abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108382669
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 14:09 schreef Re het volgende:
Ik ben blij dat er tijdelijke contracten zijn, eerst maar eens bewijzen wat je kan.
Klinkt goed, lekker beunhazen en je uit sloven om tegenover je collega's te bewijzen dat je het waard ben om in hun aanwezigheid te mogen verkeren (en waarvan de zittende collega's zichzelf natuurlijk allang hebben bewezen en dat ook niet meer hoeven te doen).

Alleen maar omdat het bedrijf/P&O niet in staat is mensen te selecteren omdat ze niet kundig genoeg zijn de kwaliteiten van sollicitanten in te schatten.

En lekker makkelijk ook voor de 'vaste club' werknemers waartegenover 'de nieuwe' niet kritisch mag zijn maar zich juist moet conformeren en nog beter voor je kansen op een vast contract, vooral dat clubje de hemel in prijzen hoe goed zij het wel niet doen. Maakt niet uit wat je doet maar hoe je het presenteert is wat in zulke bedrijven vaak het beste werkt, waarvan ik begrijp dat het overgrote deel van de bedrijven in Nederland zo zijn.
pi_108382684
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 13:03 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Het personeel wordt niet per defenitie beter van simpele opleidingen. Veel personeel verwacht dat alles voor hun wordt aangedragen als je lbo'er bent kan ik daarin meegaan maar alles wat daarbovenuit komt daarvan verwacht ik ook wat zelfredzaamheid en eigen initiatief. Als dat ontbreekt heb je totaal niets van je opleiding gesnapt.
Heb je daar een opleiding voor nodig dan? Volgens is dat gewoon common sense.

Sowieso vind ik diploma's zwaar overgewaardeerd. Mijn hoogste diploma is Mavo :') en op dit moment heb ik ook gewoon een baan op HBO niveau.
pi_108382727
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 14:24 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Waarom?
Mijn ervaring is dat mensen die 15 jaar bij dezelfde werkgever hebben gewerkt eerder gedemotiveerde zeikers zijn dan mensen die alle paar jaren wisselden omdat ze wat beters ambieerden.
Onzin, de jobhoppers zijn juist de zeikerds. Boehoe ik vind het hier niet meer leuk ik ga ergens anders werken. Jankzakken zijn het
  zaterdag 25 februari 2012 @ 14:29:51 #154
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_108382838
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 14:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Onzin, de jobhoppers zijn juist de zeikerds. Boehoe ik vind het hier niet meer leuk ik ga ergens anders werken. Jankzakken zijn het
Tja, jij weet dus duidelijk mensen niet te binden of motiveren
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_108382839
Wat een negatieve demotiverende instelling van bepaalde Fokkers. Er deugd altijd wel iets niet aan werknemers. Je zou ook eens iets constructiefs en opbeurend zeggen over werknemers en mensen in het algemeen. Wat een azijnzeikers, bah! :r
  zaterdag 25 februari 2012 @ 14:36:31 #156
45206 Pietverdriet
pi_108383089
Verder niets mis met flexibiliteit en je eigen broek ophouden, maar niet met de lastendruk die de NL overheid op inkomsten uit arbeid zet zodat je, zeker als geringverdiener, nauwelijks in staat bent reserves op te bouwen.
En Clapyourhands en Re zijn tekenend, wel flexibel met werknemers om willen gaan, maar als die flexibel willen zijn dat niet accepteren.
pi_108385733
Krijgen we zo niet een exodus naar het buitenland, als je 7 jaar lang een flexcontract kan hebben?
Eindoordeel: je gaat boven de gestelde eisen uit.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 16:23:45 #158
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_108385822
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 16:20 schreef schaal_9 het volgende:
Krijgen we zo niet een exodus naar het buitenland, als je 7 jaar lang een flexcontract kan hebben?
Dat zal nogal meevallen. De goede hoger opgeleiden krijgen hier ook wel sneller een vast contract, en voor de lager opgeleiden is er in het buitenland ook niet veel te halen. Bovendien zullen die minder snel verhuizen/emigreren voor hun werk.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_108386121
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 16:23 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Dat zal nogal meevallen. De goede hoger opgeleiden krijgen hier ook wel sneller een vast contract, en voor de lager opgeleiden is er in het buitenland ook niet veel te halen. Bovendien zullen die minder snel verhuizen/emigreren voor hun werk.
Daar zit wel weer wat in ja, hoger opgeleiden vinden ook gemakkelijker ander werk.

Ik denk dat ook het minimumjeugdloon meespeelt, waardoor banen voor lager opgeleiden verdrongen worden door scholieren die voor een slavenloontje bereid zijn hetzelfde werk te doen. In Frankrijk bijvoorbeeld kennen ze een minimumloon van 9,22 euro per uur (vanaf 18 jaar!!) en 6,45 euro per uur vanaf 16 jaar. Zo goed als geen leeftijdsdiscriminatie dus en: op volwassen leeftijd kun je met het genoemde loon een volwaardig bestaan opbouwen.

De jeugdschalen zoals we die nu kennen hadden er nooit in deze vorm moeten komen.
Eindoordeel: je gaat boven de gestelde eisen uit.
pi_108386326
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 16:35 schreef schaal_9 het volgende:

[..]

Daar zit wel weer wat in ja, hoger opgeleiden vinden ook gemakkelijker ander werk.

Ik denk dat ook het minimumjeugdloon meespeelt, waardoor banen voor lager opgeleiden verdrongen worden door scholieren die voor een slavenloontje bereid zijn hetzelfde werk te doen. In Frankrijk bijvoorbeeld kennen ze een minimumloon van 9,22 euro per uur (vanaf 18 jaar!!) en 6,45 euro per uur vanaf 16 jaar. Zo goed als geen leeftijdsdiscriminatie dus en: op volwassen leeftijd kun je met het genoemde loon een volwaardig bestaan opbouwen.

De jeugdschalen zoals we die nu kennen hadden er nooit in deze vorm moeten komen.
Inderdaad!
  zaterdag 25 februari 2012 @ 16:45:34 #161
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_108386379
Maar de jeugdwerkloosheid is dan weer vele malen lager dan in Zuid-Europese landen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  zaterdag 25 februari 2012 @ 16:59:07 #162
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_108386790
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 14:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Clapyourhands en Re zijn tekenend, wel flexibel met werknemers om willen gaan, maar als die flexibel willen zijn dat niet accepteren.
Da's ook niet zo vreemd. Werkgevers denken over het algemeen dat ze almachtig zijn en dat je god op je blote knietjes moet bedanken dat je voor ze mag werken. Daar komt ook bij dat voor iedere werkgever uiteindelijk maar 1 ding de 1e plaats in neemt, de almachtige euro oftewel hun bankrekening. Ze kunnen lullen wat ze willen maar uiteindelijk is voor hen iedere werknemer daar ondergeschikt aan wat het eeuwige eenrichtingsverkeer verklaart. Ze stellen steeds meer eisen maar als je als werknemer een keer ergens om vraagt dan ziijn ze opeens niet thuis want het kost teveel.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
pi_108406618
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 14:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Als er één groep jankzakken pur sang is, dan is dat wel het Nederlandse bedrijfsleven. Te weinig werknemers in een bepaalde branche of wil men 20-jarige instromers met 30 jaar ervaring en de looneisen van een 16-jarige vakkenvuller, dan staat men alweer met rode ogen en een vol gesnotterde zakdoek bij de overheid op de stoep...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  zondag 26 februari 2012 @ 09:15:28 #164
45206 Pietverdriet
pi_108406645
Tja, en neem je dan sympatieke hardwerkende polen aan is het ook niet goed.
  zondag 26 februari 2012 @ 09:35:43 #165
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_108406838
Ik snap überhaupt niet hoe het voordelig kan zijn voor een werkgever om langere tijd flexibele krachten in dienst te hebben. Er zit namelijk eigenlijk altijd een extra partij tussen die ook een boterham wil verdienen: de detacheerders/uitzendbureaus. Dus zowel werknemer (die krijgt een lager salaris) als werkgever (die heeft hogere kosten in vergelijking met vast personeel) delen het verlies.

Het enige voordeel voor de werkgever is dan wellicht dat die ingeleende persoon als debet tussen de schroeven en moertjes staat vermeld en niet in het personeelsbestand: kun je pronken met een goede productiviteit en lage personeelskosten.

Volgens mij ben je dus als werkgever jezelf goed voor de gek aan het houden als je mensen 3+ jaar aan het inlenen bent.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_108406932
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 09:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Tja, en neem je dan sympatieke hardwerkende polen aan is het ook niet goed.
Dat zeggen ze altijd over Polen maar als als die zo hard werken dan is het gek dat ze veel minder loon krijgen dan de Nederlanders.
Kortom, het is de werkgevers alleen maar om het lage loon te doen.
pi_108406952
quote:
7s.gif Op zondag 26 februari 2012 09:35 schreef Frezer het volgende:
Ik snap überhaupt niet hoe het voordelig kan zijn voor een werkgever om langere tijd flexibele krachten in dienst te hebben. Er zit namelijk eigenlijk altijd een extra partij tussen die ook een boterham wil verdienen: de detacheerders/uitzendbureaus. Dus zowel werknemer (die krijgt een lager salaris) als werkgever (die heeft hogere kosten in vergelijking met vast personeel) delen het verlies.

Het enige voordeel voor de werkgever is dan wellicht dat die ingeleende persoon als debet tussen de schroeven en moertjes staat vermeld en niet in het personeelsbestand: kun je pronken met een goede productiviteit en lage personeelskosten.

Volgens mij ben je dus als werkgever jezelf goed voor de gek aan het houden als je mensen 3+ jaar aan het inlenen bent.
Niet als je ze een nul uren contract geeft.
Verder kost het je niks als ze ziek zijn.
  zondag 26 februari 2012 @ 09:48:48 #168
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_108407037
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 09:43 schreef klaaskippegaas het volgende:

[..]

Niet als je ze een nul uren contract geeft.
Verder kost het je niks als ze ziek zijn.
Dat is idd zo in de uitzendmarkt, in de laag opgeleide segmenten. Zodra het detachering heet is dat echter zeker niet meer het geval.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  zondag 26 februari 2012 @ 09:59:08 #169
165633 eriksd
The grand facade...
pi_108407169
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 14:24 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Sowieso vind ik diploma's zwaar overgewaardeerd. Mijn hoogste diploma is Mavo :') en op dit moment heb ik ook gewoon een baan op HBO niveau.
HBO is dan ook wat vroeger de MAVO was.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  zondag 26 februari 2012 @ 10:04:49 #170
45206 Pietverdriet
pi_108407259
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 09:41 schreef klaaskippegaas het volgende:

[..]

Dat zeggen ze altijd over Polen maar als als die zo hard werken dan is het gek dat ze veel minder loon krijgen dan de Nederlanders.
Kortom, het is de werkgevers alleen maar om het lage loon te doen.
Nee, om productiviteit.
  zondag 26 februari 2012 @ 10:10:25 #171
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_108407359
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 15:59 schreef raptorix het volgende:

[..]

Vertel het mijn vriend, baas wou hem graag in dienst houden, maar alleen niet met een vast contract, maar goed regels en wetten die door linkse honden worden verzonnen werken toch niet.
Dus de werkgever twijfelt aan de inzet en capaciteit van je vriend. Waarom ontslagrecht versoepelen als ze de minkukels nu al erbuiten kunnen houden d.m.v. drie tijdelijke contracten?
pi_108407929
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2012 10:04 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nee, om productiviteit.
Zoveel mogelijk productiviteit per betaalde euro ja, niet per fte. Het gaat dus wel degelijk om een zo laag mogelijk loon.
  zondag 26 februari 2012 @ 12:34:51 #173
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_108410695
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 14:24 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Precies.... een vak leer je toch meestal in de praktijk. Als je goed kan leren en door praktische ervaring gemotiveerd raakt om jezelf de theorie eigen te maken kun je alsnog een hoog niveau bereiken.
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
  zondag 26 februari 2012 @ 14:16:35 #174
45206 Pietverdriet
pi_108415113
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 10:45 schreef Ludd het volgende:

[..]

Zoveel mogelijk productiviteit per betaalde euro ja, niet per fte. Het gaat dus wel degelijk om een zo laag mogelijk loon.
Als je het verschil niet ziet tussen loonkosten en uurloon dan kom je met dit soort postings.
pi_108422272
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 16:23 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Inderdaad ja. Ik kreeg na een half jaar (was een jaarcontract) een vast contract aangeboden, net zoals mijn andere collega's die allemaal tussen de 25-35 jaar zijn. Ook allemal academen trouwens. Ik merk er eigenlijk niks van, wat in het eerste artikel stond.
Ja, de mensen die mbo of lager hebben, die zijn de lul, maar dat was altijd al zo geweest omdat die er nu eenmaal genoeg zijn.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  zondag 26 februari 2012 @ 16:59:01 #176
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_108422691
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 12:34 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Precies.... een vak leer je toch meestal in de praktijk. Als je goed kan leren en door praktische ervaring gemotiveerd raakt om jezelf de theorie eigen te maken kun je alsnog een hoog niveau bereiken.
Voor het merendeel van de vakken is een diploma een indicatie van capaciteit, maar zeker geen garantie. Vaak is hoger onderwijs slecht verbonden aan de zakenwereld de in het bijzonder hogere opleidingen besteden veel te weinig tijd aan praktisch denken en veel te veel aan niet relevante of verouderde theorie.

Er zijn goede en slechte academici wat betreft de zakenwereld, de sollicitatie en proefperiode zullen dat moeten uitwijzen. Ik heb mensen met en zonder vervolgopleiding aangenomen voor dezelfde soort posities op niveau.
reset
  zondag 26 februari 2012 @ 16:59:39 #177
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_108422718
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 22:46 schreef Zihuatanejo het volgende:
Als men een "juiste" studie hebt gedaan valt het mee. Althans in mijn vriendenkring.
Wat is dan een juiste studie? Hier zitten van zorg tot engineur gewoon vast met bijbaantjes :')
  zondag 26 februari 2012 @ 17:03:10 #178
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_108422846
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 16:35 schreef schaal_9 het volgende:

[..]

Eens! Heb dit echt nooit kunnen begrijpen..
pi_108424240
Typisch nederlands gelul hier, al dat gezeur van die mensen die maar roepen dat bedrijven opleidingen moeten verzorgen, dat bedrijven verantwoordelijk zijn voor vastigheid, en maar zeuren, en maar zeuren.

En dan over 15 jaar klagen dat onze arbeid zo duur is geworden en dat we weg geconcurreerd zijn door het buitenland.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 26 februari 2012 @ 17:44:48 #180
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_108424408
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 17:40 schreef raptorix het volgende:
Typisch nederlands gelul hier, al dat gezeur van die mensen die maar roepen dat bedrijven opleidingen moeten verzorgen, dat bedrijven verantwoordelijk zijn voor vastigheid, en maar zeuren, en maar zeuren.

En dan over 15 jaar klagen dat onze arbeid zo duur is geworden en dat we weg geconcurreerd zijn door het buitenland.
Het zijn ook altijd bedrijven die daar over klagen, ja.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zondag 26 februari 2012 @ 17:46:27 #181
45206 Pietverdriet
pi_108424496
quote:

Met proberen de goedkoopste te zijn gaan we het niet redden.
pi_108424598
quote:
7s.gif Op zondag 26 februari 2012 17:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Hoi, maak eens kennis met de SP.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_108424698
quote:
7s.gif Op zondag 26 februari 2012 17:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Nee, bedrijven klagen dat ze geen mensen kunnen krijgen, uit eigen ervaring weet ik dat dit zo is, iedereen doet tegenwoordig lul studies waar niemand op zit te wachten, wij hebben al bijna 5 jaar permanent software ontwikkelaars nodig, mogen ook starters zijn, sterker mogen ook mensen zijn zonder technische achtergrond maar met goed stel hersens, maar zelfs die mensen krigj je niet.
pi_108424728
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2012 17:46 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Met proberen de goedkoopste te zijn gaan we het niet redden.
Jij weet ook wel dat ik het heb over prijs/kwaliteit, en dat is Nederland nu snel achteruit aan het hollen.
pi_108424833
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 17:50 schreef raptorix het volgende:

[..]

Nee, bedrijven klagen dat ze geen mensen kunnen krijgen, uit eigen ervaring weet ik dat dit zo is, iedereen doet tegenwoordig lul studies waar niemand op zit te wachten, wij hebben al bijna 5 jaar permanent software ontwikkelaars nodig, mogen ook starters zijn, sterker mogen ook mensen zijn zonder technische achtergrond maar met goed stel hersens, maar zelfs die mensen krigj je niet.
Klopt. Probeer eens een goede electrotechnicus te vinden. Fucking onmogelijk.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  zondag 26 februari 2012 @ 17:54:17 #186
pi_108424840
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 17:51 schreef raptorix het volgende:

[..]

Jij weet ook wel dat ik het heb over prijs/kwaliteit, en dat is Nederland nu snel achteruit aan het hollen.
Loopt gelijk op met het onderwijs. Wel eisen stellen maar niets willen investeren.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  zondag 26 februari 2012 @ 17:55:09 #187
pi_108424875
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 17:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Klopt. Probeer eens een goede electrotechnicus te vinden. Fucking onmogelijk.
Dan moet je ze motiveren met salaris en opleidingen. Maar het is veel makkelijker om te klagen en in je kantoorbed te blijven liggen.
pi_108424877
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 22:46 schreef DjinN het volgende:

[..]

Juh ook herkenbaar voor mij. Ben nu 26, al flink wat banen versleten, maar toch nergens een vast contract kunnen krijgen. Is gewoon stomvervelend want ik ben nu gewoon echt op de leeftijd dat ik mijn eigen leven aan het opbouwen ben. Ik wil een toekomst, ik wil een huis, trouwen met mijn vriend, kinderen, heel de klimbam. En zolang ik geen vaste baan heb kan ik naar die toekomstdromen dus echt wel fluiten.
welke studie heb je gedaan?
pi_108424900
quote:
7s.gif Op zondag 26 februari 2012 17:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Loopt gelijk op met het onderwijs. Wel eisen stellen maar niets willen investeren.
Klopt, je zou eens een amerikaan moeten vertellen dat mensen hier in opstand komen, wanneer ze na 5 jaar op kosten van het rijk te hebben gestudeerd, boos worden als ze niet nog een gesubsidieerde studie mogen doen.
pi_108424966
quote:
7s.gif Op zondag 26 februari 2012 17:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dan moet je ze motiveren met salaris en opleidingen. Maar het is veel makkelijker om te klagen en in je kantoorbed te blijven liggen.
Dat is gedeeltelijk wel waar, maar in mijn business kun je vrij goed geld verdienen, maar zelfs dan kiezen mensen nog steeds voor een flutstudie (communicatie management :') :') :') :') :') )
  zondag 26 februari 2012 @ 18:00:01 #191
pi_108425093
Ik heb na MTS elektronica/technische computerkunde 7 jaar in het leger gezeten, en ben daarna andere dingen gaan doen. Er was geen interessant (zeker niet financieel) werk te vinden in de electro.

Ik hoef ondertussen niet meer te werken, maar niet dankzij een technische carrière. En het word alleen maar slechter.
pi_108425199
quote:
7s.gif Op zondag 26 februari 2012 18:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb na MTS elektronica/technische computerkunde 7 jaar in het leger gezeten, en ben daarna andere dingen gaan doen. Er was geen interessant (zeker niet financieel) werk te vinden in de electro.

Ik hoef ondertussen niet meer te werken, maar niet dankzij een technische carrière. En het word alleen maar slechter.
Je hoeft niet meer te werken van het UWV, of je bent al binnen?
  zondag 26 februari 2012 @ 18:13:31 #193
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_108425683
quote:

Je vriend klaagde ook niet? Uit je post daarover merk ik op dat hij daar niet heel erg tevreden over was.
pi_108425684
quote:
7s.gif Op zondag 26 februari 2012 17:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ze zijn er simpelweg niet. En we bieden een prima salaris.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  zondag 26 februari 2012 @ 18:13:46 #195
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_108425695
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 17:50 schreef raptorix het volgende:

[..]

Die vertrekken ook gewoon naar het buitenland Of willen entertaiment in
  zondag 26 februari 2012 @ 18:15:11 #196
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_108425747
quote:

Wie riep dat, wil die kant ook wel eens horen
pi_108426168
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 18:13 schreef betyar het volgende:

[..]

Je vriend klaagde ook niet? Uit je post daarover merk ik op dat hij daar niet heel erg tevreden over was.
Ik snap je vraag/punt niet, wat bedoel je?
pi_108426189
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 18:15 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Wie riep dat, wil die kant ook wel eens horen
Lees het topic eens door.
  zondag 26 februari 2012 @ 18:28:01 #199
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_108426216
Je kunt het ook quoten..
  zondag 26 februari 2012 @ 18:29:49 #200
pi_108426275
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 18:02 schreef raptorix het volgende:

[..]

Je hoeft niet meer te werken van het UWV, of je bent al binnen?
Binnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')