abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108385526
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 15:58 schreef Maartel het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_108385601
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 16:11 schreef Klipnap het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_108385801
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 16:15 schreef Maartel het volgende:

[..]

SPOILER
Ik kijk ook geen shorties maar ik lees wel spoilers omdat ik het niet kan laten. Als ik shorties zou kijken zou ik eigenlijk de hele aflevering al gezien hebben.
pi_108385902
Iedereen weet dat Jan Kooijman gtst gaat verlaten. Daar hoef je dit topic niet voor te lezen, dat is ook bij Boulevard etc. geweest.
pi_108385982
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 16:27 schreef loezzzje het volgende:
Iedereen weet dat Jan Kooijman gtst gaat verlaten. Daar hoef je dit topic niet voor te lezen, dat is ook bij Boulevard etc. geweest.
SPOILER
pi_108386053
SPOILER
  zaterdag 25 februari 2012 @ 18:24:30 #232
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_108389619
Ik was zeer teleurgesteld over dat meisjesachtige slaan van Aysen. Ik had op z'n minst wat karate trappen verwacht. Mijn buurmeisje van 13 zou het nog beter doen.
Viel me zwaar tegen hoe ze zich weerde, voor zo'n grote bek die ze altijd had en haar stoere loopstijl e.d.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_108390005
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 18:24 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik was zeer teleurgesteld over dat meisjesachtige slaan van Aysen. Ik had op z'n minst wat karate trappen verwacht. Mijn buurmeisje van 13 zou het nog beter doen.
Viel me zwaar tegen hoe ze zich weerde, voor zo'n grote bek die ze altijd had en haar stoere loopstijl e.d.
Voor een zogeheten panter was het inderdaad :')
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_108390279
Ze zullen t wel voorzichtig aan doen zodat ze later nog kunnen wegkomen met 'het was een ongeluk' :'(
pi_108390613
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 18:46 schreef Maartel het volgende:
Ze zullen t wel voorzichtig aan doen zodat ze later nog kunnen wegkomen met 'het was een ongeluk' :'(
Daar zal het wel op uitdraaien inderdaad...

En Rik en Nuran krijgen natuurlijk een relatie :')
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_108391144
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 18:56 schreef roos85 het volgende:

[..]

Daar zal het wel op uitdraaien inderdaad...

En Rik en Nuran krijgen natuurlijk een relatie :')
Die zag je al aankomen toen hij per ongeluk haar hoofddoek af gooide :')
pi_108392332
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 20:40 schreef loezzzje het volgende:

[..]

:Y dus het is me een raadsel hoe zij via de achterdeur is binnen gekomen :') en ze kwam volgens mij via het washok binnen, wat ik ook al knap vond aangezien daar links de achterdeur zit :')
:Y En dan valt playmobilpoppetje ook nog van de trap. Dus Aysen is via de regenpijp naar boven geklommen en via de balkondeur naar binnen gegaan?
pi_108392501
Nu hoorde ik dus gister op 3fm dat Jan (Danny) notabene zélf tegen de schrijvers had gezegd dat hij wel dood wilde... Want als je er mee stopt dan moet je het goed doen (o.i.d) en niet emigreren.

Dat kan ik een stuk beter waarderen dan Mevrouw L. van lexmond die niet dood wilde, zodat ze "nog een keer met de serie kon flirten". Walgelijk. :{w :r
pi_108392954
Ik heb net even op youtube de dood van Anita gezien. :'(
Stond er in de reacties eronder: ''Ik moest niet huilen maar bij Edwin wel''
:')
pi_108393449
quote:
12s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 19:40 schreef Wazigwijfke het volgende:

[..]

:Y En dan valt playmobilpoppetje ook nog van de trap. Dus Aysen is via de regenpijp naar boven geklommen en via de balkondeur naar binnen gegaan?
Zoiets ja :')
pi_108394262
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 19:44 schreef Niggling het volgende:
Nu hoorde ik dus gister op 3fm dat Jan (Danny) notabene zélf tegen de schrijvers had gezegd dat hij wel dood wilde... Want als je er mee stopt dan moet je het goed doen (o.i.d) en niet emigreren.

Dat kan ik een stuk beter waarderen dan Mevrouw L. van lexmond die niet dood wilde, zodat ze "nog een keer met de serie kon flirten". Walgelijk. :{w :r
Nounou, dat zegt meer over hoe iedereen tegen over Lieke staat dan echt haar acties zou ik zeggen, want wie zou nou niet nog een deurtje open willen houden bij een oude werkgever als dat zou kunnen, voordat je in t onbekende duikt?
  zaterdag 25 februari 2012 @ 21:40:18 #242
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_108396791
Ik heb in geen weken meer GTST gekeken of dit topic gevolgd...

- Hoe zit het met het kind van Sjoerd en Rikki?
SPOILER
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_108396822
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:40 schreef ArnieAlberts het volgende:

SPOILER
SPOILER
Met Bram gaat het goed, behalve dat Rikki hem van de tafel af liet vallen, en dat hij af en toe overgewicht heeft :')
pi_108397023
En laatst leek het een chinese baby _O-
pi_108397118
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:40 schreef ArnieAlberts het volgende:

SPOILER
SPOILER
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  zaterdag 25 februari 2012 @ 21:52:52 #246
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_108397219
quote:
12s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 19:40 schreef Wazigwijfke het volgende:

[..]

Of er lag "toevallig" een ladder die "toevallig" precies lang genoeg was en deur stond "toevallig" open.
Tja, soaplogica. :')

Ook toen Maxime flipte en Danny haar huis binnen rende.
Hoe wist hij dat hij precies op dat moment daar moest zijn?
Hoe is hij binnengekomen?
Waarom rent hij ongevraagd iemands huis binnen? :')
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_108397417
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:52 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Of er lag "toevallig" een ladder die "toevallig" precies lang genoeg was en deur stond "toevallig" open.
Tja, soaplogica. :')
Ach, ze horen ook altijd precies datgene wat ze juist níét mogen horen, lijden aan spontaan geheugenverlies, overleven de meest vreemde ziektes, worden doodverklaard en staan doodleuk een halfjaar later weer op de stoep... En zo zijn er veel meer voorbeelden.

quote:
Ook toen Maxime flipte en Danny haar huis binnen rende.
Hoe wist hij dat hij precies op dat moment daar moest zijn?
Dat stond in zijn script.

quote:
Hoe is hij binnengekomen?
Via de voordeur.

quote:
Waarom rent hij ongevraagd iemands huis binnen? :')
Omdat-ie daar zin in had :)
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  zaterdag 25 februari 2012 @ 22:02:27 #248
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_108397519

Ik vraag me nog steeds af waar deze cover nou vandaan kwam. Hij staat nog altijd op www.bol.com. :')
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 22:08:30 #249
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_108397690
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 22:02 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]

Ik vraag me nog steeds af waar deze cover nou vandaan kwam. Hij staat nog altijd op www.bol.com. :')
En weeral gaat de cola vol over mijn beeldscherm van het lachen, de tering wat was het me toch een lelijk ding van een cover :')
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 22:58:45 #250
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_108399691
Dat met die Edit is ook geen succes. :')

Rosa had een eigen serie moeten hebben.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')