Helemaal mee eens hoor, geweldige wedstrijd gezien en gewonnenquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:55 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
He, bekijk het positief.
Winnen van MU in Old Trafford, en dan niet bagger winnen, maar zo![]()
Dit is toch veel leuker dan een random bagger wedstrijd?
quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:54 schreef Bombshell het volgende:
Manchester met minimale inzet toch de vlogende ronde.
Al met al is Ajax toch behoorlijk vernederd
Ajax-B - Man U-Aquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:54 schreef Bombshell het volgende:
Dat is idd ook zoquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:55 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
He, bekijk het positief.
Winnen van MU in Old Trafford, en dan niet bagger winnen, maar zo![]()
Dit is toch veel leuker dan een random bagger wedstrijd?
natuurlijk, manu heeft in eigen huis verloren van een club met een tiende van hun budget, en ajax is degene die vernederd isquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:54 schreef Bombshell het volgende:
Ohw, ik vond dat eigenlijk wel leuk!quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:56 schreef YazooW het volgende:
Winnen op Old Trafford, respect voor Ajax.
Hopen dat we volgend live topic hier trouwens kunnen doen zonder al die quotes die gemaakt worden op andere fora...
Waarom zijn dit soort mongolen nog niet gebanned?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:54 schreef Bombshell het volgende:
Eigenlijk had dit gewoon de kwartfinale van de CL moeten zijn, stel je voor.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:57 schreef tochweerhenk het volgende:
Maar goed eigenlijk zou Ajax nu gewoon in de kwartfinale van de CL moeten zitten.
Ik begon het Ajax steeds meer te gunnen.. ManU zo laks, dan straf het maar af..quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:57 schreef Dekatria het volgende:
Goeie wedstrijd, Man U gaat bijna aan gemakzucht ten onder.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:58 schreef Stiggie het volgende:
HEER EN MEESTER OP OLD TRAFFORD
[ afbeelding ]
Ik bedoel, natuurlijk ze winnen bladiebla en goedzo enzo.. maar ze hadden 't gewoon kunnen afmaken hierquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:55 schreef Eenskijken het volgende:
ECHT KUT. Echt rot op met al die positieve reacties hier. ER HAD MEER IN GEZETEN.
Ajax had gewoon moeten winnen als in doorgaan.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:59 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Bahbahbah, wat baal ik nu van de wissels van de boer. (Ik bedoel, Blind erin)Als hij Eriksen gewoon had laten staan en serero eruit had gelaten :/ Met eriksen vond ik ajax echt nog beter, bracht toch iets meer balvastigheid en rust op middenveld. Serero was 1 groot drama. Ajax speelde echt goed vlak na rust tot de wissel van Eriksen. Balen man.
Verder is van Rhijn echt een enorme baas. Ik hoop echt dat hij zich gaat richten op rechtsback. Opvolger van van der wiel voor Ajax en Nederlands elftal nu al...
Twente,AZ en PSV zijn de echte winnaarsquote:
Heb me gestoord aan Driessen heb je gelijk in.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:59 schreef Caland het volgende:
Ach, zo'n Driessen die klaarkomt op een overwinning tegen een team die deze wedstrijd als een heel vervelend tussendoortje ziet en dus op 30% speelt is wel treurig. Beetje naief zelfs.
Dat Ajacieden er blij mee zijn is wat anders.
Hoe zou je het dan wel willen noemen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:59 schreef Gramulanion het volgende:
Dit was niet echt tweede garnituur van ManU hoor.
Die moesten ook niet tegen clubs als MU.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:59 schreef eight het volgende:
[..]
Twente,AZ en PSV zijn de echte winnaars
quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:59 schreef Ferdii het volgende:
op old trafford en in het publiek de baas en op het veld
Dat was het wel. Maar dat was ook het geval bij Ajax.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:59 schreef Gramulanion het volgende:
zie hem liever als centrale verdediger in het NL elftalquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:59 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Bahbahbah, wat baal ik nu van de wissels van de boer. (Ik bedoel, Blind erin)Als hij Eriksen gewoon had laten staan en serero eruit had gelaten :/ Met eriksen vond ik ajax echt nog beter, bracht toch iets meer balvastigheid en rust op middenveld. Serero was 1 groot drama. Ajax speelde echt goed vlak na rust tot de wissel van Eriksen. Balen man.
Verder is van Rhijn echt een enorme baas. Ik hoop echt dat hij zich gaat richten op rechtsback. Opvolger van van der wiel voor Ajax en Nederlands elftal nu al...
ok, derde danquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:59 schreef Gramulanion het volgende:
Dit had toch makkelijk een opstelling van ManU tegen subtopper kunnen zijn?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:00 schreef YazooW het volgende:
[..]
Hoe zou je het dan wel willen noemen?
Nani en Young zijn A spelers.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:00 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Feyenoorders die nu bijdehand gaan doen. Een team met Nani, de Gea en al die andere grappenmakers is echt geen B garnituur of zo. Misschien niet het complete A team van Man U.
Haat op spoilers iddquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:00 schreef Geo4kant het volgende:
S0nic rot op met je kut spoilers bedankt vuile hont
quote:''United fans are so fucking lucky Ajax fans are there.. Just imagine HOW quiet this stadium would be without them''
quote:''These Ajax fans deserve a win, pure class.''
quote:''Fucking hell, if ajax actually looked like they gave a shit as much as there fans they would of won
Just knocking it about looking like they were trying to run the clock down and fannying about when there a couple of minutes on clock left''
quote:''Ajax bossed them tonight, because they played without fear. It really seems to be that the intimidation factor alone is keeping them competitive this season.''
Ajax is net zo B als ManU dusquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:00 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Feyenoorders die nu bijdehand gaan doen. Een team met Nani, de Gea en al die andere grappenmakers is echt geen B garnituur of zo. Misschien niet het complete A team van Man U.
Ik ben Feyenoorder en ik zat echt te schreeuwen toen Ajax de 2-1 maakte.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:00 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Dan ben je dus geen Feyenoorderquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:02 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik ben Feyenoorder en ik zat echt te schreeuwen toen Ajax de 2-1 maakte.
Ajax ook wel hoor, als je uit wint bij Man United voel je je echt wel een winnaar, ondanks dat ze uitgeschakeld zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:59 schreef eight het volgende:
[..]
Twente,AZ en PSV zijn de echte winnaars
Het gaat ook om wedstrijdinstelling natuurlijk. Man Utd wil krachten sparen, hebben uit al vrij simpel gewonnen dus gaan lekker nonchalant spelen. Ajax-spelers klappen er vol op, voor de meesten zal het de laatste keer zijn dat ze ooit nog in zo'n stadion spelen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:00 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:01 schreef YazooW het volgende:
[..]
Nani en Young zijn A spelers.
De Gea speelt wel meestal in het eerste maar is eigenlijk net zo slecht als Vermeer.
Mart Smeets zou zeggen: Dat is als een kus van je zuster.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:59 schreef Ferdii het volgende:
op old trafford en in het publiek de baas en op het veld
Inderdaad. Manchester is wel even andere koek dan trabzsponsor (ik weet niet eens hoe je het schrijft) en Anderlecht.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:03 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ajax ook wel hoor, als je uit wint bij Man United voel je je echt wel een winnaar, ondanks dat ze uitgeschakeld zijn.
Lekker boeiend of je doorgaat in de EL. Kijkt geen hond naar. Alleen als je eigen club speeltquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:03 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ajax ook wel hoor, als je uit wint bij Man United voel je je echt wel een winnaar, ondanks dat ze uitgeschakeld zijn.
Totaal niet mee eens.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Lekker boeiend of je doorgaat in de EL. Kijkt geen hond naar. Alleen als je eigen club speelt
Tuurlijk, maar als ajacied blijf je dit prachtig vinden. Gewoon omdat je weet dat je zelfs tegen ManU B 9/10 potten verliest.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Het gaat ook om wedstrijdinstelling natuurlijk. Man Utd wil krachten sparen, hebben uit al vrij simpel gewonnen dus gaan lekker nonchalant spelen. Ajax-spelers klappen er vol op, voor de meesten zal het de laatste keer zijn dat ze ooit nog in zo'n stadion spelen.
Verschil van beleving natuurlijk. Zie bijvoorbeeld een Kozakken Boys dat ooit Ajax op een gelijkspelletje hield, en talloze andere voorbeelden.
Niveau van de PL is niks. Ajax had Chelsea zoek gespeeld.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:01 schreef YazooW het volgende:
[..]
Nani en Young zijn A spelers.
De Gea speelt wel meestal in het eerste maar is eigenlijk net zo slecht als Vermeer.
En gaan de EL winnen!quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:04 schreef Greedybastard het volgende:
WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN DE BESTE.![]()
![]()
Ahh, dit was de verklaring, Man Utd had teveel jeugdspelers opgesteld.quote:Agreed. Mistake playing so many youngsters.
Just about got away with it.
Jij zou naar Besiktas - Braga kijken als het op tv was?quote:
Zelfs VVV maakt op dit moment kans tegen Chelseaquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niveau van de PL is niks. Ajax had Chelsea zoek gespeeld.
Jawel absoluut, Dit zijn helden. Ik kan me nog herrineren dat ik ook voor de TV gekluisterd zat toen PSV bijna Milan uitschakelde. Hoezeer ik ze ook in de competitie haat.quote:
Ik denk eerder dat ze er een nasmaak aan overhouden. Dit was gewoon hét uitgelezen moment om naar de kwartfinale te gaan.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:03 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Idemquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:02 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook, voor de supporters is het andersquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:05 schreef muzas het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar als ajacied blijf je dit prachtig vinden. Gewoon omdat je weet dat je zelfs tegen ManU B 9/10 potten verliest.
Gefeliciteerd, je bent normaal.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:02 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Als Milan Arsenal in de EL is en Besiktas - Braga in de CL kijk ik liever EL.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jij zou naar Besiktas - Braga kijken als het op tv was?
Of kijk jij liever naar Milan - Arsenal?
Tja, het is maar hoe je het bekijkt. Nu voelen ze zich misschien kut, want je kan zeggen dat het een gemiste kans is. Maar als ze zich eenmaal weer op de competitie gaan concentreren met deze wedstrijd in het achterhoofd, zal dat juist vertrouwen geven.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:05 schreef eight het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze er een nasmaak aan overhouden. Dit was gewoon hét uitgelezen moment om naar de kwartfinale te gaan.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als Milan Arsenal in de EL is en Besiktas - Braga in de CL kijk ik liever EL.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
2-1 gewonnen
Frank: Het was kudt
dikke 5-0 zege iddquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |