abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108340940
Nouja ben blij dat we niet failliet gegaan zijn natuurlijk. Vraag is alleen hoe duur die lening bij onze zogenaamde vrienden uiteindelijk betaalt gaat worden. :{
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_108340943
Goede TT trouwens B-)
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_108341000
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 12:11 schreef Stokstaart het volgende:
Nouja ben blij dat we niet failliet gegaan zijn natuurlijk. Vraag is alleen hoe duur die lening bij onze zogenaamde vrienden uiteindelijk betaalt gaat worden. :{
5,5% is qua rentepercentage een lachertje. Zeker als je dalijk landskampioen zou worden (18 miljoen vCL, 6 miljoen landskampioenschapsrecettes, 10 miljoen Clasie, 6 Ahmadi) ben je in één keer van die gasten af met de 40 miljoen die je pakt. ^O^.
pi_108341004
Hoeveel keer gaat de VVF nog zeggen dat ze bijna 30 miljoen hebben ? :')
pi_108341006

Dit was best een bazengoal trouwens. Hou me ook maar een beetje vast aan die klik die Clasie met Fernandez heeft in het veld a.s. zondag. Nu nog net zo afronden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108341044
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 12:13 schreef Paul-89 het volgende:
Hoeveel keer gaat de VVF nog zeggen dat ze bijna 30 miljoen hebben ? :')
Ze hebben nog tijd tot juni 2013, dus geen stress :P
Groetjes, Ezio.
pi_108341082
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 12:14 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ze hebben nog tijd tot juni 2013, dus geen stress :P
Ik heb ook geen stress maar dit verhaal is al vaker voorbij gekomen.

http://www.nieuwslog.nl/2(...)-30-miljoen-van-vvf/ Okt. 2011

http://www.fr-fans.nl/index2.php?p=lees&id=1777 Juni 2011
pi_108341094
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 12:13 schreef Caland het volgende:

Dit was best een bazengoal trouwens. Hou me ook maar een beetje vast aan die klik die Clasie met Fernandez heeft in het veld a.s. zondag. Nu nog net zo afronden.
Was je 't eigenlijk eens met me? Dat ze niet geneigd zouden zijn om méér dan 30 miljoen binnen te halen, daar het ze niets oplevert? (10 miljoen kunnen ze dan beter doorinvesteren, verdienen ze er veel meer aan)
pi_108341121
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 12:15 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Was je 't eigenlijk eens met me? Dat ze niet geneigd zouden zijn om méér dan 30 miljoen binnen te halen, daar het ze niets oplevert? (10 miljoen kunnen ze dan beter doorinvesteren, verdienen ze er veel meer aan)
Ik ben geen financieel genie, nogmaals. Dus ik zou niet weten wat voor voordelen en nadelen eraan hangen als ze meer dan 30 miljoen inleggen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108341180
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 12:15 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ik heb ook geen stress maar dit verhaal is al vaker voorbij gekomen.

http://www.nieuwslog.nl/2(...)-30-miljoen-van-vvf/ Okt. 2011

http://www.fr-fans.nl/index2.php?p=lees&id=1777 Juni 2011

Veel belangrijker is dat ze gewoon hun gemaakte afspraken nakomen. Als dit bericht betrouwbaar is kun je er tenminste uit concluderen dat ze goed op weg zijn.
Groetjes, Ezio.
pi_108341276
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 12:18 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Veel belangrijker is dat ze gewoon hun gemaakte afspraken nakomen. Als dit bericht betrouwbaar is kun je er tenminste uit concluderen dat ze goed op weg zijn.
Ik heb liever dat ze met nieuws komen als er nieuws is en niet al bijna een jaar roepen dat je bijna 30 miljoen hebt. Maar goed zal ook wel door de journalisten zelf komen.

Ik vind het wel gek dat allerlei nieuwssites nu in principe alweer hetzelfde bericht plaatsen. :P
pi_108341339
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 12:20 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ik heb liever dat ze met nieuws komen als er nieuws is en niet al bijna een jaar roepen dat je bijna 30 miljoen hebt. Maar goed zal ook wel door de journalisten zelf komen.

Ik vind het wel gek dat allerlei nieuwssites nu in principe alweer hetzelfde bericht plaatsen. :P
Zullen wel eens in de zoveel tijd een persberichtje naar buiten brengen om het gepeupel rustig te houden.
Hecht er in ieder geval geen waarde aan op dit moment :P
Groetjes, Ezio.
pi_108341494
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 12:22 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Zullen wel eens in de zoveel tijd een persberichtje naar buiten brengen om het gepeupel rustig te houden.
Hecht er in ieder geval geen waarde aan op dit moment :P
Nee ik ook niet maar het verbaasde me wel dat er tot 3 keer toe oud nieuws als groot nieuws werd gepubliceerd. :P
pi_108341501
@Stokstaart: een heleboel kleine sponsors samen mis je wel, als ze stoppen.
Je failliet laten verklaren en een doorstart maken is gewoon niet slim. Het is gewoon een vorm van je schuldeisers naaien.
-
pi_108341634
Vlaar in definitieve selectie Oranje.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 12:31:38 #17
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_108341726
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 12:29 schreef Paul-89 het volgende:
Speelt de laatste weken weer prima.
2000 light years from home
pi_108342330
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 12:26 schreef Ritmo het volgende:
@Stokstaart: een heleboel kleine sponsors samen mis je wel, als ze stoppen.
Je failliet laten verklaren en een doorstart maken is gewoon niet slim. Het is gewoon een vorm van je schuldeisers naaien.
Die schuldeisers zijn niet gek en als ze door hebben dat je zoiets bewust doet, gaan ze niet akkoord met het faillissement en dus word je niet failliet verklaard. Dan blijf je zitten met de problemen. Je kunt niet 'gewoon' als het even tegenzit jezelf failliet verklaren en fluitend weer schuldenvrij opnieuw beginnen hoor :P
pi_108342435
JanDirkStouten twitterde op vrijdag 24-02-2012 om 12:40:58 Afgaande op de training speelt Koeman zondag met Fernandez, Schaken en Cabral voorin. De Vrij vervangt Leerdam rechts achterin. #psvfey reageer retweet
Zijn ook niet echt andere opties. :z
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 24 februari 2012 @ 12:55:58 #20
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_108342604
Kneuzenvoorhoede zeg ;(. Dat moet echt beter volgend seizoen. Dit slaat gewoon nergens op.
pi_108342606
quote:
_O_
Groetjes, Ezio.
pi_108342828
TT ^O^

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 12:51 schreef Caland het volgende:
JanDirkStouten twitterde op vrijdag 24-02-2012 om 12:40:58 Afgaande op de training speelt Koeman zondag met Fernandez, Schaken en Cabral voorin. De Vrij vervangt Leerdam rechts achterin. #psvfey reageer retweet
Zijn ook niet echt andere opties. :z
Ben benieuwd. Als we dit winnen mag het een klein wonder heten als je onze aanval tegen hun aanval afzet.

quote:
Mooi nieuws. BMI overigens voor het eerst opgenomen in selectie Jong Oranje. Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen. :')
pi_108342851
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 12:55 schreef Merkie het volgende:
Kneuzenvoorhoede zeg ;(. Dat moet echt beter volgend seizoen. Dit slaat gewoon nergens op.
Het is maar te hopen dat die psv'ers nog wat vermoeid zijn want van deze voorhoede wordt je niet vrolijk van :{
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_108342961
En dan zeggen dat het absoluut niet aan jou ligt dat dit topic verpauperd. :') Hopelijk ben je snel weer pleite. Zonder jou was het namelijk wel altijd mogelijk om normale discussies te voeren met het overgrote deel hier. Het is wel weer mooi geweest met dat gezuig, getroll en offtopic bagger van jou.

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 11:46 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Tja ik kan me voorstellen dat het pijn doet om het succes van Van Geel te zien als je zelf zo'n club als

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')

ado

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')

´supporteert´ (geloof ik nog niet in want je zit liever hier dan in dat topic :')), maar laat ons lekker onze held van een TD adoreren als we dat willen, wil je?

VAN GEEL _O_
VAN GEEL _O_
VAN GEEL _O_
VAN GEEL _O_
VAN GEEL _O_
VAN GEEL _O_
VAN GEEL _O_
VAN GEEL _O_
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 12:00 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Als De_Kromme en zijn kloonaccount Guidetti hetzelfde kunnen verwachten: I'm willing to accept the consequences. Ik heb de laatste tijd meer dan mijn best gedaan om het niveau hier positief te beïnvloeden. Scan van voetbalartikeltje, columnpje, Analysestopic, nieuwsberichtjes posten et cetera. Ondertussen zie ik De_Kromme en zijn kloonaccount Guidetti alles en iedereen hier alleen maar afzeiken.

Ik mag hopen dat een beetje normale moderator zulke dingen ook opvalt. ^O^.

Nu weer over tot de orde van de dag, Feijenoord.
pi_108343081
quote:
13s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 13:05 schreef De_kromme het volgende:
En dan zeggen dat het absoluut niet aan jou ligt dat dit topic verpauperd. :') Hopelijk ben je snel weer pleite. Zonder jou was het namelijk wel altijd mogelijk om normale discussies te voeren met het overgrote deel hier. Het is wel weer mooi geweest met dat gezuig, getroll en offtopic bagger van jou.

[..]

[..]

Insgelijks. Ik ben een beetje klaar met jou. Trek nou gewoon eens nuttig je bek open over de mooiste club van Nederland in plaats van steeds maar door blíjven reageren. Of ga gewoon in het ADO-topic zitten in je eentje ofzo :r.

Er is geen enkele noodzaak om te gaan zitten janken "uwuwuw hebben we de Van Geel adoratie weer". Het gaat over Feijenoord dus gewoon bek houden en toezien hoe we Van Geel adoreren.

VAN GEEL _O_

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2012 13:09:33 ]
pi_108343470
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 13:08 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Insgelijks. Ik ben een beetje klaar met jou. Trek nou gewoon eens nuttig je bek open over de mooiste club van Nederland in plaats van steeds maar door blíjven reageren. Of ga gewoon in het ADO-topic zitten in je eentje ofzo :r.

Er is geen enkele noodzaak om te gaan zitten janken "uwuwuw hebben we de Van Geel adoratie weer". Het gaat over Feijenoord dus gewoon bek houden en toezien hoe we Van Geel adoreren.

VAN GEEL _O_
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_108343733
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 13:19 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom staat dat wijf er eigenlijk altijd bij? Lijkt me echt vreselijk zo'n vrouw, alsof iemand een sticker op je rug heeft geplakt en je kunt het er niet afhalen waardoor je heel de dag voor lul loopt.
pi_108343802
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 13:25 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Waarom staat dat wijf er eigenlijk altijd bij? Lijkt me echt vreselijk zo'n vrouw, alsof iemand een sticker op je rug heeft geplakt en je kunt het er niet afhalen waardoor je heel de dag voor lul loopt.
Dat doen die fotografen blijkbaar. Ik zou niet weten waarom het raar is dat je vrouw bij je is tijdens een voetbalwedstrijd :? Mijne komt ook vaak genoeg mee ^O^ Gewoon omdat ze het leuk vindt.
pi_108343866
Kregen jullie twee niet problemen als jullie nog 1 keer zo op elkaar in zouden gaan?
* Verwijderd *
pi_108343948
quote:

[..]

Geen idee, maar blijkbaar helpt het.
pi_108343992
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 13:30 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Geen idee, maar blijkbaar helpt het.
Zij is het brein en Martin is het uithangbord
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_108344071
* Verwijderd *
pi_108344114
quote:

[..]

Hij gaat met zijn VROUW naar de wedstrijd kijken. Wat kan jou dat schelen? Guidetti maakt toch ook hartjes voor zijn chick.
Naast elke sterke man hoort een sterke vrouw!
Groetjes, Ezio.
pi_108344366
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 13:36 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Hij gaat met zijn VROUW naar de wedstrijd kijken. Wat kan jou dat schelen? Guidetti maakt toch ook hartjes voor zijn chick.
Is ook echt zo'n Derksen-iets, de vrouw van Van Geel haten. Volgens mij vertelde Caland hier ooit dat iedereen aan het fluisteren was 'dat is die vrouw die Geel onder de duim houdt' :D. (Was jij toch Caland?)
pi_108344416
Ik geloof niet dat ik dat was.

Wel is ze er echt altijd bij, tot op zaterdagmiddagen op varkenoord of op maandagavond bij Jong Feyenoord aan toe.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108344484
Ach, voetbalvrouwen he. Zolang ze maar goed met de bal(len) zijn ;)

Ik heb eigenlijk wel een goed gevoel over PSV - Feyenoord. Ik denk dat het te doen moet zijn. Voorhoede uitschakelen en PSV is zijn kracht kwijt en daarna omschakelen op de counter met snelle flankspelers en een snelle spits.
Feyenoord Rotterdam
pi_108344546
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 13:28 schreef zoekeenleven het volgende:
Kregen jullie twee niet problemen als jullie nog 1 keer zo op elkaar in zouden gaan?
Ja. Maar het interesseert me simpelweg niet meer. Dan maar een jaarban. Ik ben het zo godsgruwelijk zat dat De_Kromme hier continue maar alles en iedereen loopt af te blaffen, de club af te zeiken, mij continue loopt op te zoeken, et cetera. Já, ik heb ook een hoop van die eigenschappen alleen richt ik me puur op de 'klootzakjes' en spui ik mijn vuil niet op alles en iedereen.

Ik denk dat ik best kan zeggen dat een hoop mensen hier zich énkel aan mij ergeren vanwege het continue over-en-weergezeik tussen mij en De_Kromme. Ik doe voor de rest leuk mee in discussies, kom af en toe met een nieuwtje, filmpje, muziekkie of een columnpie-uit-mijn-duimpje, doe wat leuke statistische gegevens over de club in de mangelmoes, affijn: alles wat een 'normale' user zou doen.

HEt is dan jammer dat de sfeer door 2 mensen zo kenmerkend verpest wordt. Ja, daar heb ik net zo'n groot deel aan, maar nogmaals: ik vind het nergens voor nodig dat De_Kromme maar continue de noodzaak voelt om alles en iedereen hier op de meest ridicule manieren 'aan te pakken'. Je hebt 'discussiëren' en 'discussiëren', en bij hem slaat het té vaak om naar de verkeerde kant.

Daarnaast houd ik er ook niet van als mensen gewoon weigeren hun ongelijk toe te geven, wees een man, geef toe dat je fout zit. Dat doet hij dus niet inzake deze tweestrijd (waarin ik wel openlijk toegeef fout te zitten), nee, alles ligt aan HMF. En we zijn allemaal dom, blind, idioot en lelijk omdat het nieuws over Bakkal toch ECHT AL WEKEN VAN TEVOREN in de media kwam, ondanks dat Merkie tachtig keer aangetoond had dat het niet zo was. Komt hij erachter dát hij dan ongelijk heeft, geeft hij zijn ongelijk niet toe en trekt zijn bek verder niet open, of blijft gewoon - tegen beter weten in - doorjammeren dat 'hij toch echt gelijk heeft'.

Zó jammer is dat.

Dit is dan ook de laatste post die ik er aan wijd. De kans is groot dat ik binnenkort op Fok! niet meer terug te vinden ben (dit gezeik tussen mij en De_Kromme levert vanzelf 2 jaarbans op voor beide partijen), á la, dan heb ik meer ruimte voor de rest van de zooi in mijn leven. Als iedereen hier daarmee van zowel mij ALS De_Kromme verlost is, heb ik jullie iig. een dienst bewezen door te zorgen dat die zuiger - samen met mijn irritante gedrag - hopelijk 'voorgoed' opgerot zou zijn.

Ik weiger in ieder geval continue maar aan te zien hoe die gast hier alles loopt te verbaggeren. En ja, ik weet dat nú ik ermee begonnen ben, maar zie het maar als een eindpleidooi De_Kromme. Ik ben er klaar mee.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2012 13:48:51 ]
pi_108344792
Ik heb in ieder geval een klacht ingediend bij de mods vanwege dit gezeur helpmefok.
Hoort hier gewoon over Feyenoord te gaan en een beetje randzaken, niet 90% over randzaken en persoonlijke vetes en 10% Feyenoord.
Groetjes, Ezio.
pi_108344803
quote:
13s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 13:53 schreef Stokstaart het volgende:
Ik heb in ieder geval een klacht ingediend bij de mods vanwege dit gezeur helpmefok.
Hoort hier gewoon over Feyenoord te gaan en een beetje randzaken, niet 90% over randzaken en persoonlijke vetes en 10% Feyenoord.
En terecht hoor. ^O^.
pi_108344870
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 13:53 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

En terecht hoor. ^O^.
Ja sorry.
Heb daarbij het idee dat een aantal vaste posters ook wegblijven door dit gedoe. Niet goed. .
Groetjes, Ezio.
pi_108345085
Wat is het verschil tussen Jong Oranje en het Beloften elftal van oranje?
* Verwijderd *
  Moderator vrijdag 24 februari 2012 @ 14:02:17 #42
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_108345140
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 14:01 schreef zoekeenleven het volgende:
Jong Oranje 2 ofzo? :? Vind het wel vaag dat de Vrij en Nelom daarbij zitten. Die horen toch ook gewoon in Jong Oranje.
pi_108345203
quote:
U17 en U21 toch?
Groetjes, Ezio.
pi_108345235

Heeft 'ie nou een poster van de Kuip in z'n huis hangen als je in die spiegel kijkt, of zie ik dat helemaal verkeerd?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108345248
quote:
Dit vond ik erover:
Het Nederlandse beloftenelftal bestaat uit spelers die vaak al wekelijks te zien zijn in de Eredivisie. Het Beloftenteam speelt alleen oefeninterlands. Het belangrijkste doel van dit team – een stap hoger dan Onder 19 – is om de spelers internationale ervaring te laten opdoen. Zo kunnen zij zich zo optimaal mogelijk ontwikkelen, onder andere met het oog op Jong Oranje.
pi_108345259
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 13:47 schreef Helpmefok het volgende:
HEt is dan jammer dat de sfeer door 2 mensen zo kenmerkend verpest wordt. Ja, daar heb ik net zo'n groot deel aan, maar nogmaals: ik vind het nergens voor nodig dat De_Kromme maar continue de noodzaak voelt om alles en iedereen hier op de meest ridicule manieren 'aan te pakken'. Je hebt 'discussiëren' en 'discussiëren', en bij hem slaat het té vaak om naar de verkeerde kant.
Zoveel woorden terwijl de oplossing zo simpel is: niet op ingaan en gewoon een tr maken.
quote:
Daarnaast houd ik er ook niet van als mensen gewoon weigeren hun ongelijk toe te geven, wees een man, geef toe dat je fout zit. Dat doet hij dus niet inzake deze tweestrijd
Meningen verschillen, deal with it.
quote:
De kans is groot dat ik binnenkort op Fok! niet meer terug te vinden ben (dit gezeik tussen mij en De_Kromme levert vanzelf 2 jaarbans op voor beide partijen)
Totaal verkeerde instelling. Hier zit niemand op de wachten.
pi_108345309
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 14:04 schreef Caland het volgende:

Heeft 'ie nou een poster van de Kuip in z'n huis hangen als je in die spiegel kijkt, of zie ik dat helemaal verkeerd?
Dat zie je goed ja, óf het is een gebouw tegenover de letters van het voorkant van het stadion en dat kan niet want daar staan geen gebouwen.

... Guidetti O+. Hij heeft dus écht een clubhart.
  Moderator vrijdag 24 februari 2012 @ 14:06:31 #48
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_108345313
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 14:04 schreef Roffamannetje het volgende:

[..]

Dit vond ik erover:
Het Nederlandse beloftenelftal bestaat uit spelers die vaak al wekelijks te zien zijn in de Eredivisie. Het Beloftenteam speelt alleen oefeninterlands. Het belangrijkste doel van dit team – een stap hoger dan Onder 19 – is om de spelers internationale ervaring te laten opdoen. Zo kunnen zij zich zo optimaal mogelijk ontwikkelen, onder andere met het oog op Jong Oranje.
Nelom is 21 :')
pi_108345351
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 14:06 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dat zie je goed ja, óf het is een gebouw tegenover de letters van het voorkant van het stadion en dat kan niet want daar staan geen gebouwen.

... Guidetti O+. Hij heeft dus écht een clubhart.
Hij woont sowieso in de new orleans.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 24 februari 2012 @ 14:07:53 #50
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_108345376
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 14:07 schreef Caland het volgende:

[..]

Klopt.
pi_108345401
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 14:07 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja dat weet ik wel maar het is niet 'gesteld' dat deze opmerking thuis gemaakt is denk ik zo, daarom overwoog ik nog een ander gebouw. Maar dat kan het dus ook niet zijn.
pi_108345428
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 14:04 schreef Caland het volgende:

:Y :D
Net Jamie Oliver man die gast vind je niet :')
Groetjes, Ezio.
pi_108345460
Ook nog van de oude Kuip volgens mij _O_

Baasje hoor, niet eens een actiefoto van zichzelf ofzo, wat ik eerder zou verwachten. _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108345476
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 14:06 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Nelom is 21 :')
Ja, dat snap ik ook niet helemaal
pi_108345546
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 14:09 schreef Caland het volgende:
Ook nog van de oude Kuip volgens mij _O_

Baasje hoor, niet eens een actiefoto van zichzelf ofzo, wat ik eerder zou verwachten. _O_
Bij de oude kuip stonden de letters er volgens mij nog niet.
pi_108345813
Kan iemand deze:

Zo maken dat hij gebruikt kan worden als UI op FOK!. :@
Had nog een weddenschap lopen met stevenneus26, die gaat mooi met een Clasie UI lopen nu :7
Groetjes, Ezio.
pi_108345822
Een week lang he, echt geen dag langer :')
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_108345852
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 14:19 schreef stevenmac26 het volgende:
Eigenlijk 2 weken want rente toch :@
Groetjes, Ezio.
pi_108345884
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 14:20 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ja oke 2 weken dan
Zat ff met prive dingen waardoor ik even niet online was
pi_108346000
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 14:20 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Alsje.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2012 14:25:25 ]
pi_108346017
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 14:25 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

[ link | afbeelding ]

Alsje.
_O_ Steven :*
Groetjes, Ezio.
pi_108346052
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 14:25 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

[ link | afbeelding ]

Alsje.
Hebben we er niet eentje waar ook het feijenoordlogo duidelijk opstaat?
pi_108346064
e upload van dit plaatje kon niet worden voltooid. De afmetingen zijn te groot.
Je plaatje is 64x64 pixels. De maximaal toegestane grootte is 60x60 pixels.
Ga terug, controleer de afmetingen en probeer het opnieuw.

Hij is te groot :')
pi_108346120
Godverdomme, ik dacht dat ze 64kwadraat waren. :'). ff kijken.
pi_108346143
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 14:11 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Bij de oude kuip stonden de letters er volgens mij nog niet.
Zeker wel. Weet alleen niet of dat vanaf het begin zo is geweest. Sowieso pas nadat ze over zijn gegaan op de internationaal beter klinkende 'y'
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108346188
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 14:26 schreef stevenmac26 het volgende:
e upload van dit plaatje kon niet worden voltooid. De afmetingen zijn te groot.
Je plaatje is 64x64 pixels. De maximaal toegestane grootte is 60x60 pixels.
Ga terug, controleer de afmetingen en probeer het opnieuw.

Hij is te groot :')
Doe deze dan maar:

Groetjes, Ezio.
pi_108346237
Hij komt al :(
pi_108346245
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 14:29 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Doe deze dan maar:

[ afbeelding ]
_O- _O-
pi_108346249
pi_108346258
Godverdomme :')
pi_108346270
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 14:31 schreef stevenmac26 het volgende:
staat je goed
pi_108346272

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2012 14:31:38 ]
pi_108346282
quote:
HAHAHAHAHAH
pi_108346327
quote:
_O_ held hoor
Groetjes, Ezio.
pi_108346375
ik heb zo'n hekel aan clasie he :')
pi_108346400
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 14:34 schreef stevenmac26 het volgende:
Serieus? Waarom dan? Geweldige voetballer toch? Zou júíst een echte Ajacied kunnen zijn. Niet op techniek, wel op inzicht. En daar houden ze nou juist zo van in Amsterdam toch?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2012 14:34:50 ]
pi_108346412
quote:
Donder op
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_108346415
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 14:34 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Serieus? Waarom dan? Geweldige voetballer toch? Zou júíst een echte Ajacied kunnen zijn. Niet op techniek, wel op inzicht. En daar houden ze nou juist zo van in Amsterdam toch?
+ op arrogantie.
★★★
pi_108346437
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 14:34 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Donder op
Gaat het muggenziften weer :Z
pi_108346439
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 14:34 schreef stevenmac26 het volgende:
Haarlemse boi man die Clasie. Een echte Noord Hollander :+
Groetjes, Ezio.
pi_108346471
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 14:35 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Gaat het muggenziften weer :Z
TR Gemacht, verder De_Krommekloon gewoon negeren ^O^.

quote:
7s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 14:35 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

+ op arrogantie.
Waarom vind je m arrogant dan? :?
pi_108346480
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 14:35 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Haarlemse boi man die Clasie. Een echte Noord Hollander :+
Ik weet het, maar ik vind het ook echt een typische kakkerlak
Hij had zo bij jullie bij de harde kern kunnen staan als ie geen prof voetballer was geweest :')

Maar ik ben ervandoor gasten, 2 dagen zonder slaap hakt er in :')
pi_108346495
Clasie zou ik graag nog een keer bij Den Haag zien. :Y

Hij speelt nu een tiental wedstrijden lekker, maar die jongen krijgt echt nog wel een dip. Hij zit momenteel imo aan zijn top. Desalniettemin is het een groot talent hoor, wellicht heb ik het bij het foute eind. Jullie beleven er iig veel geluk aan de afgelopen maanden. :Y

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 14:36 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Hij had zo bij jullie bij de harde kern kunnen staan als ie geen prof voetballer was geweest :')

Een sleutelpuntje speed does the trick he? Niet te vaak doen ouwe.
pi_108346543
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 14:36 schreef De_kromme het volgende:

Hij speelt nu een tiental wedstrijden lekker, maar die jongen krijgt echt nog wel een dip. Hij zit momenteel imo aan zijn top. Desalniettemin is het een groot talent hoor, wellicht heb ik het bij het foute eind. Jullie beleven er iig veel geluk aan de afgelopen maanden. :Y

[..]

Een sleutelpuntje speed does the trick he? Niet te vaak doen ouwe.
Ja maar ik ben niet van de speed maar meer van de sos
Maar dat heb ik de afgelopen tijd genoeg gehad en zodrekt verjaardag van mijn moeder dus maar niet doen :')
pi_108346556
quote:

[..]

In elk geval een man van je woord ^O^
BFF met GGMM
pi_108346594
quote:

[..]

Herkenbaar +1.
Janette vertonghen vind ik ook zo'n Amsterdamse bijgoochem, terwijl hij in België geboren is.

Rustig aan ouwe :W Geniet van je UI _O-
Groetjes, Ezio.
pi_108346600
quote:
Denk dat dat nog wel een aantal jaartjes zal duren :+
quote:

Dipjes mogen altijd hé, Wordt dit jaar 21 maar een Europese subtopper moet voor hem mogelijk zijn
pi_108346612
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 14:38 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Ja maar ik ben niet van de speed maar meer van de sos
Maar dat heb ik de afgelopen tijd genoeg gehad en zodrekt verjaardag van mijn moeder dus maar niet doen :')
Sos is teringzooi man. Ten eerste fucking duur en mensen gebruiken het alleen wanneer ze 'dronken' zijn. Beter afblijven van die shit. Niet dat speed goed voor je is hoor, dat is echt de -insert random ziekte- van de drugs.
pi_108346631
quote:

Denk niet dat Clasie ooit nog bij ADO zou gaan voetballen, maar dromen mag altijd. Denk alleen dat je verkeerd zit als je zegt dat Clasie aan zijn top zit: dit is IMHO juist het type speler dat - bij elke stap omhoog qua niveau - moeiteloos aansluit. Onder andere Gijp en Van Hanegem hadden tevens die mening.

Dip gaat inderdaad nog komen hoewel het verrassend genoeg bij Feijenoord-jongelingen dit seizoen héél erg uitgebleven is. Ja, het hele elftal is enorm ingekakt maar spelers die écht door het ijs zakken uit de jeugd hebben we vooralsnog niet gehad.

Groots compliment aan de jeugdopleiding dus. :). En aan Martin van Geel natuurlijk.

quote:
14s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 14:40 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Sos is teringzooi man. Ten eerste fucking duur en mensen gebruiken het alleen wanneer ze 'dronken' zijn. Beter afblijven van die shit. Niet dat speed goed voor je is hoor, dat is echt de -insert random ziekte- van de drugs.
Volgende keer als het over offtopic-geneuzel van mij gaat, houd je dit even in gedachten? ^O^ Dankjewel. No further comments needed.

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2012 14:41:40 ]
pi_108346644
Ik dus vanmorgen vol goede moed naar de training, was ik even vergeten dat het fucking Voorjaarsvakantie is. Dus er waren tientallen kutkinderen met hun kutouders. En al die kids wilden voor de training al een handtekening, maar de meeste spelers liepen gewoon door. Vervolgens staat die Indo-meneer uit vak X (als je hem ziet herken je hem wel) op de loopbrug richting het trainingsveld. Hij wilde op een Feyenoordshirt de handtekeningen van de spelers en hield op de loopbrug alles tegen om van iedereen een handtekening te krijgen. Het duurde echt 5 minuten voordat alle spelers die gast voorbij waren. Voor de rest wel een goede training.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_108346647
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 13:36 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

[/JohanDerksenModus]

Het kan me ook geen reet schelen man. Was maar een grapje. :D
pi_108346656
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 14:39 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Herkenbaar +1.
Janette vertonghen vind ik ook zo'n Amsterdamse bijgoochem, terwijl hij in België geboren is.

Rustig aan ouwe :W Geniet van je UI _O-
Als je in het principe van: ben voor de club waar je het dichts bij woont gaat denken. Zouden er hele andere clubs uit komen bij anderen. _O-. Ik zou voor ADO Den Haag moeten zijn als die regel in zou gaan. :D
pi_108346692
En ik ga nooit meer tijdens vakanties naar de training.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_108346701
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 14:41 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Als je in het principe van: ben voor de club waar je het dichts bij woont gaat denken. Zouden er hele andere clubs uit komen bij anderen. _O-. Ik zou voor ADO Den Haag moeten zijn als die regel in zou gaan. :D
Ik voor Feijenoord ^O^ op basis van mijn geboorte en Sparta gezien waar ik nu woon.
pi_108346735
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 14:42 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik voor Feijenoord ^O^ op basis van mijn geboorte en Sparta gezien waar ik nu woon.
Ach, Tim de Cler, Is ook in Leiden geboren. Zegt genoeg :')
pi_108346771
quote:

[..]

Ik ben geboren op de Dorpsweg, Rotterdam Zuid. Dus voor mij was er maar 1 keuze, Feyenoord O+
Mijn opa was trouwens nog suppoost toen ze aan De Kromme Zandweg speelden. Wel eens foto's gezien, echt een kleine klote tribune hadden we toen . :') _O-
Groetjes, Ezio.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 14:44:03 #97
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_108346772
Ik voor Excelsior, gezien woonplaats en geboorteplaats ;(.
pi_108346800
quote:

[..]

Ik Feyenoord of Utrecht, maar ging toen ik klein was al regelmatig met mijn vader naar de Kuip.
* Verwijderd *
pi_108346811
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 14:19 schreef stevenmac26 het volgende:
Je UI!
_O- _O- _O-
pi_108346822
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 14:44 schreef Merkie het volgende:
Ik voor Excelsior, gezien woonplaats en geboorteplaats ;(.
Kralingen :D edit: of Croosie :P
Groetjes, Ezio.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')