Precies, moet ergens beginnen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:20 schreef Morthill het volgende:
Agh, misschien wordt het ooit nog goed
omdat?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:42 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Maar officieel kunnen wij die titels niet kopen he...
vind et allemaal wel meevallen.. steam was ook niet perfect toen het uitkwam..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:12 schreef MarjoleinK het volgende:
In vergelijking met steam is Origin vreselijk langzaam en laggy.
Heb de trailer van Payday gezien een tijd terug en leek mij een absoluut moreel verwerpelijk spel.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:39 schreef Moro het volgende:
[..]
Precies, moet ergens beginnen.
Amazon heeft trouwens een Februari sale het zijn niet allemaal steam works titels, maar heb zelf Payday: the Heist en Darksiders al aangeschaft voor $5 per spel beide steamworks titels.
Ook Deus Ex is in de aanbieding voor $10,19 ipv ¤16,99 op steam.
Is echt een topgame hoor!! (vind ikquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:37 schreef Verbal het volgende:
[..]
Heb de trailer van Payday gezien een tijd terug en leek mij een absoluut moreel verwerpelijk spel.
V.
Klopt, maar als je een game met een actiecode wil kopen dan moet dat via speciale pagina's en niet via de Origin client zelf aangezien dat niet werkt maar er wel een invoerveld voor is. Als je de game gekocht hebt krijg je de key's per mail die je handmatig moet gaan invoeren tijdens de installatie.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:53 schreef mschol het volgende:
[..]
vind et allemaal wel meevallen.. steam was ook niet perfect toen het uitkwam..
Als moreel de maatstaf moet zijn kun je heel veel titels bij voorbaat al uitsluiten, christ...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:37 schreef Verbal het volgende:
[..]
Heb de trailer van Payday gezien een tijd terug en leek mij een absoluut moreel verwerpelijk spel.
V.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:39 schreef Moro het volgende:
[..]
Precies, moet ergens beginnen.
Amazon heeft trouwens een Februari sale het zijn niet allemaal steam works titels, maar heb zelf Payday: the Heist en Darksiders al aangeschaft voor $5 per spel beide steamworks titels.
Ook Deus Ex is in de aanbieding voor $10,19 ipv ¤16,99 op steam.
Ik kreeg de indruk dat in dat spel 'onschuldige' 'mensen' het doelwit zijn. Ook in games heb ik daar wat tegen, ja.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 09:51 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Als moreel de maatstaf moet zijn kun je heel veel titels bij voorbaat al uitsluiten, christ...
Snap ik, maar als mijn 'Place your order'-knop grijs blijft en ik ze niet mag aanschaffen houdt het opquote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Bij steamworks titels kan je gewoon de key invoeren bij Steam
proxyquote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Snap ik, maar als mijn 'Place your order'-knop grijs blijft en ik ze niet mag aanschaffen houdt het op
met het risico dat de US key wordt verwijderd van je steam account, valve is niet al te happy met keys gekocht in een andere regioquote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Bij steamworks titels kan je gewoon de key invoeren bij Steam
Op welk moment in RDR was dat het doelquote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:38 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik kreeg de indruk dat in dat spel 'onschuldige' 'mensen' het doelwit zijn. Ook in games heb ik daar wat tegen, ja.
Modern Warfare 2 (vliegveld), Red Dead Redemption (vrouwen met een lasso vangen en op de rails leggen) en Postal en Manhunt bijv.
V.
Dan gewoon keys uit polen kopen. Is EU en daar kan valve geen reet aan doenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:24 schreef mschol het volgende:
[..]
met het risico dat de US key wordt verwijderd van je steam account, valve is niet al te happy met keys gekocht in een andere regio
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:34 schreef Morthill het volgende:
[..]
Op welk moment in RDR was dat het doelik kan me niet herinneren dat ik dat gedaan heb
Tsja, dat kan met de mogelijkheden die de game biedt, maar dat kun je de makers niet aanrekenen. Je hebt die lasso om criminelen of vee te vangen, dat er vervolgens mensen zijn die dat zo gebruiken.quote:
Waar zeg ik dat het HET doel van het spel zou zijn? Ik laak de mogelijkheid en het feit dat dit een achievement is. Hoezo kun je dat de makers niet aanrekenen?quote:Op maandag 27 februari 2012 08:44 schreef Morthill het volgende:
[..]
Tsja, dat kan met de mogelijkheden die de game biedt, maar dat kun je de makers niet aanrekenen. Je hebt die lasso om criminelen of vee te vangen, dat er vervolgens mensen zijn die dat zo gebruiken.
Dat is echt iets totaal anders dan wat jij zegt, dat het het doel van het spel zou zijn, want dat is gewoon onzin.
Je zegt dat onschuldige mensen het doelwit zijn en noemt RDR als voorbeeldquote:Op maandag 27 februari 2012 08:59 schreef Verbal het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat het HET doel van het spel zou zijn? Ik laak de mogelijkheid en het feit dat dit een achievement is. Hoezo kun je dat de makers niet aanrekenen?
V.
Een doel in het spel is iets anders dan het doen van een spel. Ik had het over de indruk die ik van de trailer van Payday kreeg. Toen werd kritiek geleverd op mijn standpunt inzake 'morals' in games en noemde ik nog een paar voorbeelden. In MW2 is het vliegveld ook maar één level. Ik vind CoD 4 nog steeds een machtig spel, maar dat in één van de cutscenes een van de helden een ongewapende vastgebonden man (boef) voor zijn kop schiet vind ik ook niet kunnen. Magoed, als jij het blijkbaar zo hebt begrepen, was ik niet duidelijk. Hopelijk is dat het nu welquote:Op maandag 27 februari 2012 09:05 schreef Morthill het volgende:
[..]
Je zegt dat onschuldige mensen het doelwit zijn en noemt RDR als voorbeeldSorry hoor, maar dan impliceer je wel heel sterk dat je het ziet als doel van het spel.
Fijn dat we het op dat punt eens zijnquote:En ik wist niet dat het een achievement was, ben niet iemand die gaat speuren naar waar je punten mee kunt krijgen in een game. Dat is inderdaad redelijk triest.
V.quote:Op maandag 27 februari 2012 09:11 schreef Verbal het volgende:
[..]
Een doel in het spel is iets anders dan het doen van een spel. Ik had het over de indruk die ik van de trailer van Payday kreeg. Toen werd kritiek geleverd op mijn standpunt inzake 'morals' in games en noemde ik nog een paar voorbeelden. In MW2 is het vliegveld ook maar één level. Ik vind CoD 4 nog steeds een machtig spel, maar dat in één van de cutscenes een van de helden een ongewapende vastgebonden man (boef) voor zijn kop schiet vind ik ook niet kunnen. Magoed, als jij het blijkbaar zo hebt begrepen, was ik niet duidelijk. Hopelijk is dat het nu wel
[..]
Fijn dat we het op dat punt eens zijn
Mwah, het doel van CoD4 is vooral schieten, natuurlijk, verpakt in een spannend verhaal.quote:Games moeten wel de waarheid kunnen tonen, het moeten geen geidealiseerde wereldbeelden zijn en dat betekent dat soms gruwelijke zaken van oorlog getoond moeten worden, daar heb ik geen enkele moeite mee. Doen alsof de wereld een droomplek is waar oorlog braaf wordt uitgevochten tussen twee legers die vrijwillig elkaar uitmoorden en verder heel braaf zijn, is afdoen aan het doel van games als CoD4
liek a bossquote:
Ze waren maar geldig tot 1 maart, stond er ook gewoon op.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:33 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
Eeeeeeennnnn alle coupons zijn ongeldig
Het is free weekend voor Payday, als het ECHT leuk is koop ik hem wel...Vanavond na werk ff binnen trekken en knallen maar!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:14 schreef Marnixos het volgende:
Leuke aanbiedingen vandaag! Saints Row 3 nog te duur maar voor Saints Row 2 maar 2,50 die ik wel ga halen. Verder nog PAYDAY: The Heist waarmee ik wacht tot ie nog maar 5 euro is.
Hoe is dit nog afgelopen trouwens?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:44 schreef HalvinCarris het volgende:
[ afbeelding ]
Had Skyrim gekocht voor in-game TF2 items (ter waarde van +- $40). Nu items dus weg, game weg. Dit terwijl Steam zelf promoot om games te ruilen tegen items. Enfin, nu maar even contact opgenomen met Steam support in de hoop dat ze in ieder geval de items terug kunnen geven.
Ik had hem al op de Xbox. Vond ik de besturing ruk. Gisteren op de pc geprobeerd, vond ik de besturing ook ruk.quote:
Pixels. Spellen laten je nu eenmaal dingen doen die in het echt niet kunnen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:38 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik kreeg de indruk dat in dat spel 'onschuldige' 'mensen' het doelwit zijn. Ook in games heb ik daar wat tegen, ja.
V.
Ik heb payday gepreload, en nu staat er nog steeds purchase wanneer gaat die gratis?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het is free weekend voor Payday, als het ECHT leuk is koop ik hem wel...Vanavond na werk ff binnen trekken en knallen maar!
Was maar een reminder voor anderenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:34 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ze waren maar geldig tot 1 maart, stond er ook gewoon op.
Kreeg ook een popup een week terug ofzo dat ze gingen expiren.
Die is al gratis. Sinds de aankondiging al? Ff steam restarten of je cache controlerenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:30 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
[..]
Ik heb payday gepreload, en nu staat er nog steeds purchase wanneer gaat die gratis?
Steam gerestart, nou kan k m spelen, thanksquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die is al gratis. Sinds de aankondiging al? Ff steam restarten of je cache controleren
Vandaar mijn aanhalingstekens.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:13 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Pixels. Spellen laten je nu eenmaal dingen doen die in het echt niet kunnen.
sure, want pixelsquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:22 schreef Verbal het volgende:
[..]
Vandaar mijn aanhalingstekens.
En die pixels zijn soms voor mensen rete-echt.
Rapelay moest van jou ook maar kunnen?
V.
Ik vind hem veel te moeilijk, op normaal heb ik nog geen een level gehaald endas de laagste moeilijkheidsgraad, het moet wel leuk blijven. En de besturing... Mehquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik vind Payday maar een beetje meh, voelt nog niet helemaal goed aan..twijfel gevalletje
Coupons zijn uit de roulatie.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:14 schreef replay11nl het volgende:
Heeft iemand nog een kortingsbon voor Mafia 2? Eventueel te ruil tegen iets
Ik vind het juist makkelijk...Bij de bank pas starten als je ergens boven bent en als de politie schiet kan je gewoon schuilen maarja ik knal liever door de hele zooi heenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:57 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
[..]
Ik vind hem veel te moeilijk, op normaal heb ik nog geen een level gehaald endas de laagste moeilijkheidsgraad, het moet wel leuk blijven. En de besturing... Meh
Tja, het is geen call of dutyquote:Op zondag 4 maart 2012 00:30 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
Heb nu na 3-4 uur spelen 1 level gehaald en ongeveer 5-7 keer gehad dat iedereen dood was van mijn team. Spel is gewoon veel te moeilijk en makkelijker dan de stand "normaal" is er niet.
Er blijven echt maar swat teams komen en als je die dan eindelijk neer hebt gehaald en iedereen van je team heeft bijna geen health over/ is "in custody" dan krijg je de melding "over 30 seconden komt er een swat team" FFFUUUCCK. En niemand heeft medicbags omdat je die pas later vrijspeelt. Schijnt ook dat je upgrades kunt kopen maar dit word ook maar slecht uitgelegd want kan het zo niet vinden.
Strakke pakken met clownmaskers zijn wel fucking badass.
1e level is toch simpel? (Bank) ?quote:Op zondag 4 maart 2012 00:30 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
Heb nu na 3-4 uur spelen 1 level gehaald en ongeveer 5-7 keer gehad dat iedereen dood was van mijn team. Spel is gewoon veel te moeilijk en makkelijker dan de stand "normaal" is er niet.
Er blijven echt maar swat teams komen en als je die dan eindelijk neer hebt gehaald en iedereen van je team heeft bijna geen health over/ is "in custody" dan krijg je de melding "over 30 seconden komt er een swat team" FFFUUUCCK. En niemand heeft medicbags omdat je die pas later vrijspeelt. Schijnt ook dat je upgrades kunt kopen maar dit word ook maar slecht uitgelegd want kan het zo niet vinden.
Strakke pakken met clownmaskers zijn wel fucking badass.
Laat je desktop eens de Steamcloud synochriseren?quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:31 schreef Verbal het volgende:
Vraagje: ik heb Modern Warfare 3 zowel op de desktop als op de laptop geïnstalleerd. Zou Steam cloud gebruiken, maar de SP van het spel update niet naar mijn laptop. M.a.w. op de laptop zou ik opnieuw moeten beginnen, terwijl ik op de desktop op eenvijfde van de SP campaign zit.
Diverse dingen geprobeerd, zoals het uitzetten van de Cloud voor het spel en daarna weer aanzetten. Datzelfde ook, maar dan eerst offline modus gebruiken (werd gesuggereerd na een zoektocht op Google), maar ook dat werkt niet.
Iemand een idee?
V.
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa is een classicquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:46 schreef rubbels het volgende:
Is Borderlands GOTY ¤7,50 waard? En is er een spel waar het mee te vergelijken is?
Jup zeker wel waard.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:46 schreef rubbels het volgende:
Is Borderlands GOTY ¤7,50 waard? En is er een spel waar het mee te vergelijken is?
quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:39 schreef Marnixos het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa is een classic
Vind ik ook echt, het is een pracht van een spel om samen met 'n vriend en wat biertjes op de bank lekker in co-op weg te spelen.quote:
Heb hem gekocht, dus misschien kunnen wel wel eens een keer samen spelenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:08 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Vind ik ook echt, het is een pracht van een spel om samen met 'n vriend en wat biertjes op de bank lekker in co-op weg te spelen.
Trailer: "Cross Platform Play"quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:11 schreef Tain het volgende:
Counter Strike Global Offensive Beta in mijn Library
En een extra gift
Hoeveel GB is ie?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:11 schreef Tain het volgende:
En een extra gift
OSX versie zal gewoon net als altijd later komen. De Windows versie heeft gewoon prioriteit 1quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:31 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Trailer: "Cross Platform Play"
Dus ik heel blij naar de library om er dan achter te komen dat er geen OSX versie is.
Ik heb nietsquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:11 schreef Tain het volgende:
En een extra gift
quote:
10 euro duurquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Vind Mafia 2 eigenlijk nog duur gezien hoe oud het spel is en ik snap ook niet hoe het met de DLC zit.
Volgens mij komt er ook nog wat geld bij voor DLC e.d.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:06 schreef Morthill het volgende:
[..]
10 euro duurIk ben zuinig, maar nu ook weer niet zo zuinig.
2,50 voor wat DLC, maar de rest boeit me niet echt eigenlijkquote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Volgens mij komt er ook nog wat geld bij voor DLC e.d.
Mja maar toch, alles bij elkaar is het toch nog 20 euroquote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:29 schreef Morthill het volgende:
[..]
2,50 voor wat DLC, maar de rest boeit me niet echt eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |