Ned 1quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:10 schreef Quarant het volgende:
Ja, dat zei de Nos zojuist in het nieuws. Die zenden het live uit trouwens, op Ned1 of Ned2
Huh? Volgens mij had hij wel een abs.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:11 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nee had ie niet. Die had gewoon ongelooflijk veel mazzel.
Dat is waar, ben rond 12:30 uur weer terug dus dat zal minimaal 1,5 topic zijnquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb je straks wel 1½ topic om terug te lezen
Ja hij was aan de telefoon bij koffietijd..en zei dat iderdaad zo..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:01 schreef Greys het volgende:
Mark vd Linden op tv 'wil ook niet speculeren maar meende toch hoop te hebben gezien in de gezichten gisteren'.
Als die grote brand in Rotterdam maar niet (letterlijk) roet in het eten gooitquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Nouja, nog drie kwartier, dan weten we meer.
brand?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:18 schreef MaLo het volgende:
[..]
Als die grote brand in Rotterdam maar niet (letterlijk) roet in het eten gooit. Dat ze daarover gaan uitzenden.
Ik zit in het hoge noorden, ik ga er niet vanuit dat ik roet in mijn eten krijg door een brand in Rotterdamquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:18 schreef MaLo het volgende:
[..]
Als die grote brand in Rotterdam maar niet (letterlijk) roet in het eten gooit. Dat ze daarover gaan uitzenden.
Grote brand in Rotterdam Delfshavenquote:
Tnxquote:
O ja, dat had ik gelezen. Kut als je er woont, maar verderquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:21 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Grote brand in Rotterdam Delfshaven
http://www.nu.nl/binnenla(...)rdam-delfshaven.html
Schijnbaar, ik zie alleen een beetje rook
Ik moest lachenquote:
Dat is Jeroen Snel, presentator van Blauw Bloedquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:36 schreef Greys het volgende:
Is dat een van de artsen, of gewoon een technicus, met die duim omhoog?
Jeroen Snel,presentator van Blauw bloed van de EOquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:36 schreef Greys het volgende:
Is dat een van de artsen, of gewoon een technicus, met die duim omhoog?
Oh ja jezus, ik herkende hem zo snel nietquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:37 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dat is Jeroen Snel, presentator van Blauw Bloed
Diezelfde kantine waar trutje Koelewijn en haar man de dokter overhoord hebben?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:40 schreef gebrokenglas het volgende:
Allemaal in een klein kamertje geperst. Kon het niet gewoon even in een hoek van de bedrijfskantine?
6% kans op reanimatie na 8 minuten... Als Friso d'r 20 minuten onder heeft gelegen moet-ie heel veel geluk hebben om daar weer uit te komen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:43 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
http://www.metro.co.uk/ne(...)d-alive-in-avalanche
Je weet maar nooit.
Dat is toch liefquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:45 schreef breaky het volgende:
ik heb Oostenrijkers in mijn hotel....eerste wat ze vroegen hoe het met Friso ging na inchecken!
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:44 schreef MaLo het volgende:
Ik denk dat het een afleidingsmanoeuvre is! Alle journalisten verzamelen zich daar en dan wordt Friso om 12 uur weggesmokkeld.
in het tweede geval zou WA nooit maandag naar die herdenking gaanquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:31 schreef Travel. het volgende:
Of :''We kunnen het nog niet zeggen''
Of :''Afgelopen nacht omstreeks 2:25 is ie overleden''
Zoiets.
Die hopen op een gratis overnachting. Opportunisten.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:45 schreef breaky het volgende:
ik heb Oostenrijkers in mijn hotel....eerste wat ze vroegen hoe het met Friso ging na inchecken!
Denk dat de koningin er ook wel op staat om er alles aan te doen...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:45 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
6% kans op reanimatie na 8 minuten... Als Friso d'r 20 minuten onder heeft gelegen moet-ie heel veel geluk hebben om daar weer uit te komen.
Er zijn bepaalde zaken waar ook een koningin geen invloed op heeft.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:47 schreef Quarant het volgende:
Denk dat de koningin er ook wel op staat om er alles aan te doen...
Echt niet?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:47 schreef Copycat het volgende:
Mijn gut feeling is trouwens niet echt positief. Ik lees dan ook geen opluchting op de gezichten van de familie.
Nee.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:48 schreef Greys het volgende:
Echt niet?Ook niet bij die laatste paar foto's van Mabel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |