Ik was het niet van plan.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:08 schreef conleche het volgende:
500pch staat erop, das geen lage dosering of wel? (En ga me niet naar dat spellingstopic gooien, Lienekien, ik zie dat ik het geverdyslectischt heb.)
Moet ik je afmaken?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:49 schreef progje het volgende:
ik heb dit topic echt gemist
![]()
Pfff gelukkig is het bijna weekend... ik ben kapot...
die's nice! Daar kan je lekkere kipfiletjes op bakkenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
[ afbeelding ]
Net gekocht & uitgeprobeerd. Omnomnom!
Oeh, ik ga zo met s02 beginnen van Sherlock.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:26 schreef Jagärtrut het volgende:
Wij hebben pizza besteld. Zo lekker op bed hangen met sherlock holmes en pizza..
S02E03 isquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Oeh, ik ga zo met s02 beginnen van Sherlock.Wat een irritante cliffhanger aan het einde van s01!
Oeh daar moet ik ook nog aan!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Oeh, ik ga zo met s02 beginnen van Sherlock.Wat een irritante cliffhanger aan het einde van s01!
Lol, ik draag al 2 weken geen handschoenen meerquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben zojuist zonder handschoenen naar huis gefietst.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij fiets ook naar je werk?! Respect!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Lol, ik draag al 2 weken geen handschoenen meer. Jij bent wel een enorme koukleum idd
.
Dat zeg ik toch niet?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Jij fiets ook naar je werk?! Respect!
Ik twijfelde gister, maar ik heb ze toch nog aangetrokken (heel dunne). Fijn dat het vandaag zonder kon!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mijn innerlijke neger kan de kou gewoon niet zo goed handelen.
Kan ik ook niets aan doen.
Dattumquote:
Wij moeten s2 nog zien, maar ik vond s1 echt geweldig jaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:17 schreef An24 het volgende:
[..]
Dattum![]()
![]()
Ik hou zo van die serie he! Het acteerwerk is super en ook de filmcomposities zijn goed gedaan. En hoe meer denkwerk hoe beter![]()
Dat heb ik dus ookquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wij moeten s2 nog zien, maar ik vond s1 echt geweldig jaik hou wel van wat goed denkwerk. Vind veel detective achtige series vaak te makkelijk
Ja, want hardlopen is heul niet koud voor je handen en om half 7 naar het station fietsen ook nietquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Je snapt dat het op de fiets wel kouder is voor je handen dan wanneer je loopt ofzo?
Oh, ja, oepsquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:32 schreef _aurum_ het volgende:
Ik heb volgens mij een baksel in de oven gegooid en het is mislukt, ben denk ik met het zout uitgeschotenMijn lief heeft de restjes van vulling al opgegelepeld, voor het geval dat
Edit: Ik weet het wel zekerIk heb tablespoons gebruikt waar teaspoons nodig waren
![]()
![]()
Dan zeg niet dat je "niet fietst naar het werk" of formuleer je zin op zo'n manier dat die niet dusdanig geinterpreteerd kan worden.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, want hardlopen is heul niet koud voor je handen en om half 7 naar het station fietsen ook niet.
Als jij dan niet suggereert dat ik alleen maar loopquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:38 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dan zeg niet dat je "niet fietst naar het werk" of formuleer je zin op zo'n manier dat die niet dusdanig geinterpreteerd kan worden.
En je kunt dievan je ergens steken waar de zon niet schijnt. ik vind het gebruik van "
" een beetje erg onvriendelijk overkomen.
Ik twijfel tussen geweldig en het tegenovergestelde, wat ook mijn kuthumeur verklaart. Dus. Meer zegt ik er trouwens niet over, want internet. Maar in de basis heeft het zeker potentieel. Leuke mensen en een goed product. Ik ga er dan ook van uit dat het wel goed komt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Watskebeurt Tink?
En hoe is je nieuwe baan?
Het begin is altijd raar in een nieuwe baan. Bakken informatie, iedereen heeft verwachtingen en jij hoeft ze alleen maar waar zien te maken.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen geweldig en het tegenovergestelde, wat ook mijn kuthumeur verklaart. Dus. Meer zegt ik er trouwens niet over, want internet. Maar in de basis heeft het zeker potentieel. Leuke mensen en een goed product. Ik ga er dan ook van uit dat het wel goed komt.
http://thepioneerwoman.co(...)lemon-crumb-squares/quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Wat voor taart moest het worden Aurum?
Dat zal 'm leren !quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:46 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
http://thepioneerwoman.co(...)lemon-crumb-squares/
Ik heb 'm in stukken gesneden en hij staat nu in de koelkast, ben benieuwd hoe hij zout smaakt.
Carbs willen nog niet zo lukken he?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:48 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik gooi er maar eens een lijstje in:
O: yoghurt met muesli en banaan
B: 30 minuten wandelen.
T: halve mueslireep zonder muesli en met abrikoos (gedroogde abrikoos met choco omhulsel)
L: grote salade met veel groente en klein beetje dressing. Laugenbroodje, paar frietjes van de duutser
T: nog zo'n havle mueslireep
T: 10 minuten naar huis wandelen met 6x1.5 liter water in m'n handen
T: handje chips, glas wijn
D: pizza met parmaham, rucola en parmezaanse kaas. Korstjes heb ik laten liggen.
Dit soort dingen liggen altijd ingewikkelder en vaak niet aan 1 punt te wijten.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:49 schreef Tinkepink het volgende:
Waren het maar opstartproblemen. Het ligt helaas allemaal wat ingewikkelder. Inwerken kan ik gelukkig als de beste. Dat gedeelte gaat prima.
carbs ging ook echt niet anders deze week. Had geen kans om m'n eigen lunch te voorzien, en zat de hele week elke dag van 9 tot 12 en van 1 tot 5 in een klaslokaal, met 1x 10 minuten pauze tussenin..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:50 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Carbs willen nog niet zo lukken he?
Frietjes
Die pizza.. had alleen de korstjes opgegeten
Ik ook. Geen idee waarvan, vermoed sérieux een carbs-tekort. Vandaag 1 boterham en geen koohlydraten bij het avondeten. Ik ben een monster zonder...quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik kijk Topgear en ik heb vakantie, dus met mijn humeur is gelukkig niets mis![]()
Wijntje en kaas hier. Morgen weer aan de whisky.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:07 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik ben lekker bezig een chillsessie te plannen, cola-whiskey, wat anders, goede muziek!
Met gecondenseerde melk?! Dat moet lekker zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:46 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
http://thepioneerwoman.co(...)lemon-crumb-squares/
Ik heb 'm in stukken gesneden en hij staat nu in de koelkast, ben benieuwd hoe hij zout smaakt.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:09 schreef Syrena het volgende:
En ik kan niet naar Sherlock kijken. Ik heb het geprobeerd, maar Benedict lijkt teveel op mijn ex
Whisky geen ervaring mee, maar als het enigszins hetzelfde er aan toegaat als bij wijn- en bierfabrieken zou ik niet te hoog van de toren blazen...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wijntje en kaas hier. Morgen weer aan de whisky.Heb wel weer zin in een goede single malt.. Keuze genoeg, we hebben 24 flessen staan geloof ik
Maar mishandelen met cola doe ik niet hoor
![]()
In grote lijnen jaquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Met gecondenseerde melk?! Dat moet lekker zijn.
Misschien dan toch eens in whisky verdiepen??quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:17 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Whisky geen ervaring mee, maar als het enigszins hetzelfde er aan toegaat als bij wijn- en bierfabrieken zou ik niet te hoog van de toren blazen...
Tussen een fles wijn van 200 of 10 euro zit maar heel weinig verschil, niet dat wij ooit zouden proeven met die alcohol percentages.
Mijn gok is dat hetzelfde is met whisky... Ja, je hebt smaak verschil, maar die komt echt niet van kwaliteit. Wijn en bier heb je het in ieder geval niet
ik vind dat je wel proeft of je een single malt of een blended whiskey hebt. Het laatste is cola materiaal.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:17 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Whisky geen ervaring mee, maar als het enigszins hetzelfde er aan toegaat als bij wijn- en bierfabrieken zou ik niet te hoog van de toren blazen...
Tussen een fles wijn van 200 of 10 euro zit maar heel weinig verschil, niet dat wij ooit zouden proeven met die alcohol percentages.
Mijn gok is dat hetzelfde is met whisky... Ja, je hebt smaak verschil, maar die komt echt niet van kwaliteit. Wijn en bier heb je het in ieder geval niet
Hangt van de blend af, maar een goede single malt (van 20,- en meer) gooi ik never nooit door de cola, een blend van 7,- ook niet, die gaat door de gootsteen.. zonde van de colaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:21 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik vind dat je wel proeft of je een single malt of een blended whiskey hebt. Het laatste is cola materiaal.
Zeg ik, smaakverschil zal er best zijn maar qua kwaliteit maakt het waarschijnlijk niets uit.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Misschien dan toch eens in whisky verdiepen??maakt best verschil namelijk
Bij whisky proef je het verschil in kwaliteit echt wel en dat zijn niet alleen toevoegingen. Pak maar eens een cheapass blend van een paar jaar oud en vergelijk die met een single malt van 20+. Daar zit echt een wereld van verschil in.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:27 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zeg ik, smaakverschil zal er best zijn maar qua kwaliteit maakt het waarschijnlijk niets uit.
Wijnkenners pretenderen het ook nog steeds terwijl ik weet dat het allemaal dezelfde wijn is, alleen andere toevoegingen...
Ah gats, lees dit nu net. Hoe is alles nu?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:15 schreef Novem het volgende:
Bah zit bij de spoeddierenarts met mijn oude kater, hij begon rond 7 uur ineens te persen en drupjes/klontjes bloed te plassenze hebben net gevoeld en zn blaas is wel leeg, dus minder spoed en ze verwachten 2 uur wachttijd, het is super druk...
En ikea komt vanavond om onze nieuwe kast te bezorgen, maar we zijn er dus niet en de klantenservice is gesloten..zucht
Nou echt wel hoor, kwaliteitverschil is er absoluut!! Zoals gezegd: lees je ff inquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:27 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zeg ik, smaakverschil zal er best zijn maar qua kwaliteit maakt het waarschijnlijk niets uit.
Wijnkenners pretenderen het ook nog steeds terwijl ik weet dat het allemaal dezelfde wijn is, alleen andere toevoegingen...
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:34 schreef Goodbye het volgende:
LijstjeIn my defence, die borrel duurde van half zeven tot half negen ongeveer. En daarna had ik geen honger meer
![]()
O: bakje magere kwark met muesli
T: grof volkoren boterham jam
L: 2 grof volkoren boterhammen pindakaas
T: banaan, cup a soup kip, handje cashews
T: stroopwafel
"D": 3 rode wijn, paar handje tortillachips, stokbroodjes (denk toch wel een stuk of 10-12) met tonijnsalade/paturain/franse kaasjes
T: mineola
We zitten nog te wachten, er komen allemaal doodzieke beestjes en huilende baasjes langs, de mijne is wel redelijk alert op dit moment. We zijn binnen een half uur aan de beurt denk ik...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ah gats, lees dit nu net. Hoe is alles nu?
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:37 schreef Novem het volgende:
[..]
We zitten nog te wachten, er komen allemaal doodzieke beestjes en huilende baasjes langs, de mijne is wel redelijk alert op dit moment. We zijn binnen een half uur aan de beurt denk ik...
Oh jeetje, sterkte.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:37 schreef Novem het volgende:
[..]
We zitten nog te wachten, er komen allemaal doodzieke beestjes en huilende baasjes langs, de mijne is wel redelijk alert op dit moment. We zijn binnen een half uur aan de beurt denk ik...
Die zijn op, waren veel te zoet en veel te duur.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:20 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Wat is er met je cupcakes gebeurd?
Jaaa ik doe ook mee. Ik heb een gruwelijk slecht humeur, zoek ruzie met iedereen die niet genoeg opschiet, heb in frustratie 2 zakken felgekleurd snoepgoed gegeten en als kersje op de taart wil ik eigenlijk de muur gaan bewerken met mijn vuistquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb het idee dat iedereen vanaaf last heeft van een pesthumeur![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:08 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Jaaa ik doe ook mee. Ik heb een gruwelijk slecht humeur, zoek ruzie met iedereen die niet genoeg opschiet, heb in frustratie 2 zakken felgekleurd snoepgoed gegeten en als kersje op de taart wil ik eigenlijk de muur gaan bewerken met mijn vuist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |