De NOS ja. Maar er zijn er meerquote:
Zijn er geen mobiele beademingssystemen? Ik heb werkelijk geen idee, serieuze vraag.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:49 schreef Leandra het volgende:
Ik weet niet of je op zoek kunt naar een revalidatiecentrum als de patiënt aan de beademing ligt.
netjes, al zullen die bloedhonden van rtl het waarschijnlijk niet doenquote:
Netjes.quote:
NOS heeft wel invloed denk ik. Andere media zullen wel snel volgen. Bovendien gaat het anders allemaal te veel geld kosten.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:50 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
De NOS ja. Maar er zijn er meer
Ik hoop het... !quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:51 schreef Strani het volgende:
[..]
NOS heeft wel invloed denk ik. Andere media zullen wel snel volgen. Bovendien gaat het anders allemaal te veel geld kosten.
Nee, daarom. Het lijkt me best mogelijk dat hij is blijven ademen na het stoppen van de beademing. In dat geval kan het jaren duren....quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:47 schreef Cootz het volgende:
[..]
Het is niet echt duidelijk of hij aan de beademing ligt, dat is wel vaak de stekker waar het over gaat.
Dat is netjes van de NOS!quote:
Zeker. Ik vraag me wel af of de familie (ver) na vandaag nog eens bijeen komt om te bespreken welke media zich echt misdragen hebben en of die media hun rechten met het koningshuis verliezen.quote:
http://live.nu.nl/Event/LIVE_persconferentie_Friso/23849804quote:In De Effenaar in Eindhoven vindt vanavond een Friso-feest plaats. Dat homovriendelijke evenement wordt al 20 jaar gehouden en draagt de naam van de prins omdat destijds geruchten de ronde deden over diens seksuele geaardheid. De organisatie liet gisteren weten dat het feest gewoon doorgaat, maar zegt wel 'geschokt' te zijn door de gebeurtenissen van afgelopen week. Bezoekers kunnen daarom op het feest geld doneren aan de Oostenrijkse bergreddingsdienst. www.effenaar.nl
Vast welquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeker. Ik vraag me wel af of de familie (ver) na vandaag nog eens bijeen komt om te bespreken welke media zich echt misdragen heeft en of die media hun rechten met het koningshuis verliezen.
Noem het dan het Arie Boomsma-feest of zo, in elk geval vandaag.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:53 schreef Poeke het volgende:
Nieuws uit Eindhoven:
[..]
http://live.nu.nl/Event/LIVE_persconferentie_Friso/23849804
Ik hoorde op de radio dat het feit dat ze zeggen dat ie naar een revalidatiekliniek gaat/kan, dat dat waarschijnlijk wel betekent dat hij zelf kan ademen... (overigens dus absoluut niet hersendood, in dat geval) Maar dat zegt met 'massieve schade' nog weinig positiefs over de kans om uberhaupt weer bij bewustzijn te raken.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, daarom. Het lijkt me best mogelijk dat hij is blijven ademen na het stoppen van de beademing. In dat geval kan het jaren duren....
Helaas kunnen ze niets doen want de mediacode kwam te vervallen toen Friso nieuws werd. Dat staat er zelfs in.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeker. Ik vraag me wel af of de familie (ver) na vandaag nog eens bijeen komt om te bespreken welke media zich echt misdragen heeft en of die media hun rechten met het koningshuis verliezen.
Het heet al jaren zo en Friso heeft nooit stappen ondernomen er wat aan te doen terwijl de kans dat hij het nooit geweten heeft nihil is. Dat zal iemand hem vast wel ooit verteld hebben.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Noem het dan het Arie Boomsma-feest of zo, in elk geval vandaag.
NOS krijgt er ook wel eens wat voor terug. Die zijn inzake het koningshuis niet echt onafhankelijk. Maar als anderen nu wel foto's brengen is daarmee niet meer 'de pers' als een soort algemene plaag, maar een individueel medium dat een verwijt kan treffen. Het zal dus zeker wel effect hebben.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:51 schreef Strani het volgende:
[..]
NOS heeft wel invloed denk ik. Andere media zullen wel snel volgen. Bovendien gaat het anders allemaal te veel geld kosten.
Ahh okay. Maar ze zullen toch best over wat truukjes beschikken om het die media zo moeilijk mogelijk te maken in de toekomst?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:55 schreef Poeke het volgende:
[..]
Helaas kunnen ze niets doen want de mediacode kwam te vervallen toen Friso nieuws werd. Dat staat er zelfs in.
Nee, niet hersendood, maar wel een kasplantjequote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:54 schreef Cootz het volgende:
[..]
Ik hoorde op de radio dat het feit dat ze zeggen dat ie naar een revalidatiekliniek gaat/kan, dat dat waarschijnlijk wel betekent dat hij zelf kan ademen... (overigens dus absoluut niet hersendood, in dat geval) Maar dat zegt met 'massieve schade' nog weinig positiefs over de kans om uberhaupt weer bij bewustzijn te raken.
Dat is natuurlijk zo, maar daarmee hoefden de kinderen toch nog niet de hele tijd gefilmd te worden als ze gingen skiën? Die vallen dan toch nog steeds wel onder de mediacode? Dacht ik?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:55 schreef Poeke het volgende:
[..]
Helaas kunnen ze niets doen want de mediacode kwam te vervallen toen Friso nieuws werd. Dat staat er zelfs in.
Nieuws is een rekbaar begrip blijkbaar. Ik ben het met je eens.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:56 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk zo, maar daarmee hoefden de kinderen toch nog niet de hele tijd gefilmd te worden als ze gingen skiën? Die vallen dan toch nog steeds wel onder de mediacode? Dacht ik?
Nu ik erover nadenk, vallen ze er waarschijnlijk niet meer onder dan. Want Wim-Lex heeft op een gegeven moment aan de pers gevraagd om de kinderen te ontzien...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:59 schreef Poeke het volgende:
[..]
Nieuws is een rekbaar begrip blijkbaar. Ik ben het met je eens.
Dit jaar 20 jaar zelfs, om precies te zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het heet al jaren zo en Friso heeft nooit stappen ondernomen er wat aan te doen terwijl de kans dat hij het nooit geweten heeft nihil is. Dat zal iemand hem vast wel ooit verteld hebben.
Snap ik, maar een 'Frisofeest' vandaag is gewoon wat ongelukkig.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het heet al jaren zo en Friso heeft nooit stappen ondernomen er wat aan te doen terwijl de kans dat hij het nooit geweten heeft nihil is. Dat zal iemand hem vast wel ooit verteld hebben.
Dat weet ik niet, dat kan het voor sommigen zijn, maar wie weet zien anderen dit juist als eerbetoon aan Friso zelf. Ik ben blij dat ik niet hoef te oordelen of het door zou moeten gaan al dan niet onder een andere naam.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Snap ik, maar een 'Frisofeest' vandaag is gewoon wat ongelukkig.
Die blijheid deel ik met je.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, dat kan het voor sommigen zijn, maar wie weet zien anderen dit juist als eerbetoon aan Friso zelf. Ik ben blij dat ik niet hoef te oordelen of het door zou moeten gaan al dan niet onder een andere naam.
Een eerbetoon? Geloof je 't zelf?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, dat kan het voor sommigen zijn, maar wie weet zien anderen dit juist als eerbetoon aan Friso zelf. Ik ben blij dat ik niet hoef te oordelen of het door zou moeten gaan al dan niet onder een andere naam.
Inderdaad, dat die twee valse secreten eens flink mogen creperenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:51 schreef ShaoliN het volgende:
Wat zaten die arts en zijn sletje van de NRC er ver naast zeg...
Het bestaat dus blijkbaar al 20 jaar. Er gaan dus al zolang mensen heen. Ik kan niet oordelen hoe de mensen die daarheen gaan over denken. Blijkbaar is er wel sprake van betrokkenheid want de collectie gaat naar een goed doel (weet niet meer welke precies). Zelf vind ik het een moeilijke beslissing om te oordelen hoe men dit zit. Dat had ik al gezegd.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:08 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Een eerbetoon? Geloof je 't zelf?
Van de media, gok ik. Niet van de koninklijke familie.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:11 schreef YazooW het volgende:
Ik snap die reactie van de NOS even niet: Heel het dorp leeft mee blablabla.
Terwijl 2 dagen terug bij Pownews nog te zien was dat heel dat dorp daar scheitziek wordt van al het gedoe nu.
Dat was wel wat in het item van pownews duidelijk werd. In Lech werd men gek van de journalisten en camera-ploegen. Niet met betrekking tot de koninklijke familie.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Van de media, gok ik. Niet van de koninklijke familie.
Toch raar, want de lokale bevolking leek redelijk aangeslagen in ieder geval, en dan heb ik het over de mensen die we voorbij zagen komen zoals de burgemeester, de kroeg/cafe/hoteleigenaren, de liftbediende etc. Gewoon, normale mensen die uit het dorpje zelf komen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:11 schreef YazooW het volgende:
Ik snap die reactie van de NOS even niet: Heel het dorp leeft mee blablabla.
Terwijl 2 dagen terug bij Pownews nog te zien was dat heel dat dorp daar scheitziek wordt van al het gedoe nu.
En die gaan over een paar jaar weer solliciteren en als ze dan gegoogled worden, komt het weer naar bovenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:09 schreef Falco het volgende:
[..]
Inderdaad, dat die twee valse secreten eens flink mogen creperen
Dit feest is vanavond al van wat ik begreep, dus dan mogen ze wel opschieten met die troonopvolging.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:14 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Sowieso denk ik dat er maar een persoon is die daarover moet oordelen: de koningin zelf, WA, mocht hij voor die tijd koning worden (wat ik niet uitsluit).
Nou inderdaad, wat een walgelijk stel.. ik hoop dat ze helemaal kapot worden gemaakt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:09 schreef Falco het volgende:
[..]
Inderdaad, dat die twee valse secreten eens flink mogen creperen
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:15 schreef Maron het volgende:
Ik vond dit wel een mooi stukje in NRC Next..
http://www.nrcnext.nl/columnisten/2012/02/24/lieve-friso/
Dat kan ik me ook voorstellen, maar ik denk dat ze in al haar gevoel voor verantwoordelijkheid er voor zal kiezen WA ook een 'normalere' opvolging te gunnen, en dus toch nog even wacht.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Ach, Mabel loopt er zo verloren bij. En ik vermoed dat Bea het stokje verdomd snel over gaat geven nu, na een paar maanden.
Ik heb altijd gedacht dat ze tot aan haar dood aan zou blijven (zoals in veel landen gebruikelijk is), maar na een gebeurtenis als deze kan ik me best voorstellen dat ze zou overwegen af te treden...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Ach, Mabel loopt er zo verloren bij. En ik vermoed dat Bea het stokje verdomd snel over gaat geven nu, na een paar maanden.
De naam is 20 jaar gekozen idd als referentie naar de Prins destijds. Maar in die 20 jaar heeft het feest zijn eigen identiteit opgebouwd, de kroon is al lang uit het logo en enige referentie naar de prins (op de naam na) is al eeuwen verdwenen. De naam veranderen gebeurt niet 1 2 3 omdat de naam in de regio Eindhoven vrij bekend is, juist ook vanwege het lange bestaan. Een naamsverandering na 20 jaar brengt heel wat met zich mee (qua naamsbekendheid opnieuw opbouwen, maar ook qua kosten herdrukken alle promotie, logo etc). Vandaar dat daar nooit voor is gekozen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het bestaat dus blijkbaar al 20 jaar. Er gaan dus al zolang mensen heen. Ik kan niet oordelen hoe de mensen die daarheen gaan over denken. Blijkbaar is er wel sprake van betrokkenheid want de collectie gaat naar een goed doel (weet niet meer welke precies). Zelf vind ik het een moeilijke beslissing om te oordelen hoe men dit zit. Dat had ik al gezegd.
Dat denk ik ook, je wilt je kroon op deze manier ook niet overdragenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat kan ik me ook voorstellen, maar ik denk dat ze in al haar gevoel voor verantwoordelijkheid er voor zal kiezen WA ook een 'normalere' opvolging te gunnen, en dus toch nog even wacht.
Dat sowieso niet hoor, ik denk echt dat het normale plan was om het dit of volgend jaar voor gezien te houden.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:20 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik heb altijd gedacht dat ze tot aan haar dood aan zou blijven (zoals in veel landen gebruikelijk is), maar na een gebeurtenis als deze kan ik me best voorstellen dat ze zou overwegen af te treden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |