Nederlanders met ervaring in leiderschap zijn er genoeg. En nu ophouden mat dit gezeur svp.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:39 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ok, jij hebt gelijk. Nederlanders met ervaring als president van dit land zijn er genoeg. Wat je wilt.
Misschien hebben ze een onderwijzer mee? Of zijn er speciale regels/uitzonderingen voor dit soort situaties die ook gewoon voor Jan Modaal gelden?quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:43 schreef Document1 het volgende:
Sorry hoor maar de voorjaarsvakantie duurt toch geen twee weken? Duidelijk gevalletje hier voldoen wij aan de leerplicht omdat wij Oranjes zijn.
Lees eens een krantquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:52 schreef Eenskijken het volgende:
Is er nog nieuws behalve stabiel en in levensgevaar?
Lul toch niet zo stom. Iedereen kan dispensatie aanvragen om buiten de reguliere vakanties extra dagen op te nemen. Dat kan liggen aan het werk dat een van de ouders doet etc. etc. En ik kan me voorstellen dat zij dat best aannemelijk kunnen maken aangezien Friso in de UK werkt en het op die manier lastig kan zijn om per se op de hollandse vakantietijden vakanties te plannen. En dan mag je dus een paar dagen buiten de vaste vakantiedagen om plannen, als je daar toestemming voor krijgt.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:43 schreef Document1 het volgende:
Sorry hoor maar de voorjaarsvakantie duurt toch geen twee weken? Duidelijk gevalletje hier voldoen wij aan de leerplicht omdat wij Oranjes zijn.
Kan wel. Zijn meer scholen die dat doen. Meestal met als reden dat veel gezinnen op wintersport gaan in die vakantie. Zou in Wassenaar dus heel goed kunnen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:43 schreef Document1 het volgende:
Waar slaat dát nou weer op, wordt echt alles afgedaan met 'omdat ze Oranjes zijn zeker'quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:43 schreef Document1 het volgende:
Gewoon bannen. Voor domme mensen is hier geen ruimte!quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waar slaat dát nou weer op, wordt echt alles afgedaan met 'omdat ze Oranjes zijn zeker'
Als de vakantie netjes is aangevraagd en gehonoreerd is er niets op aan te merken.
Er gaan zoveel ouders buiten de schoolvakanties om op vakantie..
De vakantie begint pas vanaf zaterdag hier 1 weekquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:43 schreef Document1 het volgende:
Nou doe maar gelijk deze mongool er ook bij.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gewoon bannen. Voor domme mensen is hier geen ruimte!
Als mijn broer 'stabiel maar niet buiten levensgevaar' in het buitenland in het ziekenhuis zou liggen, kunnen wat mij betreft alle leerplichtambtenaren in hun blote kont ondersteboven de polka dansen, maar ik bleef waar ik was, al duurde het nog drie weken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:43 schreef Document1 het volgende:
Dit. Geen enkele leerplichtambtenaar ook die daar moeilijk over gaat doenquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als mijn broer 'stabiel maar niet buiten levensgevaar' in het buitenland in het ziekenhuis zou liggen, kunnen wat mij betreft alle leerplichtambtenaren in hun blote kont ondersteboven de polka dansen, maar ik bleef waar ik was, al duurde het nog drie weken.
Ik had het al over je dombo. Je hoeft jezelf niet twee keer te nomineren.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:50 schreef Document1 het volgende:
[..]
Nou doe maar gelijk deze mongool er ook bij.
En datquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als mijn broer 'stabiel maar niet buiten levensgevaar' in het buitenland in het ziekenhuis zou liggen, kunnen wat mij betreft alle leerplichtambtenaren in hun blote kont ondersteboven de polka dansen, maar ik bleef waar ik was, al duurde het nog drie weken.
Ban aanvragen mag dan ook weer niet, andere dombo.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik had het al over je dombo. Je hoeft jezelf niet twee keer te nomineren.
Je maakt een grapje natuurlijk, hihahoquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit. Geen enkele leerplichtambtenaar ook die daar moeilijk over gaat doen
Wij bleven ook zo vaak een extra week... En dan was er niet eens iemand ziekquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:43 schreef Document1 het volgende:
Dat is echt asociaal, wij hielden ons tenminste gewoon aan de regels.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij bleven ook zo vaak een extra week... En dan was er niet eens iemand ziek
Jij hebt duidelijk inside informatie, vertel daar eens wat meer over? Voorlopig wordt het gewone volk aan het lijntje gehouden met stabiel, maar niet buiten levensgevaar. Het is dus bevestigd dat hij daadwerkelijk op sterven ligt?quote:
Wij wilden weleens op vrijdag eerder was.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij bleven ook zo vaak een extra week... En dan was er niet eens iemand ziek
Nee hoor. Waarom?quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je maakt een grapje natuurlijk, hihaho
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |