Precies, moet ergens beginnen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:20 schreef Morthill het volgende:
Agh, misschien wordt het ooit nog goed
omdat?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:42 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Maar officieel kunnen wij die titels niet kopen he...
vind et allemaal wel meevallen.. steam was ook niet perfect toen het uitkwam..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:12 schreef MarjoleinK het volgende:
In vergelijking met steam is Origin vreselijk langzaam en laggy.
Heb de trailer van Payday gezien een tijd terug en leek mij een absoluut moreel verwerpelijk spel.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:39 schreef Moro het volgende:
[..]
Precies, moet ergens beginnen.
Amazon heeft trouwens een Februari sale het zijn niet allemaal steam works titels, maar heb zelf Payday: the Heist en Darksiders al aangeschaft voor $5 per spel beide steamworks titels.
Ook Deus Ex is in de aanbieding voor $10,19 ipv ¤16,99 op steam.
Is echt een topgame hoor!! (vind ikquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:37 schreef Verbal het volgende:
[..]
Heb de trailer van Payday gezien een tijd terug en leek mij een absoluut moreel verwerpelijk spel.
V.
Klopt, maar als je een game met een actiecode wil kopen dan moet dat via speciale pagina's en niet via de Origin client zelf aangezien dat niet werkt maar er wel een invoerveld voor is. Als je de game gekocht hebt krijg je de key's per mail die je handmatig moet gaan invoeren tijdens de installatie.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:53 schreef mschol het volgende:
[..]
vind et allemaal wel meevallen.. steam was ook niet perfect toen het uitkwam..
Als moreel de maatstaf moet zijn kun je heel veel titels bij voorbaat al uitsluiten, christ...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:37 schreef Verbal het volgende:
[..]
Heb de trailer van Payday gezien een tijd terug en leek mij een absoluut moreel verwerpelijk spel.
V.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:39 schreef Moro het volgende:
[..]
Precies, moet ergens beginnen.
Amazon heeft trouwens een Februari sale het zijn niet allemaal steam works titels, maar heb zelf Payday: the Heist en Darksiders al aangeschaft voor $5 per spel beide steamworks titels.
Ook Deus Ex is in de aanbieding voor $10,19 ipv ¤16,99 op steam.
Ik kreeg de indruk dat in dat spel 'onschuldige' 'mensen' het doelwit zijn. Ook in games heb ik daar wat tegen, ja.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 09:51 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Als moreel de maatstaf moet zijn kun je heel veel titels bij voorbaat al uitsluiten, christ...
Snap ik, maar als mijn 'Place your order'-knop grijs blijft en ik ze niet mag aanschaffen houdt het opquote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Bij steamworks titels kan je gewoon de key invoeren bij Steam
proxyquote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Snap ik, maar als mijn 'Place your order'-knop grijs blijft en ik ze niet mag aanschaffen houdt het op
met het risico dat de US key wordt verwijderd van je steam account, valve is niet al te happy met keys gekocht in een andere regioquote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Bij steamworks titels kan je gewoon de key invoeren bij Steam
Op welk moment in RDR was dat het doelquote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:38 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik kreeg de indruk dat in dat spel 'onschuldige' 'mensen' het doelwit zijn. Ook in games heb ik daar wat tegen, ja.
Modern Warfare 2 (vliegveld), Red Dead Redemption (vrouwen met een lasso vangen en op de rails leggen) en Postal en Manhunt bijv.
V.
Dan gewoon keys uit polen kopen. Is EU en daar kan valve geen reet aan doenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:24 schreef mschol het volgende:
[..]
met het risico dat de US key wordt verwijderd van je steam account, valve is niet al te happy met keys gekocht in een andere regio
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:34 schreef Morthill het volgende:
[..]
Op welk moment in RDR was dat het doelik kan me niet herinneren dat ik dat gedaan heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |