Tijd voor een leven.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je bent vaste topic poster in die Friso reeks joh!
Mooier dan Oostenrijk.quote:
Lullig? Hoezo?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tikkie lullige opmerking vind je niet?
Ja dus? Al die kindertjes in Afrika zouden het geweldig vinden om het leven van jou te hebben!quote:
Nog niks over gezien op de FP...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:27 schreef Ang3l het volgende:
Pff.... je zou op dit moment maar een feest organiseren dat de naam FRISO feest draagt
De hele media overspoelt ons!
Lees jij die?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nog niks over gezien op de FP...
Zal ik ze adopteren?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja dus? Al die kindertjes in Afrika zouden het geweldig vinden om het leven van jou te hebben!
Dat zijn weer de laatste van de laatste die ik zal lezenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Alleen de artikelen van Djeez.
www.NOS.nl o.a. wel, teletekst, omroep brabant, studio 040, pow news wilde komen filmen (DACHT het niet he)quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nog niks over gezien op de FP...
Wowquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
www.NOS.nl o.a. wel, teletekst, omroep brabant, studio 040, pow news wilde komen filmen (DACHT het niet he)
Same here.. vanaf dit moment dan dat het traag is. Heb zowaar echt een productieve dag gehadquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:12 schreef HeatWave het volgende:
Traag dagje, ook al ben ik 1.5 uur later begonnen.
Ik niet echt, heb er gewoon geen zin inquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Same here.. vanaf dit moment dan dat het traag is. Heb zowaar echt een productieve dag gehad
Waarom zitten zij er niet dan.. en jij wel?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik niet echt, heb er gewoon geen zin in. Tis al de zoveelste maand na maand dat er geen hond zit hier en ik wel... het houdt een keer op
.
Chronisch ziek voornamelijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom zitten zij er niet dan.. en jij wel?
Die ken ik niet, die ziekte dat je je uit je naat werkt terwijl je collega's het laten afweten..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |