Armbandjequote:Op donderdag 23 februari 2012 20:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Lekker is dat, zit je hier alle mods uit te maken voor homo?
quote:
Daten? Ik ken nog een leuke film die je vast nog niet gezien hebt!quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit mobiel ik kan het allemaal niet volgen
owja we gingen zoenen enzoquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:51 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ik doe wel gewoon alsof je single bent.
Doe mij maar zwart met rood danquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zwart betekent 'rot op', blauw betekent 'ik ben homo', rood betekent 'neuken'.
Rot op als je niet wilt neuken?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:53 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Doe mij maar zwart met rood dan
Deal... ik wil best de eerste in de ketting zijnquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:50 schreef twi het volgende:
Ik stem voor een spelletje "Ik ga op vakantie en neem mee" en degene die aan het einde iets vergeet moet de rekening betalen.
I don't mind.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:57 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Goddamn.. ik denk dat jij heel veel geknuffeld gaat worden die avond
Er zijn grenzen. Dik maakt niet uit.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ook niet als het van die vieze, stinkende, dikke FOK!kers zijn?
Verpest het nou niet voor me, vraag dit pas op 6 maart.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mocht ie willen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij hebt haar vast al eens geknuffeld.
Heb jij even mazzelquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ben wel gek.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij hebt haar vast al eens geknuffeld.
Dit prikkelt mijn nieuwsgierigheid. Sturen gaarne.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:00 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb net een naar plaatje gezien
Mag hem hier helaas niet posten.
Dit kan ik beamenquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:00 schreef Monopoly het volgende:
DM?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:00 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb hem helaas gezienquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:00 schreef Monopoly het volgende:
Ik krijg een borrelend gevoel in mijn broek. Gimme gimme.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:00 schreef Monopoly het volgende:
DM, tenzij hij uit de KPD komtquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:00 schreef Monopoly het volgende:
Iets met lief en dagboek.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:07 schreef So_Surreal het volgende:
Net zo'n lul die me belt voor de vrienden loterij en dat ik 2 gratis loten gewonnen heb
Dus ik zeg "Nee, ik doe niet mee aan loterijen"
Vraagt hij "Mag ik vragen wat u tegenhoudt? "
Zeg ik "Mijn principes"
Is hij stil, en hangt hij op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |