Dat zullen ze nooit bekendmaken, dan is ie gewoon aan complicaties overleden...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:11 schreef CherryLips het volgende:
Gaat dan niet heel christelijk Nederland uit z'n plaats als ze beslissen er een eind aan te maken?
heb ik ook, normaal heb ik niks met die poppenkastquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:11 schreef Document1 het volgende:
[..]
Klopt, ik heb niks emt het Koningshuis toch leef ik op dit moment ook mee..
Nooit gedacht, toch gebeurd.
Inderdaad, die verklaring is er vooral voor opgegeven mensen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar loop je als jonge vent niet mee rond, lijkt me.
Heel christelijk Nederland kan de boom in.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:11 schreef CherryLips het volgende:
Gaat dan niet heel christelijk Nederland uit z'n plaats als ze beslissen er een eind aan te maken?
Ik hoop het. Komt het misschien een keer dichtbij genoeg voor hun doen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:11 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
Die zogenaamde dokter Tulleken had toch zo'n mooi nieuws met zijn sprookjes? Mag die nu officieel gekielhaald worden en gevierendeeld op het dorpsplein?
Dat ligt er maar net aan, of je daar over nagedacht hebt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zijn van die dingen die men vaak liever niet regelt op die leeftijd.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook voor die man die in coma ligt met een zware scheldelbasisfractuur na een schaatsongeval, waar mijn collega's van het Rode Kruis bij waren?quote:
Ja, je mag bij best reanimeren als ik morgen uitglij onder de douche hoor.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:12 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Inderdaad, die verklaring is er vooral voor opgegeven mensen.
Euthanasie is wat anders dan er simpelweg de stekker uit de machine halen die hem kunstmatig in leven houdt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:11 schreef CherryLips het volgende:
Gaat dan niet heel christelijk Nederland uit z'n plaat als ze beslissen er een eind aan te maken?
Ik bedoel, zou dat kunnen, politiek-gesproken?
Ben ik ook benieuwd naar.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:11 schreef CherryLips het volgende:
Gaat dan niet heel christelijk Nederland uit z'n plaat als ze beslissen er een eind aan te maken?
Ik bedoel, zou dat kunnen, politiek-gesproken?
Neequote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:11 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Reanimeren ze niet altijd minstens een uur?
Maar waarom is er dan sprake van een revalidatiecentrum?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:12 schreef TheVulture het volgende:
Ik vermoed dat de familie de stekker eruit laat trekken... het feit dat Bea, Mabel en beide broers nu onderweg zijn wijst ook wel in die richting
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:12 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat zullen ze nooit bekendmaken, dan is ie gewoon aan complicaties overleden...
Ik sta morgen in jouw badkamer, just in case.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, je mag bij best reanimeren als ik morgen uitglij onder de douche hoor.
Dat is de Oostenrijkse cultuur, niet de onze.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:13 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Maar waarom is er dan sprake van een revalidatiecentrum?
+1quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik stem voor het kielhalen van Hansie Tulleken
Ik vraag me af wat er te reanimeren valt eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik denk dat daar die opmerking over ging over het zoeken naar een revalidatiecentrum.
Familie beslist in de komende dagen.
Dit dus. Walgelijke klootzakquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik stem voor het kielhalen van Hansie Tulleken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |