abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108363066
ik had vroeger last van koude handen/voeten als ik te weinig at. Ik werd er zelfs wakker van :X

gebak schijnt mee te vallen. Hapje gedeeld met lief en het smaakt een soort van hartig :? Morgen maar meer proberen als het is afgekoeld :+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_108363123
Begintijd is altijd het moeilijkst he Tink! Je moet je draai vinden en je moet heeel vaak iemand anders zijn sh*t opruimen.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_108363423
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 21:28 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik twijfel tussen geweldig en het tegenovergestelde, wat ook mijn kuthumeur verklaart. Dus. Meer zegt ik er trouwens niet over, want internet. Maar in de basis heeft het zeker potentieel. Leuke mensen en een goed product. Ik ga er dan ook van uit dat het wel goed komt.
Het begin is altijd raar in een nieuwe baan. Bakken informatie, iedereen heeft verwachtingen en jij hoeft ze alleen maar waar zien te maken.
Kost veel energie.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_108363486
Wat voor taart moest het worden Aurum?
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? vrijdag 24 februari 2012 @ 21:40:48 #155
70532 loveli
N
pi_108363596
Eentje die goed smaakt bij bier.
crap in = crap out
  vrijdag 24 februari 2012 @ 21:43:05 #156
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108363695
Bier *O*
Vitamine B!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_108363883
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 21:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Wat voor taart moest het worden Aurum?
http://thepioneerwoman.co(...)lemon-crumb-squares/

Ik heb 'm in stukken gesneden en hij staat nu in de koelkast, ben benieuwd hoe hij zout smaakt.
pi_108363960
Ik gooi er maar eens een lijstje in:

O: yoghurt met muesli en banaan
B: 30 minuten wandelen.
T: halve mueslireep zonder muesli en met abrikoos (gedroogde abrikoos met choco omhulsel)
L: grote salade met veel groente en klein beetje dressing. Laugenbroodje, paar frietjes van de duutser
T: nog zo'n havle mueslireep
T: 10 minuten naar huis wandelen met 6x1.5 liter water in m'n handen
T: handje chips, glas wijn
D: pizza met parmaham, rucola en parmezaanse kaas. Korstjes heb ik laten liggen.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 21:49:23 #159
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108364015
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 21:46 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Ik heb 'm in stukken gesneden en hij staat nu in de koelkast, ben benieuwd hoe hij zout smaakt.
Dat zal 'm leren !
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 24 februari 2012 @ 21:49:31 #160
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_108364024
Waren het maar opstartproblemen. Het ligt helaas allemaal wat ingewikkelder. Inwerken kan ik gelukkig als de beste. Dat gedeelte gaat prima.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 21:50:33 #161
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108364090
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 21:48 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik gooi er maar eens een lijstje in:

O: yoghurt met muesli en banaan
B: 30 minuten wandelen.
T: halve mueslireep zonder muesli en met abrikoos (gedroogde abrikoos met choco omhulsel)
L: grote salade met veel groente en klein beetje dressing. Laugenbroodje, paar frietjes van de duutser
T: nog zo'n havle mueslireep
T: 10 minuten naar huis wandelen met 6x1.5 liter water in m'n handen
T: handje chips, glas wijn
D: pizza met parmaham, rucola en parmezaanse kaas. Korstjes heb ik laten liggen.
Carbs willen nog niet zo lukken he?
Frietjes O+

Die pizza.. had alleen de korstjes opgegeten :D
  vrijdag 24 februari 2012 @ 21:51:44 #162
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108364153
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 21:49 schreef Tinkepink het volgende:
Waren het maar opstartproblemen. Het ligt helaas allemaal wat ingewikkelder. Inwerken kan ik gelukkig als de beste. Dat gedeelte gaat prima.
Dit soort dingen liggen altijd ingewikkelder en vaak niet aan 1 punt te wijten.
Als inwerken maar beter gaat dan uitwerken :)
pi_108364199
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 21:50 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Carbs willen nog niet zo lukken he?
Frietjes O+

Die pizza.. had alleen de korstjes opgegeten :D
carbs ging ook echt niet anders deze week. Had geen kans om m'n eigen lunch te voorzien, en zat de hele week elke dag van 9 tot 12 en van 1 tot 5 in een klaslokaal, met 1x 10 minuten pauze tussenin..

Volgende week ben ik weer thuis en ga ik het weer oppakken.
pi_108364358
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 21:21 schreef Tinkepink het volgende:
En ik heb een kuthumeur. Bah.
Ik ook. Geen idee waarvan, vermoed sérieux een carbs-tekort. Vandaag 1 boterham en geen koohlydraten bij het avondeten. Ik ben een monster zonder...
pi_108364471
In geval van rothumeur, gewoon lekker vroeg naar bed gaan en een fijn boek lezen. :)
Doe wat je niet durft.
pi_108364674
Ik heb het idee dat iedereen vanaaf last heeft van een pesthumeur :') :+
pi_108364737
Ik ga zo ook maar op bed, sigme staat om half 8 voor de deur van m'n oude huis. Baardmans is nog op z'n werk. ;(.

Sterkte, Novem!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_108364739
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_108364845
Ik kijk Topgear en ik heb vakantie, dus met mijn humeur is gelukkig niets mis O-) :P
pi_108365040
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 22:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik kijk Topgear en ik heb vakantie, dus met mijn humeur is gelukkig niets mis O-) :P
^O^

Ik ben lekker bezig een chillsessie te plannen, cola-whiskey, wat anders, goede muziek! O+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_108365131
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 22:07 schreef V1z0R het volgende:

[..]

^O^

Ik ben lekker bezig een chillsessie te plannen, cola-whiskey, wat anders, goede muziek! O+
Wijntje en kaas hier. Morgen weer aan de whisky. O+ Heb wel weer zin in een goede single malt.. Keuze genoeg, we hebben 24 flessen staan geloof ik :+ Maar mishandelen met cola doe ik niet hoor :{w :P
pi_108365132
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 21:46 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Met gecondenseerde melk?! Dat moet lekker zijn. :D
Doe wat je niet durft.
pi_108365135
Ik heb keelpijn, maar geen kuthumeur 8-) Dat zal ik morgenvroeg wel hebben als de keelpijn er dan nog is.

En ik kan niet naar Sherlock kijken. Ik heb het geprobeerd, maar Benedict lijkt teveel op mijn ex }:|
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_108365204
Ik ga zo op bed...zo mentaal moe van 5 dagen wiskunde. Morgen een rondje hardlopen, en dan moet alles wel weer uit m'n hoofd zijn....
pi_108365327
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 22:09 schreef Syrena het volgende:
En ik kan niet naar Sherlock kijken. Ik heb het geprobeerd, maar Benedict lijkt teveel op mijn ex }:|
:o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')