Helemaal mee eens hoor, geweldige wedstrijd gezien en gewonnenquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:55 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
He, bekijk het positief.
Winnen van MU in Old Trafford, en dan niet bagger winnen, maar zo![]()
Dit is toch veel leuker dan een random bagger wedstrijd?
quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:54 schreef Bombshell het volgende:
Manchester met minimale inzet toch de vlogende ronde.
Al met al is Ajax toch behoorlijk vernederd
Ajax-B - Man U-Aquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:54 schreef Bombshell het volgende:
Dat is idd ook zoquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:55 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
He, bekijk het positief.
Winnen van MU in Old Trafford, en dan niet bagger winnen, maar zo![]()
Dit is toch veel leuker dan een random bagger wedstrijd?
natuurlijk, manu heeft in eigen huis verloren van een club met een tiende van hun budget, en ajax is degene die vernederd isquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:54 schreef Bombshell het volgende:
Ohw, ik vond dat eigenlijk wel leuk!quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:56 schreef YazooW het volgende:
Winnen op Old Trafford, respect voor Ajax.
Hopen dat we volgend live topic hier trouwens kunnen doen zonder al die quotes die gemaakt worden op andere fora...
Waarom zijn dit soort mongolen nog niet gebanned?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:54 schreef Bombshell het volgende:
Eigenlijk had dit gewoon de kwartfinale van de CL moeten zijn, stel je voor.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:57 schreef tochweerhenk het volgende:
Maar goed eigenlijk zou Ajax nu gewoon in de kwartfinale van de CL moeten zitten.
Ik begon het Ajax steeds meer te gunnen.. ManU zo laks, dan straf het maar af..quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:57 schreef Dekatria het volgende:
Goeie wedstrijd, Man U gaat bijna aan gemakzucht ten onder.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:58 schreef Stiggie het volgende:
HEER EN MEESTER OP OLD TRAFFORD
[ afbeelding ]
Ik bedoel, natuurlijk ze winnen bladiebla en goedzo enzo.. maar ze hadden 't gewoon kunnen afmaken hierquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:55 schreef Eenskijken het volgende:
ECHT KUT. Echt rot op met al die positieve reacties hier. ER HAD MEER IN GEZETEN.
Ajax had gewoon moeten winnen als in doorgaan.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:59 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Bahbahbah, wat baal ik nu van de wissels van de boer. (Ik bedoel, Blind erin)Als hij Eriksen gewoon had laten staan en serero eruit had gelaten :/ Met eriksen vond ik ajax echt nog beter, bracht toch iets meer balvastigheid en rust op middenveld. Serero was 1 groot drama. Ajax speelde echt goed vlak na rust tot de wissel van Eriksen. Balen man.
Verder is van Rhijn echt een enorme baas. Ik hoop echt dat hij zich gaat richten op rechtsback. Opvolger van van der wiel voor Ajax en Nederlands elftal nu al...
Twente,AZ en PSV zijn de echte winnaarsquote:
Heb me gestoord aan Driessen heb je gelijk in.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:59 schreef Caland het volgende:
Ach, zo'n Driessen die klaarkomt op een overwinning tegen een team die deze wedstrijd als een heel vervelend tussendoortje ziet en dus op 30% speelt is wel treurig. Beetje naief zelfs.
Dat Ajacieden er blij mee zijn is wat anders.
Hoe zou je het dan wel willen noemen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:59 schreef Gramulanion het volgende:
Dit was niet echt tweede garnituur van ManU hoor.
Die moesten ook niet tegen clubs als MU.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:59 schreef eight het volgende:
[..]
Twente,AZ en PSV zijn de echte winnaars
quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:59 schreef Ferdii het volgende:
op old trafford en in het publiek de baas en op het veld
Dat was het wel. Maar dat was ook het geval bij Ajax.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:59 schreef Gramulanion het volgende:
zie hem liever als centrale verdediger in het NL elftalquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:59 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Bahbahbah, wat baal ik nu van de wissels van de boer. (Ik bedoel, Blind erin)Als hij Eriksen gewoon had laten staan en serero eruit had gelaten :/ Met eriksen vond ik ajax echt nog beter, bracht toch iets meer balvastigheid en rust op middenveld. Serero was 1 groot drama. Ajax speelde echt goed vlak na rust tot de wissel van Eriksen. Balen man.
Verder is van Rhijn echt een enorme baas. Ik hoop echt dat hij zich gaat richten op rechtsback. Opvolger van van der wiel voor Ajax en Nederlands elftal nu al...
ok, derde danquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:59 schreef Gramulanion het volgende:
Dit had toch makkelijk een opstelling van ManU tegen subtopper kunnen zijn?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:00 schreef YazooW het volgende:
[..]
Hoe zou je het dan wel willen noemen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |