Weer 'stabiel maar niet buiten levensgevaar'? Ik denk dat ze nu toch echt wat meer info moeten gaan brengen, mensen willen weten hoe het echt zit.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:11 schreef lezzer het volgende:
Ik hoop van harte dat ze zeggen dat hij al twee dagen wakker is
Maar, ik verwacht eerder niksig nieuws.
Denk jij dat als Friso als een tomaat verder moet leven dat niet naar buiten komt?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:06 schreef MinderMutsig het volgende:
Zo'n persco kan eigenlijk alleen maar niksig nieuws of goed nieuws zijn toch? Ze zullen die artsen niet laten vertellen dat het een kasplantje is of dat hij dood is. Dat eerste komt niet naar buiten en dat tweede meldt de RVD als dat zo is.
jepquote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:18 schreef Specularium het volgende:
Is Rutte eigenlijk nog op vakantie gegaan?
is kunstmatig in leven houden en sowieso reanimeren niet juist tegen de wil van god?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:52 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
Denk je dat ze de mensen gaan vertellen als ze die keuze hebben?
Als de stekker eruit moet, zullen ze eerder zeggen dat ie aan complicaties is overleden, anders krijgen ze de hele bible-belt over zich heen.
Ben ik het wel mee eens (als atheïst). Als er dan iets is dat op voor 'God' spelen lijkt, dan is het wel een persoon die eigenlijk dood is in leven houden.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:21 schreef hugsy33 het volgende:
[..]
is kunstmatig in leven houden en sowieso reanimeren niet juist tegen de wil van god?
Als je de stekker eruit trek bepaald god of hij blijft leven of sterft?
Of denk ik nu verkeerd, heb helemaal niks met god of de bijbel maar dacht dat dit juist der opvatting was?
Jep, en ik verwacht gewoon niksig nieuws, zoals altijd door dokters van de royals (en op zich is dat prima, maar dan is het hele circus van een persco eigenlijk best zonde). Zeg dan gewoon eerlijk: 'wij weten meer en we delen het met u zodra wij er klaar voor zijn'.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:06 schreef MinderMutsig het volgende:
Zo'n persco kan eigenlijk alleen maar niksig nieuws of goed nieuws zijn toch? Ze zullen die artsen niet laten vertellen dat het een kasplantje is of dat hij dood is. Dat eerste komt niet naar buiten en dat tweede meldt de RVD als dat zo is.
Zodat we niet massaal in opstand komen!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:26 schreef Cactus1 het volgende:
Waarschijnlijk weet de familie al lang meer en wordt dit een zoethoudertje voor het volk.
Ik zal de topics printen en opsturen als bedankje, adres staat in deel 16 ofzo.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:26 schreef Cactus1 het volgende:
Waarschijnlijk weet de familie al lang meer en wordt dit een zoethoudertje voor het volk.
Dat denk ik dus ookquote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:31 schreef senesta het volgende:
Ik verwacht eigenlijk gewoon wat beter nieuws. Ik vind de gezichten van de bezoekers eergisteren en gisteren al ietsje opgeluchter dus ik hoop gewoon dat hij steeds meer ontwaakt en dat ze dat ook zullen vertellen.
Zie het al voor mequote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zodat we niet massaal in opstand komen!
Dan zit je heel strikt in de leer bij de jehova's.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:21 schreef hugsy33 het volgende:
is kunstmatig in leven houden en sowieso reanimeren niet juist tegen de wil van god?
Als je de stekker eruit trek bepaald god of hij blijft leven of sterft?
Of denk ik nu verkeerd, heb helemaal niks met god of de bijbel maar dacht dat dit juist der opvatting was?
Tsja, maarja, wat kan hij doen op zich? 't was toch sowieso wachten op nieuw nieuws.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:18 schreef Specularium het volgende:
Is Rutte eigenlijk nog op vakantie gegaan?
Ik verwacht iets als "dit hebben we de afgelopen week gedaan... klets klets klets blabla en nu is hij bij maar we kunnen nog niets zeggen over zijn kansen op volledig herstel"quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Weer 'stabiel maar niet buiten levensgevaar'? Ik denk dat ze nu toch echt wat meer info moeten gaan brengen, mensen willen weten hoe het echt zit.
Ik denk inderdaad dat we zoiets nooit te horen zouden krijgen maar dat Friso in zo'n geval zou overlijden aan 'complicaties'. En terecht. Beslissen om wel of niet de stekker eruit trekken is al moeilijk genoeg zónder dat er 16 miljoen mensen een mening over hebben en een oordeel daarover vellen. Als er iets een privéaangelegenheid is dan is het dat wel.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Denk jij dat als Friso als een tomaat verder moet leven dat niet naar buiten komt?
Of moet ik dan denken in termen als, in dat geval laten ze hem sowieso inslapen?
Geen idee maar wat de dokters zeggen is sowieso eerst afgestemd met de RVD natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:41 schreef iBenny het volgende:
Is het trouwens een persco alleen van de dokters of ook samen met de RVD?
als hij hersendood is kunnen ze dat na een week echt wel vaststellen. Veel eerder waarschijnlijk al.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:39 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik verwacht iets als "dit hebben we de afgelopen week gedaan... klets klets klets blabla en nu is hij bij maar we kunnen nog niets zeggen over zijn kansen op volledig herstel"
?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:50 schreef RemcoDelft het volgende:
Ergens heb ik het idee dat er binnenkort in Delft weer heel veel studentenfietsen worden weggeknipt
'Is de prins wakker?'quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:39 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik verwacht iets als "dit hebben we de afgelopen week gedaan... klets klets klets blabla en nu is hij bij maar we kunnen nog niets zeggen over zijn kansen op volledig herstel"
godzijdank (flauwquote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dan zit je heel strikt in de leer bij de jehova's.
De rest interpreteert het zo ongeveer dat als god wil dat je dood gaat dan ga je, maar dat ontslaat de mens niet van het verrichten van inspanningen om iemand zo lang en goed mogelijk te helpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |