quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:58 schreef Maartel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:11 schreef Klipnap het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:15 schreef Maartel het volgende:
[..]Ik kijk ook geen shorties maar ik lees wel spoilers omdat ik het niet kan laten. Als ik shorties zou kijken zou ik eigenlijk de hele aflevering al gezien hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:27 schreef loezzzje het volgende:
Iedereen weet dat Jan Kooijman gtst gaat verlaten. Daar hoef je dit topic niet voor te lezen, dat is ook bij Boulevard etc. geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor een zogeheten panter was het inderdaadquote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:24 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik was zeer teleurgesteld over dat meisjesachtige slaan van Aysen. Ik had op z'n minst wat karate trappen verwacht. Mijn buurmeisje van 13 zou het nog beter doen.
Viel me zwaar tegen hoe ze zich weerde, voor zo'n grote bek die ze altijd had en haar stoere loopstijl e.d.
Daar zal het wel op uitdraaien inderdaad...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:46 schreef Maartel het volgende:
Ze zullen t wel voorzichtig aan doen zodat ze later nog kunnen wegkomen met 'het was een ongeluk'
Die zag je al aankomen toen hij per ongeluk haar hoofddoek af gooidequote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:56 schreef roos85 het volgende:
[..]
Daar zal het wel op uitdraaien inderdaad...
En Rik en Nuran krijgen natuurlijk een relatie
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:40 schreef loezzzje het volgende:
[..]dus het is me een raadsel hoe zij via de achterdeur is binnen gekomen
en ze kwam volgens mij via het washok binnen, wat ik ook al knap vond aangezien daar links de achterdeur zit
Zoiets jaquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:40 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]En dan valt playmobilpoppetje ook nog van de trap. Dus Aysen is via de regenpijp naar boven geklommen en via de balkondeur naar binnen gegaan?
Nounou, dat zegt meer over hoe iedereen tegen over Lieke staat dan echt haar acties zou ik zeggen, want wie zou nou niet nog een deurtje open willen houden bij een oude werkgever als dat zou kunnen, voordat je in t onbekende duikt?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:44 schreef Niggling het volgende:
Nu hoorde ik dus gister op 3fm dat Jan (Danny) notabene zélf tegen de schrijvers had gezegd dat hij wel dood wilde... Want als je er mee stopt dan moet je het goed doen (o.i.d) en niet emigreren.
Dat kan ik een stuk beter waarderen dan Mevrouw L. van lexmond die niet dood wilde, zodat ze "nog een keer met de serie kon flirten". Walgelijk.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik heb in geen weken meer GTST gekeken of dit topic gevolgd...
- Hoe zit het met het kind van Sjoerd en Rikki?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met Bram gaat het goed, behalve dat Rikki hem van de tafel af liet vallen, en dat hij af en toe overgewicht heeft![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik heb in geen weken meer GTST gekeken of dit topic gevolgd...
- Hoe zit het met het kind van Sjoerd en Rikki?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of er lag "toevallig" een ladder die "toevallig" precies lang genoeg was en deur stond "toevallig" open.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:40 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]En dan valt playmobilpoppetje ook nog van de trap. Dus Aysen is via de regenpijp naar boven geklommen en via de balkondeur naar binnen gegaan?
Ach, ze horen ook altijd precies datgene wat ze juist níét mogen horen, lijden aan spontaan geheugenverlies, overleven de meest vreemde ziektes, worden doodverklaard en staan doodleuk een halfjaar later weer op de stoep... En zo zijn er veel meer voorbeelden.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:52 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Of er lag "toevallig" een ladder die "toevallig" precies lang genoeg was en deur stond "toevallig" open.
Tja, soaplogica.
Dat stond in zijn script.quote:Ook toen Maxime flipte en Danny haar huis binnen rende.
Hoe wist hij dat hij precies op dat moment daar moest zijn?
Via de voordeur.quote:Hoe is hij binnengekomen?
Omdat-ie daar zin in hadquote:Waarom rent hij ongevraagd iemands huis binnen?
En weeral gaat de cola vol over mijn beeldscherm van het lachen, de tering wat was het me toch een lelijk ding van een coverquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:02 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vraag me nog steeds af waar deze cover nou vandaan kwam. Hij staat nog altijd op www.bol.com.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |