Dat hij ermee stopt. Het hoe en waarom komt na dit programma.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat was het nieuws rondom die conservatieve presidentskandidaat in dit nieuwsvoorstukje???
Hoorde op de radio ivm ziekte van zijn dochter..quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:51 schreef zoem het volgende:
[..]
Dat hij ermee stopt. Het hoe en waarom komt na dit programma.
Ja, en in verband met dat 'ie ver achter staat.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:52 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hoorde op de radio ivm ziekte van zijn dochter..
thanksquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:51 schreef zoem het volgende:
[..]
Dat hij ermee stopt. Het hoe en waarom komt na dit programma.
zoonquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wie is dat dan, ex-man?
quote:
Haar man heeft in ieder geval wel een sprookjeshuwelijk, als hij thuis komt zit de heks al op de bank te wachten.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wie is dat dan, ex-man?
Ik vraag me af of het personeel van restaurants eigenlijk wel eens bij hun eigen restaurant eet.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
thanks
Dit programma, weer van die mensen die hun eigen menukaart niet kennenHoe moeilijk kan het zijn
Je ziet vaak het personeel na sluitingstijd met z'n allen vretenquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:58 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het personeel van restaurants eigenlijk wel eens bij hun eigen restaurant eet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |