Ik was het niet van plan.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:08 schreef conleche het volgende:
500pch staat erop, das geen lage dosering of wel? (En ga me niet naar dat spellingstopic gooien, Lienekien, ik zie dat ik het geverdyslectischt heb.)
Moet ik je afmaken?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:49 schreef progje het volgende:
ik heb dit topic echt gemist
![]()
Pfff gelukkig is het bijna weekend... ik ben kapot...
die's nice! Daar kan je lekkere kipfiletjes op bakkenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
[ afbeelding ]
Net gekocht & uitgeprobeerd. Omnomnom!
Oeh, ik ga zo met s02 beginnen van Sherlock.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:26 schreef Jagärtrut het volgende:
Wij hebben pizza besteld. Zo lekker op bed hangen met sherlock holmes en pizza..
S02E03 isquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Oeh, ik ga zo met s02 beginnen van Sherlock.Wat een irritante cliffhanger aan het einde van s01!
Oeh daar moet ik ook nog aan!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Oeh, ik ga zo met s02 beginnen van Sherlock.Wat een irritante cliffhanger aan het einde van s01!
Lol, ik draag al 2 weken geen handschoenen meerquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben zojuist zonder handschoenen naar huis gefietst.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij fiets ook naar je werk?! Respect!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Lol, ik draag al 2 weken geen handschoenen meer. Jij bent wel een enorme koukleum idd
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |