Whisky geen ervaring mee, maar als het enigszins hetzelfde er aan toegaat als bij wijn- en bierfabrieken zou ik niet te hoog van de toren blazen...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wijntje en kaas hier. Morgen weer aan de whisky.Heb wel weer zin in een goede single malt.. Keuze genoeg, we hebben 24 flessen staan geloof ik
Maar mishandelen met cola doe ik niet hoor
![]()
In grote lijnen jaquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Met gecondenseerde melk?! Dat moet lekker zijn.
Misschien dan toch eens in whisky verdiepen??quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:17 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Whisky geen ervaring mee, maar als het enigszins hetzelfde er aan toegaat als bij wijn- en bierfabrieken zou ik niet te hoog van de toren blazen...
Tussen een fles wijn van 200 of 10 euro zit maar heel weinig verschil, niet dat wij ooit zouden proeven met die alcohol percentages.
Mijn gok is dat hetzelfde is met whisky... Ja, je hebt smaak verschil, maar die komt echt niet van kwaliteit. Wijn en bier heb je het in ieder geval niet
ik vind dat je wel proeft of je een single malt of een blended whiskey hebt. Het laatste is cola materiaal.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:17 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Whisky geen ervaring mee, maar als het enigszins hetzelfde er aan toegaat als bij wijn- en bierfabrieken zou ik niet te hoog van de toren blazen...
Tussen een fles wijn van 200 of 10 euro zit maar heel weinig verschil, niet dat wij ooit zouden proeven met die alcohol percentages.
Mijn gok is dat hetzelfde is met whisky... Ja, je hebt smaak verschil, maar die komt echt niet van kwaliteit. Wijn en bier heb je het in ieder geval niet
Hangt van de blend af, maar een goede single malt (van 20,- en meer) gooi ik never nooit door de cola, een blend van 7,- ook niet, die gaat door de gootsteen.. zonde van de colaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:21 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik vind dat je wel proeft of je een single malt of een blended whiskey hebt. Het laatste is cola materiaal.
Zeg ik, smaakverschil zal er best zijn maar qua kwaliteit maakt het waarschijnlijk niets uit.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Misschien dan toch eens in whisky verdiepen??maakt best verschil namelijk
Bij whisky proef je het verschil in kwaliteit echt wel en dat zijn niet alleen toevoegingen. Pak maar eens een cheapass blend van een paar jaar oud en vergelijk die met een single malt van 20+. Daar zit echt een wereld van verschil in.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:27 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zeg ik, smaakverschil zal er best zijn maar qua kwaliteit maakt het waarschijnlijk niets uit.
Wijnkenners pretenderen het ook nog steeds terwijl ik weet dat het allemaal dezelfde wijn is, alleen andere toevoegingen...
Ah gats, lees dit nu net. Hoe is alles nu?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:15 schreef Novem het volgende:
Bah zit bij de spoeddierenarts met mijn oude kater, hij begon rond 7 uur ineens te persen en drupjes/klontjes bloed te plassenze hebben net gevoeld en zn blaas is wel leeg, dus minder spoed en ze verwachten 2 uur wachttijd, het is super druk...
En ikea komt vanavond om onze nieuwe kast te bezorgen, maar we zijn er dus niet en de klantenservice is gesloten..zucht
Nou echt wel hoor, kwaliteitverschil is er absoluut!! Zoals gezegd: lees je ff inquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:27 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zeg ik, smaakverschil zal er best zijn maar qua kwaliteit maakt het waarschijnlijk niets uit.
Wijnkenners pretenderen het ook nog steeds terwijl ik weet dat het allemaal dezelfde wijn is, alleen andere toevoegingen...
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:34 schreef Goodbye het volgende:
LijstjeIn my defence, die borrel duurde van half zeven tot half negen ongeveer. En daarna had ik geen honger meer
![]()
O: bakje magere kwark met muesli
T: grof volkoren boterham jam
L: 2 grof volkoren boterhammen pindakaas
T: banaan, cup a soup kip, handje cashews
T: stroopwafel
"D": 3 rode wijn, paar handje tortillachips, stokbroodjes (denk toch wel een stuk of 10-12) met tonijnsalade/paturain/franse kaasjes
T: mineola
We zitten nog te wachten, er komen allemaal doodzieke beestjes en huilende baasjes langs, de mijne is wel redelijk alert op dit moment. We zijn binnen een half uur aan de beurt denk ik...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ah gats, lees dit nu net. Hoe is alles nu?
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:37 schreef Novem het volgende:
[..]
We zitten nog te wachten, er komen allemaal doodzieke beestjes en huilende baasjes langs, de mijne is wel redelijk alert op dit moment. We zijn binnen een half uur aan de beurt denk ik...
Oh jeetje, sterkte.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:37 schreef Novem het volgende:
[..]
We zitten nog te wachten, er komen allemaal doodzieke beestjes en huilende baasjes langs, de mijne is wel redelijk alert op dit moment. We zijn binnen een half uur aan de beurt denk ik...
Die zijn op, waren veel te zoet en veel te duur.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:20 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Wat is er met je cupcakes gebeurd?
Jaaa ik doe ook mee. Ik heb een gruwelijk slecht humeur, zoek ruzie met iedereen die niet genoeg opschiet, heb in frustratie 2 zakken felgekleurd snoepgoed gegeten en als kersje op de taart wil ik eigenlijk de muur gaan bewerken met mijn vuistquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb het idee dat iedereen vanaaf last heeft van een pesthumeur![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:08 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Jaaa ik doe ook mee. Ik heb een gruwelijk slecht humeur, zoek ruzie met iedereen die niet genoeg opschiet, heb in frustratie 2 zakken felgekleurd snoepgoed gegeten en als kersje op de taart wil ik eigenlijk de muur gaan bewerken met mijn vuist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |