Misschien hebben ze een onderwijzer mee? Of zijn er speciale regels/uitzonderingen voor dit soort situaties die ook gewoon voor Jan Modaal gelden?quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:43 schreef Document1 het volgende:
Sorry hoor maar de voorjaarsvakantie duurt toch geen twee weken? Duidelijk gevalletje hier voldoen wij aan de leerplicht omdat wij Oranjes zijn.
Lees eens een krantquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:52 schreef Eenskijken het volgende:
Is er nog nieuws behalve stabiel en in levensgevaar?
Lul toch niet zo stom. Iedereen kan dispensatie aanvragen om buiten de reguliere vakanties extra dagen op te nemen. Dat kan liggen aan het werk dat een van de ouders doet etc. etc. En ik kan me voorstellen dat zij dat best aannemelijk kunnen maken aangezien Friso in de UK werkt en het op die manier lastig kan zijn om per se op de hollandse vakantietijden vakanties te plannen. En dan mag je dus een paar dagen buiten de vaste vakantiedagen om plannen, als je daar toestemming voor krijgt.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:43 schreef Document1 het volgende:
Sorry hoor maar de voorjaarsvakantie duurt toch geen twee weken? Duidelijk gevalletje hier voldoen wij aan de leerplicht omdat wij Oranjes zijn.
Kan wel. Zijn meer scholen die dat doen. Meestal met als reden dat veel gezinnen op wintersport gaan in die vakantie. Zou in Wassenaar dus heel goed kunnen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:43 schreef Document1 het volgende:
Waar slaat dát nou weer op, wordt echt alles afgedaan met 'omdat ze Oranjes zijn zeker'quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:43 schreef Document1 het volgende:
Gewoon bannen. Voor domme mensen is hier geen ruimte!quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waar slaat dát nou weer op, wordt echt alles afgedaan met 'omdat ze Oranjes zijn zeker'
Als de vakantie netjes is aangevraagd en gehonoreerd is er niets op aan te merken.
Er gaan zoveel ouders buiten de schoolvakanties om op vakantie..
De vakantie begint pas vanaf zaterdag hier 1 weekquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:43 schreef Document1 het volgende:
Nou doe maar gelijk deze mongool er ook bij.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gewoon bannen. Voor domme mensen is hier geen ruimte!
Als mijn broer 'stabiel maar niet buiten levensgevaar' in het buitenland in het ziekenhuis zou liggen, kunnen wat mij betreft alle leerplichtambtenaren in hun blote kont ondersteboven de polka dansen, maar ik bleef waar ik was, al duurde het nog drie weken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:43 schreef Document1 het volgende:
Dit. Geen enkele leerplichtambtenaar ook die daar moeilijk over gaat doenquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als mijn broer 'stabiel maar niet buiten levensgevaar' in het buitenland in het ziekenhuis zou liggen, kunnen wat mij betreft alle leerplichtambtenaren in hun blote kont ondersteboven de polka dansen, maar ik bleef waar ik was, al duurde het nog drie weken.
Ik had het al over je dombo. Je hoeft jezelf niet twee keer te nomineren.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:50 schreef Document1 het volgende:
[..]
Nou doe maar gelijk deze mongool er ook bij.
En datquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als mijn broer 'stabiel maar niet buiten levensgevaar' in het buitenland in het ziekenhuis zou liggen, kunnen wat mij betreft alle leerplichtambtenaren in hun blote kont ondersteboven de polka dansen, maar ik bleef waar ik was, al duurde het nog drie weken.
Ban aanvragen mag dan ook weer niet, andere dombo.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik had het al over je dombo. Je hoeft jezelf niet twee keer te nomineren.
Je maakt een grapje natuurlijk, hihahoquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit. Geen enkele leerplichtambtenaar ook die daar moeilijk over gaat doen
Wij bleven ook zo vaak een extra week... En dan was er niet eens iemand ziekquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:43 schreef Document1 het volgende:
Dat is echt asociaal, wij hielden ons tenminste gewoon aan de regels.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij bleven ook zo vaak een extra week... En dan was er niet eens iemand ziek
Jij hebt duidelijk inside informatie, vertel daar eens wat meer over? Voorlopig wordt het gewone volk aan het lijntje gehouden met stabiel, maar niet buiten levensgevaar. Het is dus bevestigd dat hij daadwerkelijk op sterven ligt?quote:
Wij wilden weleens op vrijdag eerder was.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij bleven ook zo vaak een extra week... En dan was er niet eens iemand ziek
Nee hoor. Waarom?quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je maakt een grapje natuurlijk, hihaho
Echt hè.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:55 schreef SeLang het volgende:
Wat een stelletjes Nederlanders weer in dit topic. Er ligt iemand op sterven en dan gaan zeiken over een weekje schoolverzuim....
Het is natuurlijk ondenkbaar dat dit soort details niet met jou persoonlijk gedeeld worden he...quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:56 schreef Document1 het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk inside informatie, vertel daar eens wat meer over? Voorlopig wordt het gewone volk aan het lijntje gehouden met stabiel, maar niet buiten levensgevaar. Het is dus bevestigd dat hij daadwerkelijk op sterven ligt?
Mocht gewoon van de directeur hoor. Die zei altijd tegen m'n vader: "bel maandag maar weer even dat je je been hebt gebroken en niet naar huis kunt rijden o.i.d. Fijne vakantie hè!". Wat een leuke man was dat tochquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat is echt asociaal, wij hielden ons tenminste gewoon aan de regels.
De A is van Adel, dat ben ik!quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Echt hè.
Niks mee te maken dat je pa in levensgevaar is. Je moet e zal deze week verdomme het alfabet leren!
Een middagje voor de begrafenis van m'n oma, nounou wat een bofkont was ik. Dat is nogsteeds geen week.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee hoor. Waarom?
Als je vader op sterven ligt hoef je echt niet naar school toe hoor.
Als je de situatie gewoon uitlegt bij de school, is er echt geen leerplichtambtenaar in Nederland die erover zou vallen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
De vakantie begint ook pas volgende week voor zequote:Op donderdag 23 februari 2012 12:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Een middagje voor de begrafenis van m'n oma, nounou wat een bofkont was ik. Dat is nogsteeds geen week.
Ik vind jouw levensverhaal in deze totaal niet boeiend eigenlijk.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Een middagje voor de begrafenis van m'n oma, nounou wat een bofkont was ik. Dat is nogsteeds geen week.
Ach als kinderen het goed doen op school maakt een dag toch niet uit. En een week ook niet.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wij wilden weleens op vrijdag eerder was.
Mocht niet
waarom zou je als een kind een week vrijaf moeten krijgen voor de uitvaart van je oma?quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jawel hoor, je vraagt er zelf naar. Ik ben ook interessanter dan jij, wen er maar aan.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind jouw levensverhaal in deze totaal niet boeiend eigenlijk.
*proest*quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
De A is van Adel, dat ben ik!
De B is Bea, dat is mijn oma.
De C is van Claus, mijn overleden opa.
De D is van dikke, dat is mijn oom.
Misschien was ze heel erg dik.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:03 schreef roos85 het volgende:
[..]
waarom zou je als een kind een week vrijaf moeten krijgen voor de uitvaart van je oma?
Toen m'n opa overleed zei m'n moeder, 'Blijf vandaag maar thuis.'quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:03 schreef roos85 het volgende:
[..]
waarom zou je als een kind een week vrijaf moeten krijgen voor de uitvaart van je oma?
In het kader van beter goed gejat dan slecht verzonnen:quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
quote:Weet wat jij zou moeten doen?
Groenteboer worden!
Kan je de hele dag appels en peren vergelijken!
Ik vraag er helemaal niet naar.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jawel hoor, je vraagt er zelf naar. Ik ben ook interessanter dan jij, wen er maar aan.
Groetenboer. Dat is tof. Kun je groetjes kopen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
In het kader van beter goed gejat dan slecht verzonnen:
[..]
Wat heeft dat hiermee te maken, wil je Friso fruit brengen uit je eigen zaak en weet je niet hoe dat financieel moet?quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
[..]
Groeteboer?quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
[..]
Die is best vermakelijkquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
[..]
Doe mij een paar groetjesquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Groeteboer?
Die handelt in groeten?
Nou eigenlijk niet, je verdient er niks mee. Wat ik er nog achteraan wou zeggen doe ik maar niet.quote:
En dat zeg jij in een topic wat al 27 afleveringen helemaal nergens over gaat .....quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gewoon bannen. Voor domme mensen is hier geen ruimte!
Al was de vakantie niet aangevraagd, zit zijn wel dermate bijzondere omstandigheden.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waar slaat dát nou weer op, wordt echt alles afgedaan met 'omdat ze Oranjes zijn zeker'
Als de vakantie netjes is aangevraagd en gehonoreerd is er niets op aan te merken.
Er gaan zoveel ouders buiten de schoolvakanties om op vakantie..
Het ging er toch over dat een week normaal is? En toen werd tegen mij gezegd "jij zou dan ook vast vrij hebben gekregen" Ik kreeg dus een middag ipv een week.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:09 schreef roos85 het volgende:
Maar, ST, waarom zou je een week vrij moeten krijgen als je oma is overleden? wat is daar de meerwaarde van dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |