abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108340940
Nouja ben blij dat we niet failliet gegaan zijn natuurlijk. Vraag is alleen hoe duur die lening bij onze zogenaamde vrienden uiteindelijk betaalt gaat worden. :{
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_108340943
Goede TT trouwens B-)
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_108341000
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 12:11 schreef Stokstaart het volgende:
Nouja ben blij dat we niet failliet gegaan zijn natuurlijk. Vraag is alleen hoe duur die lening bij onze zogenaamde vrienden uiteindelijk betaalt gaat worden. :{
5,5% is qua rentepercentage een lachertje. Zeker als je dalijk landskampioen zou worden (18 miljoen vCL, 6 miljoen landskampioenschapsrecettes, 10 miljoen Clasie, 6 Ahmadi) ben je in één keer van die gasten af met de 40 miljoen die je pakt. ^O^.
pi_108341004
Hoeveel keer gaat de VVF nog zeggen dat ze bijna 30 miljoen hebben ? :')
pi_108341006

Dit was best een bazengoal trouwens. Hou me ook maar een beetje vast aan die klik die Clasie met Fernandez heeft in het veld a.s. zondag. Nu nog net zo afronden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108341044
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 12:13 schreef Paul-89 het volgende:
Hoeveel keer gaat de VVF nog zeggen dat ze bijna 30 miljoen hebben ? :')
Ze hebben nog tijd tot juni 2013, dus geen stress :P
Groetjes, Ezio.
pi_108341082
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 12:14 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ze hebben nog tijd tot juni 2013, dus geen stress :P
Ik heb ook geen stress maar dit verhaal is al vaker voorbij gekomen.

http://www.nieuwslog.nl/2(...)-30-miljoen-van-vvf/ Okt. 2011

http://www.fr-fans.nl/index2.php?p=lees&id=1777 Juni 2011
pi_108341094
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 12:13 schreef Caland het volgende:

Dit was best een bazengoal trouwens. Hou me ook maar een beetje vast aan die klik die Clasie met Fernandez heeft in het veld a.s. zondag. Nu nog net zo afronden.
Was je 't eigenlijk eens met me? Dat ze niet geneigd zouden zijn om méér dan 30 miljoen binnen te halen, daar het ze niets oplevert? (10 miljoen kunnen ze dan beter doorinvesteren, verdienen ze er veel meer aan)
pi_108341121
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 12:15 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Was je 't eigenlijk eens met me? Dat ze niet geneigd zouden zijn om méér dan 30 miljoen binnen te halen, daar het ze niets oplevert? (10 miljoen kunnen ze dan beter doorinvesteren, verdienen ze er veel meer aan)
Ik ben geen financieel genie, nogmaals. Dus ik zou niet weten wat voor voordelen en nadelen eraan hangen als ze meer dan 30 miljoen inleggen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108341180
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 12:15 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ik heb ook geen stress maar dit verhaal is al vaker voorbij gekomen.

http://www.nieuwslog.nl/2(...)-30-miljoen-van-vvf/ Okt. 2011

http://www.fr-fans.nl/index2.php?p=lees&id=1777 Juni 2011

Veel belangrijker is dat ze gewoon hun gemaakte afspraken nakomen. Als dit bericht betrouwbaar is kun je er tenminste uit concluderen dat ze goed op weg zijn.
Groetjes, Ezio.
pi_108341276
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 12:18 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Veel belangrijker is dat ze gewoon hun gemaakte afspraken nakomen. Als dit bericht betrouwbaar is kun je er tenminste uit concluderen dat ze goed op weg zijn.
Ik heb liever dat ze met nieuws komen als er nieuws is en niet al bijna een jaar roepen dat je bijna 30 miljoen hebt. Maar goed zal ook wel door de journalisten zelf komen.

Ik vind het wel gek dat allerlei nieuwssites nu in principe alweer hetzelfde bericht plaatsen. :P
pi_108341339
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 12:20 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ik heb liever dat ze met nieuws komen als er nieuws is en niet al bijna een jaar roepen dat je bijna 30 miljoen hebt. Maar goed zal ook wel door de journalisten zelf komen.

Ik vind het wel gek dat allerlei nieuwssites nu in principe alweer hetzelfde bericht plaatsen. :P
Zullen wel eens in de zoveel tijd een persberichtje naar buiten brengen om het gepeupel rustig te houden.
Hecht er in ieder geval geen waarde aan op dit moment :P
Groetjes, Ezio.
pi_108341494
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 12:22 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Zullen wel eens in de zoveel tijd een persberichtje naar buiten brengen om het gepeupel rustig te houden.
Hecht er in ieder geval geen waarde aan op dit moment :P
Nee ik ook niet maar het verbaasde me wel dat er tot 3 keer toe oud nieuws als groot nieuws werd gepubliceerd. :P
pi_108341501
@Stokstaart: een heleboel kleine sponsors samen mis je wel, als ze stoppen.
Je failliet laten verklaren en een doorstart maken is gewoon niet slim. Het is gewoon een vorm van je schuldeisers naaien.
-
pi_108341634
Vlaar in definitieve selectie Oranje.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 12:31:38 #17
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_108341726
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 12:29 schreef Paul-89 het volgende:
Speelt de laatste weken weer prima.
2000 light years from home
pi_108342330
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 12:26 schreef Ritmo het volgende:
@Stokstaart: een heleboel kleine sponsors samen mis je wel, als ze stoppen.
Je failliet laten verklaren en een doorstart maken is gewoon niet slim. Het is gewoon een vorm van je schuldeisers naaien.
Die schuldeisers zijn niet gek en als ze door hebben dat je zoiets bewust doet, gaan ze niet akkoord met het faillissement en dus word je niet failliet verklaard. Dan blijf je zitten met de problemen. Je kunt niet 'gewoon' als het even tegenzit jezelf failliet verklaren en fluitend weer schuldenvrij opnieuw beginnen hoor :P
pi_108342435
JanDirkStouten twitterde op vrijdag 24-02-2012 om 12:40:58 Afgaande op de training speelt Koeman zondag met Fernandez, Schaken en Cabral voorin. De Vrij vervangt Leerdam rechts achterin. #psvfey reageer retweet
Zijn ook niet echt andere opties. :z
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 24 februari 2012 @ 12:55:58 #20
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_108342604
Kneuzenvoorhoede zeg ;(. Dat moet echt beter volgend seizoen. Dit slaat gewoon nergens op.
2000 light years from home
pi_108342606
quote:
_O_
Groetjes, Ezio.
pi_108342828
TT ^O^

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 12:51 schreef Caland het volgende:
JanDirkStouten twitterde op vrijdag 24-02-2012 om 12:40:58 Afgaande op de training speelt Koeman zondag met Fernandez, Schaken en Cabral voorin. De Vrij vervangt Leerdam rechts achterin. #psvfey reageer retweet
Zijn ook niet echt andere opties. :z
Ben benieuwd. Als we dit winnen mag het een klein wonder heten als je onze aanval tegen hun aanval afzet.

quote:
Mooi nieuws. BMI overigens voor het eerst opgenomen in selectie Jong Oranje. Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen. :')
pi_108342851
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 12:55 schreef Merkie het volgende:
Kneuzenvoorhoede zeg ;(. Dat moet echt beter volgend seizoen. Dit slaat gewoon nergens op.
Het is maar te hopen dat die psv'ers nog wat vermoeid zijn want van deze voorhoede wordt je niet vrolijk van :{
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_108342961
En dan zeggen dat het absoluut niet aan jou ligt dat dit topic verpauperd. :') Hopelijk ben je snel weer pleite. Zonder jou was het namelijk wel altijd mogelijk om normale discussies te voeren met het overgrote deel hier. Het is wel weer mooi geweest met dat gezuig, getroll en offtopic bagger van jou.

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 11:46 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Tja ik kan me voorstellen dat het pijn doet om het succes van Van Geel te zien als je zelf zo'n club als

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')

ado

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')

´supporteert´ (geloof ik nog niet in want je zit liever hier dan in dat topic :')), maar laat ons lekker onze held van een TD adoreren als we dat willen, wil je?

VAN GEEL _O_
VAN GEEL _O_
VAN GEEL _O_
VAN GEEL _O_
VAN GEEL _O_
VAN GEEL _O_
VAN GEEL _O_
VAN GEEL _O_
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 12:00 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Als De_Kromme en zijn kloonaccount Guidetti hetzelfde kunnen verwachten: I'm willing to accept the consequences. Ik heb de laatste tijd meer dan mijn best gedaan om het niveau hier positief te beïnvloeden. Scan van voetbalartikeltje, columnpje, Analysestopic, nieuwsberichtjes posten et cetera. Ondertussen zie ik De_Kromme en zijn kloonaccount Guidetti alles en iedereen hier alleen maar afzeiken.

Ik mag hopen dat een beetje normale moderator zulke dingen ook opvalt. ^O^.

Nu weer over tot de orde van de dag, Feijenoord.
pi_108343081
quote:
13s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 13:05 schreef De_kromme het volgende:
En dan zeggen dat het absoluut niet aan jou ligt dat dit topic verpauperd. :') Hopelijk ben je snel weer pleite. Zonder jou was het namelijk wel altijd mogelijk om normale discussies te voeren met het overgrote deel hier. Het is wel weer mooi geweest met dat gezuig, getroll en offtopic bagger van jou.

[..]

[..]

Insgelijks. Ik ben een beetje klaar met jou. Trek nou gewoon eens nuttig je bek open over de mooiste club van Nederland in plaats van steeds maar door blíjven reageren. Of ga gewoon in het ADO-topic zitten in je eentje ofzo :r.

Er is geen enkele noodzaak om te gaan zitten janken "uwuwuw hebben we de Van Geel adoratie weer". Het gaat over Feijenoord dus gewoon bek houden en toezien hoe we Van Geel adoreren.

VAN GEEL _O_

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2012 13:09:33 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')