Dat hij ermee stopt. Het hoe en waarom komt na dit programma.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat was het nieuws rondom die conservatieve presidentskandidaat in dit nieuwsvoorstukje???
Hoorde op de radio ivm ziekte van zijn dochter..quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:51 schreef zoem het volgende:
[..]
Dat hij ermee stopt. Het hoe en waarom komt na dit programma.
Ja, en in verband met dat 'ie ver achter staat.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:52 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hoorde op de radio ivm ziekte van zijn dochter..
thanksquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:51 schreef zoem het volgende:
[..]
Dat hij ermee stopt. Het hoe en waarom komt na dit programma.
zoonquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wie is dat dan, ex-man?
quote:
Haar man heeft in ieder geval wel een sprookjeshuwelijk, als hij thuis komt zit de heks al op de bank te wachten.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wie is dat dan, ex-man?
Ik vraag me af of het personeel van restaurants eigenlijk wel eens bij hun eigen restaurant eet.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
thanks
Dit programma, weer van die mensen die hun eigen menukaart niet kennenHoe moeilijk kan het zijn
Je ziet vaak het personeel na sluitingstijd met z'n allen vretenquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:58 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het personeel van restaurants eigenlijk wel eens bij hun eigen restaurant eet.
Owja, inderdaad. Nja, dan weet je toch in ieder geval al wat je verkoopt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je ziet vaak het personeel na sluitingstijd met z'n allen vreten
quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:58 schreef roos85 het volgende:
[..]
Haar man heeft in ieder geval wel een sprookjeshuwelijk, als hij thuis komt zit de heks al op de bank te wachten.
En soms moet je zelf personeel aanspreken zelfs. Had ik in ieder geval gisteren nog.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nou dat maak ik sowieso niet zo mee, meestal is het alleen 'Oh hoi, met hoeveel zijn jullie'?
quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:03 schreef Jester65 het volgende:
Ik heb het begin niet gezien, maar die dame (Tanja) vond ik erg irritant. Maar dat is Els ook, begrijp ik?
quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:58 schreef roos85 het volgende:
[..]
Haar man heeft in ieder geval wel een sprookjeshuwelijk, als hij thuis komt zit de heks al op de bank te wachten.
Zijn ze in mijn keuken?quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat is dit voor dikke reclame voor wouwInclusief sprookjesmuziek
Ik dacht aan iets andersquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
Sinterklaas heeft het over Wouw, het bekendste restaurant heeft "Mijn Keuken".
Alsof zij de hele avond bij de entree staatquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:07 schreef KaheemSaid het volgende:
Wat flauw dat ze in dit restaurant vragen of ze de jas aan mogen nemen of dat ze die mee willen nemen. Je merkt heel duidelijk dat dat van te voren afgesproken is en daarbij vind ik het heel vervelend.
Oh verwarrend dit, het dorp heette wouwquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
Sinterklaas heeft het over Wouw, het bekendste restaurant heeft "Mijn Keuken".
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |