quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:47 schreef twi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.roze
Tap tap tap
Die is leukquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:49 schreef Dimens het volgende:
Zullen we met z'n allen een kringetje maken en dan een bal naar elkaar overgooien. De persoon naar wie je gooit moet dan jouw FOK! naam zeggen en als hij/zij dit niet weet, moet hij/zij een shotje drinken.
Weet je mij wel te herkennen? Anders gaat natuurlijk iedereen zeggen dat hij of zij Dimens is in de hoop jou te kunnen kussen.quote:
't was eigenlijk een grapje....600 fokkers die zich gaan voorstellen..quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Kanovinnie. Ik hou van FOK!ken.
Meestal stelt iedereen zich even voor om vervolgens slap te gaan ouwehoeren. Ik ga iig geen speech houden om mezelf voor te stellen.
Megaquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:49 schreef Dimens het volgende:
Zullen we met z'n allen een kringetje maken en dan een bal naar elkaar overgooien. De persoon naar wie je gooit moet dan jouw FOK! naam zeggen en als hij/zij dit niet weet, moet hij/zij een shotje drinken.
Zwart betekent 'rot op', blauw betekent 'ik ben homo', rood betekent 'neuken'.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat voor soort armbandje?
'Hoi ik ben Single en in voor een feestje'?
Ik ben Kanovinnie, raad mijn echte naam maarquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Exact.
"Ik ben Hork en schud geen handjes, als je wat wilt weten roep je maar" zoiets doet het altijd wel goed
Ik nodig je nog uit voor een date, maar je reageert niet!quote:
Ik herken je aan je haar.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Weet je mij wel te herkennen? Anders gaat natuurlijk iedereen zeggen dat hij of zij Dimens is in de hoop jou te kunnen kussen.
Waar kan ik een paars bandje halen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zwart betekent 'rot op', blauw betekent 'ik ben homo', rood betekent 'neuken'.
Dat heet 'een hint'.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:50 schreef kanovinnie het volgende:
Ik nodig je nog uit voor een date, maar je reageert niet!
HENK! Ik weet het gewoon zeker, jij heet gewoon stiekem Henk. Of Klaas-Jan ofzoquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ben Kanovinnie, raad mijn echte naam maar
Lekker is dat, zit je hier alle mods uit te maken voor homo?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit mobiel ik kan het allemaal niet volgenquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ben Kanovinnie, raad mijn echte naam maar
[..]
Ik nodig je nog uit voor een date, maar je reageert niet!
En roze?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Armbandjequote:Op donderdag 23 februari 2012 20:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Lekker is dat, zit je hier alle mods uit te maken voor homo?
quote:
Daten? Ik ken nog een leuke film die je vast nog niet gezien hebt!quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit mobiel ik kan het allemaal niet volgen
owja we gingen zoenen enzoquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:51 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ik doe wel gewoon alsof je single bent.
Doe mij maar zwart met rood danquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Rot op als je niet wilt neuken?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:53 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Doe mij maar zwart met rood dan
Deal... ik wil best de eerste in de ketting zijnquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:50 schreef twi het volgende:
Ik stem voor een spelletje "Ik ga op vakantie en neem mee" en degene die aan het einde iets vergeet moet de rekening betalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |