Maar grote kans dat hij nooit meer bij bewustzijn komt ...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:20 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nee? Ze zijn opzoek naar een locatie voor revalidatie werd net gemeld?
Ja, want 3 of 4 is een enorm verschil. Wat een gezeik in de marges zegquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:21 schreef Miracle_Drug het volgende:
Voor een IC patient wel. Maar aangezien die arts zei dat hij daar klaar is, zal het weinig meer uit maken nu.
Dan lynchen we 'em gewoon, lekker oldscool.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:22 schreef Copycat het volgende:
Nee, want die minister is een mierenneuker en die zegt nee.
De tweede keer boeit het me net zo min als de eerste keer.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:22 schreef ZetaOS het volgende:
Ik adviseer direct de artsen te beginnen met Dagelijks 30 cc Methylhexanamine.
In combinatie met 2,3a-Epithio-17a-methyletioallo cholan-17b-ol
Los daarvan voldoende D-asparaginezuur (DAA), dat is een niet-essentieel, natuurlijk voorkomend aminozuur in onze voedselbronnen die in het lichaam voornamelijk wordt gevonden in de hypofyse.
Tevens is een zuurstof therapie hier echt een uitkomst (Moet in de VS gebeuren)
Een bekend geval is Neil Tjonk die veel baat hierbij heeft
Na verloop van tijd kan er gekozen worden om elektrostimulatie van de hersenen.
Nou ik ook! Dat houdt toch geen paard vol, zo'n 'herdenkingsdag'. En bovendien nog ontzettend confronterend ook!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:22 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik hoop dat de mensen die de herdenking organiseren hem bellen en zeggen, kom alsjeblieft niet, blijf gewoon in Oostenrijk.
ja nog steeds nauwelijks vergelijkbaar,quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:22 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat kun jij een onzin uitkramen. Ik heb nergens gezegd dat ik 3 uur zonder zuurstof heb gezeten.
Alleen dat mijn hart na 3 uur stilliggen weer op gang is gebracht.
En jouw conclusie is dan dat ze nu gaan beslissen of ze de stekker eruit trekken?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:23 schreef Madame_Paon het volgende:
Maar grote kans dat hij nooit meer bij bewustzijn komt ...
Ja. Voor een IC patient wel.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:23 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, want 3 of 4 is een enorm verschil. Wat een gezeik in de marges zeg
Excuses voor mijn ontwetendheid maar wat voor een herdenkingsdag?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:23 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou ik ook! Dat houdt toch geen paard vol, zo'n 'herdenkingsdag'. En bovendien nog ontzettend confronterend ook!
Klinkt raar, maar soms is afleiding helemaal niet zo naar hoor in dit soort situaties...helpt om het constant rondspoken van de situatie in je hoofd wat te doorbreken.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:22 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik hoop dat de mensen die de herdenking organiseren hem bellen en zeggen, kom alsjeblieft niet, blijf gewoon in Oostenrijk.
Gezellig samen met Tulleken en zijn vrouw!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:23 schreef Catbert het volgende:
Dan lynchen we 'em gewoon, lekker oldscool.
Geef duidelijk weer wat voor'n site het is.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:23 schreef remlof het volgende:
Smakeloos weer van GeenStijl: BREKEND: Eyeworks filmt overlijden Friso
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:23 schreef remlof het volgende:
Een of andere oorlog of zo...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:24 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Excuses voor mijn ontwetendheid maar wat voor een herdenkingsdag?
uberhaupt naar geenstijl gaan.... zegt meer over jou, dan over de berichtgevingquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:23 schreef remlof het volgende:
Maar een 'herdenking' lijkt me niet echt een fijne afleiding..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:24 schreef trovey het volgende:
[..]
Klinkt raar, maar soms is afleiding helemaal niet zo naar hoor in dit soort situaties...helpt om het constant rondspoken van de situatie in je hoofd wat te doorbreken.
Tenzij het hart wel activiteit laat zien maar niet genoeg om rond te pompen, dan ga je reanimerend naar het ziekenhuis.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:21 schreef BenQnie het volgende:
[..]
In principe is het zo dat je reanimeert tot er deskundig personeel aanwezig is. Alleen het feit is dat dat deskundig personeel ook geen dood mag constateren. Alleen een arts mag dat. Een arts is alleen niet altijd aanwezig bij de reanimatie (bijna nooit) en dan wordt er een protocol afgewerkt door de ambulance/traumaheli en dat protocol neemt ongeveer 25 minuten in beslag. Dan wordt er "gewoon" gestopt en ben je dus in principe opgegeven.
Dus je geeft nu toe dat jouw situatie en die van Friso niet te vergelijken zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:22 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat kun jij een onzin uitkramen. Ik heb nergens gezegd dat ik 3 uur zonder zuurstof heb gezeten.
Alleen dat mijn hart na 3 uur stilliggen weer op gang is gebracht.
Dat gebeurt toch meestal als er bijna geen kans is dat iemand weer bij bewustzijn komt?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:23 schreef Catbert het volgende:
[..]
En jouw conclusie is dan dat ze nu gaan beslissen of ze de stekker eruit trekken?
Tuurlijk nietquote:
Nee? Dat gebeurt als iemand hersendood is. Op dit moment weten ze niet hoe groot die kans is. Nogmaals; heb je de persconferentie uberhaupt gezien?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:26 schreef Madame_Paon het volgende:
Dat gebeurt toch meestal als er bijna geen kans is dat iemand weer bij bewustzijn komt?
Wat maak je je druk zeg. Laat hem lekker zelf beslissen of hij wil of niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:26 schreef Boca_Raton het volgende:
Prins van Oranje bij 70e herdenking slag in de Javazee
27 februari 2012
Zijne Koninklijke Hoogheid de Prins van Oranje woont op maandag 27 februari in de Kloosterkerk in Den Haag de 70e herdenking bij van de slag in de Javazee.
Daar wordt Willem-Alexander verwacht. Werkelijk, je verwacht toch niet dat hij echt gaat komen?
Ik vroeg me af hoe ze over die persconferentie van 12:00 zouden berichten.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:25 schreef Onnoman het volgende:
[..]
uberhaupt naar geenstijl gaan.... zegt meer over jou, dan over de berichtgeving
ik vind je verder prima kerel hoor
Jij weet alles al? Betweter.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:26 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tuurlijk nietJe wil niet dat het een gezellige boel wordt met de hele familie maar het maakt echt geen ruk uit. Hoeveel er exact meegaan is vooral aan de familie, zolang het maar geen grote groep is.
Jawel. Hoe hard ook, ook dat is het leven en dat gaat gewoon door.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:26 schreef Boca_Raton het volgende:
Werkelijk, je verwacht toch niet dat hij echt gaat komen?
idd t is bewonderenswaardig maar hij hoort nu in de eerste plaats gewoon "broer" te zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:21 schreef Boca_Raton het volgende:
En Willem-Alexander wordt geacht komende maandag een of andere herdenking bij te wonen? Jongen, zeg dat toch af!
Inderdaad werkelijk schandalig dat ze dit gepland hebben nog voor het ongelukquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:26 schreef Boca_Raton het volgende:
Daar wordt Willem-Alexander verwacht. Werkelijk, je verwacht toch niet dat hij echt gaat komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |