beide steamworks titels.
Ook Deus Ex is in de aanbieding voor $10,19 ipv ¤16,99 op steam.
Is echt een topgame hoor!! (vind ikquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:37 schreef Verbal het volgende:
[..]
Heb de trailer van Payday gezien een tijd terug en leek mij een absoluut moreel verwerpelijk spel.
V.
Klopt, maar als je een game met een actiecode wil kopen dan moet dat via speciale pagina's en niet via de Origin client zelf aangezien dat niet werkt maar er wel een invoerveld voor is. Als je de game gekocht hebt krijg je de key's per mail die je handmatig moet gaan invoeren tijdens de installatie.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:53 schreef mschol het volgende:
[..]
vind et allemaal wel meevallen.. steam was ook niet perfect toen het uitkwam..
Als moreel de maatstaf moet zijn kun je heel veel titels bij voorbaat al uitsluiten, christ...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:37 schreef Verbal het volgende:
[..]
Heb de trailer van Payday gezien een tijd terug en leek mij een absoluut moreel verwerpelijk spel.
V.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:39 schreef Moro het volgende:
[..]
Precies, moet ergens beginnen.
Amazon heeft trouwens een Februari sale het zijn niet allemaal steam works titels, maar heb zelf Payday: the Heist en Darksiders al aangeschaft voor $5 per spel beide steamworks titels.
Ook Deus Ex is in de aanbieding voor $10,19 ipv ¤16,99 op steam.
Ik kreeg de indruk dat in dat spel 'onschuldige' 'mensen' het doelwit zijn. Ook in games heb ik daar wat tegen, ja.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 09:51 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Als moreel de maatstaf moet zijn kun je heel veel titels bij voorbaat al uitsluiten, christ...
Snap ik, maar als mijn 'Place your order'-knop grijs blijft en ik ze niet mag aanschaffen houdt het opquote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Bij steamworks titels kan je gewoon de key invoeren bij Steam
proxyquote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Snap ik, maar als mijn 'Place your order'-knop grijs blijft en ik ze niet mag aanschaffen houdt het op
met het risico dat de US key wordt verwijderd van je steam account, valve is niet al te happy met keys gekocht in een andere regioquote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Bij steamworks titels kan je gewoon de key invoeren bij Steam
Op welk moment in RDR was dat het doelquote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:38 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik kreeg de indruk dat in dat spel 'onschuldige' 'mensen' het doelwit zijn. Ook in games heb ik daar wat tegen, ja.
Modern Warfare 2 (vliegveld), Red Dead Redemption (vrouwen met een lasso vangen en op de rails leggen) en Postal en Manhunt bijv.
V.
Dan gewoon keys uit polen kopen. Is EU en daar kan valve geen reet aan doenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:24 schreef mschol het volgende:
[..]
met het risico dat de US key wordt verwijderd van je steam account, valve is niet al te happy met keys gekocht in een andere regio
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:34 schreef Morthill het volgende:
[..]
Op welk moment in RDR was dat het doelik kan me niet herinneren dat ik dat gedaan heb
Tsja, dat kan met de mogelijkheden die de game biedt, maar dat kun je de makers niet aanrekenen. Je hebt die lasso om criminelen of vee te vangen, dat er vervolgens mensen zijn die dat zo gebruiken.quote:
Waar zeg ik dat het HET doel van het spel zou zijn? Ik laak de mogelijkheid en het feit dat dit een achievement is. Hoezo kun je dat de makers niet aanrekenen?quote:Op maandag 27 februari 2012 08:44 schreef Morthill het volgende:
[..]
Tsja, dat kan met de mogelijkheden die de game biedt, maar dat kun je de makers niet aanrekenen. Je hebt die lasso om criminelen of vee te vangen, dat er vervolgens mensen zijn die dat zo gebruiken.
Dat is echt iets totaal anders dan wat jij zegt, dat het het doel van het spel zou zijn, want dat is gewoon onzin.
Je zegt dat onschuldige mensen het doelwit zijn en noemt RDR als voorbeeldquote:Op maandag 27 februari 2012 08:59 schreef Verbal het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat het HET doel van het spel zou zijn? Ik laak de mogelijkheid en het feit dat dit een achievement is. Hoezo kun je dat de makers niet aanrekenen?
V.
Een doel in het spel is iets anders dan het doen van een spel. Ik had het over de indruk die ik van de trailer van Payday kreeg. Toen werd kritiek geleverd op mijn standpunt inzake 'morals' in games en noemde ik nog een paar voorbeelden. In MW2 is het vliegveld ook maar één level. Ik vind CoD 4 nog steeds een machtig spel, maar dat in één van de cutscenes een van de helden een ongewapende vastgebonden man (boef) voor zijn kop schiet vind ik ook niet kunnen. Magoed, als jij het blijkbaar zo hebt begrepen, was ik niet duidelijk. Hopelijk is dat het nu welquote:Op maandag 27 februari 2012 09:05 schreef Morthill het volgende:
[..]
Je zegt dat onschuldige mensen het doelwit zijn en noemt RDR als voorbeeldSorry hoor, maar dan impliceer je wel heel sterk dat je het ziet als doel van het spel.
Fijn dat we het op dat punt eens zijnquote:En ik wist niet dat het een achievement was, ben niet iemand die gaat speuren naar waar je punten mee kunt krijgen in een game. Dat is inderdaad redelijk triest.
V.quote:Op maandag 27 februari 2012 09:11 schreef Verbal het volgende:
[..]
Een doel in het spel is iets anders dan het doen van een spel. Ik had het over de indruk die ik van de trailer van Payday kreeg. Toen werd kritiek geleverd op mijn standpunt inzake 'morals' in games en noemde ik nog een paar voorbeelden. In MW2 is het vliegveld ook maar één level. Ik vind CoD 4 nog steeds een machtig spel, maar dat in één van de cutscenes een van de helden een ongewapende vastgebonden man (boef) voor zijn kop schiet vind ik ook niet kunnen. Magoed, als jij het blijkbaar zo hebt begrepen, was ik niet duidelijk. Hopelijk is dat het nu wel
[..]
Fijn dat we het op dat punt eens zijn
Mwah, het doel van CoD4 is vooral schieten, natuurlijk, verpakt in een spannend verhaal.quote:Games moeten wel de waarheid kunnen tonen, het moeten geen geidealiseerde wereldbeelden zijn en dat betekent dat soms gruwelijke zaken van oorlog getoond moeten worden, daar heb ik geen enkele moeite mee. Doen alsof de wereld een droomplek is waar oorlog braaf wordt uitgevochten tussen twee legers die vrijwillig elkaar uitmoorden en verder heel braaf zijn, is afdoen aan het doel van games als CoD4
liek a bossquote:
Ze waren maar geldig tot 1 maart, stond er ook gewoon op.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:33 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
Eeeeeeennnnn alle coupons zijn ongeldig
Het is free weekend voor Payday, als het ECHT leuk is koop ik hem wel...Vanavond na werk ff binnen trekken en knallen maar!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:14 schreef Marnixos het volgende:
Leuke aanbiedingen vandaag! Saints Row 3 nog te duur maar voor Saints Row 2 maar 2,50 die ik wel ga halen. Verder nog PAYDAY: The Heist waarmee ik wacht tot ie nog maar 5 euro is.
Hoe is dit nog afgelopen trouwens?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:44 schreef HalvinCarris het volgende:
[ afbeelding ]
Had Skyrim gekocht voor in-game TF2 items (ter waarde van +- $40). Nu items dus weg, game weg. Dit terwijl Steam zelf promoot om games te ruilen tegen items. Enfin, nu maar even contact opgenomen met Steam support in de hoop dat ze in ieder geval de items terug kunnen geven.
Ik had hem al op de Xbox. Vond ik de besturing ruk. Gisteren op de pc geprobeerd, vond ik de besturing ook ruk.quote:
Pixels. Spellen laten je nu eenmaal dingen doen die in het echt niet kunnen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:38 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik kreeg de indruk dat in dat spel 'onschuldige' 'mensen' het doelwit zijn. Ook in games heb ik daar wat tegen, ja.
V.
Ik heb payday gepreload, en nu staat er nog steeds purchase wanneer gaat die gratis?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het is free weekend voor Payday, als het ECHT leuk is koop ik hem wel...Vanavond na werk ff binnen trekken en knallen maar!
Was maar een reminder voor anderenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:34 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ze waren maar geldig tot 1 maart, stond er ook gewoon op.
Kreeg ook een popup een week terug ofzo dat ze gingen expiren.
Die is al gratis. Sinds de aankondiging al? Ff steam restarten of je cache controlerenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:30 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
[..]
Ik heb payday gepreload, en nu staat er nog steeds purchase wanneer gaat die gratis?
Steam gerestart, nou kan k m spelen, thanksquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die is al gratis. Sinds de aankondiging al? Ff steam restarten of je cache controleren
Vandaar mijn aanhalingstekens.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:13 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Pixels. Spellen laten je nu eenmaal dingen doen die in het echt niet kunnen.
sure, want pixelsquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:22 schreef Verbal het volgende:
[..]
Vandaar mijn aanhalingstekens.
En die pixels zijn soms voor mensen rete-echt.
Rapelay moest van jou ook maar kunnen?
V.
Ik vind hem veel te moeilijk, op normaal heb ik nog geen een level gehaald endas de laagste moeilijkheidsgraad, het moet wel leuk blijven. En de besturing... Mehquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik vind Payday maar een beetje meh, voelt nog niet helemaal goed aan..twijfel gevalletje
Coupons zijn uit de roulatie.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:14 schreef replay11nl het volgende:
Heeft iemand nog een kortingsbon voor Mafia 2? Eventueel te ruil tegen iets
Ik vind het juist makkelijk...Bij de bank pas starten als je ergens boven bent en als de politie schiet kan je gewoon schuilen maarja ik knal liever door de hele zooi heenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:57 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
[..]
Ik vind hem veel te moeilijk, op normaal heb ik nog geen een level gehaald endas de laagste moeilijkheidsgraad, het moet wel leuk blijven. En de besturing... Meh
Tja, het is geen call of dutyquote:Op zondag 4 maart 2012 00:30 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
Heb nu na 3-4 uur spelen 1 level gehaald en ongeveer 5-7 keer gehad dat iedereen dood was van mijn team. Spel is gewoon veel te moeilijk en makkelijker dan de stand "normaal" is er niet.
Er blijven echt maar swat teams komen en als je die dan eindelijk neer hebt gehaald en iedereen van je team heeft bijna geen health over/ is "in custody" dan krijg je de melding "over 30 seconden komt er een swat team" FFFUUUCCK. En niemand heeft medicbags omdat je die pas later vrijspeelt. Schijnt ook dat je upgrades kunt kopen maar dit word ook maar slecht uitgelegd want kan het zo niet vinden.
Strakke pakken met clownmaskers zijn wel fucking badass.
1e level is toch simpel? (Bank) ?quote:Op zondag 4 maart 2012 00:30 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
Heb nu na 3-4 uur spelen 1 level gehaald en ongeveer 5-7 keer gehad dat iedereen dood was van mijn team. Spel is gewoon veel te moeilijk en makkelijker dan de stand "normaal" is er niet.
Er blijven echt maar swat teams komen en als je die dan eindelijk neer hebt gehaald en iedereen van je team heeft bijna geen health over/ is "in custody" dan krijg je de melding "over 30 seconden komt er een swat team" FFFUUUCCK. En niemand heeft medicbags omdat je die pas later vrijspeelt. Schijnt ook dat je upgrades kunt kopen maar dit word ook maar slecht uitgelegd want kan het zo niet vinden.
Strakke pakken met clownmaskers zijn wel fucking badass.
Laat je desktop eens de Steamcloud synochriseren?quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:31 schreef Verbal het volgende:
Vraagje: ik heb Modern Warfare 3 zowel op de desktop als op de laptop geïnstalleerd. Zou Steam cloud gebruiken, maar de SP van het spel update niet naar mijn laptop. M.a.w. op de laptop zou ik opnieuw moeten beginnen, terwijl ik op de desktop op eenvijfde van de SP campaign zit.
Diverse dingen geprobeerd, zoals het uitzetten van de Cloud voor het spel en daarna weer aanzetten. Datzelfde ook, maar dan eerst offline modus gebruiken (werd gesuggereerd na een zoektocht op Google), maar ook dat werkt niet.
Iemand een idee?
V.
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa is een classicquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:46 schreef rubbels het volgende:
Is Borderlands GOTY ¤7,50 waard? En is er een spel waar het mee te vergelijken is?
Jup zeker wel waard.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:46 schreef rubbels het volgende:
Is Borderlands GOTY ¤7,50 waard? En is er een spel waar het mee te vergelijken is?
quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:39 schreef Marnixos het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa is een classic
Vind ik ook echt, het is een pracht van een spel om samen met 'n vriend en wat biertjes op de bank lekker in co-op weg te spelen.quote:
Heb hem gekocht, dus misschien kunnen wel wel eens een keer samen spelenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:08 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Vind ik ook echt, het is een pracht van een spel om samen met 'n vriend en wat biertjes op de bank lekker in co-op weg te spelen.
Trailer: "Cross Platform Play"quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:11 schreef Tain het volgende:
Counter Strike Global Offensive Beta in mijn Library
En een extra gift
Hoeveel GB is ie?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:11 schreef Tain het volgende:
En een extra gift
OSX versie zal gewoon net als altijd later komen. De Windows versie heeft gewoon prioriteit 1quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:31 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Trailer: "Cross Platform Play"
Dus ik heel blij naar de library om er dan achter te komen dat er geen OSX versie is.
Ik heb nietsquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:11 schreef Tain het volgende:
En een extra gift
quote:
10 euro duurquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Vind Mafia 2 eigenlijk nog duur gezien hoe oud het spel is en ik snap ook niet hoe het met de DLC zit.
Volgens mij komt er ook nog wat geld bij voor DLC e.d.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:06 schreef Morthill het volgende:
[..]
10 euro duurIk ben zuinig, maar nu ook weer niet zo zuinig.
2,50 voor wat DLC, maar de rest boeit me niet echt eigenlijkquote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Volgens mij komt er ook nog wat geld bij voor DLC e.d.
Mja maar toch, alles bij elkaar is het toch nog 20 euroquote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:29 schreef Morthill het volgende:
[..]
2,50 voor wat DLC, maar de rest boeit me niet echt eigenlijk
Ben 12,50 kwijtquote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Mja maar toch, alles bij elkaar is het toch nog 20 euro
precies..quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:43 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ben 12,50 kwijtik ga niet alle DLC binnenharken, zo tof lijkt het me nu ook weer niet.
Ja, maar zoals ik dus al zeg, ik ga geen 20 euro betalenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:31 schreef mschol het volgende:
[..]
precies..
maasr heel maffia 2 kost dus 12,50 + 6,94 voor de DLC = ¤19,44
Alleen Joe's Adventure voegt echt wat toe aan het spelquote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:39 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, maar zoals ik dus al zeg, ik ga geen 20 euro betalen10 euro is gewoon niet heel veel voor de game, er is alleen erg veel DLC
al de dingen die ik koop die ik niet nodig heb zijn allemaal na middernacht gebeurd dan ben ik zo beetje slaapdronken door de pillen.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:34 schreef Beardslasher het volgende:
Heb dronken die Stronghold compilation die in de aanbieding is (was?) gekocht
Pff geef dan aan mij abiquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:56 schreef xminator het volgende:
Heb hem als giftin het weekend maar verkopen op ebay voor 70 euro ofzo.
Hommo, toen ik tegen je lulde gaf je nooit antwoordquote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:03 schreef xminator het volgende:
[..]
Hommo, toen ik tegen je lulde gaf je nooit antwoord.
En het is maar beta, laat mij even cashen. Had dota 2 ook verkocht, als er domme mensen zijn die 70 euro voor een beta willen betalen vind ik het best.
Heb m nooit goed werkend gehad, altijd gezeik met mijn EA id.quote:
Wat? Dat wil ik ook wel, maar ik ben te schijterig dat Valve me dan banned.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:56 schreef xminator het volgende:
Heb hem als giftin het weekend maar verkopen op ebay voor 70 euro ofzo.
ik heb mij er goed mee vermaakt, erg jammer dat er wat dingen worden aangekondigd in de game die nooit op de pc zijn uit gebracht (b.v. toy cars dlc)quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik heb 3 guest passes voor Nuclear Dawn, mocht iemand er een willen hoor ik het wel
meerdere uurtjes hier, leuk, maar kan tevens super frustrerend zijn als je voor de zoveelste keer een lvl moet starenquote:
Ik heb er ook drie.quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik heb 3 guest passes voor Nuclear Dawn, mocht iemand er een willen hoor ik het wel
zien er mij maar saaie games uit.quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://www.indieroyale.com/
Nieuwe bundel
3 games werken op Steam
Waaronder Hard Reset
Zien mij maar Nederlandse.quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:23 schreef redboyke het volgende:
[..]
zien er mij maar saaie games uit.
De nieuwe anno is echt leuk hoor, als je de oude anno's gespeeld hebt en je vond ze leuk, is dit een mooie toevoeging aan de serie.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:42 schreef Tijntje83 het volgende:
Nieuwe Anno nu 30 euro tijdelijk. Te doen of niet waard momenteel?
Ik heb nog een bètakey voor Dota 2, maar die werkt uiteraard alleen tot de release date. Tevens wil ik hem misschien nog geven aan een vriend, maar ik kan het heroverwegen als je geïnteresseerd bent.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:56 schreef tuut-chips het volgende:
Iemand die Deus Ex HR, Magicka of Orcs must Die wil ruilen tegen iets?
net geprobeerd in winkelwagen te stoppen maar gaat nietquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom speel je dit nog niet?
Free moneyquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom speel je dit nog niet?
Dit is natuurlijk gewoon schattig.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:02 schreef Aether het volgende:
Ys: The Oath in Felghana (¤11,99)
Na 22 jaar is er weer een PC-versie van een Falcom spel buiten Japan uitgebracht.
‘Ys: The Oath in Felghana’ (gebaseerd op Ys III) is een action-RPG uitgebracht in 2004 voor de PC in Japan. Een port voor de PSP is een paar jaar later uitgebracht die ook buiten Japan in uitgebracht.
Dit is tevens het eerste Falcom spel op Steam.
Vind er maar weinig aan... Ik wordt altijd met 1 kogel gekilld en zij gaan niet dood na een compleet magazijn.....quote:Op maandag 19 maart 2012 23:54 schreef Marnixos het volgende:
Ik speel de laatste tijd weer CSS. Godver wat een sensatie in dat spel hahaha
Goed te weten! Ik twijfelde al... 1404 vond ik echt briljant.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:48 schreef Salamando het volgende:
[..]
De nieuwe anno is echt leuk hoor, als je de oude anno's gespeeld hebt en je vond ze leuk, is dit een mooie toevoeging aan de serie.
noobquote:Op dinsdag 20 maart 2012 06:50 schreef rubbels het volgende:
[..]
Vind er maar weinig aan... Ik wordt altijd met 1 kogel gekilld en zij gaan niet dood na een compleet magazijn.....
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:31 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Mik op het hoofd, niet op de voeten.
ach.. als ze dan proberen realistisch te zijn: schiet op voet om ze (tijdelijk) immobiel te makenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:31 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Mik op het hoofd, niet op de voeten.
genoeg spellen op steam die ik nooit op steam gespeeld heb, vaak wel illegaal..quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:38 schreef FerryNL het volgende:
Damn als ik nog terug denk aan die holiday sale van vorig jaar, en wat ik allemaal gekocht had.
Heb gewoon nog meer dan helft van de spellen nog steeds niet gespeeld.
![]()
Anno 1404 > Anno 2070. Althans dat is mijn mening, anno 2070 is een goed spel maar lang niet zo leuk als 1404 in mijn ogen. (Ik hou ook meer van het verleden dan de toekomst)quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:37 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Goed te weten! Ik twijfelde al... 1404 vond ik echt briljant.
Ik ben maar begonnen met spelen van die spellen. Heb net And Yet It Moves gespeeld. Leuk puzzel spel. Werkt fijn met controllerquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:38 schreef FerryNL het volgende:
Damn als ik nog terug denk aan die holiday sale van vorig jaar, en wat ik allemaal gekocht had.
![]()
Ja, die ga ik wel even oppikkenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:30 schreef Masyl het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie 'Midweek Madness' aanbieding deze week
Volgens mij heb ik nog geen 5% gespeeldquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:38 schreef FerryNL het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:51 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog geen 5% gespeeld
Ja dat is bij mij ook het geval, omdat er destijds zoveel packs in de aanbieding waren.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:36 schreef mschol het volgende:
ik heb een deel van mijn lijst niet gespeeld, deels vanwege packs (denk b.v. aan het ID software pack waar je Quake 1,2 en3 niet speelt) en niet intressante humble bundle games
In de US kost het $7,50. Hier kost het 10 euro, wat al zo'n 12-13 dollar zou worden.quote:
Heb ik sinds 3 dagen last van (2 games gekocht ondertussen). Niet via steam.exe kopen, maar via de site, kan je het daarna downloaden via steam.exe.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:59 schreef Morthill het volgende:
Steam wil blijkbaar mijn geld neital twee keer dat een iDeal-betaling niet werkt, bugt vrijwel direct
Ja, dat was wat ik inmiddels ook maar gedaan hebquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:11 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Heb ik sinds 3 dagen last van (2 games gekocht ondertussen). Niet via steam.exe kopen, maar via de site, kan je het daarna downloaden via steam.exe.
Edit: Net weer geweigerd met Shogun2 DLC.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:11 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Heb ik sinds 3 dagen last van (2 games gekocht ondertussen). Niet via steam.exe kopen, maar via de site, kan je het daarna downloaden via steam.exe.
geef mij dan toe dan durf je niet ik steek je neer vrndquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:17 schreef Morthill het volgende:
en dan blijkt dat de game ook bij de reviewcode voor de expansion zat, dag 10 euro
Mail ze, de klantenservice is top.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:17 schreef Morthill het volgende:
en dan blijkt dat de game ook bij de reviewcode voor de expansion zat, dag 10 euro
quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:20 schreef RickoKun het volgende:
[..]
geef mij dan toe dan durf je niet ik steek je neer vrnd
Netsplitter,
Forumadmin
K, zal het doen als ik echt zeker ben. Reviewcode is een download van 27GB, dus het lijkt me wel.quote:
Zie de paar posts boven jequote:Op woensdag 21 maart 2012 21:12 schreef Ramkraker het volgende:
Waarom doet mijn Ideal het niet? ik wil die uitbereiding voor Shogun 2 kopen maar ik kom niet verder als "rederecting to external pay site" oid en er staat ook "click here if nothing happens" maar dan gebeurt er ook precies niks -.-
Heb het ondertussen al opgelost met PayPal! toch bedanktquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:14 schreef Morthill het volgende:
[..]
Zie de paar posts boven jegoed geen uitleg, maar wel een oplossing
Ik heb er 2 gekregen...quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik heb een 50% korting coupon gekregen voor Assassins Creed: Revelations....Ik hoopte op wat anders toen het inventory knopje groen was...
Was nog van de Kerstsale denk ik.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:31 schreef mschol het volgende:
hoe krijgen jullie die kortingcoupons dan?
die zijn 1 maart verlopen..quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Was nog van de Kerstsale denk ik.
Vind het nog net iets te duurquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:34 schreef Marnixos het volgende:
Hitman Collection voor 5 euro! Een van de beste series ooit imo, als je dit niet doet ben je geen toffe gamer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hitman? is dat tof dan?quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:34 schreef Marnixos het volgende:
Hitman Collection voor 5 euro! Een van de beste series ooit imo, als je dit niet doet ben je geen toffe gamer.
met zoiets heb ik dan wel: kan ik beter voor alle 3 gaan, is meer game voor m'n doekoe..quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:17 schreef Marnixos het volgende:
Als je geen geld hebt voor de hele serie koop dan iig Blood Money voor 2,50, is de meest toegankelijke game uit de serie.
Pak ze dan alle 3. Je mist er wel eentje in de Steam editie trouwens, Hitman: Contracts staat er niet bijquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:27 schreef mschol het volgende:
[..]
met zoiets heb ik dan wel: kan ik beter voor alle 3 gaan, is meer game voor m'n doekoe..
Contracts kunnen ze niet meer verkopen omdat ze aan het kloten zijn met de rechten van de muziek in de slaughterhousequote:Op donderdag 22 maart 2012 19:29 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Pak ze dan alle 3. Je mist er wel eentje in de Steam editie trouwens, Hitman: Contracts staat er niet bij
downloaden is niet een issue voor mij: geen datalimiet en heb gewoon al mijn spellen gedownload op schijf staanquote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:41 schreef redboyke het volgende:
ik heb bij bol.comde hitman collection 4pack gekocht, splinter cell collection en far cry collection gekocht
Totaal
¤ 16,95 vezending inbegrepen
voordeel is dat ik ze dan niet hoefde te downloaden en ze op schijfjes had.
Ik zie het voordeel niet.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:41 schreef redboyke het volgende:
voordeel is dat ik ze dan niet hoefde te downloaden en ze op schijfjes had.
Dat dusquote:
waarom naar 1999, in belgie is het normaal en op mobiele telefoon abbonementen helemaal hotquote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
* ClapClapYourHands krijgt een flashback naar 1999
T-Mobile niet (voorlopig danquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:01 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom naar 1999, in belgie is het normaal en op mobiele telefoon abbonementen helemaal hot
die hebben iets dat op een datalimiet lijkt: tot 1GB vrij internetten op jou snelheid, daarna terug naar 64/64 ; een snelheid waarbij je gewoon geen gebruik wil maken van internetquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
T-Mobile niet (voorlopig dan)
Ik zit voorlopig ook nog twee jaar goed.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
T-Mobile niet (voorlopig dan)
dat is een bekend probleem in steam...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:38 schreef Verbal het volgende:
Verder nog een vraagje: gisteren knalde dat kut-Ziggo er voor de vierde keer in 8 dagen geheel uit (niet helemaal eerlijk, eerste twee keer was door bouwvakkers die de kabel kapot trokken).
Okee, dan maar een SP spelen... maar hoe kom je in godsnaam op Steam in de offline mode als je internet eruit ligt
Kreeg namelijk tijdens het opstarten pas de keus nadat hij constateerde dat er geen verbinding was (prima), maar als ik dan koos voor 'start in offline mode', kreeg ik een melding dat hij geen contact kreeg met de Steam-server (duh!) en vervolgens stopte hij gewoon. Dus niks offline mode.
WTF?
V.
maar het is compleet onlogisch.. offline mode is nou net voor de momenten dat je geen internet hebt, echter moet je internet hebben (eenmalig weliswaar) om offline mode te activeren...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Je moet Offline mode minimaal 1 keer hebben gebruikt als je online bent. Bij mij werkt het gewoon prima als ik geen internet heb
Ehm...je moet ooit 1 keer in offline mode gaan om het werkend te krijgen. Daarna hoeft het niet meer. Toch? Ik heb vaak zat gehad dat ik geen internet had maar toch in Steam kon om games te starten.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:57 schreef mschol het volgende:
[..]
maar het is compleet onlogisch.. offline mode is nou net voor de momenten dat je geen internet hebt, echter moet je internet hebben (eenmalig weliswaar) om offline mode te activeren...
als ik de FAQ van steam goed begrijp verwachten ze dat je , bij het eerste gebruik van de offline optie, een actieve internetverbinding moet hebben; alleen je games op 100% updated is niet afdoende..quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ehm...je moet ooit 1 keer in offline mode gaan om het werkend te krijgen. Daarna hoeft het niet meer. Toch? Ik heb vaak zat gehad dat ik geen internet had maar toch in Steam kon om games te starten.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:37 schreef Morthill het volgende:
[offtopic]ben jij nu ook al PR![]()
[/offtopic]
hoe? ik wil ook wel kans op kortingen hebben..quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:45 schreef Tain het volgende:
Pff nog meer coupons... Heb nu:
2x -50% Assassin's Creed Revelations
1x -66% Might and Magic: Clash of Heroes
1x -75% EVE Online: Crucible
Geen idee eigenlijkquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:02 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe? ik wil ook wel kans op kortingen hebben..
en ja ubigames staan geinstalleerd :p
+/-450 games (volgens steam) genoeg?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:18 schreef Tain het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijkMisschien helpt het om veel games via Steam te hebben, maar anders weet ik het ook niet...
Blijkbaar nietquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:27 schreef mschol het volgende:
[..]
+/-450 games (volgens steam) genoeg?(klote verzamelpacks tijdens de wintersales
)
hitman, ik kan nog ~2,5 uur twijfelen...
third person shooters zijn niet altijd mijn ding...
Download de demo en probeer hetquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:38 schreef rubbels het volgende:
Is The Guardian of Light een leuk/goed spel?
Zal ik ff doen, en dat maakt niet echt uit, heb een XBOX360 controllerquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:05 schreef Tain het volgende:
[..]
Download de demo en probeer hetVond de besturing wel erg controller gericht overigens
Onderhoudend spel, vind het alleen geen volwaardige Tomb Raider game.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:38 schreef rubbels het volgende:
Is The Guardian of Light een leuk/goed spel?
Bazengame.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:03 schreef mschol het volgende:
hoe is Deus Ex: Human Revolution?
1 vond ik toendertijd tof, 2 vond ik eigenlijk maar mwha...
Geen idee, heb deel 2 niet gespeeld. Maar ik vond DEHR echt een tof spel!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:11 schreef mschol het volgende:
[..]
ook als je deeltje 2 maar mwha vindt?
3 van de beste games ooit gemaakt voor 7 euro - klinkt inderdaad als een grote faal...quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Lol wat een faal collection van Fallout
jonguu cod mw3 jwz !quote:Op zondag 25 maart 2012 18:42 schreef B1tchwax het volgende:
[..]
3 van de beste games ooit gemaakt voor 7 euro - klinkt inderdaad als een grote faal...
Als je een fallout collection gaat maken pak de 2 nieuwste games dan.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:42 schreef B1tchwax het volgende:
[..]
3 van de beste games ooit gemaakt voor 7 euro - klinkt inderdaad als een grote faal...
quote:Dank u voor stoom contactmogelijkheden.
Faal googlevertaling.quote:Op maandag 26 maart 2012 15:28 schreef Morthill het volgende:
Steam costumer service
[..]geef dan niet de mogelijkheid om in het NL's te mailen
Damnquote:Op maandag 26 maart 2012 15:28 schreef Morthill het volgende:
Steam costumer service
[..]geef dan niet de mogelijkheid om in het NL's te mailen
Is retail ook voor 9 euro incl verzenden te krijgenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:36 schreef rubbels het volgende:
Human Revolution is echt awesome!
Een regelrechte steal voor een tientje
quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:28 schreef Lumen het volgende:
Voor wie 'm nog niet heeft: nu op steam zo'n beetje alle nuttige pakketten bij elkaar voor maar ¤13,49. Geloof dat ze eindelijk een beetje verstandig worden wat prijzen betreft.
AOE Online.. is het wat? er lijkt me geen ruk aan eigenlijkl (terwijl ik AOE2 best tof vond)quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:36 schreef Lumen het volgende:
Even mezelf crossposten uit het AOE Online topic, vergeleken met een jaar geleden is dit toch een bijzonder mooie aanbieding. Geen idee hoe lang 'ie geldig is overigens.
[..]
Voor deze prijs vind ik het zeker je geld waard. Ben toentertijd gestopt omdat het ¤80 zou gaan kosten voor dezelfde hoeveelheid als nu een kleine 14, maar ik vond t wel lekker spelen en ben sowieso altijd fan van coop-missies geweest, waarvan je er hier zat hebt. Er zit wel een redelijk goede Age of Empires feel overheen, dus denk niet dat je teleurgesteld gaat worden. Anders kan je het altijd gratis uitproberen natuurlijk.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:42 schreef mschol het volgende:
[..]
AOE Online.. is het wat? er lijkt me geen ruk aan eigenlijkl (terwijl ik AOE2 best tof vond)
Wat vinden zoveel mensen nou eigenlijk kut aan GFWL?quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Gotham City Imposters in de aanbieding
50% er af. Toch maar gekocht. 7,50 euro maar
Let op, zit wel GFWL bij wat kudt is
Omdat GFWL in principe gewoon een systeem op een systeem is. Waarom opnieuw inloggen als je al op steam zitquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:48 schreef rubbels het volgende:
[..]
Wat vinden zoveel mensen nou eigenlijk kut aan GFWL?
Kan volgens mij niet.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:59 schreef dennis3d het volgende:
Hallo ik heb een vraagje.
Mijn Empire total war staat op een ander steam account wat ik niet meer gebruik.
Ik wil die nu op mijn nieuwe account zetten maar de cd key doet het niet.
Weet iemand hoe ik dat over moeten zetten?
Nee ik heb hem toen in de winkel gehaald.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:06 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Kan volgens mij niet.
Je hebt die game op die eerste account gekocht, en dus kan je hem alleen daarop gebruiken.
Als je een key eenmaal hebt gekoppeld aan een account, blijft ie voor altijd op die account staan.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:10 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Nee ik heb hem toen in de winkel gehaald.
Dus ik vind het raar en een beetje jammer geen zin om op 2 accounts te spelen.
Stuur een mailtje naar Steam support met uitleg en bewijs dat jij de eigenaar van het account bent en ze zetten het overquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:10 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Nee ik heb hem toen in de winkel gehaald.
Dus ik vind het raar en een beetje jammer geen zin om op 2 accounts te spelen.
Ken je de Gothic serie? Het is feitelijk een open world RPG, met een heel duidelijke rode lijn. Er valt genoeg te doen naast de main quest.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:39 schreef Marnixos het volgende:
Wat is Risen 2 voor RPG? Is het een echte RPG als Skyrim of is het meer een adventure RPG als Fable?
Ah da's wel mijn dingquote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:44 schreef Façade het volgende:
[..]
Ken je de Gothic serie? Het is feitelijk een open world RPG, met een heel duidelijke rode lijn. Er valt genoeg te doen naast de main quest.
Heb het mailtje verstuurd nu wachten op antwoord.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:39 schreef Marnixos het volgende:
Wat is Risen 2 voor RPG? Is het een echte RPG als Skyrim of is het meer een adventure RPG als Fable?
[..]
Stuur een mailtje naar Steam support met uitleg en bewijs dat jij de eigenaar van het account bent en ze zetten het over
Zeker weten!!!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:10 schreef Marnixos het volgende:
Bulletstorm voor 5 euro! Dat is geen geld voor zo'n topgame!
Ik vind het echt een ontzettend klote spel, werkt op de xbox veel beter :p gelukkig verschillen smakenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:10 schreef Marnixos het volgende:
Het enige wat me tegenhoudt is GFWL...quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:10 schreef Marnixos het volgende:
Niks mis mee!!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:41 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Het enige wat me tegenhoudt is GFWL...
Duitslandquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:17 schreef Djaser het volgende:
Wat mij tegenhoudt is de gecensureerde versie hier in Duitsland.
doe alsof je em in nederland koopt?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:17 schreef Djaser het volgende:
Wat mij tegenhoudt is de gecensureerde versie hier in Duitsland.
J4N4-Tu1r-1ijK-DuH1quote:Op zondag 1 april 2012 21:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Niemand een CS:GO invite over? Fucking gay van Valve
J4N4-Tu1r-1ijK-DuH1quote:Op maandag 2 april 2012 00:34 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
[..]
J4N4-Tu1r-1ijK-DuH1
Is Gotham city imposters de 7,50 waard?
quote:Op zondag 1 april 2012 21:07 schreef Morthill het volgende:
Paradox Interactive doet de naam eer aan, in Defenders of Ardania zit een achievement voor het halen van alle achievements
Neuhquote:Op maandag 2 april 2012 00:34 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
[..]
J4N4-Tu1r-1ijK-DuH1
Is Gotham city imposters de 7,50 waard?
steam al opnieuw gestart?quote:Op woensdag 4 april 2012 08:12 schreef dennis3d het volgende:
Ik heb dus een geschenk gekregen age of empires all wonder bundle maar hij staat er nergens bij alleen bij mijn licentie ofzo als ik naar mijn account ga.
Wat moet ik nu doen?
En als ik via mijn mail druk op instal zegt steam Oeps!
Dit geschenk is al in gebruik genomen.
ik heb de gift geacepteerd en steam opnieuw gesttart en nog staat hij er niet bij.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:01 schreef mschol het volgende:
[..]
steam al opnieuw gestart?
je heb de gift wel kunnen activeren uberhaupt?
zo nee, dan zou ik even contact opnemen met steam support
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |