De straf moet geëxecuteerd wordenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:01 schreef Paul het volgende:
[..]
Doet me denken aan Joran vd Sloot rechtzaak
het lijkt verdomme idols wel. krijgen zo nog reclame ook zeker.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:04 schreef Co_OL het volgende:
Jezus zeg gewoon hoe het er nu voor staat!
Kzie geen livestream, enkel een bericht.quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
het lijkt verdomme idols wel. krijgen zo nog reclame ook zeker.
Dat.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:05 schreef Arcee het volgende:
De vraag of hij ooit wakker wordt...
Heftig, onverwacht ook wel.
Ze gaan naar een revalidatiecentrum zoeken, dus hersendood lijkt me dan niet?quote:
Het blijft de prins...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:06 schreef StephanL het volgende:
Jesus een hartstilstand van 50 minuten. Raar dat ze niet eerder zijn gestopt met reanimeren.
Inderdaad Ccquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:06 schreef Copycat het volgende:
Pfff. Massieve schade. Onzeker of hij ooit weer uit coma komt.
Kasplantje.
ik ook las gisteren al ergens hier dat ie drie kwartier was gereanimeerd...quote:
Hoop mag je altijd houden, toch?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:07 schreef vosss het volgende:
Hoeveel mensen hier dachten nog goed nieuws te krijgen aan de hand van die foto's?
Welke foto's?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:07 schreef vosss het volgende:
Hoeveel mensen hier dachten nog goed nieuws te krijgen aan de hand van die foto's?
Of een jaren lange...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:08 schreef themole het volgende:
Dit is een aflopende zaak vrees ik.....
Ik vraag me af wat het nut is... misschien kunnen ze van een kasplantje een zwaar geestelijk gehandicapt persoon makenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:07 schreef poemojn het volgende:
Wat erg..
En nu zoeken ze een geschikt revalidatiecentrum dus? Zou dat hier in NL ook zo gaan?
nog net genoeg hersenactiviteit om niet hersendood verklaard te worden.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze gaan naar een revalidatiecentrum zoeken, dus hersendood lijkt me dan niet?
Ik dacht dat hij dood wasquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:08 schreef knep het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ariel_Sharon
Mwah, het is wel het maximum.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:08 schreef marcodej het volgende:
Waarom zo lang doorgaan met reanimeren... Toch niet omdat het een prins is?
Die heeft z'n les ook wel geleerd nu denk ik...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
Die zogenaamde dokter Tulleken had toch zo'n mooi nieuws met zijn sprookjes? Mag die nu officieel gekielhaald worden en gevierendeeld op het dorpsplein?
Nee ik neem aan dat ze voor ieder ander net zo hun best doen hoor.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:08 schreef marcodej het volgende:
denk het eigenlijk wel. Maar ik geloof niet dat de koninklijke familie hem a la Sharon gaat laten 'leven' als er geen vooruitzichten meer zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:08 schreef marcodej het volgende:
Die kerel inderdaad uit laten schrijven als arts.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
Die zogenaamde dokter Tulleken had toch zo'n mooi nieuws met zijn sprookjes? Mag die nu officieel gekielhaald worden en gevierendeeld op het dorpsplein?
Omdat het de prins is nu?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:08 schreef zapato61 het volgende:
wat erg zeg. pfff heb de tranen in mijn ogen staan
Niet wakker toch?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:07 schreef Swiffer het volgende:
Vind het ook heel erg.. Maar of ie nu wakker is oid is dus onbekend..
50 minuten is ook té lang..
Geloof mij maar, dat doen ze. Vriendlief was allang dood toen ze maar doorgingen..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:09 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Nee ik neem aan dat ze voor ieder ander net zo hun best doen hoor.
Toevallig liet ik een poosje terug aan Greys zien dat die man al zo lang in coma ligt want ik dacht ook dat hij al was overleden en had het opgezocht.quote:
Jaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:06 schreef Marie30 het volgende:
Arme Mabel en Bea, ik hoopte nog op goed nieuws
Daarom zijn er mensen met een "niet reanimeren" verklaring.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:09 schreef Coelho het volgende:
Vanwege dit soort 'gevallen' zou reanimatie langer dan 10 minuten gewoon verboden moeten worden.
Lang, aangezien de familie dat moet besluiten en ik zie ze geen toestemming geven het leven te beëindigen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:08 schreef BobW het volgende:
Ben benieuwd hoe lang ze hem in leven houden
Er zijn soms gevallen waar men echt een miraculeus herstel maakt, zelfs als men door de doctoren al zo goed als afgeschreven is, maar dit klinkt toch wel heel erg.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:08 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat het nut is... misschien kunnen ze van een kasplantje een zwaar geestelijk gehandicapt persoon maken
Wat denk je nou zelf? Bij jou en mij waren ze allang gestopt. Dus ja, toch omdat het een prins isquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:08 schreef marcodej het volgende:
Precies, dan was die nu gewoon dood en was het voor iedereen duidelijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:09 schreef Coelho het volgende:
Vanwege dit soort 'gevallen' zou reanimatie langer dan 10 minuten gewoon verboden moeten worden.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf? Bij jou en mij waren ze allang gestopt. Dus ja, toch omdat het een prins is
Ze hebben mijn buurman ook iets van 20 minuten moeten reanimeren, die laat as we speak zijn hondje weer uit. Niets mee aan de hand meerquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:09 schreef Coelho het volgende:
Ik bedoel gewoon, er zitten zoveel andere mensen in dezelfde situatie...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:10 schreef Document1 het volgende:
[..]
Jongen, dit is niet de tijd om te trollen, natuurlijk zijn er mensen die meeleven.
Ik denk dat daar die opmerking over ging over het zoeken naar een revalidatiecentrum.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:09 schreef zapato61 het volgende:
nee omdat het een vader, echtgenoot, zoon, broer enz enz is
Natuurlijke dood of stekker eruit ?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:09 schreef flugeltje het volgende:
Mijn moeder had op haar afdeling een jongen die op z'n 17e een brommerongeval kreeg en in coma lag, heeft uiteindelijk iets van 10 jaar in coma gelegen voor hij alsnog stierf....
bij niet prinsen stoppen ze daar stuk eerder mee...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:08 schreef Arcee het volgende:
50 minuten hartstilstand klinkt ook wel hopeloos eigenlijk...
Reanimeren ze niet altijd minstens een uur?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf? Bij jou en mij waren ze allang gestopt. Dus ja, toch omdat het een prins is
I know, en terecht. Het gebeurt echt maar zelden dat iemand zonder blijvende schade uit een reanimatie komt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:09 schreef lezzer het volgende:
[..]
Daarom zijn er mensen met een "niet reanimeren" verklaring.
Daar loop je als jonge vent niet mee rond, lijkt me.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:09 schreef lezzer het volgende:
[..]
Daarom zijn er mensen met een "niet reanimeren" verklaring.
Mwa, ik heb het idee dat ze ook wel redelijk realistisch zijn en Friso niet een leven lang als kasplantje willen houden. Zeer, zeer triest, dit had ik nou ook weer niet verwachtquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:09 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Lang, aangezien de familie dat moet besluiten en ik zie ze geen toestemming geven het leven te beëindigen.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:08 schreef zapato61 het volgende:
wat erg zeg. pfff heb de tranen in mijn ogen staan
Klopt, ik heb niks emt het Koningshuis toch leef ik op dit moment ook mee..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:10 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon, er zitten zoveel andere mensen in dezelfde situatie...
Hoeft niet hoor, dat verschilt per situatie. In dit geval was er de onderkoeling, die gek genoeg wat meer tijd voor reanimatie geeft voordat er permanente schade is.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:10 schreef Tiemie het volgende:
[..]
bij niet prinsen stoppen ze daar stuk eerder mee...
Lijkt me ook. Daarnaast zit er een verschil tussen helemaal niet reanimeren (waarom zou je dat als jonge, gezonde, midden in het leven staande persoon willen?) en 50 minuten reanimeren. Ik wil ten alle tijde gereanimeerd worden, maar als het echt te lang duurt mogen ze wel stoppen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar loop je als jonge vent niet mee rond, lijkt me.
Dat zullen ze nooit bekendmaken, dan is ie gewoon aan complicaties overleden...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:11 schreef CherryLips het volgende:
Gaat dan niet heel christelijk Nederland uit z'n plaats als ze beslissen er een eind aan te maken?
heb ik ook, normaal heb ik niks met die poppenkastquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:11 schreef Document1 het volgende:
[..]
Klopt, ik heb niks emt het Koningshuis toch leef ik op dit moment ook mee..
Nooit gedacht, toch gebeurd.
Inderdaad, die verklaring is er vooral voor opgegeven mensen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heel christelijk Nederland kan de boom in.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:11 schreef CherryLips het volgende:
Gaat dan niet heel christelijk Nederland uit z'n plaats als ze beslissen er een eind aan te maken?
Ik hoop het. Komt het misschien een keer dichtbij genoeg voor hun doen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:11 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dat ligt er maar net aan, of je daar over nagedacht hebt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zijn van die dingen die men vaak liever niet regelt op die leeftijd.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook voor die man die in coma ligt met een zware scheldelbasisfractuur na een schaatsongeval, waar mijn collega's van het Rode Kruis bij waren?quote:
Ja, je mag bij best reanimeren als ik morgen uitglij onder de douche hoor.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:12 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Inderdaad, die verklaring is er vooral voor opgegeven mensen.
Euthanasie is wat anders dan er simpelweg de stekker uit de machine halen die hem kunstmatig in leven houdt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:11 schreef CherryLips het volgende:
Gaat dan niet heel christelijk Nederland uit z'n plaat als ze beslissen er een eind aan te maken?
Ik bedoel, zou dat kunnen, politiek-gesproken?
Ben ik ook benieuwd naar.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:11 schreef CherryLips het volgende:
Gaat dan niet heel christelijk Nederland uit z'n plaat als ze beslissen er een eind aan te maken?
Ik bedoel, zou dat kunnen, politiek-gesproken?
Neequote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:11 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Reanimeren ze niet altijd minstens een uur?
Maar waarom is er dan sprake van een revalidatiecentrum?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:12 schreef TheVulture het volgende:
Ik vermoed dat de familie de stekker eruit laat trekken... het feit dat Bea, Mabel en beide broers nu onderweg zijn wijst ook wel in die richting
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:12 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat zullen ze nooit bekendmaken, dan is ie gewoon aan complicaties overleden...
Ik sta morgen in jouw badkamer, just in case.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, je mag bij best reanimeren als ik morgen uitglij onder de douche hoor.
Dat is de Oostenrijkse cultuur, niet de onze.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:13 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Maar waarom is er dan sprake van een revalidatiecentrum?
+1quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik stem voor het kielhalen van Hansie Tulleken
Ik vraag me af wat er te reanimeren valt eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik denk dat daar die opmerking over ging over het zoeken naar een revalidatiecentrum.
Familie beslist in de komende dagen.
Dit dus. Walgelijke klootzakquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik stem voor het kielhalen van Hansie Tulleken
Van mij zou dan de stekker er uit mogen, wie weet lig je nog jaren in kasplant mode.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:13 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Maar waarom is er dan sprake van een revalidatiecentrum?
Hoezoquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:14 schreef Marie30 het volgende:
Tulleken en Koelewijn mogen zich nu dood schamen om het met Jan Mulder zijn woorden te zeggen.
Het komt op hetzelfde neer.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:13 schreef marcodej het volgende:
[..]
Euthanasie is wat anders dan er simpelweg de stekker uit de machine halen die hem kunstmatig in leven houdt.
Zal het (gespeculeerde) aftreden van Beatrix nog wel doorgaan straks? Of blijft ze nog een aantal jaar aan de macht?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:07 schreef controlaltdelete het volgende:
Zal de Koninginnedag dan wel doorgaan straks?
Hij zei dat de prins geen schedelbasisfractuur had. Ik weet niet of je daar iets over kunt zeggen of dat nu wel of niet zo is.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
Volgens mij heeft ze een traantje gelatenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:14 schreef Gisteren. het volgende:
Beetje offtopic, maar wat heeft die NOS nieuwlezeres een mooi koppie
Verder slecht nieuws voor de familie inderdaad.
En dat kan zo duren tot hij bejaard isquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik begrijp dus dat ie stabiel is, maar niet buiten levensgevaar.
Dat zeker...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:14 schreef Keshet het volgende:
Arme vrouw, arme kindjes, arme moeder, arme broers en de rest van de familie en vrienden.
Dan zouden ze niet zeggen dat ze naar een revalidatiecentrum gaan zoeken, lijkt me.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:12 schreef TheVulture het volgende:
Ik vermoed dat de familie de stekker eruit laat trekken... het feit dat Bea, Mabel en beide broers nu onderweg zijn wijst ook wel in die richting
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:15 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dan zouden ze niet zeggen dat ze naar een revalidatiecentrum gaan zoeken, lijkt me.
Met hun goede nieuws voor de natie. Welk goede nieuws?quote:
Wel in deze setting. Ik had eerder verwacht dat de RVD met slecht nieuws zou komen en het ziekenhuis met neutraal of goed nieuws.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:15 schreef marcb1974 het volgende:
Niet onverwacht meer dit nieuws na zo'n tijd toch? :$
Hij heeft valse hoop gegeven.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:16 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Wat heeft het NRC nou fout gedaan sinds het naar buiten brengen dat er geen schedelbasisfractuur is dat iedereen nu los gaat?
Schijnbaar daar niet, volgens die arts.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:16 schreef yvonne het volgende:
In nederland zou men de behandeling staken zei de arts net. Ik weet niet wat het protocol is in Oostenrijk?
Nou, het was al vanaf het begin al duidelijk dat zijn situatie weinig hoopgevend was. Dan moet zo'n man ook geen 'positief' nieuws naar buiten brengen. Dat stond op dat moment al haaks op de kennis die men toen had. Ik vermoed dat het wel een staartje gaat krijgen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:14 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hij zei dat de prins geen schedelbasisfractuur had. Ik weet niet of je daar iets over kunt zeggen of dat nu wel of niet zo is.
Lijkt me ook, maar ik zou zoiets denk ik niet willen in mijn geval met zo'n vooruitzichtquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:15 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dan zouden ze niet zeggen dat ze naar een revalidatiecentrum gaan zoeken, lijkt me.
Ze hebben valse hoop gegeven.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:16 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Wat heeft het NRC nou fout gedaan sinds het naar buiten brengen dat er geen schedelbasisfractuur is dat iedereen nu los gaat?
quote:Als de patiënt meer dan één maand vegetatief is, spreekt men van persisterende vegetatieve status (Engels: persistent vegetative status, PVS). Dit houdt in dat de kansen op herstel statistisch gezien zeer klein zijn (1 jaar na hersenletsel voor trauma en 3 maand na hartstilstand of zuurstoftekort). Persisterende vegetatieve toestand komt voor in ongeveer 10 tot 14% van patiënten in een posttraumatisch coma en in 12% van patiënten in een langdurig niet-traumatisch coma.[4] Sommige comapatiënten gaan echter evolueren naar een "locked-in" syndroom. Hier herstelt zich het bewustzijn volledig maar blijft de patiënt bijna compleet verlamd.
Gaan ze hem niet overbrengen dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:16 schreef yvonne het volgende:
In nederland zou men de behandeling staken zei de arts net. Ik weet niet wat het protocol is in Oostenrijk?
In Nederland zouden ze de behandeling van prins Friso ook niet staken me dunkt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:16 schreef yvonne het volgende:
Graagquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wanneer dan?quote:
miss ivm wetgeving daar? Revalidatiecentrum in Nederland zoeken en daar alsnog de stekker eruit?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:15 schreef Arcee het volgende:
[..]
Vind ik ook best egoïstisch van hem ook nog eens voor zijn vrouw en kinderen. Hij denkt natuurlijk dat ie onoverwinnelijk is dus dan maar overmoedig buiten de piste gaan skieen zonder airbag. Ik had het treuriger gevonden als ie iets als een vliegtuigongeluk had gekregen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat er te reanimeren valt eigenlijk.
Verschrikkelijk zeg, ga je skien, wordt het je dood.
In Nederland stoppen ze wel na ongeveer 30 minuten.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:16 schreef yvonne het volgende:
Ik ook, ik had of a) wat beter nieuws verwacht of b) een update wat ze hadden gedaan tot nu toe maar dat er verder nog geen uiteindelijke diagnose is. Ik schrok wel behoorlijk moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:16 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wel in deze setting. Ik had eerder verwacht dat de RVD met slecht nieuws zou komen en het ziekenhuis met neutraal of goed nieuws.
Dan wordt het een Sharonnetjequote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:15 schreef Arcee het volgende:
[..]
ja dus? ga je nu minder ervan slapen ofzo ?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Tulleken is een lul, Tulleken is een lul,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |