Heb je dan al een vakgebied?quote:
Als je Filosofie gaat studeren, doe er dan nog een studie naast.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik denk filosofie, al klonk religie en levensbeschouwing aan de VU ook erg leuk, maar daar heb je nog minder kans op een baan dan bij filosofie denk ikDaarentegen is het wel weer mijn 'vakgebied', in die zin dat ik het interessant vind en ik er veel over weet enzo enzo
Is dat nog wel te doen met die langstudeerdersboete dan?quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als je Filosofie gaat studeren, doe er dan nog een studie naast.
Ja, culturele antropologie, voor de afwisseling.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als je Filosofie gaat studeren, doe er dan nog een studie naast.
Wat wil je dan gaan doen na je studie?quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Is dat nog wel te doen met die langstudeerdersboete dan?
Sociale geografiequote:Op woensdag 22 februari 2012 18:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, culturele antropologie, voor de afwisseling.
Geen idee.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat wil je dan gaan doen na je studie?
Dat is niet best voor een filosoofquote:
Ik gok docent filosofie worden.quote:
Kom je verder mee dan met culturele antropologiequote:
Ja hey, er is zaterdag ook al een ingelaste ledenraad van de PvdA. Maar daar kan ik ook niet bij zijn want ik zit dan in Milaan.quote:
Zelfs de FOK! FP heeft al necrologiën klaarliggen van de meeste bekende Nederlanders.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die lagen al klaar na het eerste bericht over over de lawine, wees gerust
Ik denk dat het een betere basis is voor bv Journalist dan een HBO Journalistiek Windesheimquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kom je verder mee dan met culturele antropologie.
En anders kan je er altijd nog makkelijk docent aardrijkskunde mee worden.
Aha wordt er dan weer een leuk aluhoedjes sausje overheen gegoten? Of worden de moslims er met de haren bijgesleept?quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Zelfs de FOK! FP heeft al necrologiën klaarliggen van de meeste bekende Nederlanders.
Ook voor de users mag ik hopen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Zelfs de FOK! FP heeft al necrologiën klaarliggen van de meeste bekende Nederlanders.
Dat zou zomaar kunnen. Heb best wat vakken van de opleiding sociale geografie gevolgd en het is zeker wel een boeiende richting. Waarom maken mensen bepaalde keuzes in een bepaalde omgeving.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik denk dat het een betere basis is voor bv Journalist dan een HBO Journalistiek Windesheim
Ik hoop niet dat Beelz ze ook schrijftquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Aha wordt er dan weer een leuk aluhoedjes sausje overheen gegoten? Of worden de moslims er met de haren bijgesleept?
Jij hebt sociale geografie gestudeerd?quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen. Heb best wat vakken van de opleiding sociale geografie gevolgd en het is zeker wel een boeiende richting. Waarom maken mensen bepaalde keuzes in een bepaalde omgeving.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |