Tijd voor een leven.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je bent vaste topic poster in die Friso reeks joh!
Mooier dan Oostenrijk.quote:
Lullig? Hoezo?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tikkie lullige opmerking vind je niet?
Ja dus? Al die kindertjes in Afrika zouden het geweldig vinden om het leven van jou te hebben!quote:
Nog niks over gezien op de FP...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:27 schreef Ang3l het volgende:
Pff.... je zou op dit moment maar een feest organiseren dat de naam FRISO feest draagt
De hele media overspoelt ons!
Lees jij die?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nog niks over gezien op de FP...
Zal ik ze adopteren?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja dus? Al die kindertjes in Afrika zouden het geweldig vinden om het leven van jou te hebben!
Dat zijn weer de laatste van de laatste die ik zal lezenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Alleen de artikelen van Djeez.
www.NOS.nl o.a. wel, teletekst, omroep brabant, studio 040, pow news wilde komen filmen (DACHT het niet he)quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nog niks over gezien op de FP...
Wowquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
www.NOS.nl o.a. wel, teletekst, omroep brabant, studio 040, pow news wilde komen filmen (DACHT het niet he)
Same here.. vanaf dit moment dan dat het traag is. Heb zowaar echt een productieve dag gehadquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:12 schreef HeatWave het volgende:
Traag dagje, ook al ben ik 1.5 uur later begonnen.
Ik niet echt, heb er gewoon geen zin inquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Same here.. vanaf dit moment dan dat het traag is. Heb zowaar echt een productieve dag gehad
Waarom zitten zij er niet dan.. en jij wel?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik niet echt, heb er gewoon geen zin in. Tis al de zoveelste maand na maand dat er geen hond zit hier en ik wel... het houdt een keer op
.
Chronisch ziek voornamelijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom zitten zij er niet dan.. en jij wel?
Die ken ik niet, die ziekte dat je je uit je naat werkt terwijl je collega's het laten afweten..quote:
Ik wel, die heet kanker en hij moet deze week weer bestraald worden. De andere heeft chronische maagproblemen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die ken ik niet, die ziekte dat je je uit je naat werkt terwijl je collega's het laten afweten..
Mja. Ti's een beetje dubbel. Naamsbekendheid kan goed zijn, maar het kan ons ook in de problemen brengen. Sowieso hebben we eigenlijk niets meer met de prins te maken behalve de naam. Dat is 20 jaar gekleden gekscherend wel zo geweest, maar dat is al lang losgelaten.quote:
Ze hebben je in het friso-topic ook gevondenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Ti's een beetje dubbel. Naamsbekendheid kan goed zijn, maar het kan ons ook in de problemen brengen. Sowieso hebben we eigenlijk niets meer met de prins te maken behalve de naam. Dat is 20 jaar gekleden gekscherend wel zo geweest, maar dat is al lang losgelaten.
Ik heb mijn voorzitters-rol wegens persoonlijke omstandigheden (hetero) tijdelijk neergelegd in januari. Dus dit komt allemaal NET in de tijd dat ik er geen fuck meer over hoef te zeggenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben je in het friso-topic ook gevonden
Je opvolger zal er blij mee zijnquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb mijn voorzitters-rol wegens persoonlijke omstandigheden (hetero) tijdelijk neergelegd in januari. Dus dit komt allemaal NET in de tijd dat ik er geen fuck meer over hoef te zeggen
Kusje op je rug.quote:Op maandag 27 februari 2012 08:45 schreef L-E het volgende:
[..]
De rugtaferelen he.
Hoe staat het met je gedate, gij Don Juan?
Ja, druk bladiebla, maar levert het ook iets op?quote:Op maandag 27 februari 2012 08:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Kusje op je rug.
Ja, druk zoals altijd hè?
In elk geval al kusjes op je rug!quote:Op maandag 27 februari 2012 08:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, druk bladiebla, maar levert het ook iets op?
Onderrug dan?quote:Op maandag 27 februari 2012 08:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Daar heb ik verdomme niets aan, niets!
Tijdverdrijf.quote:Op maandag 27 februari 2012 08:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, druk bladiebla, maar levert het ook iets op?
Deel 1 en 2 overslaanquote:Op maandag 27 februari 2012 09:00 schreef Godtje het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ik ga ze binnenkort allemaal weer kijken
LOL Tiffany Ambier Thiessenquote:Op maandag 27 februari 2012 08:53 schreef Godtje het volgende:
This was my generations first crush![]()
![]()
![]()
Zon ongeveer wel ja!![]()
[ afbeelding ]
No way jose! De leukstequote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 09:18 schreef stbabylon het volgende:
Oh, en Zuid-Holland zuigt. Wat een kutaccenten, wat een kutdorpen, wat een kutmensen.
Wie wil er nu naar Groningen toe?quote:Op maandag 27 februari 2012 09:16 schreef stbabylon het volgende:
Alsof ik nog niet genoeg had overgestapt dit weekend (zwolle amersfoort gouda zoetermeer den haag schiphol amsterdam zuid tram nog een keer tram amsterdam zuid schiphol den haag zoetermeer zoetermeer-west bleiswijk berkel en rodenrijs rotterdam amersfoort zwolle...), mag ik nu een hele week met de bus tussen assen en groningen vanwege een extra nieuw station in groningen... zucht...
Deel 3 is juist leukquote:Op maandag 27 februari 2012 09:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
No way jose! De leukste![]()
Deel 3 is by far de slechtste.
Ik ga ze trouwens niet allemaal kijken. Want vrij recent nog gedaan.
Ga alleen 6 en 7 kijken.De rest kan ik wel dromen.
Je bent gek. Deel 3 veel te overdreven donker. Het verhaal heeeel slecht uitgewerkt en de hele setting inclusief kasteel gewoon lelijk. Deel 4 was eindelijk een beetje in orde. Het hele sprookjesachtige van 1 & 2 was er af en daar vroeg het verhaal ook om.quote:Op maandag 27 februari 2012 09:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Deel 3 is juist leukToen begon ik HP leuk te vinden. Deel 7.1 en 7.2 moet ik nog een keer kopen
En deel 2 heb ik ook niet want die is kut.
Deel en 1 en 2 vond ik juist doodsaai. Het was veel te letterlijk verfilmd, scène voor scène. Beetje als die Dan Brown-verfilmingen, die waren ook zo enorm hoofdstukje voor hoofdstukje verfilmd. Zat totaal geen fantasie of verbeelding bij, het voegde niets toe.quote:Op maandag 27 februari 2012 09:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je bent gek. Deel 3 veel te overdreven donker. Het verhaal heeeel slecht uitgewerkt en de hele setting inclusief kasteel gewoon lelijk. Deel 4 was eindelijk een beetje in orde. Het hele sprookjesachtige van 1 & 2 was er af en daar vroeg het verhaal ook om.
Maar ook niet dat overdreven gedoe van 3.
Maar maar,.... het is Cuaron!quote:Op maandag 27 februari 2012 09:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je bent gek. Deel 3 veel te overdreven donker. Het verhaal heeeel slecht uitgewerkt en de hele setting inclusief kasteel gewoon lelijk. Deel 4 was eindelijk een beetje in orde. Het hele sprookjesachtige van 1 & 2 was er af en daar vroeg het verhaal ook om.
Maar ook niet dat overdreven gedoe van 3.
Gewoon 13 t/m 25 mrtquote:Op maandag 27 februari 2012 09:50 schreef Nouk84 het volgende:
Goodmorning!
Ik wil weer weekendEn dan t volgende in het bijzonder
fast forward mij meteen maar nog een weekend verder.quote:Op maandag 27 februari 2012 09:50 schreef Nouk84 het volgende:
Goodmorning!
Ik wil weer weekendEn dan t volgende in het bijzonder
Mag ook!quote:
Mag ook! Wintersport.quote:Op maandag 27 februari 2012 09:54 schreef JoeBravo het volgende:
fast forward mij meteen maar nog een weekend verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |