Kusje op je rug.quote:Op maandag 27 februari 2012 08:45 schreef L-E het volgende:
[..]
De rugtaferelen he.
Hoe staat het met je gedate, gij Don Juan?
Ja, druk bladiebla, maar levert het ook iets op?quote:Op maandag 27 februari 2012 08:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Kusje op je rug.
Ja, druk zoals altijd hè?
In elk geval al kusjes op je rug!quote:Op maandag 27 februari 2012 08:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, druk bladiebla, maar levert het ook iets op?
Onderrug dan?quote:Op maandag 27 februari 2012 08:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Daar heb ik verdomme niets aan, niets!
Tijdverdrijf.quote:Op maandag 27 februari 2012 08:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, druk bladiebla, maar levert het ook iets op?
Deel 1 en 2 overslaanquote:Op maandag 27 februari 2012 09:00 schreef Godtje het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ik ga ze binnenkort allemaal weer kijken
LOL Tiffany Ambier Thiessenquote:Op maandag 27 februari 2012 08:53 schreef Godtje het volgende:
This was my generations first crush![]()
![]()
![]()
Zon ongeveer wel ja!![]()
[ afbeelding ]
No way jose! De leukstequote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 09:18 schreef stbabylon het volgende:
Oh, en Zuid-Holland zuigt. Wat een kutaccenten, wat een kutdorpen, wat een kutmensen.
Wie wil er nu naar Groningen toe?quote:Op maandag 27 februari 2012 09:16 schreef stbabylon het volgende:
Alsof ik nog niet genoeg had overgestapt dit weekend (zwolle amersfoort gouda zoetermeer den haag schiphol amsterdam zuid tram nog een keer tram amsterdam zuid schiphol den haag zoetermeer zoetermeer-west bleiswijk berkel en rodenrijs rotterdam amersfoort zwolle...), mag ik nu een hele week met de bus tussen assen en groningen vanwege een extra nieuw station in groningen... zucht...
Deel 3 is juist leukquote:Op maandag 27 februari 2012 09:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
No way jose! De leukste![]()
Deel 3 is by far de slechtste.
Ik ga ze trouwens niet allemaal kijken. Want vrij recent nog gedaan.
Ga alleen 6 en 7 kijken.De rest kan ik wel dromen.
Je bent gek. Deel 3 veel te overdreven donker. Het verhaal heeeel slecht uitgewerkt en de hele setting inclusief kasteel gewoon lelijk. Deel 4 was eindelijk een beetje in orde. Het hele sprookjesachtige van 1 & 2 was er af en daar vroeg het verhaal ook om.quote:Op maandag 27 februari 2012 09:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Deel 3 is juist leukToen begon ik HP leuk te vinden. Deel 7.1 en 7.2 moet ik nog een keer kopen
En deel 2 heb ik ook niet want die is kut.
Deel en 1 en 2 vond ik juist doodsaai. Het was veel te letterlijk verfilmd, scène voor scène. Beetje als die Dan Brown-verfilmingen, die waren ook zo enorm hoofdstukje voor hoofdstukje verfilmd. Zat totaal geen fantasie of verbeelding bij, het voegde niets toe.quote:Op maandag 27 februari 2012 09:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je bent gek. Deel 3 veel te overdreven donker. Het verhaal heeeel slecht uitgewerkt en de hele setting inclusief kasteel gewoon lelijk. Deel 4 was eindelijk een beetje in orde. Het hele sprookjesachtige van 1 & 2 was er af en daar vroeg het verhaal ook om.
Maar ook niet dat overdreven gedoe van 3.
Maar maar,.... het is Cuaron!quote:Op maandag 27 februari 2012 09:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je bent gek. Deel 3 veel te overdreven donker. Het verhaal heeeel slecht uitgewerkt en de hele setting inclusief kasteel gewoon lelijk. Deel 4 was eindelijk een beetje in orde. Het hele sprookjesachtige van 1 & 2 was er af en daar vroeg het verhaal ook om.
Maar ook niet dat overdreven gedoe van 3.
Gewoon 13 t/m 25 mrtquote:Op maandag 27 februari 2012 09:50 schreef Nouk84 het volgende:
Goodmorning!
Ik wil weer weekendEn dan t volgende in het bijzonder
fast forward mij meteen maar nog een weekend verder.quote:Op maandag 27 februari 2012 09:50 schreef Nouk84 het volgende:
Goodmorning!
Ik wil weer weekendEn dan t volgende in het bijzonder
Mag ook!quote:
Mag ook! Wintersport.quote:Op maandag 27 februari 2012 09:54 schreef JoeBravo het volgende:
fast forward mij meteen maar nog een weekend verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |