ik ook las gisteren al ergens hier dat ie drie kwartier was gereanimeerd...quote:
Hoop mag je altijd houden, toch?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:07 schreef vosss het volgende:
Hoeveel mensen hier dachten nog goed nieuws te krijgen aan de hand van die foto's?
Welke foto's?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:07 schreef vosss het volgende:
Hoeveel mensen hier dachten nog goed nieuws te krijgen aan de hand van die foto's?
Of een jaren lange...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:08 schreef themole het volgende:
Dit is een aflopende zaak vrees ik.....
Ik vraag me af wat het nut is... misschien kunnen ze van een kasplantje een zwaar geestelijk gehandicapt persoon makenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:07 schreef poemojn het volgende:
Wat erg..
En nu zoeken ze een geschikt revalidatiecentrum dus? Zou dat hier in NL ook zo gaan?
nog net genoeg hersenactiviteit om niet hersendood verklaard te worden.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze gaan naar een revalidatiecentrum zoeken, dus hersendood lijkt me dan niet?
Ik dacht dat hij dood wasquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:08 schreef knep het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ariel_Sharon
Mwah, het is wel het maximum.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:08 schreef marcodej het volgende:
Waarom zo lang doorgaan met reanimeren... Toch niet omdat het een prins is?
Die heeft z'n les ook wel geleerd nu denk ik...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
Die zogenaamde dokter Tulleken had toch zo'n mooi nieuws met zijn sprookjes? Mag die nu officieel gekielhaald worden en gevierendeeld op het dorpsplein?
Nee ik neem aan dat ze voor ieder ander net zo hun best doen hoor.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:08 schreef marcodej het volgende:
denk het eigenlijk wel. Maar ik geloof niet dat de koninklijke familie hem a la Sharon gaat laten 'leven' als er geen vooruitzichten meer zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:08 schreef marcodej het volgende:
Die kerel inderdaad uit laten schrijven als arts.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
Die zogenaamde dokter Tulleken had toch zo'n mooi nieuws met zijn sprookjes? Mag die nu officieel gekielhaald worden en gevierendeeld op het dorpsplein?
Omdat het de prins is nu?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:08 schreef zapato61 het volgende:
wat erg zeg. pfff heb de tranen in mijn ogen staan
Niet wakker toch?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:07 schreef Swiffer het volgende:
Vind het ook heel erg.. Maar of ie nu wakker is oid is dus onbekend..
50 minuten is ook té lang..
Geloof mij maar, dat doen ze. Vriendlief was allang dood toen ze maar doorgingen..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:09 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Nee ik neem aan dat ze voor ieder ander net zo hun best doen hoor.
Toevallig liet ik een poosje terug aan Greys zien dat die man al zo lang in coma ligt want ik dacht ook dat hij al was overleden en had het opgezocht.quote:
Jaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:06 schreef Marie30 het volgende:
Arme Mabel en Bea, ik hoopte nog op goed nieuws
Daarom zijn er mensen met een "niet reanimeren" verklaring.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:09 schreef Coelho het volgende:
Vanwege dit soort 'gevallen' zou reanimatie langer dan 10 minuten gewoon verboden moeten worden.
Lang, aangezien de familie dat moet besluiten en ik zie ze geen toestemming geven het leven te beëindigen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:08 schreef BobW het volgende:
Ben benieuwd hoe lang ze hem in leven houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |