Volgens M_P schijnbaar wel.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:10 schreef loezzzje het volgende:
Ik ben ook altijd benieuwd wat er gaat gebeuren dus ik lees sowieso ook altijd de spoilers. Maar zoals ik al zei maakt het me niet uit of er wel of niet een spoilertopic komt, als we er allemaal opletten om de spoilers in tags te zetten is het ook eigenlijk niet nodig
Ja, dat zou echt het beste zijn geweest.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:34 schreef TheVulture het volgende:
Er zijn gewoon teveel mensen vertrokken in korte tijd... ze hadden die Ebolaverhaallijn gewoon rond Charlie en Danny moeten schrijven... dan had de rest gewoon kunnen blijven... nu heb je een hele shitload aan nieuwe karakters en alle verbanden die er waren zijn alle kanten vernaggeld
Eind 2010 was er een soortgelijk probleem; een aantal posters vond dat er een apart topic moest komen over de afleveringen van seizoen 21, omdat er in dit topic "teveel over de oude seizoenen werd gesproken" en het schijnbaar teveel moeite was voor sommige users om door te scrollen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:16 schreef loezzzje het volgende:
Ik snap het probleem ook eigenlijk niet. Er kan toch gewoon voorbij de spoiler tags gescrolled worden? Of is dat veel moeite
Ik had wel verwacht dat Kooijemans een open exit zou krijgen, ook al was het personage Danny een voor mij totaal niet boeiend personage, had ik hem wel een open exit gegund.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:58 schreef Frey het volgende:
Het is wel het seizoen van de exits en vooral doden.
Charlie is overal nogal `geliefd´quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:02 schreef roos85 het volgende:
[..]
Wat mij betreft had Charlie lekker van die trap mogen pleuren.
The Season of the Deathquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:58 schreef Frey het volgende:
Het is wel het seizoen van de exits en vooral doden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:06 schreef PeterKelder het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:08 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:08 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik loop wel eens met 600 dingen tegelijk van de trap, ik zal voortaan maar eens beter uitkijken![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:25 schreef loezzzje het volgende:
MaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik loop wel eens met 600 dingen tegelijk van de trap, ik zal voortaan maar eens beter uitkijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:34 schreef roos85 het volgende:
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:52 schreef loezzzje het volgende:
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:12 schreef roos85 het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |