SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zijn 4 kaartjes he.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:08 schreef Rekkie het volgende:
Waarom moet ik er ineens meer voor betalen dan dat ze zijn... dat mag volgens mij niet eens volgens de FOK policy.
Ik wil ze van je overnemen voor 70, niet meer
70 euro staat genoteerd maar ik wil nog wel even kijken of ik er meer voor kan krijgen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:08 schreef Rekkie het volgende:
Waarom moet ik er ineens meer voor betalen dan dat ze zijn... dat mag volgens mij niet eens volgens de FOK policy.
Ik wil ze van je overnemen voor 70, niet meer
Geen clubkaart nodig neem ik aan. Anders zouden ze die kaartjes niet als prijs weg geven.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:22 schreef mar1m het volgende:
50 euro geboden voor 2 ,mits je er geen clubkaart voor nodig hebt, want die heb ik nog niet.
Potverdorie, ik moet beter lezen. Excusesquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:13 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Inderdaad ¤80 voor de 4 kaartjes samen. Dus dan zijn ze ¤20,- per stuk.
Ik heb ze gewonnen toen ik op een tijdelijk project zat en dat is nu afgelopen, mijn collega's van toen zie ik dus niet meer. Ik wilde in de eerste instantie ook zelf gaan. Ik zou een vip arrangement hebben gewonnen maar toen ik de kaartjes binnen kreeg bleken het toch gewone kaartjes te zijn en dat vind ik eigenlijk niet helemaal de moeite waard om daar helemaal voor naar Rotterdam te reizen. Nu wil ik van het geld wat ik er voor kan krijgen mijn verjaardag wat uitgebreider vieren dan normaal. Ik word binnenkort 30 dus dat is wel een leuk feestje waard.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:12 schreef pleeborstel het volgende:
Als ik zoiets zou winnen op mijn werk zou ik ze aan een collega geven die niet gewonnen heeft, maar wel graag wil
Dit zie ik op het moment als het hoogste bod. Zodra iemand meer bied voor 4 of als er naast mar1m nog iemand minimaal ¤50, - voor 2 kaartjes bied (of 2 losse personen ¤25,- voor 1) dan wordt dit bod overboden.quote:
Daar ga ik even over bellen. Zou namelijk wel raar zijn want dan zou ik er zelf ook niet in komen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:11 schreef mar1m het volgende:
Ik trek mijn bod in want ik zie op de ticketshop van feyenoord dat je toch echt een clubcard nodig hebt.
je hebt een clubcard nodig om kaartjes te kopen ja, die heeft zij toch alquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:11 schreef mar1m het volgende:
Ik trek mijn bod in want ik zie op de ticketshop van feyenoord dat je toch echt een clubcard nodig hebt.
Dat klinkt wel logisch inderdaad. Ik heb dan ook kaartjes gekregen die door iemand anders zijn besteld.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
je hebt een clubcard nodig om kaartjes te kopen ja, die heeft zij toch al
Nee je hebt alleen de kaart nodig om kaartjes te kopen, meer nietquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:46 schreef mar1m het volgende:
Oh, ik dacht dat je bij het binnentreden van het stadion een clubkaart moet laten zien?
Misschien een blonde veronderstelling, maar je zou er maar staan met je tickets.
Als ik een bevestiging krijg dat ik naar binnen kan dan blijft mijn bod van 50 euro natuurlijk staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |