Ik wel, die heet kanker en hij moet deze week weer bestraald worden. De andere heeft chronische maagproblemen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die ken ik niet, die ziekte dat je je uit je naat werkt terwijl je collega's het laten afweten..
Mja. Ti's een beetje dubbel. Naamsbekendheid kan goed zijn, maar het kan ons ook in de problemen brengen. Sowieso hebben we eigenlijk niets meer met de prins te maken behalve de naam. Dat is 20 jaar gekleden gekscherend wel zo geweest, maar dat is al lang losgelaten.quote:
Ze hebben je in het friso-topic ook gevondenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Ti's een beetje dubbel. Naamsbekendheid kan goed zijn, maar het kan ons ook in de problemen brengen. Sowieso hebben we eigenlijk niets meer met de prins te maken behalve de naam. Dat is 20 jaar gekleden gekscherend wel zo geweest, maar dat is al lang losgelaten.
Ik heb mijn voorzitters-rol wegens persoonlijke omstandigheden (hetero) tijdelijk neergelegd in januari. Dus dit komt allemaal NET in de tijd dat ik er geen fuck meer over hoef te zeggenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben je in het friso-topic ook gevonden
Je opvolger zal er blij mee zijnquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb mijn voorzitters-rol wegens persoonlijke omstandigheden (hetero) tijdelijk neergelegd in januari. Dus dit komt allemaal NET in de tijd dat ik er geen fuck meer over hoef te zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |