Dat zeg ik toch niet?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Jij fiets ook naar je werk?! Respect!
Ik twijfelde gister, maar ik heb ze toch nog aangetrokken (heel dunne). Fijn dat het vandaag zonder kon!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mijn innerlijke neger kan de kou gewoon niet zo goed handelen.
Kan ik ook niets aan doen.
Dattumquote:
Wij moeten s2 nog zien, maar ik vond s1 echt geweldig jaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:17 schreef An24 het volgende:
[..]
Dattum![]()
![]()
Ik hou zo van die serie he! Het acteerwerk is super en ook de filmcomposities zijn goed gedaan. En hoe meer denkwerk hoe beter![]()
Dat heb ik dus ookquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wij moeten s2 nog zien, maar ik vond s1 echt geweldig jaik hou wel van wat goed denkwerk. Vind veel detective achtige series vaak te makkelijk
Ja, want hardlopen is heul niet koud voor je handen en om half 7 naar het station fietsen ook nietquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Je snapt dat het op de fiets wel kouder is voor je handen dan wanneer je loopt ofzo?
Oh, ja, oepsquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:32 schreef _aurum_ het volgende:
Ik heb volgens mij een baksel in de oven gegooid en het is mislukt, ben denk ik met het zout uitgeschotenMijn lief heeft de restjes van vulling al opgegelepeld, voor het geval dat
Edit: Ik weet het wel zekerIk heb tablespoons gebruikt waar teaspoons nodig waren
![]()
![]()
Dan zeg niet dat je "niet fietst naar het werk" of formuleer je zin op zo'n manier dat die niet dusdanig geinterpreteerd kan worden.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, want hardlopen is heul niet koud voor je handen en om half 7 naar het station fietsen ook niet.
Als jij dan niet suggereert dat ik alleen maar loopquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:38 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dan zeg niet dat je "niet fietst naar het werk" of formuleer je zin op zo'n manier dat die niet dusdanig geinterpreteerd kan worden.
En je kunt dievan je ergens steken waar de zon niet schijnt. ik vind het gebruik van "
" een beetje erg onvriendelijk overkomen.
Ik twijfel tussen geweldig en het tegenovergestelde, wat ook mijn kuthumeur verklaart. Dus. Meer zegt ik er trouwens niet over, want internet. Maar in de basis heeft het zeker potentieel. Leuke mensen en een goed product. Ik ga er dan ook van uit dat het wel goed komt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Watskebeurt Tink?
En hoe is je nieuwe baan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |