Geen idee. Voetbalzone is ontieglijk kut en voor de rest zit ik alleen op een Engelstalig Everton forumquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:04 schreef Paul-89 het volgende:
Is er verder nog een goed Nederlands voetbal forum ? Of mag je dat hier niet bespreken ?
Volgens mij niet echt.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:04 schreef Paul-89 het volgende:
Is er verder nog een goed Nederlands voetbal forum ? Of mag je dat hier niet bespreken ?
Ja daar zat ik ook toen ik 15 was.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Geen idee. Voetbalzone is ontieglijk kut en voor de rest zit ik alleen op een Engelstalig Everton forum.
Ik vind Fok wel goed. Ondanks dat het niveau soms dramatisch is, zijn ze altijd wel snel met nieuwtjes enzo.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:04 schreef Paul-89 het volgende:
Oja duhquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij niet echt.
Wedden op sport
Ik kijk nooit op de fp.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik vind Fok wel goed. Ondanks dat het niveau soms dramatisch is, zijn ze altijd wel snel met nieuwtjes enzo.
Ik heb het niet over de FP he... Gewoon het forum zelf.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:07 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik kijk nooit op de fp.
Er zouden wel eens wat meer acties/prijsvragen enz. op VBL mogen.
Ik kom niet op het forum voor de nieuwtjes, 9 van de 10x weet ik ze ook al voordat ze hier staan.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de FP he... Gewoon het forum zelf.
En dat laatste klopt ja
Ik nietquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:12 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik kom niet op het forum voor de nieuwtjes, 9 van de 10x weet ik ze ook al voordat ze hier staan.
Ik ga gelijk krijgen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik hoop het
Gokje: Twee Nederlandse clubs vliegen er uit vanavond en twee gaan er door.
Die van Katie?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:03 schreef Paul-89 het volgende:
@jojoortje
Je programma is weer bezig @rtl 5.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:29 schreef j0rdiiii het volgende:
Is die chick van Helpmefok nog in Pownews geweest?
Dat zou wel weer typisch Ajax zijn idd.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:23 schreef eight het volgende:
Ajax gaat zondag verliezen, kan haast niet anders.
Ja, ze filmde alleen mannen met krukken/rolstoel, en gingen die dan vragen of ze soms al een ongeluk emt motor hadden gehad.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:41 schreef Helpmefok het volgende:
We hebben het zelf niet gezien want mijn ouders kwamen terug uit Parijs. Was er uberhaupt een stukje over de motorbeurs?
Oh wow, dat is wel fucking slechtquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:46 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja, ze filmde alleen mannen met krukken/rolstoel, en gingen die dan vragen of ze soms al een ongeluk emt motor hadden gehad.
Item duurde amper een minuut en geen enkele vrouw in beeld geweest.
Klopt, sloeg nergens op.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Oh wow, dat is wel fucking slecht. En niet slecht in de zin die Powned nastreeft, nee gewoon inspiratieloze bagger.
NU je die blonde papzak hebt gezien, enig idee hoe die heet?quote:
Nee, maar het valt me wel op dat hij altijd de korte/slechte items doet.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
NU je die blonde papzak hebt gezien, enig idee hoe die heet?
True, dat was lange tijd een van de best lopende reeksen op Fok!, men heeft ook een eigen forum opgericht waar alle users naar verkast zijn door het beleid van Danny. Veel gezeik met oa het verbieden van blogabets in sigs. Het loopt nu iets beter, maar alle voormalig users kapen de nieuwelingen weg.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies daarom was die rel zo jammer. Volgens mij heeft Danny ook exact hetzelfde geflikt met WOS. Al zal de kromme dat beter weten
't is dat het Feijenoord-topic wel goed loopt.
Loopt het daar nog? Ik ben nooit verkast, geen zin om 2 fora bij te houden, en het wedden staat bij mij ook op een laag pitje.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:08 schreef Caland het volgende:
Jup. Heb zelf inmiddels ook een account op dat andere forum, maar vergeet het telkens
Wed ook niet zo heel serieus tbh
quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:14 schreef Muto het volgende:
HMF en Kromme sitting in a tree: K-I-S-S-: I-N-G: First comes love,: then comes marriage,: then comes baby: in a baby carriage!
http://www.nu.nl/binnenla(...)rdam-delfshaven.htmlquote:Zeer grote brand in Rotterdam Delfshaven
Laatste update: 24 februari 2012 11:08 info
AMSTERDAM - Aan de Coolhaven in Rotterdam Delfshaven woedt een zeer grote brand.
Dit meldt RTV Rijnmond.
De brand is ontstaan in de zuurkast van het commerciële laboratorium Dr. A. Verwey B.V. en sloeg over in een grote afvoerpijp, bevestigt een woordvoerder van de Veiligheidsregio Rotterdam Rijnmond tegenover NU.nl.
Er zijn ook gevaarlijke stoffen aanwezig in het pand.
Op dit moment worden er metingen door de brandweer verricht. De bewoners in de wijk rondom het laboratorium moeten hun ramen en deuren gesloten houden. De brand is opgeschaald naar een zeer grote brand en was om 11:00 uur nog niet onder controle.
Een persoon wordt behandeld vanwege ademhalingsproblemen.
Hé kijk nou, mijn vrouw geeft me zelfs via Fok! al tips om op mijn gezondheid te letten. Zal het doen hoor lieverd. Vanavond hoef ik niet weer gekookte aardappels hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:21 schreef De_kromme het volgende:
Een berichtje voor mijn Rotterdamse vrienden. Kijken jullie wel een beetje uit jongens?
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)rdam-delfshaven.html
Da's niet lief om te zeggen tegen je levenspartner.quote:
Woon je in Rotterdam? Dan maak ik er wel 1 voor je. Is wel Cat5E.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:10 schreef Stokstaart het volgende:
Even iets anders. Ik moet een heeeeeeeel kort internetkabeltje hebben om mn router en mn moden te verbinden. Iemand enig idee waar je die kan halen?
En dan echt 30 cm of zo hemediamarkt heeft alleen vanaf 3 meter
Haha thx man, maar ik haal wel gewoon in de winkel johquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Woon je in Rotterdam? Dan maak ik er wel 1 voor je. Is wel Cat5E.
Eerlijk gezegd vind ik het sowieso een beetje overkill, sommige doen nu net alsof het hun eigen famillie is ofzo.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:24 schreef Caland het volgende:
Mag toch hopen dat koninginnedag gewoon doorgaat.
Kutprins, had 'ie dat niet wat later kunnen doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |