In het kader van beter goed gejat dan slecht verzonnen:quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Een middagje voor de begrafenis van m'n oma, nounou wat een bofkont was ik. Dat is nogsteeds geen week.
quote:Weet wat jij zou moeten doen?
Groenteboer worden!
Kan je de hele dag appels en peren vergelijken!
Ik vraag er helemaal niet naar.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jawel hoor, je vraagt er zelf naar. Ik ben ook interessanter dan jij, wen er maar aan.
Groetenboer. Dat is tof. Kun je groetjes kopen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
In het kader van beter goed gejat dan slecht verzonnen:
[..]
Wat heeft dat hiermee te maken, wil je Friso fruit brengen uit je eigen zaak en weet je niet hoe dat financieel moet?quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
[..]
Groeteboer?quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
[..]
Die is best vermakelijkquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
[..]
Doe mij een paar groetjesquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Groeteboer?
Die handelt in groeten?
Nou eigenlijk niet, je verdient er niks mee. Wat ik er nog achteraan wou zeggen doe ik maar niet.quote:
En dat zeg jij in een topic wat al 27 afleveringen helemaal nergens over gaat .....quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gewoon bannen. Voor domme mensen is hier geen ruimte!
Al was de vakantie niet aangevraagd, zit zijn wel dermate bijzondere omstandigheden.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waar slaat dát nou weer op, wordt echt alles afgedaan met 'omdat ze Oranjes zijn zeker'
Als de vakantie netjes is aangevraagd en gehonoreerd is er niets op aan te merken.
Er gaan zoveel ouders buiten de schoolvakanties om op vakantie..
Het ging er toch over dat een week normaal is? En toen werd tegen mij gezegd "jij zou dan ook vast vrij hebben gekregen" Ik kreeg dus een middag ipv een week.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:09 schreef roos85 het volgende:
Maar, ST, waarom zou je een week vrij moeten krijgen als je oma is overleden? wat is daar de meerwaarde van dan?
Je verdient normaal gezien inderdaad niks met het bedenken van vermakelijke opmerkingen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nou eigenlijk niet, je verdient er niks mee. Wat ik er nog achteraan wou zeggen doe ik maar niet.
Je snapt dat je oma niet hetzelfde is als je vader?quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het ging er toch over dat een week normaal is? En toen werd tegen mij gezegd "jij zou dan ook vast vrij hebben gekregen" Ik kreeg dus een middag ipv een week.
Mijn vader leeft nog hoor.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Je snapt dat je oma niet hetzelfde is als je vader?
Appels - peren. Of heb je liever sinaasappels - aardbeien?quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het ging er toch over dat een week normaal is? En toen werd tegen mij gezegd "jij zou dan ook vast vrij hebben gekregen" Ik kreeg dus een middag ipv een week.
Ja, dat is ook mijn hele punt niet.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mijn vader leeft nog hoor.
Een vader die in levensgevaar verkeert is wel wat anders dan een oma die overleden is.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Niemand heeft gezegd dat jij vermakelijke opmerking verzint, maar als je dat zelf wel zo ziet.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je verdient normaal gezien inderdaad niks met het bedenken van vermakelijke opmerkingen.
Maar die van de kindjes van Friso bijna niet meerquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mijn vader leeft nog hoor.
Volgens mij was ik niet degene die de opmerking over de groenteboer posttequote:Op donderdag 23 februari 2012 13:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Niemand heeft gezegd dat jij vermakelijke opmerking verzint, maar als je dat zelf wel zo ziet.
Het ging over het aantal dagen toch, de rest is niet belangrijk.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
Een vader die in levensgevaar verkeert is wel wat anders dan een oma die overleden is.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij was ik niet degene die de opmerking over de groenteboer postte
Als je wil dat het daar over gaat, kom dan niet met een verhaal over je dode oma aanzetten maar met een verhaal over je doodzieke vader/moeder.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het ging over het aantal dagen toch, de rest is niet belangrijk.
Misschien kunnen ze de groenteboer interviewenquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:14 schreef Deisyy het volgende:
Het wordt tijd voor nieuws uit Insbruck
Vaders/moeders en oma's is niet hetzelfde!!!!quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je wil dat het daar over gaat, kom dan niet met een verhaal over je dode oma aanzetten maar met een verhaal over je doodzieke vader/moeder.
Jij bent degene die het niet fair vindt dat je een middagje vrij kreeg voor de uitvaart van je oma, die situatie van jou en de situatie waar de leden van het Koningshuis nu in verkeren kan je gewoon niet vergelijken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het ging over het aantal dagen toch, de rest is niet belangrijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |