5,5% is qua rentepercentage een lachertje. Zeker als je dalijk landskampioen zou worden (18 miljoen vCL, 6 miljoen landskampioenschapsrecettes, 10 miljoen Clasie, 6 Ahmadi) ben je in één keer van die gasten af met de 40 miljoen die je pakt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:11 schreef Stokstaart het volgende:
Nouja ben blij dat we niet failliet gegaan zijn natuurlijk. Vraag is alleen hoe duur die lening bij onze zogenaamde vrienden uiteindelijk betaalt gaat worden.
Ze hebben nog tijd tot juni 2013, dus geen stressquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:13 schreef Paul-89 het volgende:
Hoeveel keer gaat de VVF nog zeggen dat ze bijna 30 miljoen hebben ?
Ik heb ook geen stress maar dit verhaal is al vaker voorbij gekomen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ze hebben nog tijd tot juni 2013, dus geen stress
Was je 't eigenlijk eens met me? Dat ze niet geneigd zouden zijn om méér dan 30 miljoen binnen te halen, daar het ze niets oplevert? (10 miljoen kunnen ze dan beter doorinvesteren, verdienen ze er veel meer aan)quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:13 schreef Caland het volgende:
Dit was best een bazengoal trouwens. Hou me ook maar een beetje vast aan die klik die Clasie met Fernandez heeft in het veld a.s. zondag. Nu nog net zo afronden.
Ik ben geen financieel genie, nogmaals. Dus ik zou niet weten wat voor voordelen en nadelen eraan hangen als ze meer dan 30 miljoen inleggen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Was je 't eigenlijk eens met me? Dat ze niet geneigd zouden zijn om méér dan 30 miljoen binnen te halen, daar het ze niets oplevert? (10 miljoen kunnen ze dan beter doorinvesteren, verdienen ze er veel meer aan)
Veel belangrijker is dat ze gewoon hun gemaakte afspraken nakomen. Als dit bericht betrouwbaar is kun je er tenminste uit concluderen dat ze goed op weg zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:15 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen stress maar dit verhaal is al vaker voorbij gekomen.
http://www.nieuwslog.nl/2(...)-30-miljoen-van-vvf/ Okt. 2011
http://www.fr-fans.nl/index2.php?p=lees&id=1777 Juni 2011
Ik heb liever dat ze met nieuws komen als er nieuws is en niet al bijna een jaar roepen dat je bijna 30 miljoen hebt. Maar goed zal ook wel door de journalisten zelf komen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Veel belangrijker is dat ze gewoon hun gemaakte afspraken nakomen. Als dit bericht betrouwbaar is kun je er tenminste uit concluderen dat ze goed op weg zijn.
Zullen wel eens in de zoveel tijd een persberichtje naar buiten brengen om het gepeupel rustig te houden.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:20 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze met nieuws komen als er nieuws is en niet al bijna een jaar roepen dat je bijna 30 miljoen hebt. Maar goed zal ook wel door de journalisten zelf komen.
Ik vind het wel gek dat allerlei nieuwssites nu in principe alweer hetzelfde bericht plaatsen.
Nee ik ook niet maar het verbaasde me wel dat er tot 3 keer toe oud nieuws als groot nieuws werd gepubliceerd.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zullen wel eens in de zoveel tijd een persberichtje naar buiten brengen om het gepeupel rustig te houden.
Hecht er in ieder geval geen waarde aan op dit moment
Speelt de laatste weken weer prima.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:29 schreef Paul-89 het volgende:
Vlaar in definitieve selectie Oranje.
Die schuldeisers zijn niet gek en als ze door hebben dat je zoiets bewust doet, gaan ze niet akkoord met het faillissement en dus word je niet failliet verklaard. Dan blijf je zitten met de problemen. Je kunt niet 'gewoon' als het even tegenzit jezelf failliet verklaren en fluitend weer schuldenvrij opnieuw beginnen hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:26 schreef Ritmo het volgende:
@Stokstaart: een heleboel kleine sponsors samen mis je wel, als ze stoppen.
Je failliet laten verklaren en een doorstart maken is gewoon niet slim. Het is gewoon een vorm van je schuldeisers naaien.
Zijn ook niet echt andere opties.twitter:JanDirkStouten twitterde op vrijdag 24-02-2012 om 12:40:58Afgaande op de training speelt Koeman zondag met Fernandez, Schaken en Cabral voorin. De Vrij vervangt Leerdam rechts achterin. #psvfey reageer retweet
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:29 schreef Paul-89 het volgende:
Ben benieuwd. Als we dit winnen mag het een klein wonder heten als je onze aanval tegen hun aanval afzet.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:51 schreef Caland het volgende:
Zijn ook niet echt andere opties.twitter:JanDirkStouten twitterde op vrijdag 24-02-2012 om 12:40:58Afgaande op de training speelt Koeman zondag met Fernandez, Schaken en Cabral voorin. De Vrij vervangt Leerdam rechts achterin. #psvfey reageer retweet
Mooi nieuws. BMI overigens voor het eerst opgenomen in selectie Jong Oranje. Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:29 schreef Paul-89 het volgende:
Het is maar te hopen dat die psv'ers nog wat vermoeid zijn want van deze voorhoede wordt je niet vrolijk vanquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:55 schreef Merkie het volgende:
Kneuzenvoorhoede zeg. Dat moet echt beter volgend seizoen. Dit slaat gewoon nergens op.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Tja ik kan me voorstellen dat het pijn doet om het succes van Van Geel te zien als je zelf zo'n club als![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ado![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
´supporteert´ (geloof ik nog niet in want je zit liever hier dan in dat topic), maar laat ons lekker onze held van een TD adoreren als we dat willen, wil je?
VAN GEEL
VAN GEEL
VAN GEEL
VAN GEEL
VAN GEEL
VAN GEEL
VAN GEEL
VAN GEEL
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als De_Kromme en zijn kloonaccount Guidetti hetzelfde kunnen verwachten: I'm willing to accept the consequences. Ik heb de laatste tijd meer dan mijn best gedaan om het niveau hier positief te beïnvloeden. Scan van voetbalartikeltje, columnpje, Analysestopic, nieuwsberichtjes posten et cetera. Ondertussen zie ik De_Kromme en zijn kloonaccount Guidetti alles en iedereen hier alleen maar afzeiken.
Ik mag hopen dat een beetje normale moderator zulke dingen ook opvalt..
Nu weer over tot de orde van de dag, Feijenoord.
Insgelijks. Ik ben een beetje klaar met jou. Trek nou gewoon eens nuttig je bek open over de mooiste club van Nederland in plaats van steeds maar door blíjven reageren. Of ga gewoon in het ADO-topic zitten in je eentje ofzoquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:05 schreef De_kromme het volgende:
En dan zeggen dat het absoluut niet aan jou ligt dat dit topic verpauperd.Hopelijk ben je snel weer pleite. Zonder jou was het namelijk wel altijd mogelijk om normale discussies te voeren met het overgrote deel hier. Het is wel weer mooi geweest met dat gezuig, getroll en offtopic bagger van jou.
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Insgelijks. Ik ben een beetje klaar met jou. Trek nou gewoon eens nuttig je bek open over de mooiste club van Nederland in plaats van steeds maar door blíjven reageren. Of ga gewoon in het ADO-topic zitten in je eentje ofzo.
Er is geen enkele noodzaak om te gaan zitten janken "uwuwuw hebben we de Van Geel adoratie weer". Het gaat over Feijenoord dus gewoon bek houden en toezien hoe we Van Geel adoreren.
VAN GEEL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:19 schreef Paul-89 het volgende:
[..]Waarom staat dat wijf er eigenlijk altijd bij? Lijkt me echt vreselijk zo'n vrouw, alsof iemand een sticker op je rug heeft geplakt en je kunt het er niet afhalen waardoor je heel de dag voor lul loopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat doen die fotografen blijkbaar. Ik zou niet weten waarom het raar is dat je vrouw bij je is tijdens een voetbalwedstrijdquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom staat dat wijf er eigenlijk altijd bij? Lijkt me echt vreselijk zo'n vrouw, alsof iemand een sticker op je rug heeft geplakt en je kunt het er niet afhalen waardoor je heel de dag voor lul loopt.
Geen idee, maar blijkbaar helpt het.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom staat dat wijf er eigenlijk altijd bij? Lijkt me echt vreselijk zo'n vrouw, alsof iemand een sticker op je rug heeft geplakt en je kunt het er niet afhalen waardoor je heel de dag voor lul loopt.
Zij is het brein en Martin is het uithangbordquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:30 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Geen idee, maar blijkbaar helpt het.
Hij gaat met zijn VROUW naar de wedstrijd kijken. Wat kan jou dat schelen? Guidetti maakt toch ook hartjes voor zijn chick.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is ook echt zo'n Derksen-iets, de vrouw van Van Geel haten. Volgens mij vertelde Caland hier ooit dat iedereen aan het fluisteren was 'dat is die vrouw die Geel onder de duim houdt'quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij gaat met zijn VROUW naar de wedstrijd kijken. Wat kan jou dat schelen? Guidetti maakt toch ook hartjes voor zijn chick.
Naast elke sterke man hoort een sterke vrouw!
Ja. Maar het interesseert me simpelweg niet meer. Dan maar een jaarban. Ik ben het zo godsgruwelijk zat dat De_Kromme hier continue maar alles en iedereen loopt af te blaffen, de club af te zeiken, mij continue loopt op te zoeken, et cetera. Já, ik heb ook een hoop van die eigenschappen alleen richt ik me puur op de 'klootzakjes' en spui ik mijn vuil niet op alles en iedereen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:28 schreef zoekeenleven het volgende:
Kregen jullie twee niet problemen als jullie nog 1 keer zo op elkaar in zouden gaan?
En terecht hoor.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:53 schreef Stokstaart het volgende:
Ik heb in ieder geval een klacht ingediend bij de mods vanwege dit gezeur helpmefok.
Hoort hier gewoon over Feyenoord te gaan en een beetje randzaken, niet 90% over randzaken en persoonlijke vetes en 10% Feyenoord.
Ja sorry.quote:
Jong Oranje 2 ofzo?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:01 schreef zoekeenleven het volgende:
Wat is het verschil tussen Jong Oranje en het Beloften elftal van oranje?
U17 en U21 toch?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:01 schreef zoekeenleven het volgende:
Dit vond ik erover:quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:01 schreef zoekeenleven het volgende:
Zoveel woorden terwijl de oplossing zo simpel is: niet op ingaan en gewoon een tr maken.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:47 schreef Helpmefok het volgende:
HEt is dan jammer dat de sfeer door 2 mensen zo kenmerkend verpest wordt. Ja, daar heb ik net zo'n groot deel aan, maar nogmaals: ik vind het nergens voor nodig dat De_Kromme maar continue de noodzaak voelt om alles en iedereen hier op de meest ridicule manieren 'aan te pakken'. Je hebt 'discussiëren' en 'discussiëren', en bij hem slaat het té vaak om naar de verkeerde kant.
Meningen verschillen, deal with it.quote:Daarnaast houd ik er ook niet van als mensen gewoon weigeren hun ongelijk toe te geven, wees een man, geef toe dat je fout zit. Dat doet hij dus niet inzake deze tweestrijd
Totaal verkeerde instelling. Hier zit niemand op de wachten.quote:De kans is groot dat ik binnenkort op Fok! niet meer terug te vinden ben (dit gezeik tussen mij en De_Kromme levert vanzelf 2 jaarbans op voor beide partijen)
Dat zie je goed ja, óf het is een gebouw tegenover de letters van het voorkant van het stadion en dat kan niet want daar staan geen gebouwen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:04 schreef Caland het volgende:
Heeft 'ie nou een poster van de Kuip in z'n huis hangen als je in die spiegel kijkt, of zie ik dat helemaal verkeerd?
Nelom is 21quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:04 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Dit vond ik erover:
Het Nederlandse beloftenelftal bestaat uit spelers die vaak al wekelijks te zien zijn in de Eredivisie. Het Beloftenteam speelt alleen oefeninterlands. Het belangrijkste doel van dit team – een stap hoger dan Onder 19 – is om de spelers internationale ervaring te laten opdoen. Zo kunnen zij zich zo optimaal mogelijk ontwikkelen, onder andere met het oog op Jong Oranje.
Hij woont sowieso in de new orleans.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat zie je goed ja, óf het is een gebouw tegenover de letters van het voorkant van het stadion en dat kan niet want daar staan geen gebouwen.
... Guidetti. Hij heeft dus écht een clubhart.
Klopt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij woont sowieso in de new orleans.
Ja dat weet ik wel maar het is niet 'gesteld' dat deze opmerking thuis gemaakt is denk ik zo, daarom overwoog ik nog een ander gebouw. Maar dat kan het dus ook niet zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij woont sowieso in de new orleans.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:04 schreef Caland het volgende:
Heeft 'ie nou een poster van de Kuip in z'n huis hangen als je in die spiegel kijkt, of zie ik dat helemaal verkeerd?
Bij de oude kuip stonden de letters er volgens mij nog niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:09 schreef Caland het volgende:
Ook nog van de oude Kuip volgens mij
Baasje hoor, niet eens een actiefoto van zichzelf ofzo, wat ik eerder zou verwachten.
Eigenlijk 2 weken want rente tochquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:19 schreef stevenmac26 het volgende:
Een week lang he, echt geen dag langer
Ja oke 2 weken danquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Eigenlijk 2 weken want rente toch
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Eigenlijk 2 weken want rente toch
quote:
Hebben we er niet eentje waar ook het feijenoordlogo duidelijk opstaat?quote:
Zeker wel. Weet alleen niet of dat vanaf het begin zo is geweest. Sowieso pas nadat ze over zijn gegaan op de internationaal beter klinkende 'y'quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Bij de oude kuip stonden de letters er volgens mij nog niet.
Doe deze dan maar:quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:26 schreef stevenmac26 het volgende:
e upload van dit plaatje kon niet worden voltooid. De afmetingen zijn te groot.
Je plaatje is 64x64 pixels. De maximaal toegestane grootte is 60x60 pixels.
Ga terug, controleer de afmetingen en probeer het opnieuw.
Hij is te groot
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Doe deze dan maar:
[ afbeelding ]
staat je goedquote:
quote:
Serieus? Waarom dan? Geweldige voetballer toch? Zou júíst een echte Ajacied kunnen zijn. Niet op techniek, wel op inzicht. En daar houden ze nou juist zo van in Amsterdam toch?quote:
+ op arrogantie.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Serieus? Waarom dan? Geweldige voetballer toch? Zou júíst een echte Ajacied kunnen zijn. Niet op techniek, wel op inzicht. En daar houden ze nou juist zo van in Amsterdam toch?
Haarlemse boi man die Clasie. Een echte Noord Hollanderquote:
Ik weet het, maar ik vind het ook echt een typische kakkerlakquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Haarlemse boi man die Clasie. Een echte Noord Hollander
Een sleutelpuntje speed does the trick he? Niet te vaak doen ouwe.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik vind het ook echt een typische kakkerlak
Hij had zo bij jullie bij de harde kern kunnen staan als ie geen prof voetballer was geweest
Maar ik ben ervandoor gasten, 2 dagen zonder slaap hakt er in
Ja maar ik ben niet van de speed maar meer van de sosquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:36 schreef De_kromme het volgende:
Clasie zou ik graag nog een keer bij Den Haag zien.![]()
Hij speelt nu een tiental wedstrijden lekker, maar die jongen krijgt echt nog wel een dip. Hij zit momenteel imo aan zijn top. Desalniettemin is het een groot talent hoor, wellicht heb ik het bij het foute eind. Jullie beleven er iig veel geluk aan de afgelopen maanden.
[..]
Een sleutelpuntje speed does the trick he? Niet te vaak doen ouwe.
In elk geval een man van je woordquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij had zo bij jullie bij de harde kern kunnen staan als ie geen prof voetballer was geweest
Herkenbaar +1.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Denk dat dat nog wel een aantal jaartjes zal durenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:36 schreef De_kromme het volgende:
Dipjes mogen altijd hé, Wordt dit jaar 21 maar een Europese subtopper moet voor hem mogelijk zijnquote:Hij speelt nu een tiental wedstrijden lekker, maar die jongen krijgt echt nog wel een dip. Hij zit momenteel imo aan zijn top. Desalniettemin is het een groot talent hoor, wellicht heb ik het bij het foute eind. Jullie beleven er iig veel geluk aan de afgelopen maanden.
Sos is teringzooi man. Ten eerste fucking duur en mensen gebruiken het alleen wanneer ze 'dronken' zijn. Beter afblijven van die shit. Niet dat speed goed voor je is hoor, dat is echt de -insert random ziekte- van de drugs.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar ik ben niet van de speed maar meer van de sos
Maar dat heb ik de afgelopen tijd genoeg gehad en zodrekt verjaardag van mijn moeder dus maar niet doen
Denk niet dat Clasie ooit nog bij ADO zou gaan voetballen, maar dromen mag altijd. Denk alleen dat je verkeerd zit als je zegt dat Clasie aan zijn top zit: dit is IMHO juist het type speler dat - bij elke stap omhoog qua niveau - moeiteloos aansluit. Onder andere Gijp en Van Hanegem hadden tevens die mening.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:36 schreef De_kromme het volgende:
Hij speelt nu een tiental wedstrijden lekker, maar die jongen krijgt echt nog wel een dip. Hij zit momenteel imo aan zijn top. Desalniettemin is het een groot talent hoor, wellicht heb ik het bij het foute eind. Jullie beleven er iig veel geluk aan de afgelopen maanden.
Volgende keer als het over offtopic-geneuzel van mij gaat, houd je dit even in gedachten?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:40 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Sos is teringzooi man. Ten eerste fucking duur en mensen gebruiken het alleen wanneer ze 'dronken' zijn. Beter afblijven van die shit. Niet dat speed goed voor je is hoor, dat is echt de -insert random ziekte- van de drugs.
[/JohanDerksenModus]quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij gaat met zijn VROUW naar de wedstrijd kijken. Wat kan jou dat schelen? Guidetti maakt toch ook hartjes voor zijn chick.
Naast elke sterke man hoort een sterke vrouw!
Als je in het principe van: ben voor de club waar je het dichts bij woont gaat denken. Zouden er hele andere clubs uit komen bij anderen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Herkenbaar +1.
Janette vertonghen vind ik ook zo'n Amsterdamse bijgoochem, terwijl hij in België geboren is.
Rustig aan ouweGeniet van je UI
Ik voor Feijenoordquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je in het principe van: ben voor de club waar je het dichts bij woont gaat denken. Zouden er hele andere clubs uit komen bij anderen.. Ik zou voor ADO Den Haag moeten zijn als die regel in zou gaan.
Ach, Tim de Cler, Is ook in Leiden geboren. Zegt genoegquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik voor Feijenoordop basis van mijn geboorte en Sparta gezien waar ik nu woon.
Ik ben geboren op de Dorpsweg, Rotterdam Zuid. Dus voor mij was er maar 1 keuze, Feyenoordquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je in het principe van: ben voor de club waar je het dichts bij woont gaat denken. Zouden er hele andere clubs uit komen bij anderen.. Ik zou voor ADO Den Haag moeten zijn als die regel in zou gaan.
Ik Feyenoord of Utrecht, maar ging toen ik klein was al regelmatig met mijn vader naar de Kuip.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je UI!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:19 schreef stevenmac26 het volgende:
Een week lang he, echt geen dag langer
Kralingenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:44 schreef Merkie het volgende:
Ik voor Excelsior, gezien woonplaats en geboorteplaats.
Nee, allebei nietquote:
Wat ik me vaag kan herinneren was dat jij in de buurt van Schenkel woonde. Nouja verder ook niet zo relevant hier...quote:
Ja, woon ik ook, maar eigenlijk bij De Terp.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat ik me vaag kan herinneren was dat jij in de buurt van Schenkel woonde. Nouja verder ook niet zo relevant hier...
wiki:quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik ben geboren op de Dorpsweg, Rotterdam Zuid. Dus voor mij was er maar 1 keuze, Feyenoord![]()
Mijn opa was trouwens nog suppoost toen ze aan De Kromme Zandweg speelden. Wel eens foto's gezien, echt een kleine klote tribune hadden we toen .![]()
Geopend in 1917, waar zaten ze daarvoor eigenlijk?quote:De Kromme Zandweg was een oud voetbalstadion van Feyenoord. Het bevond zich op de hoek van de Kromme Zandweg en de Dortse Straatweg. Het stadion werd geopend op 26 augustus 1917 met een openingswedstrijd tegen Be Quick uit Groningen en deed dienst tot maart 1937, toen De Kuip werd geopend. In de Tweede Wereldoorlog keerde Feyenoord er nog tijdelijk terug. De lagere elftallen bleven tot 1950 op het complex aan de Kromme Zandweg, voordat ze verhuisden naar Sportcomplex Varkenoord.
Het stadion had een overdekte zittribune van hout die plaats bood aan 400 mensen. In 1921 werd de overdekte tribune vervangen. De nieuwe tribune bood plaats aan 1000 mensen. Tevens kwamen aan de lange zijden van het veld staantribunes. In totaal was er plaats voor 12.000 mensen in dit stadion. In 1927 werd Feyenoord zelf eigenaar van de Kromme Zandweg. In 1935 werd een nieuwe statribune gebouwd die plaats bood aan 10.000 mensen. De totale capaciteit van het stadion kwam hierdoor uit op 22.000 mensen.
Ik ben ook in het Fransiscus geborenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:46 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, allebei niet. Sint Franciscus geboren, woonachtig in Capelle. Hoewel Sparta eigenlijk ongeveer even dichtbij is.
Afrikaanderbuurt/plein toch?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:48 schreef eight het volgende:
[..]
wiki:
[..]
Geopend in 1917, waar zaten ze daarvoor eigenlijk?
Echte keizers zijn in het oude Zuiderziekenhuis geboren.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:48 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik ben ook in het Fransiscus geboren
Heuwhat? St. Franciscus is de helft van de afstand naar Sparta t.o.v. Excelsior hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:46 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, allebei niet. Sint Franciscus geboren, woonachtig in Capelle. Hoewel Sparta eigenlijk ongeveer even dichtbij is.
De indiaan bedoel je? Goede gozer.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:41 schreef Muto het volgende:
Ik dus vanmorgen vol goede moed naar de training, was ik even vergeten dat het fucking Voorjaarsvakantie is. Dus er waren tientallen kutkinderen met hun kutouders. En al die kids wilden voor de training al een handtekening, maar de meeste spelers liepen gewoon door. Vervolgens staat die Indo-meneer uit vak X (als je hem ziet herken je hem wel) op de loopbrug richting het trainingsveld. Hij wilde op een Feyenoordshirt de handtekeningen van de spelers en hield op de loopbrug alles tegen om van iedereen een handtekening te krijgen. Het duurde echt 5 minuten voordat alle spelers die gast voorbij waren. Voor de rest wel een goede training.
Je hebt gelijk, er kwam een pinnetje ergens zomaar te staan waarvan ik dacht dat dat Woudestein wasquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heuwhat? St. Franciscus is de helft van de afstand naar Sparta t.o.v. Excelsior hoorCheck googlemaps er maar op na
.
En Capelle is veel dichterbij Excelsior.
ik las het net idd. Toch wel apart dat ze op de kromme zandweg in 1935 nog een nieuwe staantribune hebben gebouwd voor 10.000 man en 2 jaar later verhuisden naar de Kuip.quote:
Werd tijd.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:52 schreef Jojoortje het volgende:
HMF en de Kromme: Ik had jullie gewaarschuwd. Het ligt nu achter bij de FA's. Ik heb iig geen zin meer om hier elke keer de bezem door te halen.
Ja, die ja. Inderdaad prima gozer, maar het was mooi om te zien dat alle kinderen niks kregen en dat hij alle spelers tegenhield en uiteindelijk wel een handtekening kreeg.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:53 schreef Caland het volgende:
[..]
De indiaan bedoel je? Goede gozer.
Fijne vent ja.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:53 schreef Caland het volgende:
[..]
De indiaan bedoel je? Goede gozer.
Volgens mij is de vete nu afgelopenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:52 schreef Jojoortje het volgende:
HMF en de Kromme: Ik had jullie gewaarschuwd. Het ligt nu achter bij de FA's. Ik heb iig geen zin meer om hier elke keer de bezem door te halen.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:54 schreef eight het volgende:
[..]
ik las het net idd. Toch wel apart dat ze op de kromme zandweg in 1935 nog een nieuwe staantribune hebben gebouwd voor 10.000 man en 2 jaar later verhuisden naar de Kuip.
Blijkbaar deden ze toen ook al aan kort termijn management.
jongens en meisjes gescheidenquote:Het roemruchte veld aan de Kromme Zandweg in wording. In de zomer van 1917 verhuisde Feijenoord van het Afrikaanderplein naar de Kromme Zandweg. Linksbovem: de betonnen jongenstribune in wording; linksonder: vooraanzicht van die jongenstribune, waarop ouderen slechts sporadisch een plaatsje kregen; rechtsboven: de nieuwe overdekte kan de gasten ontvangen; rechtsonder: de bar nadert zijn voltooiing met de bestuurskamer rechts in de hoek; daarachter kwam het keukentje van juffrouw Barendregt.
de_Kromme mag van mij het meest erg gestraft worden als je het mij vraagt. Zit constant op Helpmefok te ziften en reacties uit te lokken waardoor je dit krijgt..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:52 schreef Jojoortje het volgende:
Om morgen weer in volle hevigheid los te barsten zeker. Komop man, het verziekt heel de sfeer en gaat nergens over.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:55 schreef eight het volgende:
[..]
Volgens mij is de vete nu afgelopen
Op basis van geboorte: Willem 2quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:44 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik Feyenoord of Utrecht, maar ging toen ik klein was al regelmatig met mijn vader naar de Kuip.
Komt omdat de Kromme zijn ongelijk niet wil toegeven en vervolgens verzandt dat altijd in een eindeloze discussie die niets meer van doen heeft met de initïele standpunten.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Om morgen weer in volle hevigheid los te barsten zeker. Komop man, het verziekt heel de sfeer en gaat nergens over.
Toch knap dat je dan toch voor Feyenoord hebt gekozenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Op basis van geboorte: Willem 2![]()
Waar woon je nu dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Op basis van geboorte: Willem 2![]()
Ja, daar heb je ook weer gelijk inquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Om morgen weer in volle hevigheid los te barsten zeker. Komop man, het verziekt heel de sfeer en gaat nergens over.
Tevens wordt Helpmefok geleid door emoties. de_Kromme is meer zo'n zeikstraal dat alles weg wil hebben wat hem niet aan staat.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Komt omdat de Kromme zijn ongelijk niet wil toegeven en vervolgens verzandt dat altijd in een eindeloze discussie die niets meer van doen heeft met de initïele standpunten.
Dat komt puur door mijn vaderquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Toch knap dat je dan toch voor Feyenoord hebt gekozen
Degelijke opvoedingquote:
Die van mij ookquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mijn vader is ook voor Feijenoord.
Wat doe je hem aanquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En dan eindig je met een bastaard die half voor ajax en half voor twente isquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die ouders van jullie kunnen er dus geen klote van.quote:
Zo, vrijwel iedereen. Alleen Eekman blijft vooralsnog achter. Wel mooi om te zien hoor.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:06 schreef Caland het volgende:
ASP @AbreschSP Reply Favorite · Open
In de database kom ik deze B tegen: Lamprou; Eekman, Schenkeveld, Bruma, Leerdam; Fer, van Haaren, Clasie; Cabral, Castaignos, Wijnaldum.
Toch wel mooi om te zien hoeveel van dit team uiteindelijk (hoog) betaald voetbal hebben gehaald.
Die gaan in het Wedden-op-Sport verder met hun discussie dus.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh alleen een VBL-Ban voor helpmefok
Heren die niets met voetbal hebben vind ik persoonlijk echt apart.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:09 schreef Muto het volgende:
Mijn vader heeft helemaal niks met voetbal.
Ik vind van niet. Maar meningen verschillen en discussie hierover ga ik me niet aan wagen.quote:
Mijn vader werkt bij het LUMCquote:
Die van mij verkoopt afvalquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Maar meningen verschillen en discussie hierover ga ik me niet aan wagen.
[..]
Mijn vader werkt bij het LUMC![]()
Zag vaak genoeg Gerard Joling lopen bij de KNO-Arts.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Verwijderd *
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:14 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Die van mij verkoopt afval
Kan je goud geld in verdienen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:14 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Die van mij verkoopt afval
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Strootman: "Alleen winst telt tegen Feyenoord"
Na de goede overwinning op Trabzonspor is de blik van de PSV-selectie alweer gericht op het volgende duel. Feyenoord komt zondag op bezoek en een zege is dan het enige dat telt, weet Kevin Strootman.
"Wij spelen thuis, dus we moeten winnen", zei Strootman vooruit kijkend op het duel met de Rotterdammers tegenover VoetbalPrimeur. "Hoe dat maakt niet uit, het liefst natuurlijk wel met goed voetbal."
Feyenoord staat momenteel vier punten achter op de ploeg van trainer Fred Rutten, onder leiding van Ronald Koeman doet men het goed. Strootman weet wat hij kan verwachten, toch maakt hij zich niet druk. "Ze halen goede resultaten en hebben goede spelers. Maar het is niet dat ik elke week naar Feyenoord kijk, we kijken naar onszelf."
John Guidetti is geschorst door de twee gele kaarten die hij ontving tijdens het 1-1 gelijkspel met RKC Waalwijk, daarnaast is het meespelen van Jordy Clasie door een blessure twijfelachtig. Twee belangrijke spelers die afwezig zijn, Strootman hecht er geen waarde aan. "We moeten niet naar de ploeg van Feyenoord kijken. Het maakt ook niet uit wie er op het veld staan, nu zullen er andere goede spelers spelen."
ik haat clasiequote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:25 schreef Jojoortje het volgende:
Probeer het nog eens: zonder slowchat of gezeik over anderen.
Ok.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:25 schreef Jojoortje het volgende:
Probeer het nog eens: zonder slowchat of gezeik over anderen.
op het eindequote:
Omdat niemand op jou zou moeten reageren...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Wacht, waarom zijn de reacties op dat nieuwsbericht dat ik postte verwijderd? Niets verkeerds aan hoor.
JDT. Wat mis ik hem zeg. Heldquote:
Sorry, ben soms te fanatiek.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Wacht, waarom zijn de reacties op dat nieuwsbericht dat ik postte verwijderd? Niets verkeerds aan hoor.
Ach, het is niet zo dat je met een John De Wolf ui rondloopt ofzo. Dan is dit toch beter?quote:
john de wie?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ach, het is niet zo dat je met een John De Wolf ui rondloopt ofzo. Dan is dit toch beter?
Wedstrijd tegen de Spurs, gingen ze aan Lineker vragen of hij bang was voor de Wolfmanquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:36 schreef stevenmac26 het volgende:
de wolf, matige voetballer maar wel cultheld van feyenoord, zo te zien nog steeds dus
Ik zou ook bang worden als ik zoiets zou tegen komenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wedstrijd tegen de Spurs, gingen ze aan Lineker vragen of hij bang was voor de Wolfman
ik ben hem meer dan eens tegen gekomen in Amsterdam, poeslief was ie altijdquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zou ook bang worden als ik zoiets zou tegen komen
Ze lieten hem ook echt een foto zien (Sun tabloid-achtige foto) omdat hij niet wist wie het was.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zou ook bang worden als ik zoiets zou tegen komen
Is lineker er nog achter gekomenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze lieten hem ook echt een foto zien (Sun tabloid-achtige foto) omdat hij niet wist wie het was.
HEt zal ook best een goede kerel zijn maar in zijn toptijd bij feyenoord zag ie er niet lief uit ofzoquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ben hem meer dan eens tegen gekomen in Amsterdam, poeslief was ie altijd
In Londen was John de baas (samen met Henkie dan)quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is lineker er nog achter gekomen
[..]
HEt zal ook best een goede kerel zijn maar in zijn toptijd bij feyenoord zag ie er niet lief uit ofzo
Volkomen terecht zoals je zelf begrijpt.quote:
Maar veel boeren hebben geen verstand hé.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Volkomen terecht zoals je zelf begrijpt.
Ja, zonder meer. Daar is geen speld tussen te krijgenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Volkomen terecht zoals je zelf begrijpt.
Fijn dat je zo meewerkend bent.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, zonder meer. Daar is geen speld tussen te krijgen
Puur uit nieuwsgierighewid: wat was de weddenschap?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:19 schreef Stokstaart het volgende:
Had nog een weddenschap lopen met stevenneus26, die gaat mooi met een Clasie UI lopen nu
De tegenprestatie zal wel een UI met verthongen zijn geweestquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:11 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Puur uit nieuwsgierighewid: wat was de weddenschap?
Ik heb ook geboden, ik heb alleen geen idee wat K voor vak is...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:15 schreef Stokstaart het volgende:
[tk] Kaartjes Feyenoord - FC Groningen 4-3-'12 vak K (gewonnen)
Feyenoord-Ajaxquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:11 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Puur uit nieuwsgierighewid: wat was de weddenschap?
haha lachenquote:
Ik begrijp je hekel aan clasie niet zo. Het is idd. een straatschoffie maar als je toch ziet hoe hard hij werkt en waar hij vandaan komt... Ook in interviews reageert hij altijd normaal.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Feyenoord-Ajax
Als Ajax zou winnen zou stokstaart een Vertonghen ui nemen
Ging gewoon om de speler wie je het meest haat denk ik
Het gaat lang duren voordat de associatie van jou username met Clasie weer weggeëbt is...quote:
HEt gaat om het totaal plaatje, die jongen heeft voor mij gewoon een typische kakkerlakken hoofd ondanks dat ie uit Haarlem komtquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:43 schreef eight het volgende:
[..]
Ik begrijp je hekel aan clasie niet zo. Het is idd. een straatschoffie maar als je toch ziet hoe hard hij werkt en waar hij vandaan komt... Ook in interviews reageert hij altijd normaal.
De Vrij kan wel een betere lange pass versturen en is rustiger aan de bal.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:49 schreef Caland het volgende:
Ik zie trouwens veel liever Mokotjo zondag op rechtsback dan De Vrij.
Mokotjo is toch wat sneller qua reactie en ook wat leniger, dat ga je tegen zo'n Mertens wel nodig hebben.
Centraal, ja. Op rechtsback vind ik het maar niks.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:53 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik vind de Vrij verdedigend toch echt flink wat beter dan Mokotjo
Ik weet niet hoe Mokotjo speelt als hij veel onder druk wordt gezet, dat gebeurd tegen Mertens vanzelfsprekend. Ik verwacht dat de Vrij daar toch beter mee om kan gaan, ondanks dat hij niet zo snel en wendbaar is.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Centraal, ja. Op rechtsback vind ik het maar niks.
Wie heeft er thuis gestaan: Leerdam?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe Mokotjo speelt als hij veel onder druk wordt gezet, dat gebeurd tegen Mertens vanzelfsprekend. Ik verwacht dat de Vrij daar toch beter mee om kan gaan, ondanks dat hij niet zo snel en wendbaar is.
Jep. Driesje hele wedstrijd niet gezien toenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wie heeft er thuis gestaan: Leerdam?
Ajax-thuis stond hij tegen Ebecilio, dat telt niet echt...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:04 schreef Caland het volgende:
Geloof het wel ja. En de keren dat Mokotjo rechtsback stond, onder andere Ajax thuis dit seizoen en PSV thuis vorig seizoen deed hij dat meer dan uitstekend.
Hier moet ik je gelijk in gevenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ajax-thuis stond hij tegen Ebecilio, dat telt niet echt...
Het gaat beter maar we zijn er nog nietquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:30 schreef zoekeenleven het volgende:
op fr12 een heel boekhoudkundig rapport over Feyenoord, ik ben niet zo best in bedrijfseconomie kan iemand het eventjes samenvatten in jip en janneke taal?
Die Mertens al 60x op doel geschotenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:27 schreef Lastpost het volgende:
http://eredivisielive.nl/sidekick/dashboard
Interessante statistieken, nooit het gevoel gehad dat we 2e staan wat betreft schoten op doel.
Guidetti 38 schoten, 18 goals. Bijna 1 op 2quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:37 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het gaat beter maar we zijn er nog niet.
[..]
Die Mertens al 60x op doel geschoten.
Wat vinden jullie nou eigenlijk van hem?quote:Blokland ziet rijke Rus of Arabier niet zitten
Voor Pim Blokland is het ondenkbaar dat Feyenoord ooit in handen komt van één eigenaar of één partij. „Niemand krijgt hier volledige zeggenschap. Ik heb wel tegen partijen gezegd dat ze kunnen instappen met mijn hulp bij de ’Vrienden van Feyenoord’. Dan kunnen ze 80 miljoen of 100 miljoen inbrengen. Maakt niet uit hoeveel, wij blijven toch op die 49 procent zitten, waardoor de club eigen baas blijft. Het is zelfs zo dat als Feyenoord zelf een Arabier vindt die 200 miljoen op tafel legt voor de club, de Vrienden dat kunnen tegenhouden. Een Arabier wil namelijk 100 procent hebben. Wij hebben laten vastleggen dat Feyenoord zonder ons nooit z’n aandelen kan verkopen.”
De fans van Manchester City voelen zich dankzij hun oliedollars de koning van Europa. Blokland gruwelt. „Je moet ook even vaststellen van hoever die club is gekomen. Die hadden tientallen jaren niks gewonnen, zaten in de derde divisie. Feyenoord moet gewoon Feyenoord blijven. We staan ook helemaal achter de huidige directie en rvc. Iedereen heeft geleerd. December was de mooiste maand van het afgelopen jaar. Daar doe ik het voor. FC Twente thuis, PSV thuis, de goals van Guidetti. Man, dan kijk ik om me heen in De Kuip en zie ik dat iedereen geniet. De fouten die hier zijn gemaakt, worden nooit meer gemaakt. Op de doorbraak van de eigen jeugd zijn we met zijn allen het meest trots.
Geen rijke Rus of Arabier
"Ik spreek veel mensen en kom in kringen waar partijen altijd interesse hebben voor een club als Feyenoord. Maar een rijke Rus of een Arabier hoeft hier niet zo gauw binnen te komen." Dat zegt Pim Blokland, voorzitter van de 'Vrienden van Feyenoord'.
"Ik spreek nu voor mijzelf, maar Feyenoord moet van Feyenoord blijven. Daarom stappen wij, de ’Vrienden’, ook uit als de club weer gezond is. We willen op een dag onze aandelen netjes terugverkopen aan de club.”
Als Vitesse, Queens Park Rangers of Sunderland interessant is voor miljardairs uit Rusland, het Midden-Oosten of Amerika, moet Blokland, of Feyenoord, zelf toch ook wel eens bezoek hebben gehad in de afgelopen twee jaar? Blokland toont heel even een glimlach en zegt: „Dat is zelfs binnen Feyenoord niet breed bekend en daar kan ik geen uitspraken over doen. Als het ooit is gebeurd, zeg ik voorzichtig, zou ik het pas hebben gemeld als ik denk dat Feyenoord daar serieus naar zou moeten kijken. Maar ik zal zelf nooit het initiatief nemen om een Russische of een Arabische koper voor Feyenoord te vinden.”
Hij heeft de club gered met zijn miljoenen. Maar ik zie hem niet als echte "Vriend van Feyenoord" uiteindelijk willen hij en zijn kornuiten natuurlijk gewoon wat geld opstrijken.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:17 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Wat vinden jullie nou eigenlijk van hem?
Ik zelf ben alleen maar blij met hem, want zonder hem zaten we elke zaterdag ochtend naar een amateur club te kijken. En door hem is ook van Geel aangesteld als technisch directeur.
Op andere fora lees ik veel reacties dat hij maar een geldwolf is en dit alleen maar doet voor eigen profijt, ja uiteindelijk gaat hij waarschijnlijk wel winst maken over het geleende bedrag maar dat is aanzienlijk minder dan een bank doet.
Dus wat is precies jullie mening over hem?
Idd, volgens mij wil hij zo gewoon ontzettend veel vertrouwen geven aan de selectie.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:19 schreef Ritmo het volgende:
Ik vind het wel lekker hoe Koeman een gezonde mate van bluf heeft.
Beenhad nooit gezegd dat ie niet onder de indruk van PSV was, maar had zich nederig opgesteld en gezegd dat het heel moeilijk was voor Feyenoord.
En zo moet het ookquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:21 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Idd, volgens mij wil hij zo gewoon ontzettend veel vertrouwen geven aan de selectie.
Nee een echte vriend is het niet, maar ik denk wel dat het iemand is die een goed beeld heeft van hoe een organisatie er uit moet zien. En dat hij dus ook van Feijenoord een goed draaiende organisatie kan maken.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij heeft de club gered met zijn miljoenen. Maar ik zie hem niet als echte "Vriend van Feyenoord" uiteindelijk willen hij en zijn kornuiten natuurlijk gewoon wat geld opstrijken.
Al zitten ze ook in de mislukte talentpools dus je moet je afvragen of dat ooit gaat gebeuren.
Ik weet niet of die man zo 'n enorme kijk erop heeft, uiteindelijk is het een maatje van Been, dat het nu loopt met Koeman is zijn verdienste niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:27 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Nee een echte vriend is het niet, maar ik denk wel dat het iemand is die een goed beeld heeft van hoe een organisatie er uit moet zien. En dat hij dus ook van Feijenoord een goed draaiende organisatie kan maken.
Sprookjes bestaan niet. Of je moet een vreemde Rus of Arabier een goede optie vinden.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:06 schreef Ritmo het volgende:
Blokland is beter dan niets, maar ik had toch liever iemand gezien die drie kwart van het geld niet meer terug hoefde te zien. Je schuld blijft nu eigenlijk gewoon staan.
Maar goed, ik klaag niet.
Ik bedoel ook niet op technisch vlak maar organisatorisch, dat Feijenoord (als het goed is) weer winst gaat maken.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet niet of die man zo 'n enorme kijk erop heeft, uiteindelijk is het een maatje van Been, dat het nu loopt met Koeman is zijn verdienste niet.
Wat ik wel te prijzen vind aan deze vrienden waar hij er 1 van is is dat ze hun geld in de club laten zitten zonder druk, termijn of rente (klopt dat laatste?), dat kan je toch wel een vriend van de club noemen want dat deed zelfs v/d Herik niet.
Of een gemeentebestuur.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:08 schreef Merkie het volgende:
[..]
Sprookjes bestaan niet. Of je moet een vreemde Rus of Arabier een goede optie vinden.
Klopt, maar je moet 1 lijn trekken. Je moet het of helemaal toestaan, of helemaal verbieden.quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:14 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Klopt, maar je moet 1 lijn trekken. Je moet het of helemaal toestaan, of helemaal verbieden.
Nu het gewoon mag, vind ik dat Feyenoord eigenlijk ook net zo goed een eenmalige injectie zou mogen hebben. Schulden weg, op 0 beginnen en eindelijk eens niet meer als een 'pauperclub' door het leven die geen cent te makken heeft.
De situatie nu is natuurlijk belachelijk, PSV die ons waarschijnlijk die wij zondag verslaan en kampioen wordt, terwijl ze eigenlijk in een nog veel slechtere situatie als ons zouden moeten zitten.
Wie zou dat moeten bepalen dan? Wie moet die lijn trekkenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:14 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Klopt, maar je moet 1 lijn trekken. Je moet het of helemaal toestaan, of helemaal verbieden.
Nu het gewoon mag, vind ik dat Feyenoord eigenlijk ook net zo goed een eenmalige injectie zou mogen hebben. Schulden weg, op 0 beginnen en eindelijk eens niet meer als een 'pauperclub' door het leven die geen cent te makken heeft.
De situatie nu is natuurlijk belachelijk, PSV die ons waarschijnlijk zondag verslaat en kampioen wordt, terwijl ze eigenlijk in een nog veel slechtere situatie als ons zouden moeten zitten.
Ik hoop het, maar kan er echt met de meest positieve instelling niet meer van maken.quote:
Gelijkspelen i.p.v. verliezen maakt je kampioen. Kijk eens naar de ranglijsten van voorgaande jaren, en zie hoeveel verschil 3 of 4 puntjes meer maken.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:19 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar kan er echt met de meest positieve instelling niet meer van maken.
We zullen niet weggespeeld worden en misschien zelfs de betere partij zijn, maar die kneuzen voorin gaan gewoon niet meer dan 1 keer een doelpunt maken.
Gelijkspelletje (als het PSV tegen zit) is een optie, maar eigenlijk is dat ook bijna waardeloos nu je vorige week punten weg gegooid hebt.
KNVB?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wie zou dat moeten bepalen dan? Wie moet die lijn trekken? Het gaat erom dat je niet jarenlang wanbeleid kan voeren en dan dit op de inwoners van Rotterdam gaat verhalen.
De KNVB heeft daar toch geen zak mee te maken.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
KNVB?
Overigens ben ik er dus gewoon op tegen. Maar tegelijkertijd vind ik dat als de ene club het mag, de andere daar ook net zoveel recht op heeft.
Ja, maar dan ga je er vanuit dat we alle wedstrijden na PSV gaan winnen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:19 schreef Merkie het volgende:
[..]
Gelijkspelen i.p.v. verliezen maakt je kampioen. Kijk eens naar de ranglijsten van voorgaande jaren, en zie hoeveel verschil 3 of 4 puntjes meer maken.
De KNVB bemoeit zich werkelijk met alles. Kan hiermee ook wel dan.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:20 schreef Merkie het volgende:
[..]
De KNVB heeft daar toch geen zak mee te maken.
Gelijkspelen is altijd beter dan verliezen, en je schiet er genoeg mee op. Als je verliest loopt PSV 3 punten uit, als je gelijkspeelt 0 punten.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:21 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, maar dan ga je er vanuit dat we alle wedstrijden na PSV gaan winnen.
Die 3 a 4 puntjes verschil moet je juist nu gaan pakken.
Gelijkspelen is meer de schade beperken.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:24 schreef Merkie het volgende:
[..]
Gelijkspelen is altijd beter dan verliezen, en je schiet er genoeg mee op. Als je verliest loopt PSV 3 punten uit, als je gelijkspeelt 0 punten.
Nee.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:24 schreef Ritmo het volgende:
Overigens niks mis met een sjeik in Rotterdam. Een paar sjeiks uit Oman die de club flink willen sponsoren: graag!
Ja.quote:
Wou ik zeggen, tegen een grote sponsor kan je nooit zijn, een bedrijf dat je club overneemt welquote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:26 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja.
Ik zeg sponsoren hé, niet overnemen. Blijkbaar krijgt het pauper Rotterdamse haventje geen geld bij elkaar, dan moet je het maar over zee zoeken.
Ik hoef niet alleen maar spelers bij Feyenoord die gewoon komen voor de centen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:26 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja.
Ik zeg sponsoren hé, niet overnemen.
Dat laatste is idd niet de bedoeling.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wou ik zeggen, tegen een grote sponsor kan je nooit zijn, een bedrijf dat je club overneemt wel
dan kunnen we er beter mee stoppen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:27 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik hoef niet alleen maar spelers bij Feyenoord die gewoon komen voor de centen.
Beetje onreaistisch ben je nu. Elke speler komt voor de centen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:27 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik hoef niet alleen maar spelers bij Feyenoord die gewoon komen voor de centen.
Niet elke speler komt voor de centen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Beetje onreaistisch ben je nu. Elke speler komt voor de centen.
Bovendien zeg ik niet dat je alles in salarissen moet steken? De schuld afbouwen, investeren in de jeugdopleiding en een aantal gerichte aankopen doen, daar gaat het om.
9 van de 10 wel. Die ene is Vormer, maar zo'n gelukje heb je niet altijd.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:30 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Niet elke speler komt voor de centen.
Natuurlijk wel, alleen bij enkelen geeft dat niet alleen de doorslagquote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:30 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Goossens kon bij Swansea ook veel meer verdienen, Achahbar had ook al in Engeland kunnen zitten.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:31 schreef Ritmo het volgende:
[..]
9 van de 10 wel. Die ene is Vormer, maar zo'n gelukje heb je niet altijd.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:30 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Echt, gástquote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:26 schreef Ritmo het volgende:
Blijkbaar krijgt het pauper Rotterdamse haventje geen geld bij elkaar
Tsja, het is toch belachelijk dat daar geen actie opgezet is?quote:
Had ook weer met geld te maken.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:47 schreef Roffamannetje het volgende:
Waarom zijn er geen Port Of Rotterdam toernooien meer eigenlijk?
Ahh ok, ook die kloteplay-offs dusquote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Had ook weer met geld te maken.
http://www.vi.nl/nieuws/1(...)t-eigen-toernooi.htm
Vorig jaar hadden we geen PO's dus had het eigenlijk wel weer door mogen gaan.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:54 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Ahh ok, ook die kloteplay-offs dus![]()
Wel zonde, de tegenstanders op die toernooien waren wel mooi
Grapjasquote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:30 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Vormer had ook weinig andere opties. Ja, Vitesse. Daar wil niemand met een beetje verstand en goede loopbaanplanning naartoe.quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:34 schreef Tomasso het volgende:
Ritmo.
Eerst carnaval, nu die opmerking zojuist over de Rotterdamse haven. Klaptoeter dat je d'r bent, echt, wat doe je hier in godsnaam? Ga lekker hardlopen.
Er zijn nog wel meer voorbeelden. Ik vind het maar een simpele dooddoener dat iedere speler voor het geld kiest.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Vormer had ook weinig andere opties. Ja, Vitesse. Daar wil niemand met een beetje verstand en goede loopbaanplanning naartoe.
Naamsbekendheid in Nederland b.v.?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:16 schreef Caland het volgende:
Snap trouwens niet dat mensen nog steeds in het fabeltje genaamd de miljoenen uit de haven geloven, na al die jaren. Volgens mij zijn het sowieso bijna allemaal buitenlandse bedrijven daar, waarom zouden die Feyenoord gaan sponsoren?
rit, niet opreagerenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:16 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ben jij nou zo dom, of lijkt het maar zo?
Je kan je ook afvragen wat de bedrijven die daar zitten hebben aan naamsbekendheid in Nederland.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:18 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Naamsbekendheid in Nederland b.v.?
En er zullen ook heus genoeg Nederlandse bedrijven daar zitten.
Tsja, er zitten honderden tot duizenden verschillende bedrijven en bedrijfjes natuurlijk. Blijf erbij dat daar wel wat miljoentjes te halen moeten zijn.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan je ook afvragen wat de bedrijven die daar zitten hebben aan naamsbekendheid in Nederland.
Dan was dat allang gebeurd inmiddels.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Tsja, er zitten honderden tot duizenden verschillende bedrijven en bedrijfjes natuurlijk. Blijf erbij dat daar wel wat miljoentjes te halen moeten zijn.
Grappenmaker...zijn allemaal chinezen of bedrijven die er geen baat bij hebben.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:18 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Naamsbekendheid in Nederland b.v.?
En er zullen ook heus genoeg Nederlandse bedrijven daar zitten.
Mwoah. We hebben 10 jaar lang zwakzinnigen aan de leiding gehad he?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan was dat allang gebeurd inmiddels.
Geloof gewoon niet dat daar zo weinig kapitaal te halen is. We zouden 2 a 3 keer zoveel sponsorinkomsten moeten hebben als clubjes als PSV en Twente. Maar volgens mij krijgen we zelfs minder dan PSV, dus dan klopt er toch iets niet.quote:De kleine bedrijven zullen niet interessant zijn als het gaat om hoofdsponsoring. En verder zie ik niet echt in wat een groot bedrijf dat bijvoorbeeld zorgt voor over- of opslag, een raffinaderij of wat dan ook voor belang heeft bij naamsbekendheid onder de normale consument in Nederland.
Sponsort KLM uberhaupt voetbalclubs?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:39 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Grappenmaker...zijn allemaal chinezen of bedrijven die er geen baat bij hebben.
Waarom sponsort klm ajax niet...?
Ja, dat blijf je steeds maar zeggen. Maar waar blijven je argumenten dan?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:43 schreef Ritmo het volgende:
Geloof gewoon niet dat daar zo weinig kapitaal te halen is
Jouw argumenten zijn ook maar dingen die je vermoedt.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat blijf je steeds maar zeggen. Maar waar blijven je argumenten dan?
Nee hoor.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Jouw argumenten zijn ook maar dingen die je vermoedt.
Niet in het openbaar iig..wat is hun baat daarbij. Datzelfde kan je zeggen van smith, boskalis, ECT en ga zo maar door.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:44 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Sponsort KLM uberhaupt voetbalclubs?
Ja, maar zo kun je heel het idee van sponsoring dus betwijfelen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:49 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Niet in het openbaar iig..wat is hun baat daarbij. Datzelfde kan je zeggen van smith, boskalis, ECT en ga zo maar door.
Je snapt het verschil tussen een verzekeraar en bijvoorbeeld een industrieel opslagbedrijf niet? Wat sneuquote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, maar zo kun je heel het idee van sponsoring dus betwijfelen.Wat is ASR's baat bij ons sponsoren, of Aegon bij de joden?
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Je snapt het verschil tussen een verzekeraar en bijvoorbeeld een industrieel opslagbedrijf niet? Wat sneu
Vleugelaanvaller? Je hoort weinig van deze jongen..quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:57 schreef Caland het volgende:
Boetius is trouwens weer helemaal hersteld van zijn blessure, direct ook belangrijk vandaag. Benieuwd of hij bij de selectie wordt gehaald volgend seizoen.
Echte rechtsbuiten. Heeft er ook redelijk lang uitgelegen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:12 schreef satecl het volgende:
[..]
Vleugelaanvaller? Je hoort weinig van deze jongen..
Gaat het niet redden imo. Waardeloze scouting ook, is niet beter dan wat we al rond hadden lopen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:16 schreef satecl het volgende:
Dat is gelukkig net wel een positie waar we wel wat versterking kunnen gebruiken. Hoe is het eigenlijk met die spits die een paar jaar terug van ADO is overgenomen.
http://www.feyenoordnet.n(...)%22?count=7&offset=0
Klopt. Daarom des te knapper dat hij gelijk weer in vorm is.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:23 schreef Muto het volgende:
Boetius raakte vlak voor het EK geblesseerd. Is alweer bijna een jaar geleden?
Mooi he?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik was laatst een weekje in een of ander dorp in Limburg op vakantie, ik ga ff een potje voetballen, uiteraard in Feyenoord-shirt. Dus ik loop in m'n Feyenoord-shirt naar het voetbalveldje aldaar. Op een gegeven moment loop ik langs een man die een jochie van nog geen 2 jaar op z'n arm heeft zitten. Dat jochie ziet m'n shirt, wijst en zegt tegen z'n pa: Feyenoord!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |